PDA

Bekijk Volledige Versie : "Christenen moeten moslims bekeren"



ZbaqZbaq
08-02-04, 22:55
Israëlische minister: christenen moeten moslims bekeren 08-02-2004


Christelijke missionarissen mogen in Israël niet proberen joden van hun geloof te brengen. Moslims tot christenen bekeren, is daarentegen wel een goed idee. Dat heeft de Israëlische minister van toerisme, Benny Elon, een groep Europese christenleiders te verstaan gegeven, zo berichtte de krant Yediot Ahronot.

Ga naar moskeeën en laat moslims het licht zien. Herinner moslimmoordenaars eraan dat gij niet zult doden. Maak goede christenen en goede mensen van ze, citeerde Yediot Ahronot de minister. Zijn woordvoerder gaf zondag toe dat Elon de opmerkingen gemaakt heeft, maar benadrukte dat hij doelde op moslimextremisten die oproepen tot het doden van mensen, bijvoorbeeld door aanslagen te plegen op Israëliërs.

Maslov
08-02-04, 23:29
Ach ja, de joden zijn het beloofde volk, die zijn toch al ,behouden door jwhw. De christenen ook nog net, die kunnen er ook mee door. Dus het medegevoel met de moslims is erg groot, vandaar dat zij het licht van die ene JWHW nog moeten leren zien!

Snap jij het, dan snap ik het:-)

Julien
08-02-04, 23:57
wat een bullshit; joden, moslims en christenen geloven allemaal in dezelfde god.

daarnaast heb ik altijd geleerd dat de Joden Jezus vermoord hebben en de moslims geloven ook in Jezus, maar de Joden niet. Dus de Moslims staan dichter bij de christenen dan de Joden.

Joden zijn trouwens een van de ergste christenhaters, ik hoorde laatst op tv een othordoxe jood over christenen praten. nou, dat was niet mis.
het is mij dus ook de vraag waarom de EO zo pro-israel is.

Tha Girl
09-02-04, 02:42
Geplaatst door Julien
wat een bullshit; joden, moslims en christenen geloven allemaal in dezelfde god.

daarnaast heb ik altijd geleerd dat de Joden Jezus vermoord hebben en de moslims geloven ook in Jezus, maar de Joden niet. Dus de Moslims staan dichter bij de christenen dan de Joden.

Joden zijn trouwens een van de ergste christenhaters, ik hoorde laatst op tv een othordoxe jood over christenen praten. nou, dat was niet mis.
het is mij dus ook de vraag waarom de EO zo pro-israel is.

Je hoort 1 jood negatief over christenen praten en gelijk zijn ze allemaal christenhaters? :watte?:

Da Girl

Blade20
09-02-04, 06:08
Toen ik de topictitel zag dacht ik dat ZZ hypocriet bezig was. Zoiets in de trent van Moslims mogen wel Christenen bekeren maar niet andersom.

Gelukkig blijkt dit niet het geval. Als ik een Christen was (wat ik volgens papieren wel ben, maar in de practijk niet), dan zou ik dit als een grove belediging zien.

Ik snap wel dat hij ze (de RFM) wil voorkomen om de achterban op te roepen, maar wat verhinderd ze om de RFC op te roepen van aansagen? Er slecht doordacht dus.

freya
09-02-04, 07:46
Geplaatst door ZbaqZbaq
Ga naar moskeeën en laat moslims het licht zien. Herinner moslimmoordenaars eraan dat gij niet zult doden. Maak goede christenen en goede mensen van ze, citeerde Yediot Ahronot de minister. Zijn woordvoerder gaf zondag toe dat Elon de opmerkingen gemaakt heeft, maar benadrukte dat hij doelde op moslimextremisten die oproepen tot het doden van mensen, bijvoorbeeld door aanslagen te plegen op Israëliërs.


Maar de barbaren die buitengerechtelijke executies uitvoeren hoeven niet bekeerd te worden. :moe: