PDA

Bekijk Volledige Versie : 2 miljoen extremistische moslims in de UK



barfly
09-02-04, 12:12
Cairo (dpa) - A rap song claiming to be an al-Qaeda production is
receiving wide circulation among young Muslims in London and other
U.K. cities, the London-based al-Sharq al-Awsat said Monday.
The newspaper said it received an al-Qaeda produced video clip via
e-mail called The Dirty Infidels which showed masked extremists
holding the Koran in one hand and a Kalashnikov in the other.
The lead singer, according to the newspaper, is called Sheikh
Terror and raps in praise of al-Qaeda leader Osama bin Laden.
Al-Sharq al-Awsat said the video clip was reportedly produced by
young British extremists in a London studio. The newspaper quoted a
leader of the Islamic movement in the U.K. as saying that the rap
song is being circulated in mosques in London and other smaller
cities.
Shots of the terrorist attack on New York's World Trade Center on
September 11, 2001 are accompanied by sounds of the rappers laughing.
Over two million Muslims live in the U.K., making Muslims the
largest minority religious community in Britain.

Ik vind de ZbaqZbaq stijl van nieuwsposten veel leuker eigenlijk :hihi:

Shaheed
09-02-04, 12:15
Ooooh dan valt Nederland nog wel mee , hier heb je maar 1 miljoen extremistische fundamentalistische moslims.

:rolleyes:

Mark
09-02-04, 12:18
Geplaatst door Shaheed
Ooooh dan valt Nederland nog wel mee , hier heb je maar 1 miljoen extremistische fundamentalistische moslims.

:rolleyes:

Dus relatief gezien hebben wij er veel meer.

Leuke film gisteren op ned 3 over een pakistaanse familie in engeland trouwens....

Royce
09-02-04, 12:27
Cool! ff kazaa Tjekke vanavond....

Allerlei Anti-Westerse/Kapitalistische/Amerikaanse tracks op mn Mp3spelertje..:wohaa:

sneeuwitje
09-02-04, 14:38
AMSTERDAM - Het nieuwste wapen in de heilige oorlog tegen het westen: opruiende rapmuziek die verspreid wordt via internet. De Londense hiphoppers Sheikh Terra and the Soul Salah Crew roepen in het nummer 'Dirty Kuffar' (Vuile ongelovigen) jonge moslims op zich aan te sluiten bij het terreurnetwerk van Osama bin Laden.


Met Sheikh Terra valt duidelijk niet te spotten.
Het hiphopnummer, ook wel verspreid onder de titel 'Dirty Infidels', is op diverse websites te zien of te zien geweest. De muziek gaat vergezeld van een videoclip waarin rapper Sheikh Terra (straattaal voor Terror), met een pistool en de Koran in z'n handen, oproept tot een heilige oorlog tegen het westen.

De clip bevat beelden van persdiensten en televisiezenders, onder meer van de oorlog in Irak. Gedurende het filmpje verandert bovendien Al Qaeda-bevelhebber Ayman al-Zawahri in een leeuw, terwijl de Amerikaanse president Bush langzaam een aap wordt. De Saoedische koning Fahd transformeert tot duivel, de Egyptische president Mubarak wordt op zijn beurt een vampier.

Op de website www.ipnews.planetgac.com is de video in verschillende kwaliteiten en bestandsformaten te bekijken.

Chaya2
09-02-04, 15:30
Geplaatst door Mark
Dus relatief gezien hebben wij er veel meer.

Leuke film gisteren op ned 3 over een pakistaanse familie in engeland trouwens....

Vertel! Wie waren het? Wat deden ze? Waar wonen ze precies? Zat er 1 heel erg lekker ding tussen genaamd..wacht, nee, privacy moet beschermd worden. Maar vertel!

Zwarte Schaap
09-02-04, 15:55
Geplaatst door sneeuwitje
AMSTERDAM - Het nieuwste wapen in de heilige oorlog tegen het westen: opruiende rapmuziek die verspreid wordt via internet. De Londense hiphoppers Sheikh Terra and the Soul Salah Crew roepen in het nummer 'Dirty Kuffar' (Vuile ongelovigen) jonge moslims op zich aan te sluiten bij het terreurnetwerk van Osama bin Laden.


Met Sheikh Terra valt duidelijk niet te spotten.
Het hiphopnummer, ook wel verspreid onder de titel 'Dirty Infidels', is op diverse websites te zien of te zien geweest. De muziek gaat vergezeld van een videoclip waarin rapper Sheikh Terra (straattaal voor Terror), met een pistool en de Koran in z'n handen, oproept tot een heilige oorlog tegen het westen.

De clip bevat beelden van persdiensten en televisiezenders, onder meer van de oorlog in Irak. Gedurende het filmpje verandert bovendien Al Qaeda-bevelhebber Ayman al-Zawahri in een leeuw, terwijl de Amerikaanse president Bush langzaam een aap wordt. De Saoedische koning Fahd transformeert tot duivel, de Egyptische president Mubarak wordt op zijn beurt een vampier.

Op de website www.ipnews.planetgac.com is de video in verschillende kwaliteiten en bestandsformaten te bekijken.

Ex-Koning Hassan II komt ook in de clip voor.

Ik heb het even bekeken wat een troep muziek zeg. Gatsiederie ! Gelijk afvoeren naar de vuilnisbak.

mohamed25
09-02-04, 18:08
Hallo,
Ik vind het goed dat onderdrukte volkeren, en anno 2004 zijn dat helaas voornamelijk moslims, voor zichzelf komen. Wat mij betreft mogen ze dat doen met alle mogelijke middelen omdat het Wetsen dat namelijk ook doet. Sterker nog, het westen met Amerika in de voorhoede doen er werkelijk alles aan om moslims in elke opzicht te belemmeren in hun ontwikkeling. Of we het nou hebben over religieuze ontwikkeling, sociaal-economische ontwikkeling moslims worden op alle fronten tegen gehouden. Vele voorbeelden kan ik noemen maar ik zal me beperken tot Afghanisaten en Irak. Het westen heeft tegen deze 2 moslimstaten clusterbommen en zelfs 'daisycutters'(mini atoombommen) gebruikt waarbij duizenden slachtoffers zijn gevallen. Voor het westen zijn het , zoals de voormalige minister van Buitenlandse zaken Colin Powell dat noemt "regrettable, but accpetable collateral damage". In normaal nederlands: een moslim als slachtoffer wordt als entiteit gezien zonder enig gevoel en menselijke waarde.
Maar laten we onze eigen regeringen niet vergeten. Deze dragen een veel grotere verantwoordelijkheid die ze helaas niet willen dragen. Het wordt hoogste tijd dat deze regimes omver worden geworpen. Waarom zijn revoluties in de rest van de wereld wel mogelijk maar in de Arabische wereld niet? Ik ben ervan overtuigd dat moslims pas bevrijd zullen zijn als het pad van Allah wordt gevolgd en daarbij hoort een khalifaat als staatsstructuur. Weg met de dictatuur en weg met de democratie. Democratie is tegenwoordig namelijk niets anders dan een verkapte dictatuur om via een zgn. "humane weg" de belangen van de elite te verdedigen.

Tot slot: ik wil Seikh Terra en zijn team een hart onder de riem steken!!!

ma ha salaam

Maslov
09-02-04, 18:33
Weg met de dictatuur en weg met de democratie. Democratie is tegenwoordig namelijk niets anders dan een verkapte dictatuur om via een zgn. "humane weg" de belangen van de elite te verdedigen.

Ik behoor niet tot de elite, en toch voel ik me goed beschermt door onze democratie.

Deze sheikh moet snel Engeland uitgezet worden. De Britse regering zal toch ook wel eens wakker worden?

field_nigga
09-02-04, 18:33
Ik vind het eigenlijk een best goeie track. Ben het niet 100% met de inhoud eens maar toch 1e die ik op mijn minidisc zet.

papol
10-02-04, 10:09
Geplaatst door mohamed25
Hallo,
Ik vind het goed dat onderdrukte volkeren, en anno 2004 zijn dat helaas voornamelijk moslims, voor zichzelf komen. Wat mij betreft mogen ze dat doen met alle mogelijke middelen omdat het Wetsen dat namelijk ook doet. Sterker nog, het westen met Amerika in de voorhoede doen er werkelijk alles aan om moslims in elke opzicht te belemmeren in hun ontwikkeling. Of we het nou hebben over religieuze ontwikkeling, sociaal-economische ontwikkeling moslims worden op alle fronten tegen gehouden. Vele voorbeelden kan ik noemen maar ik zal me beperken tot Afghanisaten en Irak. Het westen heeft tegen deze 2 moslimstaten clusterbommen en zelfs 'daisycutters'(mini atoombommen) gebruikt waarbij duizenden slachtoffers zijn gevallen. Voor het westen zijn het , zoals de voormalige minister van Buitenlandse zaken Colin Powell dat noemt "regrettable, but accpetable collateral damage". In normaal nederlands: een moslim als slachtoffer wordt als entiteit gezien zonder enig gevoel en menselijke waarde.
Maar laten we onze eigen regeringen niet vergeten. Deze dragen een veel grotere verantwoordelijkheid die ze helaas niet willen dragen. Het wordt hoogste tijd dat deze regimes omver worden geworpen. Waarom zijn revoluties in de rest van de wereld wel mogelijk maar in de Arabische wereld niet? Ik ben ervan overtuigd dat moslims pas bevrijd zullen zijn als het pad van Allah wordt gevolgd en daarbij hoort een khalifaat als staatsstructuur. Weg met de dictatuur en weg met de democratie. Democratie is tegenwoordig namelijk niets anders dan een verkapte dictatuur om via een zgn. "humane weg" de belangen van de elite te verdedigen.

Tot slot: ik wil Seikh Terra en zijn team een hart onder de riem steken!!!

ma ha salaam


Dus jij hebt geloof in een zingende moslim met een VERTAALDE, notabene Engels, versie van de Koran in zijn hand??


Gr.P

mark61
10-02-04, 13:13
Interessant hoe ze proberen ragga muffin te maken met echt nep-Jamaicaans accent. Wie hebben de Amerikanen in Suriname vermoord? En de eeuwige vraag: hoe zat het nou met het afbeelden van levende wezens in de islam? Is er een islamitisch land zonder tv?

Royce
10-02-04, 13:58
Clip binnen `n minuut weer uitgezet. Al die ophef hierom..:S

Puk too
10-02-04, 14:02
Geplaatst door papol
Dus jij hebt geloof in een zingende moslim met een VERTAALDE, notabene Engels, versie van de Koran in zijn hand??


Gr.P

Ooooo.... ik dacht dat het z'n zakagenda was!!

:lachu: