PDA

Bekijk Volledige Versie : is het komkommertijd ofzow??



Julien
08-02-04, 23:07
tis zo saai hiero.

.. of zijn er zoveel geband dan??

ik moet zeggen; mensen als GJ en Hudhaifa waren erg extremistisch, maar ze zorgden wel voor hilarische discussies.. :D

Mark
08-02-04, 23:10
Het is hier zeker saai.

En aangezien jullie mijn berichten nooit leuk vinden plaats ik ze lekker niet meer :ego:

Julien
08-02-04, 23:19
Geplaatst door Mark
Het is hier zeker saai.

En aangezien jullie mijn berichten nooit leuk vinden plaats ik ze lekker niet meer :ego:

beetje onzeker jongen? :knipoog:

Orakel
08-02-04, 23:21
Lopen 2 pinguins over de noorpool, zegt de een tegen de ander: brrrr, tis erg koud vandaag, niet?

Zegt de ander: joh, je moet je bek houwe, want wij kunnen helemaal niet praten.

:argwaan:

Puk
08-02-04, 23:35
Geplaatst door Julien
tis zo saai hiero.

.. of zijn er zoveel geband dan??

ik moet zeggen; mensen als GJ en Hudhaifa waren erg extremistisch, maar ze zorgden wel voor hilarische discussies.. :D

Je kan niet zeggen dat ik het niet heb geprobeerd. Leverde me prompt 10 strafpunten op wegens Roycelastering.

ferraan
08-02-04, 23:57
Geplaatst door Puk
Je kan niet zeggen dat ik het niet heb geprobeerd. Leverde me prompt 10 strafpunten op wegens Roycelastering.

:melig: dat gaat goed pukkeltje, nog ff volhouden :zozo:

Chaya2
09-02-04, 16:17
Geplaatst door Julien
tis zo saai hiero.

.. of zijn er zoveel geband dan??

ik moet zeggen; mensen als GJ en Hudhaifa waren erg extremistisch, maar ze zorgden wel voor hilarische discussies.. :D

GJ extremistisch? Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft, maar in de mijne is GJ niet extremistisch. Maar als je bedoelt in vergelijking met de rest van dit forum..dan heb je misschien gelijk. Maar dat zegt meer over de meesten op dit forum. :usa:

Chaya2
09-02-04, 16:18
Geplaatst door Orakel
Lopen 2 pinguins over de noorpool, zegt de een tegen de ander: brrrr, tis erg koud vandaag, niet?

Zegt de ander: joh, je moet je bek houwe, want wij kunnen helemaal niet praten.

:argwaan:

:hihi:

Daviddavid
09-02-04, 16:40
Het is traag hier, het is saai hier. Niemand beantwoord een prik, discussies bloeden dood, er is geen weerwoord. alleen maar pinguins. Waar is SadeeQ als je hem nodig hebt? Ik snak naar iets over zionisten, kruisvaarders, kufars, kazen en christenhonden. :confused:

Chaya2
09-02-04, 16:43
Geplaatst door Daviddavid
Het is traag hier, het is saai hier. Niemand beantwoord een prik, discussies bloeden dood, er is geen weerwoord. alleen maar pinguins. Waar is SadeeQ als je hem nodig hebt? Ik snak naar iets over zionisten, kruisvaarders, kufars, kazen en christenhonden. :confused:

Sadeeq is er nog hoor, dit keer als 'ferraan'. Wat is dat toch, die obsessie met zionisten? Discussies bloeden inderdaad dood, als je alleen mensen met allemaal dezelfde mening door laat prikken.

Daviddavid
09-02-04, 16:49
ik heb geen obsessie met woorden als "zionisme", integendeel, ik erger me er altijd flink aan als dat overal, maar dan ook overal bijgesleept wordt. Noemde nu slechts het rijtje stokpaardjes van de gebande ettertjes op. Zoals Sadje, en Hudje. Da's alles.

Chaya2
09-02-04, 17:00
Geplaatst door Daviddavid
ik heb geen obsessie met woorden als "zionisme", integendeel, ik erger me er altijd flink aan als dat overal, maar dan ook overal bijgesleept wordt. Noemde nu slechts het rijtje stokpaardjes van de gebande ettertjes op. Zoals Sadje, en Hudje. Da's alles.

Ok. :duim: Idem hier. :kroatie:

Couscousje
09-02-04, 17:42
:zwaai:

Cc

Tomas
09-02-04, 17:44
Geplaatst door Couscousje
:zwaai:

Cc

:zwaai:

Couscousje
09-02-04, 17:46
Geplaatst door Tomas
:zwaai:

Ik was toch in de buurt, zie je...

Dus ik dacht...

Laat ik eens...

Dus.

Cc

Tomas
09-02-04, 17:52
Geplaatst door Couscousje
Ik was toch in de buurt, zie je...

Dus ik dacht...

Laat ik eens...

Dus.

Cc

Maakt niet uit, pak een stoel! Neem kopje java en een cookie.

Anwaro
09-02-04, 18:52
Geplaatst door Tomas
Maakt niet uit, pak een stoel! Neem kopje java en een cookie.

Liever een expresso.
Hoe sterker hoe beter met 2 klontjes graag. :zwaai:



Anwar