PDA

Bekijk Volledige Versie : 24 april..Live op tv huwelijk van Friso en Mabel



Timoesh
08-02-04, 16:55
Huwelijk Friso en Mabel live op televisie

De NOS zendt het huwelijk van Prins Friso en Mabel Wisse Smit,op 24 april, rechtstreeks uit. Hoofdredacteur Lars Andersson van NOS Actueel vindt de omstreden echtverbintenis van nationaal belang. Hij zei dat voor de AVRO-radio.

Joesoef
08-02-04, 17:15
Ik heb gehoord dat Peter R. de Vries een deel van het commentaar doet.....

Julien
08-02-04, 17:27
Geplaatst door Joesoef
Ik heb gehoord dat Peter R. de Vries een deel van het commentaar doet.....

:D

maar serieus; ik d8 1 april :p

Goodnight
08-02-04, 17:34
snap al die ophef over dat huwelijk niet hoor.....

Laat die mensen lekker trouwen en hun eigen leventje leiden.
Ze lijken wel publiek eigendom ofzo...sjeees...

Mark
08-02-04, 18:48
Ze trouwen in de mooiste stad van Nederland :handbang:

Waterval
08-02-04, 18:52
Wel grappig, Mabel die in het huwelijksBOOTJE stapt..


:hihi:

Tha Girl
09-02-04, 03:49
Geplaatst door Goodnight
snap al die ophef over dat huwelijk niet hoor.....

Laat die mensen lekker trouwen en hun eigen leventje leiden.
Ze lijken wel publiek eigendom ofzo...sjeees...

Een huwelijk wat mogelijk gemaakt wordt door jouw belastingcenten... dan mag je het zien ook! Al kan het je niet boeien... :blij:

Da Girl

Vriend
09-02-04, 08:59
die friso ziet er echt uit als een debiel, hij lijkt net het gehandicapte broertje van Balkenende..

Dutchguy
09-02-04, 15:11
Volgens mij is het een verstandshuwelijk om mama Beatrix tevreden te houden. Let maar op, zo snel als die getrouwd zijn zakt Friso weer af naar London en schuimt daar de gaybars weer af en start Mabel een coke-imperium. :moe:

Daviddavid
09-02-04, 15:22
Geplaatst door Dutchguy
Volgens mij is het een verstandshuwelijk om mama Beatrix tevreden te houden. Let maar op, zo snel als die getrouwd zijn zakt Friso weer af naar London en schuimt daar de gaybars weer af en start Mabel een coke-imperium. :moe:


Tja, zoals Mabel al zei bij Kopspijkers: "Er waren veel huwelijkskandidaten voor Friso, maar uiteindelijk heeft hij de enige vrouwelijke gekozen."

Waar is Friso's KLM piloot-vriendje eigenlijk gebleven. Is die wellicht getuige bij 't huwelijk, of geeft hij Friso weg?

Dutchguy
09-02-04, 15:25
Geplaatst door Daviddavid
Tja, zoals Mabel al zei bij Kopspijkers: "Er waren veel huwelijkskandidaten voor Friso, maar uiteindelijk heeft hij de enige vrouwelijke gekozen."

Waar is Friso's KLM piloot-vriendje eigenlijk gebleven. Is die wellicht getuige bij 't huwelijk, of geeft hij Friso weg?

Ik denk dat dat pilootje hem weer naar Londen vliegt en dat ze dat vliegtuig heel lang op de automatische piloot laten staan op de terugreis. :stout: