PDA

Bekijk Volledige Versie : Vreemdgaan Opbiechten?



Babelio
06-02-04, 09:23
Dames en heren...nu even niet schijnheilig...maar vinden jullie dat je iedere vorm van vreemdgaan ook maar moet opbiechten aan je partner?

Adios,

Jordi :

Joesoef
06-02-04, 09:28
:zwaai: Vertel dat maar aan de broertjes van je aanstaande ex :hihi: Dont fuck with Mocro's.

plexus
06-02-04, 10:03
Geplaatst door Babelio
Dames en heren...nu even niet schijnheilig...maar vinden jullie dat je iedere vorm van vreemdgaan ook maar moet opbiechten aan je partner?

Adios,

Jordi :

Nee absoluut niet...levensgevaarlijk! Echte mannen ontkennen glashard!
:duivels:

Mark
06-02-04, 10:30
hangt er van af... in principe wel maar er zijn uitzonderingen

zie je wel dat dat marokkaanse meisje nooit aan een niet-marokkaan had moeten beginnen ;)

succes met je keuze

~Panthera~
06-02-04, 11:12
Geplaatst door Babelio
Dames en heren...nu even niet schijnheilig...maar vinden jullie dat je iedere vorm van vreemdgaan ook maar moet opbiechten aan je partner?

Adios,

Jordi :
--------------------------------------------

Hoezo ? Ben je vreemd gegaan dan ? :stout:

Zeepaardje
06-02-04, 12:19
Alle mensen hebben verschillende opvattingen over "vreemdgaan".

Zo vindt de een dat kussen (al dan niet met open mond) wél onder vreemdgaan valt en de ander vindt dat niet.

Ik kan helaas uit eigen ervaring meepraten. Mijn man bekende mij (enkele jaren geleden alweer) dat hij verliefd was geworden op een andere vrouw (collega) en dat hij haar gekust had.

Wij hadden duidelijk verschillende opvattingen over vreemdgaan en hierdoor zijn er een tijdlang veel ruzies en spanningen in onze relatie geweest. Gelukkig hebben we toch de problemen kunnen oplossen en alles samen kunnen uitpraten. Ik ben nu nog steeds gelukkig getrouwd en onze dochter heeft nog steeds haar papa en mama samen.

Een van de dingen die geholpen hebben om ons huwelijk te redden is het feit dat hij alles eerlijk aan mij heeft verteld. Daarmee redde hij een belangrijk stukje vertrouwen. Als hij dat niet gedaan had, waren wij nu niet meer bij elkaar, dat weet ik zeker.

En voor het overige: denk aan de wet van Murphy!!! Als het uit kán komen, zál het ook uitkomen. Van one-night-stands tot regelrechte verhoudingen, ooit komt het uit! Wil jij dat risico nemen?

Draai de zaken ook eens om: stel dat niet jij, maar je partner degene is die vreemdgaat? Wat voel je dan? En kun jij hem/haar dan nog vertrouwen? Kun je het hem/haar überhaupt vergeven?

Tot slot: iemand die gelukkig en tevreden is in zijn/haar relatie zal nooit vreemdgaan, aangezien die het risico niet zal willen nemen om alles kwijt te raken. Kortom: ben je vreemdgegaan of denk je erover om vreemd te gaan, dan zit er iets helemaal niet goed in je relatie.
Misschien is het dan het beste om deze eerst te beëindigen, dat is tenminste wel zo eerlijk tegenover je partner én tegenover jezelf.

Mark
06-02-04, 13:05
Geplaatst door Zeepaardje
Alle mensen hebben verschillende opvattingen over "vreemdgaan".

Zo vindt de een dat kussen (al dan niet met open mond) wél onder vreemdgaan valt en de ander vindt dat niet.

Ik kan helaas uit eigen ervaring meepraten. Mijn man bekende mij (enkele jaren geleden alweer) dat hij verliefd was geworden op een andere vrouw (collega) en dat hij haar gekust had.

Wij hadden duidelijk verschillende opvattingen over vreemdgaan en hierdoor zijn er een tijdlang veel ruzies en spanningen in onze relatie geweest. Gelukkig hebben we toch de problemen kunnen oplossen en alles samen kunnen uitpraten. Ik ben nu nog steeds gelukkig getrouwd en onze dochter heeft nog steeds haar papa en mama samen.

Een van de dingen die geholpen hebben om ons huwelijk te redden is het feit dat hij alles eerlijk aan mij heeft verteld. Daarmee redde hij een belangrijk stukje vertrouwen. Als hij dat niet gedaan had, waren wij nu niet meer bij elkaar, dat weet ik zeker.

En voor het overige: denk aan de wet van Murphy!!! Als het uit kán komen, zál het ook uitkomen. Van one-night-stands tot regelrechte verhoudingen, ooit komt het uit! Wil jij dat risico nemen?

Draai de zaken ook eens om: stel dat niet jij, maar je partner degene is die vreemdgaat? Wat voel je dan? En kun jij hem/haar dan nog vertrouwen? Kun je het hem/haar überhaupt vergeven?

Tot slot: iemand die gelukkig en tevreden is in zijn/haar relatie zal nooit vreemdgaan, aangezien die het risico niet zal willen nemen om alles kwijt te raken. Kortom: ben je vreemdgegaan of denk je erover om vreemd te gaan, dan zit er iets helemaal niet goed in je relatie.
Misschien is het dan het beste om deze eerst te beëindigen, dat is tenminste wel zo eerlijk tegenover je partner én tegenover jezelf.

en als ie het niet had verteld dan had jij het niet geweten. waren jullie ook nog vrolijk bij elkaar maar dan zonder die ruzies :)

Mark
06-02-04, 13:07
Geplaatst door Zeepaardje

Misschien is het dan het beste om deze eerst te beëindigen, dat is tenminste wel zo eerlijk tegenover je partner én tegenover jezelf.

poeh poeh, meneer zoent een ander en dan is je relatie niet goed en moet je het maar uitmaken

goed advies :strik:

Angeldust
06-02-04, 13:25
Geplaatst door Babelio
Dames en heren...nu even niet schijnheilig...maar vinden jullie dat je iedere vorm van vreemdgaan ook maar moet opbiechten aan je partner?

Adios,

Jordi :

Wat versta je specifiek onder het begrip vreemdgaan?

mark61
06-02-04, 13:25
Geplaatst door Babelio
Dames en heren...nu even niet schijnheilig...maar vinden jullie dat je iedere vorm van vreemdgaan ook maar moet opbiechten aan je partner?

Adios,

Jordi :

Ja als we zo gaan beginnen had je beter een Koerdische kunnen uitkiezen.

mor
06-02-04, 14:25
Geplaatst door Angeldust
Wat versta je specifiek onder het begrip vreemdgaan?

Lusten in vleescontact of in gedachten uitvoeren? :duivels:

Zeepaardje
06-02-04, 14:26
Geplaatst door Mark
en als ie het niet had verteld dan had jij het niet geweten. waren jullie ook nog vrolijk bij elkaar maar dan zonder die ruzies :)

Da's dus niet waar Mark. Jij gaat ervan uit dat ik het nooit zou hebben ontdekt en dat is nogal dom. Dergelijke dingen komen namelijk altijd uit. De wet van Murphy weetjewel. Bovendien is het altijd het beste om de dingen waar je ontevreden over bent uit te praten en op te lossen, dan de frustratie te laten oplopen.

mark61
06-02-04, 14:26
Geplaatst door mor
Lusten in vleescontact of in gedachten uitvoeren? :duivels:

Zozo heren/dames. Collectief boetedoen.

Zeepaardje
06-02-04, 14:32
Geplaatst door Mark
poeh poeh, meneer zoent een ander en dan is je relatie niet goed en moet je het maar uitmaken

goed advies :strik:

Je hebt vandaag een beetje een offday zeker?

Meneer WAS VERLIEFD OP EEN ANDERE VROUW en heeft haar vervolgens gekust (zij was ook verliefd op hem geworden - overigens ook getrouwd). Het feit dat hij "zomaar" verliefd werd op een andere vrouw is een behoorlijk sterke aanwijzing dat de relatie niet zo goed is als dat hij zou moeten zijn lijkt mij. Of moet meneer eerst écht zover gaan dat hij gemeenschap heeft voordat hij kan inzien dat er iets mis is?

Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald denk ik zo.
Maar het staat je vrij om er anders over te denken.

Babelio
06-02-04, 14:35
ik wil gewoon eerlijk zijn....het is namelijk met een vriendin van haar waar ik op verliefd ben, en al die stoere macho reacties begrijpen er blijkbaar niks van.

Adios, Jordi

Mark
06-02-04, 14:37
Geplaatst door Zeepaardje
Je hebt vandaag een beetje een offday zeker?

Meneer WAS VERLIEFD OP EEN ANDERE VROUW en heeft haar vervolgens gekust (zij was ook verliefd op hem geworden - overigens ook getrouwd). Het feit dat hij "zomaar" verliefd werd op een andere vrouw is een behoorlijk sterke aanwijzing dat de relatie niet zo goed is als dat hij zou moeten zijn lijkt mij. Of moet meneer eerst écht zover gaan dat hij gemeenschap heeft voordat hij kan inzien dat er iets mis is?

Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald denk ik zo.
Maar het staat je vrij om er anders over te denken.

Ok, dacht dat je in het algemeen bedoelde.... als je het over jezelf hebt zou het natuurlijk wel kunnen, kan ik niet inschatten.

Verder moet de topicstarter gewoon zichzelf afvragen of hij met dat geheim kan leven.... en als hij echt verliefd is of zijn relatie dan nog wel ok is

mark61
06-02-04, 14:40
Geplaatst door Babelio
ik wil gewoon eerlijk zijn....het is namelijk met een vriendin van haar waar ik op verliefd ben, en al die stoere macho reacties begrijpen er blijkbaar niks van.

Adios, Jordi

Ja hoor s eerst vraag je of dat kan, een interculturele relatie, and the next thing is dat je een harem wilt beginnen. Dan maak je het jezelf wel erg moeilijk, en vraag je om commentaar.

Adios, Mark

Mark
06-02-04, 15:03
Geplaatst door mark61
Ja hoor s eerst vraag je of dat kan, een interculturele relatie, and the next thing is dat je een harem wilt beginnen. Dan maak je het jezelf wel erg moeilijk, en vraag je om commentaar.

Adios, Mark

Volgens mij heeft ie een Nederlandse vriendin en is nu verliefd op een Marokkaanse vriendin van haar, eerst vraagt ie of een gemengde relatie kan en vervolgens dat ie vreemd gaat.

gegroet,

Sherlock Holmes

mark61
06-02-04, 15:15
Geplaatst door Mark
Sherlock Holmes

Well well Sherlock, misschien is nr 1 wel Spaans.

Dr. Watson / Spock

Joesoef
06-02-04, 15:48
Geplaatst door Babelio
ik wil gewoon eerlijk zijn....het is namelijk met een vriendin van haar waar ik op verliefd ben, en al die stoere macho reacties begrijpen er blijkbaar niks van.

Adios, Jordi

:slapen:


Fake.......

Simon
06-02-04, 16:43
Geplaatst door Babelio
Dames en heren...nu even niet schijnheilig...maar vinden jullie dat je iedere vorm van vreemdgaan ook maar moet opbiechten aan je partner?

Adios,

Jordi :

Dat is maar waar je je prettig bij voelt. Ik ken genoeg stellen waarbij zoiets het einde van een relatie zou betekenen. Ik ken ook iemand die zijn vriendin minstens 20 keer bedroog zonder het haar te vertellen. Ik ken ook een stel die het regelmatig doen en het elkaar in geuren en kleuren vertellen. Volgens mij is er dus geen algemeen juist antwoord op te geven. Want om het één nu beter dan het ander te vinden dat laat ik aan anderen over.

Hansje
06-02-04, 17:11
Je kunt toch niet verliefd zijn op 2 mensen???
Lijkt me wel erg druk en vermoeiend zeg! :knife_hea

Aisha

sadeeQ
06-02-04, 17:18
Ach waar maak je je nou druk om boelolo


rukken valt niet onder vreemdgaan.je mag je hand best wel als 2e vriendin bij nemen :wijs:

sjo
06-02-04, 17:25
Sadeeq, dus als jij vreemd wil gaan, neem je gewoon je andere hand ?

groeten
sjo

sadeeQ
06-02-04, 17:29
Geplaatst door sjo
Sadeeq, dus als jij vreemd wil gaan, neem je gewoon je andere hand ?

groeten
sjo

:fucyc: die zijn al versleten, tegenwoordig ben ik geintegreerd en doe ik het op zijn hollands :fpetaf:





gewoon een hond in huis nemen dus :nerd:

Goodnight
06-02-04, 17:31
OK...ok DR. Goodnight moet maar even advies komen geven.

Jordi..als het gewoon een crush is....don't tell her...waait wel over...en wat voor toegevoegde waarde heeft het verder.
Ben je echter hevig verliefd en dat meisje ook, dan kan je drie dingen doen:

Aan je huidige vriendin vertellen, vertrekken en niets met het andere meisje beginnen ( spaar je de vriendschap tussen beide girls)

Je hart volgen, uitmaken met je huidige vriendin en verder gaan met nummer 2.

Niets vertellen, heftige affaire beginnen die snel weer overgaat, aangezien het alleen maar om de sex ging....en vrolijk verder met je huidige vriendin.( dit is de manier waarop veeeeel mannen het 'doen')


Persoonlijk zou ik het uitmaken en niets met beiden beginnen aangezien zoiets vaak gedoemd is te mislukken...maar ja wie ben ik?

tot zover mijn advies...heb ik al gezegd dat het uurtarief 150 euro is?

Tomas
06-02-04, 17:36
Tjonge, wat mis ik toch een hoop interessante discussies.

Goodnight
06-02-04, 17:46
Geplaatst door Tomas
Tjonge, wat mis ik toch een hoop interessante discussies.
katten zijn anders sociale dieren....maar dat gaat dus nu ff niet op...

Tomas
06-02-04, 17:50
Geplaatst door Goodnight
katten zijn anders sociale dieren....maar dat gaat dus nu ff niet op...

Honden zijn sociale dieren. En dom en vies trouwens. Dat heeft volgens mij iets met elkaar te maken.

Inderdaad
06-02-04, 17:52
Mijn devies: ga niet vreemd, dan zit je ook niet met het dilemma: wel of niet opbiechten? En die droeve kop erbij naast het topic, mag je weghalen, 100% eigen schuld.

Goodnight
06-02-04, 17:55
Geplaatst door Tomas
Honden zijn sociale dieren. En dom en vies trouwens. Dat heeft volgens mij iets met elkaar te maken.


Wat zijn katten dan?
Wat heeft wat met elkaar te maken?
domme sociale vieze honden???
Of katten en honden? :confused:

Tomas
06-02-04, 17:57
Geplaatst door Goodnight
Wat zijn katten dan?
Wat heeft wat met elkaar te maken?
domme sociale vieze honden???
Of katten en honden? :confused:

Katten zijn egotrippers en de baas in huis en van de inwoners.

Weet ik veel wat het ermee te maken heeft, jij begint er over en ik volg je wel. Kan mij het schelen.

Goodnight
06-02-04, 18:13
Geplaatst door Tomas
Katten zijn egotrippers en de baas in huis en van de inwoners.

Weet ik veel wat het ermee te maken heeft, jij begint er over en ik volg je wel. Kan mij het schelen.

pff lichtgeraakt beest!!!

Ik ga maar wat nuttigs doen...hier achter de pc schiet ook niet echt op!

Waterval
06-02-04, 19:04
Geplaatst door Goodnight

Niets vertellen, heftige affaire beginnen die snel weer overgaat, aangezien het alleen maar om de sex ging....en vrolijk verder met je huidige vriendin.




Geplaatst door Goodnight

...heb ik al gezegd dat het uurtarief 150 euro is?



:haha:





( :lekpuh: )

Simon
06-02-04, 19:42
Ik vind dit soort onderwerpen nogal komisch. Een vriend van mij wilde eens vreemd gaan met een meisje en hij had daarnaast reeds een vaste vriendin. Hij vroeg mij om raad. Ik zei: ik zou het gewoon doen want anders denk je voortaan altijd ... had ik het maar gedaan. Woest was hij daarna ... dat ik hem had aangeraden vreemd te gaan. Hoe kon ik dat nou doen!
Ook kwam ik eens twee volslagen onbekenden tegen in de kroeg die elkaar ook niet kenden. Ze wilden met elkaar het bed in duiken en dachten mij even om raad te vragen want ze hadden beide een partner. Ik zei dat ik het een schande vond. Zo achter de rug van hun beide partners om vreemd gaan. Zij raakten woest op mij want hoopten natuurlijk op legitimering van hun voornemen. Ik had de pret bedorven. En goed ook. Ik zei dat ik het achterrbaks vond en ze liepen rood aan van woede.
Les: het maakt niet uit wat je zegt. Men wil helemaal geen raad maar praten over hetgeen ze maar niet uit hun hoofd krijgen.

Somaligirl
06-02-04, 19:48
Geplaatst door Babelio
Dames en heren...nu even niet schijnheilig...maar vinden jullie dat je iedere vorm van vreemdgaan ook maar moet opbiechten aan je partner?

Adios,

Jordi :


Waarom gaan Hollandse mannen altijd vreemd? :jammer:

Waterval
06-02-04, 20:16
Geplaatst door Somaligirl
Waarom gaan Hollandse mannen altijd vreemd? :jammer:


Waarom generaliseren Somalische vrouwen altijd?


:vreemd:

Somaligirl
06-02-04, 20:19
Geplaatst door Waterval
Waarom generaliseren Somalische vrouwen altijd?


:vreemd:

Voel jij je aangesproken?

Waterval
06-02-04, 20:27
Geplaatst door Somaligirl
Voel jij je aangesproken?


Altijd.

Somaligirl
06-02-04, 20:30
Geplaatst door Waterval
Altijd.

Geef dan antwoord op mijn vraag.

Joesoef
06-02-04, 20:34
Waarom zijn somalische vrouwen toch altijd zo sjagereinig?

Waterval
06-02-04, 20:35
Geplaatst door Somaligirl
Geef dan antwoord op mijn vraag.


Ik geloof niet dat alle Nederlandse mannen vreemd gaan.


:tik:

Somaligirl
06-02-04, 20:39
Geplaatst door Joesoef
Waarom zijn somalische vrouwen toch altijd zo sjagereinig?

Ik zou het niet weten.

Joesoef
06-02-04, 21:00
Geplaatst door Somaligirl
Ik zou het niet weten.


Omdat ze allemaal iets missen?

Sou3adje...
06-02-04, 21:04
Geplaatst door Waterval
Waarom generaliseren Somalische vrouwen altijd?


:vreemd:


Ernstig geval van humor. :haha:



Geplaatst door Hansje
Je kunt toch niet verliefd zijn op 2 mensen???
Lijkt me wel erg druk en vermoeiend zeg! :knife_hea

Aisha


:moe:


Topicstarter, ik raad je aan om gewoon in het rond te naaien. Marokkaanse vrouwen kennen hun plaats. Eten maken en muil houden, ze zal er geen probleem van maken.

Hansje
06-02-04, 22:54
Geplaatst door Sou3adje...



:moe:


Ja toch? Volgens mij kun je alleen maar verliefd worden op een ander als het vuurtje van de eerste liefde is uitgedoofd. Niet dan? Ik zou mijn koffers pakken en weg gaan en hem nooit meer willen spreken of zien.

Aisha

Goodnight
07-02-04, 11:11
Geplaatst door Waterval
:haha:





( :lekpuh: )


Wat! :fpotver:

Waterval
07-02-04, 11:17
Geplaatst door Goodnight
Wat! :fpotver:


Je weet toch dat ik het niet meen?

Goodnight
07-02-04, 11:33
Geplaatst door Waterval
Je weet toch dat ik het niet meen?



:cheefbek:

Mark
07-02-04, 12:52
Geplaatst door Joesoef
Omdat ze allemaal iets missen?

:haha:

Julien
07-02-04, 13:49
hmm slechte ervaringen bij het opbiechten van vreemdgaan, dus.. :D