PDA

Bekijk Volledige Versie : miljoenen Nederlanders gestoord



sadeeQ
04-02-04, 17:27
Veel kinderen hebben verslaafde of gestoorde ouder


DEN HAAG - Bijna een miljoen kinderen onder de twaalf jaar groeien op in een gezin waarvan een ouder psychisch ziek of verslaafd is. Hetzelfde geldt voor een half miljoen jongeren tussen de 12 en de 22. Dat blijkt uit een onderzoek van het Trimbos-instituut.

Volgens het instituut hebben in totaal 1,6 miljoen jongeren te maken met plotselinge woede-uitbarstingen van een aan drank verslaafde ouder of met dwangstoornissen of depressies van een ouder die psychisch ziek is. Uit onderzoek blijkt dat één op de drie kinderen die in een dergelijk gezin opgroeien zelf ook in de problemen raken. Het Trimbos-instituut begint woensdag met een voorlichtingscampagne over dit probleem.

850
04-02-04, 17:31
miljoenen Nederlanders gestoord

:duim: Subtiel omschreven die titel. :duizelig:

Pixelshade
04-02-04, 17:47
Geplaatst door 850
:duim: Subtiel omschreven die titel. :duizelig:

sadeeq en subtiel zijn 1 :hihi:

Chaya ja
04-02-04, 20:48
Geplaatst door Pixelshade
sadeeq en subtiel zijn 1 :hihi:

:melig:
wat heb jij gedaan dat je tijdelijk achter de tralies zit? :hihi:

Vriend
04-02-04, 21:13
Ik ben van mening dat alle nederlandse ouders jaarlijks een test moeten ondergaan om te zien of ze wel het ouderschap waard zijn.

jaja
04-02-04, 23:10
misschien geen gek idee ...
je weet natuurlijk wel dat nederlanders hier betekent autochtoon EN allochtoon ...
en je weet verder dat bepaalde groepen in statistieken wat vaker voorkomen dan andere ...:):)

Vriend
04-02-04, 23:23
als het slecht gaat met de nederlander dan zijn we het opeens allemaal..en het ging hier om autochtone nederlanders want niet veel allochtonen hebben de nederlandse nationaliteit :)..maar das logisch...slurrrpp..

Blade20
04-02-04, 23:28
Geplaatst door Vriend
Ik ben van mening dat alle nederlandse ouders jaarlijks een test moeten ondergaan om te zien of ze wel het ouderschap waard zijn.

Eigenlijk....is dat helemaal geen slecht idee. Echter zul je direct commentaar krijgen van ouders dat ze zelf mogen beslissen of ze een goede ouder zijn of niet.

Ik denk dat zo'n test dan alleen een adviserende invloed kan krijgen, geen dranginvloed tenzij het bewezen wordt geacht dat de ouder totaal over de rooie is.

jaja
04-02-04, 23:37
Geplaatst door Vriend
als het slecht gaat met de nederlander dan zijn we het opeens allemaal..en het ging hier om autochtone nederlanders want niet veel allochtonen hebben de nederlandse nationaliteit :)..maar das logisch...slurrrpp.. .. ik kan er niets aan doen, maar bij dit onderzoek is duidelijk geen sprake van "autochtonen", maar van alle gezinnen in nederland ....

Vriend
04-02-04, 23:38
Geplaatst door Blade20
Eigenlijk....is dat helemaal geen slecht idee. Echter zul je direct commentaar krijgen van ouders dat ze zelf mogen beslissen of ze een goede ouder zijn of niet.

Ik denk dat zo'n test dan alleen een adviserende invloed kan krijgen, geen dranginvloed tenzij het bewezen wordt geacht dat de ouder totaal over de rooie is.

ik vind ook dat alle nederlanders terug moeten naar hunnie eige land.

850
04-02-04, 23:45
Geplaatst door Vriend
ik vind ook dat alle nederlanders terug moeten naar hunnie eige land.

Ja en laten we gelijk de polders weer ontpolderen :jumping:

Shaheed
04-02-04, 23:46
Als ik lees "aan drankverslaafde ouders" dan denk ik niet gelijk aan een allochtoon maar meer aan een autochtoon met een bierbuikje die voor de t.v. op de bank naar voetbal zit te kijken of zo.

Vriend
04-02-04, 23:47
leuke vlag shaheed....

Pixelshade
04-02-04, 23:51
Geplaatst door Chaya ja
:melig:
wat heb jij gedaan dat je tijdelijk achter de tralies zit? :hihi:

kheb mn mening gegeven, er werd vervolgens opgepakt wegens vermeend terrorisme, ik typ dit nu met me handen door de tralies, op het toetsenbord van de bewaker :mad:

Shaheed
04-02-04, 23:53
Geplaatst door Vriend
leuke vlag shaheed....


Thanks......

Iglo
05-02-04, 00:11
Geplaatst door Shaheed
Als ik lees "aan drankverslaafde ouders" dan denk ik niet gelijk aan een allochtoon maar meer aan een autochtoon met een bierbuikje die voor de t.v. op de bank naar voetbal zit te kijken of zo. Dat wordt alleen gegeven als voorbeeld. En iets zegt me dat de autochtonen hier niet oververtegenwoordigd zullen zijn *kuch*.

Noos
05-02-04, 02:45
Geplaatst door Shaheed
Thanks......

Ja, echt heel mooi, maar zit er vogelpoep op ofzo?