PDA

Bekijk Volledige Versie : Razzia's in Moskeen begonnen



ZbaqZbaq
07-02-04, 19:26
Bron: Nieuws.nl
Gisteren heeft de Duitse politie een aantal invallen gedaan in verschillende moskeeën en andere islamitische organisaties. De akties vonden plaats in het zuidwesten van Duitsland. De invallen maken onderdeel uit van een justitieel onderzoek naar de mogelijke betrokkenheid van de moskeeën en organisaties bij terrorisme.

Tijdens de aktie zijn twee personen gearresteerd en ongeveer 150 personen ondervraagd. Er is niet bekend gemaakt of er bij de invallen bewijs is gevonden voor betrokkenheid bij terroristische activiteiten.

Maslov
08-02-04, 01:44
Dat het OM in Duitsland niet in staat was die Marokkaan gestraft te krijgen voor het lid zijn van een terroristische org. wil nog niet zeggen dat hij het ook niet was!
Er zullen vast wel lijntjes op een andere wijze lopen. Op deze manier maken ze het bepaalde nare organisaties wel onmogelijk te opereren op Europese/Duitse grond.

sjo
08-02-04, 15:13
Razzia's ??

Tendentieus en ook gewoon lullig om dat razzia's te noemen.

groeten
sjo

Mill
08-02-04, 15:20
ZZ vindt de invallen in woonwagenkampen die met de regelmaat van de klok plaatsvinden waarschijnlijk ook razzia's.

Hamza-T
08-02-04, 16:57
Mill vergelijkt hier criminele kampers met praktiserende moslims.

Dutchguy
08-02-04, 16:58
Geplaatst door Hamza-T
Mill vergelijkt hier criminele kampers met praktiserende moslims.

Hoho, niet te snel. Wie zegt dat hier echt helemaal niets aan de hand is?

Mill
08-02-04, 17:08
Geplaatst door Hamza-T
Mill vergelijkt hier criminele kampers met praktiserende moslims.

Hamza-T vergelijkt hier bloeddorstige terroristen met goedwillende woonwagenbewoners.

Wizdom
08-02-04, 17:24
Ik geloof dat er de afgelopen tijd dozijnen aanhoudingen en invallen zijn gepleegd waarbij er bij 99.9% geen sprake van bewijs is nog aanleiding. M.A.W. er worden leugens verspreid waarbij justitie een leugen werktuig is geworden. Dat lijkt me voldoende bewijs voor deze absurde hetze. Europa en de VS krijgen zo alleen een middeleeuws beeld van het achterlijke WESTEN...

Maslov
08-02-04, 21:00
Europa en de VS krijgen zo alleen een middeleeuws beeld van het achterlijke WESTEN...

????????

Al Sawt
08-02-04, 21:43
Geplaatst door Maslov
Dat het OM in Duitsland niet in staat was die Marokkaan gestraft te krijgen voor het lid zijn van een terroristische org. wil nog niet zeggen dat hij het ook niet was!
En het wil zeker niet zeggen, dat hij het wel was.
Je bent onschuldig, totdat het tegendeel bewijzen is.

Al Sawt
08-02-04, 21:45
Geplaatst door Mill
Hamza-T vergelijkt hier bloeddorstige terroristen met goedwillende woonwagenbewoners. Net zo bloeddorstig en terroristisch als een gemiddelde Duitser.

Blade20
08-02-04, 22:11
Ik vindt het wel goed, het is een duidelijk signaal dat een Moskee geen safehouse is enkel omdat het 't gebedshuis is van een geloof. Of er daadwerkelijk wat gevonden wordt is daarom voor ons ondergeschikt.

Overigens wel opmerkelijk, ik plaatste exact hetzelfde bericht aal een stukkie eerder met de kop 'de Toekomst' en daar is nooit veel reactie op geweest. De kop trekt dus duidelijk.