PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie vertrouwt sharon?



Vriend
04-02-04, 20:31
gisterenavond keek ik naar bbc world news en zag tot mijn grote verbazing dat Sharon alle Gaza-strook nederzettingen wil verwijderen.

Ikzelf sta versteld want dit is zeer duidelijk geen Sharon-politiek.Nu vraag ik me af wat hem zover heeft gekregen, wellicht zijn aanstaande ontmoeting met Bush?

Anywho, ik heb een enquete neergezet en ik hoop dat jullie allen gaan stemmen want het leek me wel interessant allemaal etc etc etc.

Chaya ja
04-02-04, 20:47
Geplaatst door Vriend
gisterenavond keek ik naar bbc world news en zag tot mijn grote verbazing dat Sharon alle Gaza-strook nederzettingen wil verwijderen.

Ikzelf sta versteld want dit is zeer duidelijk geen Sharon-politiek.Nu vraag ik me af wat hem zover heeft gekregen, wellicht zijn aanstaande ontmoeting met Bush?

Anywho, ik heb een enquete neergezet en ik hoop dat jullie allen gaan stemmen want het leek me wel interessant allemaal etc etc etc.

Razend interessant inderdaad, als je kunt kiezen uit nee nee nee nee en... nee. Dat is ook hoe democratie in de palestijnse gebieden werkt! Arafat of Arafat? :hihi:

Heb toch maar gestemd. :hihi:

Runqer
04-02-04, 21:01
Wat een onzin-gewauwel
Hoe kun je de oorlogsmisdadiger Sharon (onder andere paar honderd Egyprische krijgsgevangenen laten ombrengen omdat ze voortgang Israel leger hinderden, nog eens paar honderd hulpeloze Palestijnen in vluchtelingkampen Beiroet laten uitmoorden, enz.)vergelijken met Arafat?
En ook je democratie!!! Heb je het over Israel-democratie?

sadeeQ
04-02-04, 21:08
:lole:

Ik vertrouw die zionistische papzak

















Voor geen cent :maf2:

barfly
04-02-04, 21:11
Geplaatst door Vriend
etc.


nee, hij ziet er uit - en is net zo betrouwbaar - als een hongerige hond in een slagerij

Als mijn hond zo dik was dan zou ik em es lekker een paar maanden naast de fiets mee laten rennen...


nee, ik zou hem niet alleen in yamin laten rondlopen bij de snoepbakjes

Bij Jamin mag mijn hond gelukkig niet naar binnen.


nee, eens een kindermoordenaar altijd een kindermoordenaar

Kindermoordenaars moeten meteen een spuitje.


nee, ik vertrouw nog liever mijn schoonmoeder

Ok, dit is een dilemma.


nee, ik vertrouw geen mensen die een taille hebben die even breed is als de gaza strook

Nogmaals als ie nou eens lekker mee ging rennen naast de fiets? Misschien krijgt ie wel een hartklap :hihi:

850
04-02-04, 22:43
:roker: Ik vertrouw die vette rat pas op het moment dat hij dood is.
May he suffer in pain...............

~Panthera~
04-02-04, 23:00
Ik vertrouw die big voor geen ruk. :fuckit2:
Ook nu zal hij wel weer een "eigen agenda" hebben.

plexus
04-02-04, 23:04
1 woord: pig

mark61
04-02-04, 23:37
Geplaatst door plexus
1 woord: pig

spreek je moers taal: varken / hinzir

Julien
05-02-04, 12:31
iedereen verdient vertrouwen, en als ie het echt meent wat hij zegt, dan is het een goede zaak.

Vertrouw ik Sharon?
Ja, tot het tegendeel blijkt.

plexus
05-02-04, 12:53
Geplaatst door Julien
iedereen verdient vertrouwen, en als ie het echt meent wat hij zegt, dan is het een goede zaak.

Vertrouw ik Sharon?
Ja, tot het tegendeel blijkt.

het tegendeel wordt iedere dag al bewezen..ik zou zeggen abre los ojos!

TonH
05-02-04, 12:59
"nee, ik vertrouw nog liever mijn schoonmoeder"

:confused:

mark61
05-02-04, 15:13
Geplaatst door plexus
het tegendeel wordt iedere dag al bewezen..ik zou zeggen abre los ojos!

Kzou zeggen, hable con ella (él?) :hihi:

Julien, hoeveel tijd heb je daarvoor uitgetrokken? Tot na de presidentsverkiezingen in de VS, of tot je een baard hebt als OBL? De man is al bijna met pensioen...

Puk
08-02-04, 22:38
Ik laat met een gerust hart de moderatie van dit forum aan Sharon over.

Maslov
08-02-04, 22:41
Vertrouwen van politici in situaties waarin het om grote risico's gaat is ondoenlijk. Zowel Yasser A als Sharon zijn mensen in wie ik totaal geen vertrouwen stel als het om het vredesproces gaat.

Daviddavid
10-02-04, 11:46
Geplaatst door Runqer
Wat een onzin-gewauwel
Hoe kun je de oorlogsmisdadiger Sharon (onder andere paar honderd Egyprische krijgsgevangenen laten ombrengen omdat ze voortgang Israel leger hinderden, nog eens paar honderd hulpeloze Palestijnen in vluchtelingkampen Beiroet laten uitmoorden, enz.)vergelijken met Arafat?
En ook je democratie!!! Heb je het over Israel-democratie?


Nee, die Arafat is Miss world en moeder Theresa rolled into one! Wat een naief gewauwel. Ik moet niet veel hebben van die Sharon, maar die Arafat is natuurlijk ook een corrupt fossiel die een oplossing aldaar zwaar in de weg staat. Oprotten, allebei.

Anwaro
10-02-04, 13:00
Wie is er ooit op het stomme idee gekomen dat politici te vertrouwen zijn? :cheefbek:



Anwar