PDA

Bekijk Volledige Versie : Wil jij meewerken aan een reportage (TV) over internet- dating?



MO_NL
06-02-04, 11:00
Salam,

Ik ben een Marokkaanse journalist die werkt bij NOVA en ik ben op zoek naar jongeren die het leuk vinden om geinterviewd te worden over hun ervaringen met daten via internet.

De reportgae zal uitgezonden worden op zaterdag 14 februari (dat is Valentijnsdag!). :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:

Heb je de nodige ervaringen met afspreken via internet en vind je het niet erg om daar op TV over te vertellen?

Bel mij dan op het volgende nummer:

06-22565984

mailen mag ook: klik hier om te mailen ([email protected])

Ik moet zo speodig mogelijk de voorbereiding rond krijgen, dus als je mee wilt werken schroom dan niet om mij te contacteren.

Bij voorbaat dank.

Groeten,

Mo

Ghizlane S
06-02-04, 11:37
Ga je diep schamen om als Marokkaan voor Nova te werken.

Joesoef
06-02-04, 12:10
Geplaatst door Ghizlane S
Ga je diep schamen om als Marokkaan voor Nova te werken.

Vertel meteen even waarom......

Ghizlane S
06-02-04, 13:44
Geplaatst door Joesoef
Vertel meteen even waarom......
Omdat Nova een zionistisch en anti-islamitisch programma is. Ben je vergeten dat ze stiekem opnames gingen maken in moskeeën en daar smerige uitzendingen over maakten? Of hoe ze El Moumni's uitspraken uit hun context trokken en zo een hetze tegen de islam ontketenden?

mark61
06-02-04, 14:30
Geplaatst door Ghizlane S
Omdat Nova een zionistisch en anti-islamitisch programma is. Ben je vergeten dat ze stiekem opnames gingen maken in moskeeën en daar smerige uitzendingen over maakten? Of hoe ze El Moumni's uitspraken uit hun context trokken en zo een hetze tegen de islam ontketenden?

Als je kan 'infiltreren' :hihi: kan je dr misschien wat aan doen. Langs de zijlijn staan schelden verandert in ieder geval niets. Dan ben je machteloos slachtoffer. Of richt een omroep op. 50.000 leden nodig. Moet kunnen op 1 miljoen moslims.

Joesoef
06-02-04, 14:33
Geplaatst door Ghizlane S
Omdat Nova een zionistisch en anti-islamitisch programma is. Ben je vergeten dat ze stiekem opnames gingen maken in moskeeën en daar smerige uitzendingen over maakten? Of hoe ze El Moumni's uitspraken uit hun context trokken en zo een hetze tegen de islam ontketenden?

Er was niets aan die beelden en geluidsfragmenten gemanipuleerd. Gezien de reacties die er op deze uitzending kwamen kan je echter wel een belangrijke conclusie trekken en dat is dat moslims slecht in pr zijn. De reacties en verdediging waren volstrekt waardeloos.


En hou is op met dat gezionist als er is iemand is die zich niet in de Islam kan vinden of daar kritisch over is.

mark61
06-02-04, 14:36
Geplaatst door Joesoef
Er was niets aan die beelden en geluidsfragmenten gemanipuleerd. Gezien de reacties die er op deze uitzending kwamen kan je echter wel een belangrijke conclusie trekken en dat is dat moslims slecht in pr zijn. De reacties en verdediging waren volstrekt waardeloos.

En hou is op met dat gezionist als er is iemand is die zich niet in de Islam kan vinden of daar kritisch over is.

:handbang:

gami
06-02-04, 14:41
Geplaatst door MO_NL
Salam,

Ik ben een Marokkaanse journalist die werkt bij NOVA en ik ben op zoek naar jongeren die het leuk vinden om geinterviewd te worden over hun ervaringen met daten via internet.



Bij voorbaat dank.

Groeten,

Mo


He Mo

Wat een heftige onderwerp heb je toegewezen gekregen als Marokkaanse journalist !!!

Alsof jij, als Marokkaanse journalist en NOTA BENA voor NOVA geen belangrijkere issues kan gaan onderzoeken.
Ik hoop maar dat je niet goed genoeg hebt nagedacht om NEE tegen NOVA te zeggen.
Want ik wil en kan niet geloven dat jij het gevoel hebt dat je de gemeenschap of jezelf helpt met deze opdracht !!!!

mark61
06-02-04, 14:53
Geplaatst door gami
He Mo

Wat een heftige onderwerp heb je toegewezen gekregen als Marokkaanse journalist !!!

Want ik wil en kan niet geloven dat jij het gevoel hebt dat je de gemeenschap of jezelf helpt met deze opdracht !!!!

Ik denk het wel. Zo'n reportage kan tegenwicht bieden aan het wijdverbreide idee dat NLrs van Maroc/Tur afkomst blindelings geitjes uit het 'moederland' importeren. Het lijkt misschien een non-onderwerp, maar het kan juist een effect hebben op de 'grote' issues.

Comment?

Joesoef
06-02-04, 14:55
Geplaatst door gami
He Mo

Wat een heftige onderwerp heb je toegewezen gekregen als Marokkaanse journalist !!!

Alsof jij, als Marokkaanse journalist en NOTA BENA voor NOVA geen belangrijkere issues kan gaan onderzoeken.
Ik hoop maar dat je niet goed genoeg hebt nagedacht om NEE tegen NOVA te zeggen.
Want ik wil en kan niet geloven dat jij het gevoel hebt dat je de gemeenschap of jezelf helpt met deze opdracht !!!!


Stel je toch eens voor dat deze journalist een rapportage maakt over Marokkaanse jongeren die gelukkig en verliefd zijn echter binnen bepaalde normen en waarden waarvan menig Nederlander wat kan leren.

Alsof moslims niet verliefd kunnen zijn :Iluvu: .

Oke ikke niet.......

mark61
06-02-04, 15:01
Geplaatst door gami
He Mo

Wat een heftige onderwerp heb je toegewezen gekregen als Marokkaanse journalist !!!
(...)
Want ik wil en kan niet geloven dat jij het gevoel hebt dat je de gemeenschap of jezelf helpt met deze opdracht !!!!

Ligt mijn reactie eruit. Nog maar een keer.

Zo'n reportage zou het wijdverbreide idee dat NLrs van Maroc/Tur afkomst hun geitjes uit het voormalige moederland importeren kunnen nuanceren. En zou dus, al lijkt het een onbeduidend onderwerp, een nuttige bijdrage aan een heftig debat kunnen zijn, qua beeldvorming.

En even principiëel: moet Mo verplicht de gemeenschap helpen? Mag hij ook gewoon algemene journalistiek bedrijven zonder verplicht vertegenwoordiger van te zijn?

mark61
06-02-04, 15:03
Geplaatst door Joesoef
Stel je toch eens voor dat deze journalist een rapportage maakt over Marokkaanse jongeren die gelukkig en verliefd zijn echter binnen bepaalde normen en waarden waarvan menig Nederlander wat kan leren.

Alsof moslims niet verliefd kunnen zijn :Iluvu: .

Oke ikke niet.......

Kan jij niet verliefd zijn? Vast wel. Ff wachte.




Wat een zootje die server. Eerst niks, nou weer dubbel.

gami
06-02-04, 15:21
Geplaatst door mark61
Ligt mijn reactie eruit. Nog maar een keer.

Zo'n reportage zou het wijdverbreide idee dat NLrs van Maroc/Tur afkomst hun geitjes uit het voormalige moederland importeren kunnen nuanceren. En zou dus, al lijkt het een onbeduidend onderwerp, een nuttige bijdrage aan een heftig debat kunnen zijn, qua beeldvorming.

En even principiëel: moet Mo verplicht de gemeenschap helpen? Mag hij ook gewoon algemene journalistiek bedrijven zonder verplicht vertegenwoordiger van te zijn?

Geitjes ???
Mark, wist je dat Maxima ook met open armen is ontvangen en dat ze inmiddels de populairste is ????
Dat is niet slecht voor een geit !!

Wat betreft Mo,
Verplicht ??? waar zie je dat staan ????

mark61
06-02-04, 15:28
Geplaatst door gami
Geitjes ???
Mark, wist je dat Maxima ook met open armen is ontvangen en dat ze inmiddels de populairste is ????
Dat is niet slecht voor een geit !!

Je beantwoordt mijn suggestie niet. Kan zoiets een positief effect hebben op de maatsch. discussie, ja ofte nee?


Wat betreft Mo,
Verplicht ??? waar zie je dat staan ????

Nergens. Ik stel jou twee open vragen. Waarom geef je geen antwoord? Waarom veronderstel je een vooropgezette mening van mijn kant?

850
06-02-04, 16:18
:lekpuh: Er staat nergens in de oproep van MO_NL dat hij op zoek is naar marokkaanse en/of islamitische jongeren.....