PDA

Bekijk Volledige Versie : Maroc.nl is boring



vgeld
10-02-04, 20:21
Beheer van Maroc.nl is een brave leerling van MDI geworden. Ik vond het hier boring aan het worden, geen fundi's, geen zionisten, geen nationalisten meer. Zelfs de fundi's en de zionisten en nazi's van het eerste uur zijn nu brave discussanten. Ik surf even naar de Francofone landgenoten om ze te voeden met mijn patriottisch (Mauritanie is een provincie van Marokko en Spanje moet niet alleen Ceuta en Melilia, Leila-eiland =perejil) …etc verlaten maar ook Canarische eilanden ) .

Gij zult voort polderen.

850
10-02-04, 21:32
Geplaatst door vgeld
Beheer van Maroc.nl is een brave leerling van MDI geworden. Ik vond het hier boring aan het worden, geen fundi's, geen zionisten, geen nationalisten meer. Zelfs de fundi's en de zionisten en nazi's van het eerste uur zijn nu brave discussanten. Ik surf even naar de Francofone landgenoten om ze te voeden met mijn patriottisch (Mauritanie is een provincie van Marokko en Spanje moet niet alleen Ceuta en Melilia, Leila-eiland =perejil) …etc verlaten maar ook Canarische eilanden ) .

Gij zult voort polderen.

Dan moet je de topic lezen van Lennart, morbide israeli...
Daarin gaat Chaya weer Full Force (full farce) met GJ in haar kielzog...

http://ww.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?threadid=85850

mark61
10-02-04, 21:37
Maar tis niet in het Frans...

850
10-02-04, 21:45
Geplaatst door mark61
Maar tis niet in het Frans...

:fplet: Behalve dan mijn woordje farce

Waterval
10-02-04, 21:46
Geplaatst door vgeld
Beheer van Maroc.nl is een brave leerling van MDI geworden. Ik vond het hier boring aan het worden, geen fundi's, geen zionisten, geen nationalisten meer. Zelfs de fundi's en de zionisten en nazi's van het eerste uur zijn nu brave discussanten. Ik surf even naar de Francofone landgenoten om ze te voeden met mijn patriottisch (Mauritanie is een provincie van Marokko en Spanje moet niet alleen Ceuta en Melilia, Leila-eiland =perejil) …etc verlaten maar ook Canarische eilanden ) .

Gij zult voort polderen.

Bye bye beslama 3lieeeeeeek.. :zwaai:

mark61
10-02-04, 21:51
Geplaatst door 850
:fplet: Behalve dan mijn woordje farce

It's a farce indeed. Tsja t blijft behelpen, dat Nederlands.

vgeld
10-02-04, 21:51
Op dit moment ben ik naarstig op zoek naar de exacte datum (dag ) van het jaar waarin de berbers onder de aanvoering van de legendarisch en bijna mythisch Abdelkarim o.a. 24 Spaans generaals om het leven werden gebracht om mijn patriottisme ten toon te spreiden. Ik ben van plan om "la guerre d'Anwal" (Anwal= de plaats waar o.a. 24 generaals in de val werden gelokt) als een culturele dag te promoten.

mark61
10-02-04, 21:55
Geplaatst door vgeld
Op dit moment ben ik naarstig op zoek naar de exacte datum (dag ) van het jaar waarin de berbers onder de aanvoering van de legendarisch en bijna mythisch Abdelkarim o.a. 24 Spaans generaals om het leven werden gebracht om mijn patriottisme ten toon te spreiden. Ik ben van plan om "la guerre d'Anwal" (Anwal= de plaats waar o.a. 24 generaals in de val werden gelokt) als een culturele dag te promoten.

Je denkt, als het niet over Israel gaat mogen 'Arabieren' en Berbers elkaar wel weer voor rotte vis uitmaken op dit forum? As dat er een beetje leven in komt op een manier / terrein waarin het MDI niet geïnteresseerd is? Wat die allo's met elkaar doen moeten ze zelf weten?

vgeld
10-02-04, 22:00
Geplaatst door mark61
Je denkt, als het niet over Israel gaat mogen 'Arabieren' en Berbers elkaar wel weer voor rotte vis uitmaken op dit forum? As dat er een beetje leven in komt op een manier / terrein waarin het MDI niet geïnteresseerd is? Wat die allo's met elkaar doen moeten ze zelf weten?

Nee jongen, dat heb je verkeerd begrepen.
Ik wil geen enkele mogelijkheid onbenut laten om de Marokkanen een gevoel van eenheid te geven. Een van de mogelijkheden is: feest vieren want wij hebben de Espagnolen een lesje geleerd en als ze Ceuta en Melilia,...etc niet willen verlaten dan krijgen ze nog een lesje

mark61
10-02-04, 22:03
Geplaatst door vgeld
Nee jongen, dat heb je verkeerd begrepen.
Ik wil geen enkele mogelijkheid onbenut laten om de Marokkanen een gevoel van eenheid te geven. Een van de mogelijkheden is: feest vieren want wij hebben de Espagnolen een lesje geleerd en als ze Ceuta en Melilia,...etc niet willen verlaten dan krijgen ze nog een lesje

De laatste keer dat ik jou hier 'engagé' zag werd je voor Oncle Tom uitgemaakt, n'est-ce pas?

000NobelPrizes
10-02-04, 22:06
Geplaatst door vgeld
Nee jongen, dat heb je verkeerd begrepen.
Ik wil geen enkele mogelijkheid onbenut laten om de Marokkanen een gevoel van eenheid te geven. Een van de mogelijkheden is: feest vieren want wij hebben de Espagnolen een lesje geleerd en als ze Ceuta en Melilia,...etc niet willen verlaten dan krijgen ze nog een lesje

En die eenheid krijg je alleen maar voor mekaar door een vijand te zoeken?
Er is vast wel iets vreedzamers te bedenken, of niet?

vgeld
10-02-04, 22:10
Geplaatst door mark61
De laatste keer dat ik jou hier 'engagé' zag werd je voor Oncle Tom uitgemaakt, n'est-ce pas?

Je hebt goed opgelet !

Ik kan niet ontkenen dat ik stokbrood en brie lust maar Creadeas del toro ? nee ! niets voor mij

vgeld
10-02-04, 22:18
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Er is vast wel iets vreedzamers te bedenken, of niet?

Ja inderdaad !. De Sopranos bijvoorbeeld maar nu heb ik mijn zinnen gezet op de Spanjaarden. Mijn nationalistisch sentimenten werden aangewakkerd door de Spaans vliegtuigen die over Nador vlogen en door de landgenoot die in Zaandam door de politie is mishandeld.


NobelPrizes: maak je geen zorgen om mij, ik kus nog steeds de handen van de sopranos en als het enigszins kan ook de hand van de ballerina’s

850
10-02-04, 22:30
Geplaatst door vgeld
Ja inderdaad !. De Sopranos bijvoorbeeld maar nu heb ik mijn zinnen gezet op de Spanjaarden. Mijn nationalistisch sentimenten werden aangewakkerd door de Spaans vliegtuigen die over Nador vlogen en door de landgenoot die in Zaandam door de politie is mishandeld.

Jouw landgenoten zouden maar wat balen als Ceuta er niet meer is......

vgeld
10-02-04, 22:53
Geplaatst door 850
Jouw landgenoten zouden maar wat balen als Ceuta er niet meer is......
Je bedoelt dat er niets te smokkelen valt?
Maroc-bedrijven zullen in dat geval niet failliet gaan als gevolg van de smokkel. Met profiteurs/smokkelaars heb ik geen medelijden, die horen achter slot en grendel.

850
10-02-04, 22:56
Geplaatst door vgeld
Je bedoelt dat er niets te smokkelen valt?
Maroc-bedrijven zullen in dat geval niet failliet gaan als gevolg van de smokkel. Met profiteurs/smokkelaars heb ik geen medelijden, die horen achter slot en grendel.

Niet alleen de smokkel stuff. Ook de legale handel. Heb je weleens de grensovergang gezien bij Ceuta/Maroc?
En marokkaanse bedrijven produceren goedkope rommel dat zo stuk gaat.

Zwarte Schaap
10-02-04, 22:59
Geplaatst door vgeld
Je bedoelt dat er niets te smokkelen valt?
Maroc-bedrijven zullen in dat geval niet failliet gaan als gevolg van de smokkel. Met profiteurs/smokkelaars heb ik geen medelijden, die horen achter slot en grendel.

Een islamitische land zet haar inwoners die over de schreef gaan pas in de gevangenis als ze rechtvaardig is, corruptievrij is en iedereen kan voeden.

Orakel
10-02-04, 23:06
Geplaatst door vgeld
Je bedoelt dat er niets te smokkelen valt?
Maroc-bedrijven zullen in dat geval niet failliet gaan als gevolg van de smokkel. Met profiteurs/smokkelaars heb ik geen medelijden, die horen achter slot en grendel.

Zei hij met z'n volgevreten pens achter z'n veels te dure pc.

taouanza
11-02-04, 10:50
Geplaatst door 151 NobelPrizes
En die eenheid krijg je alleen maar voor mekaar door een vijand te zoeken?
Er is vast wel iets vreedzamers te bedenken, of niet?


Feest vieren is toch geen vijand zoeken?:vreemd:

Bief
11-02-04, 11:19
Geplaatst door vgeld
...(Mauritanie is een provincie van Marokko ... ) ...


Daar valt inderdaad wel iets te halen: ijzererts, vis, goud en recentelijk olie...

Erets Marokko ?:rolleyes:

Nu even zonder gekheid: welke theorie zit er achter de opvatting dat Mauritanie een provincie van Marokko zou zijn?

850
11-02-04, 13:11
Geplaatst door Bief
Nu even zonder gekheid: welke theorie zit er achter de opvatting dat Mauritanie een provincie van Marokko zou zijn?

:blowen: Onder het motto: De Groene Mars kan ons niet lang genoeg zijn wandelt marokko ook gewoon ff Mauritania in om t te claimen..........

mark61
11-02-04, 14:08
Geplaatst door 850
:blowen: Onder het motto: De Groene Mars kan ons niet lang genoeg zijn wandelt marokko ook gewoon ff Mauritania in om t te claimen..........

Eindstation Kaapstad?

vgeld
11-02-04, 17:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
Een islamitische land zet haar inwoners die over de schreef gaan pas in de gevangenis als ze rechtvaardig is, corruptievrij is en iedereen kan voeden.

Corruptie wordt o.a. door de migranten in de hand gewerkt. Jullie zeulen met god weet niet wat voor kits uit China naar Marokko. BTW betalen hou maar!. Jullie kopen liever een douanier om dan BTW af te dragen zelfs als het BTW bedrag lager zou zijn dan het bedrag wat je aan een douanier geeft.

Een paar weken geleden is een wet aangenomen die niet alleen de gever en de ontvanger straft met 20 jaar maar ook diegene die toekijkt en niet ingrijpt. Ik zou goed om me heen kijken als ik jou was

vgeld
11-02-04, 17:49
Geplaatst door Bief
Daar valt inderdaad wel iets te halen: ijzererts, vis, goud en recentelijk olie...

Erets Marokko ?:rolleyes:

Nu even zonder gekheid: welke theorie zit er achter de opvatting dat Mauritanie een provincie van Marokko zou zijn?

Geen theorie ! Mauritanie heeft altijd deel uitgemaakt van Marokko. Mauritanie is een creatie van de kolonialisten van Afrika.
Overigens mocht Mauritanie aansluiting bij Marokko vinden dan krijgt het een autonome status. Aansluiting bij Marokko zal middels een referendum geschieden.
Geen 10 dingen tegelijk ! eerste de Espagnolen het land uit en dan pas gaan wij beleid uitstipelen voor het zuiden

mark61
11-02-04, 17:50
Geplaatst door vgeld
Een paar weken geleden is een wet aangenomen die niet alleen de gever en de ontvanger straft met 20 jaar maar ook diegene die toekijkt en niet ingrijpt. Ik zou goed om me heen kijken als ik jou was

Volgens die wet kan je dus beter met je ogen stijf dicht de grens over. Ik hoop dat die laagdrempelig is.

Bief
11-02-04, 19:22
Geplaatst door vgeld
Geen theorie ! Mauritanie heeft altijd deel uitgemaakt van Marokko. Mauritanie is een creatie van de kolonialisten van Afrika.

Eh, waren het niet de Mauretaniërs die de expansie van de islamitische heerseers vanuit o.m. Chinguetti tot in Spanje uitvoerden? Maures, Moren uit het gebied thans bekend als Mauretanie, speelden een hoofdrol in de Conquista (tegendeel van Reconquista)? Van een Marokaans rijk was toen nog geen sprake.


Overigens mocht Mauritanie aansluiting bij Marokko vinden dan krijgt het een autonome status. Aansluiting bij Marokko zal middels een referendum geschieden..

Net zoals de Sahraoui's?



Geen 10 dingen tegelijk ! eerste de Espagnolen het land uit en dan pas gaan wij beleid uitstipelen voor het zuiden

Ben ik met je eens! Canarische eilanden horen geografisch bij Marokko, Ceuta en Melilla zijn resten uit het imperialistisch verleden. BTW, toen het Perejil-conflict speelde heb ik me van een mening onthouden, omdat Venezuela soortgelijke rechten kan doen laten gelden op de benedenwindse eilanden.

vgeld
11-02-04, 20:05
Geplaatst door Bief
Eh, waren het niet de Mauretaniërs die de expansie van de islamitische heerseers vanuit o.m. Chinguetti tot in Spanje uitvoerden? Maures, Moren uit het gebied thans bekend als Mauretanie, speelden een hoofdrol in de Conquista (tegendeel van Reconquista)? Van een Marokaans rijk was toen nog geen sprake.



Net zoals de Sahraoui's?




Ben ik met je eens! Canarische eilanden horen geografisch bij Marokko, Ceuta en Melilla zijn resten uit het imperialistisch verleden. BTW, toen het Perejil-conflict speelde heb ik me van een mening onthouden, omdat Venezuela soortgelijke rechten kan doen laten gelden op de benedenwindse eilanden.

Tegen jou heb ik niets in te brengen ! jij hebt blijkbaar net als ik je best moeten doen om je toets geschiedenis te halen

mark61
11-02-04, 22:36
Geplaatst door vgeld
Tegen jou heb ik niets in te brengen ! jij hebt blijkbaar net als ik je best moeten doen om je toets geschiedenis te halen

Jij geeft het ook snel op. Espèce d'Oncle T...

vgeld
12-02-04, 09:40
Geplaatst door mark61
Jij geeft het ook snel op. Espèce d'Oncle T...

Koppigheid is een kenmerk voor Arabieren uit het Midden-Oosten. Ik kom uit Noord Afrika

mark61
12-02-04, 11:08
Geplaatst door vgeld
Koppigheid is een kenmerk voor Arabieren uit het Midden-Oosten. Ik kom uit Noord Afrika

Je bedoelt, if the going gets tough ga jij in de schaduw zitten met een glaasje na3na3 :hihi:

Daviddavid
12-02-04, 16:12
Geplaatst door Zwarte Schaap
Een islamitische land zet haar inwoners die over de schreef gaan pas in de gevangenis als ze rechtvaardig is, corruptievrij is en iedereen kan voeden.


En zo is dat.