PDA

Bekijk Volledige Versie : Hollandse normen en waarden.



Shaheed
06-02-04, 09:21
De Arnhemse politie is gistergmorgen vroeg slaags geraakt met een groep militairen, die per se naar het Spijkerkwartier, de Arnhemse rosse buurt, wilde. Een agente is mishandeld. Vijf militairen zijn aangehouden.

Zestien militairen werden 's nachts uit een café aan de Korenmarkt gezet, omdat zij zich vervelend gedroegen. Toen de politie arriveerde, liepen de mannen naar het Spijkerkwartier, onderweg overlast veroorzakend.

Op de rand van de hoerenbuurt gelastte de politie de militairen te vertrekken. Enkelen gaven daaraan gehoor, maar de rest liep toch de buurt in. De politie verzocht hen steeds opnieuw weg te gaan, maar dat weigerden de mannen. Toen de politie een 24-jarige man wilde aanhouden, greep deze een agente bij de keel. Hij stompte haar in het gezicht en trok aan haar haren. Daarop gebruikte de politie de wapenstok. Een diensthond heeft een soldaat gebeten.

Een 22-jarige man die zich met de aanhouding bemoeide, is eveneens aangehouden. Ook zijn drie mannen opgepakt omdat zij niet luisterden

Maslov
06-02-04, 09:36
Shaheed, wat heeft hoerenbezoek met Hollandse waarden te maken? Zelfs tijdens de Hajj zijn er hoeren aktief in Mekka.

freya
06-02-04, 10:55
Hm Shaheed, ik geloof dat de gelijk hebt, onze doorsnee Hollander Witlov vindt het ook heel gewoon dat hoerenbezoek gepaard gaat met een vechtpartijtje met de politie. En ook dat het normaal is dat Nederlandse soldaten, niet naar de politie luisteren , maar liever met ze op de vuist gaan.


Ik geloof dat iK een niet-geintregeerde kazin ben :wat?!:

Mark
06-02-04, 10:57
Waarlijk.... ik heb dit al geplaatst EN met een leukere titel :ego:

Waarom konden die militairen en soldaten niet vriendjes zijn en samen naar de hoeren??? Can we all get along?

taouanza
06-02-04, 11:07
Geplaatst door freya
Hm Shaheed, ik geloof dat de gelijk hebt, onze doorsnee Hollander Witlov vindt het ook heel gewoon dat hoerenbezoek gepaard gaat met een vechtpartijtje met de politie. En ook dat het normaal is dat Nederlandse soldaten, niet naar de politie luisteren , maar liever met ze op de vuist gaan.


Ik geloof dat iK een niet-geintregeerde kazin ben :wat?!:

Maar als het zo normaal is waarom mogen Marokkaantjes niet geweldadig zijn en politie aanvallen?:droef:

~Panthera~
06-02-04, 11:13
Geplaatst door taouanza
Maar als het zo normaal is waarom mogen Marokkaantjes niet geweldadig zijn en politie aanvallen?:droef:
------------------------

Nee..want dan zouden ze wel erg geintegreert overkomen, en dat willen de Nederlanders nou ook weer niet.
Je hoort alleen de GOEDE dingen over te nemen, niet onze SLECHTE. :hihi:

Zeepaardje
06-02-04, 11:36
Wat een flauwekul mensen. Zowel hoerenbezoek als vechten met de politie zijn geen goede zaken. Dat geldt zowel voor kaaskoppen als voor Marokkanen. Iedereen dient zich aan de wet te houden en de politie te respecteren, is toch logisch!

freya
06-02-04, 11:37
Geplaatst door taouanza
Maar als het zo normaal is waarom mogen Marokkaantjes niet geweldadig zijn en politie aanvallen?:droef:

Jij snapt het gewoon niet, ofzo :argwaan:

Angeldust
06-02-04, 13:06
Geplaatst door taouanza
Maar als het zo normaal is waarom mogen Marokkaantjes niet geweldadig zijn en politie aanvallen?:droef:

Omdat het een voor waarachtige Nederlanders weggelegde privilege is... :giechel: