PDA

Bekijk Volledige Versie : israel opgeschrikt door aardbeving



youssef_007
11-02-04, 14:31
israel is vanmorgen door een aardbeving opgeschrikt. Rond half tien werden er aardschokken gevoeld in Jeruzalen, de Westoever en Gaza.
Er ontstond paniek en mensen renden hun huizen en kantoren uit. Over schade of gewonden is nog niets bekend.


allahuma zalzilli larda tahta akdaamihim

850
11-02-04, 14:39
Geplaatst door youssef_007
israel is vanmorgen door een aardbeving opgeschrikt. Rond half tien werden er aardschokken gevoeld in Jeruzalen, de Westoever en Gaza.
Er ontstond paniek en mensen renden hun huizen en kantoren uit. Over schade of gewonden is nog niets bekend.


allahuma zalzilli larda tahta akdaamihim


N aarbeving of n gigantische zelfmoord attack?

:nerd: Wat staat daar voor militante onderschrift?

taouanza
11-02-04, 14:45
Geplaatst door youssef_007
israel is vanmorgen door een aardbeving opgeschrikt. Rond half tien werden er aardschokken gevoeld in Jeruzalen, de Westoever en Gaza.
Er ontstond paniek en mensen renden hun huizen en kantoren uit. Over schade of gewonden is nog niets bekend.


allahuma zalzilli larda tahta akdaamihim

Ja en wie wonen er op de Westoever en de Gazastrook?

Chaya2
11-02-04, 16:01
Geplaatst door taouanza
Ja en wie wonen er op de Westoever en de Gazastrook?


Oh oh, nu moet ie zn blijheid weer terugnemen. Ziek ziek ziek, het vieren van andermans leed. ZIEK!

taouanza
11-02-04, 17:18
Geplaatst door Chaya2
Oh oh, nu moet ie zn blijheid weer terugnemen. Ziek ziek ziek, het vieren van andermans leed. ZIEK!

Andermans leed propaganda noemen dat is pas gezond.:moe:

Chaya2
11-02-04, 17:27
Geplaatst door taouanza
Andermans leed propaganda noemen dat is pas gezond.:moe:

Da's ook niet ok, nee. Hoop dan ook dat je dat nooit (meer) zult doen.
Zie ook de thread over de bus die Israel wil gaan tentoonstellen als illustratie van het leed dat Israel dmv. het hek wil zien te voorkomen. Dat wordt propaganda genoemd. :moe:

mark61
11-02-04, 17:31
Dat krijg je wrschl. van dat onbedaarlijke water pompen.

taouanza
11-02-04, 17:34
Geplaatst door Chaya2
Da's ook niet ok, nee. Hoop dan ook dat je dat nooit (meer) zult doen.
Zie ook de thread over de bus die Israel wil gaan tentoonstellen als illustratie van het leed dat Israel dmv. het hek wil zien te voorkomen. Dat wordt propaganda genoemd. :moe:

Hallo daar heb ik het ook vandaan dat je mensenleed als propaganda ziet.Want je vindt het zo sneu voor Irael dat ze de propaganda-oorlog verliezen van de Palestijnen.Met andere woorden:Leed van Iraeli's is mensenleed en leed van de Palestijnen is propaganda.
Nee je bent inderdaad niet hypocriet.:moe:

TonH
11-02-04, 17:39
Geplaatst door mark61
Dat krijg je wrschl. van dat onbedaarlijke water pompen.

Is er al een oud verschijnsel hoor. Al eens van Jericho gehoord? En toendertijd maar denken dat die muren vielen omdat ze de muziek wat hard hadden staan en zeven maal een rondje liepen :D

Chaya2
11-02-04, 17:40
Geplaatst door taouanza
Hallo daar heb ik het ook vandaan dat je mensenleed als propaganda ziet.Want je vindt het zo sneu voor Irael dat ze de propaganda-oorlog verliezen van de Palestijnen.Met andere woorden:Leed van Iraeli's is mensenleed en leed van de Palestijnen is propaganda.
Nee je bent inderdaad niet hypocriet.:moe:

Ook hallo. :zwaai:

Dingen als ODS in Jenin een "massacre" noemen is inderdaad propaganda, want onwaar. verder, er zijn vele, vele manieren waarop palestijnen propaganda voeren. ik heb het helemaal niet gehad over dat palestijns leed slechts propaganda zou zijn. dat komt toch echt voort uit jouw gekronkelde gedachtengang.

:blij:

mark61
11-02-04, 17:41
Geplaatst door TonH
Is er al een oud verschijnsel hoor. Al eens van Jericho gehoord? En toendertijd maar denken dat die muren vielen omdat ze de muziek wat hard hadden staan en zeven maal een rondje liepen :D

Oww wazzut een uit de hand gelopen houseparty? Wizzik veel. Wel modern voor die tijd.

TonH
11-02-04, 17:43
Geplaatst door mark61
Oww wazzut een uit de hand gelopen houseparty? Wizzik veel. Wel modern voor die tijd.

Een goede docent vertaald zijn stof naar het heden :student:

taouanza
11-02-04, 17:44
Geplaatst door Chaya2
Ook hallo. :zwaai:

Dingen als ODS in Jenin een "massacre" noemen is inderdaad propaganda, want onwaar. verder, er zijn vele, vele manieren waarop palestijnen propaganda voeren. ik heb het helemaal niet gehad over dat palestijns leed slechts propaganda zou zijn. dat komt toch echt voort uit jouw gekronkelde gedachtengang.

:blij:

ODS?
Wat is dat?

Chaya2
11-02-04, 17:46
Geplaatst door taouanza
ODS?
Wat is dat?


Operation Defensive Shield

mark61
11-02-04, 17:46
Geplaatst door taouanza
ODS?
Wat is dat?

Olie Domme Sharon. Zo heetie tegenwoordig voor intimi.

mark61
11-02-04, 17:47
Geplaatst door TonH
Een goede docent vertaald zijn stof naar het heden :student:

Een goede docent weet van d's en t's. Maar bedankt voor het aanschouwelijk onderwijs. Volgende les ik meen 23 februari Carnegielaan De Haag.

taouanza
11-02-04, 17:52
Geplaatst door Chaya2
Operation Defensive Shield

Oja als het interessante naam heeft dan is er niks aan de hand.
Wisten die arme moeders dat maar he?:moe:
Als hun kinderen slachtoffers zijn van een OMD dat scheelt een hoop. verveeld

Chaya2
11-02-04, 17:54
Geplaatst door taouanza
Oja als het interessante naam heeft dan is er niks aan de hand.
Wisten die arme moeders dat maar he?:moe:


Het was wat de naam aangeeft, niets meer, niets minder.

taouanza
11-02-04, 17:57
Geplaatst door Chaya2
Het was wat de naam aangeeft, niets meer, niets minder.

Jawel want het stoort je dat het een massacre werd genoemd niet dat het gebeurde.Het was als propaganda gebruikt dat vind je erg.Ja schande hoe durven ze te suggeren dat hun doden er toe doen.:jammer:
Het lef van sommige mensen.

Chaya2
11-02-04, 18:01
Geplaatst door taouanza
Jawel want het stoort je dat het een massacre werd genoemd niet dat het gebeurde.Het was als propaganda gebruikt dat vind je erg.Ja schande hoe durven ze te suggeren dat hun doden er toe doen.:jammer:
Het lef van sommige mensen.

Het een "massacre" noemen is slechts bedoeld om Israel zwart te maken. Het was ONWAAR, dus PROPAGANDA. Hadden ze gezegd, "er zijn zware gevechten geweest, waarbij ook onschuldige burgers zijn gevallen, wat we heel erg vinden" dan was het ok geweest. Nu is het gewoon een valse beschuldiging, en bovendien wordt het leed misbruikt voor propagandadoeleinden. Niet alleen in dit geval trouwens, altijd wordt er geheuld met slachtoffers en worden ze voor de camera gesleept. Misbruik wordt er van gemaakt en ja, DAT is schandalig.

Chaya2
11-02-04, 18:02
Oh, trouwens, ONTKEN je dat het een massacre genoemd werd???!!!!!! :wow:

mark61
11-02-04, 18:04
Gek hoe Israelische en Amerikaanse defensive shields altijd diep in het buitenland worden opgehangen, ipv aan de landsgrenzen.

freya
11-02-04, 18:06
Geplaatst door Chaya2
Het een "massacre" noemen is slechts bedoeld om Israel zwart te maken. Het was ONWAAR, dus PROPAGANDA. Hadden ze gezegd, "er zijn zware gevechten geweest, waarbij ook onschuldige burgers zijn gevallen, wat we heel erg vinden" dan was het ok geweest. Nu is het gewoon een valse beschuldiging, en bovendien wordt het leed misbruikt voor propagandadoeleinden. Niet alleen in dit geval trouwens, altijd wordt er geheuld met slachtoffers en worden ze voor de camera gesleept. Misbruik wordt er van gemaakt en ja, DAT is schandalig.

Zware gevechten van een leger met tanks, helicopters en straaljagers tegen...........

Tegen wat Chaya?

taouanza
11-02-04, 18:09
Geplaatst door Chaya2
Oh, trouwens, ONTKEN je dat het een massacre genoemd werd???!!!!!! :wow:

Zo snel van onderwerp veranderen.
Met andere woorden ik moet het ook erger vinden dat het een massacre is genoemd.
Weetje ik heb op tv gezien hoe een Nederlandse verslaggeefster uitlegde dat het een propagandastunt was van Israel en niet van de Palestijnen.
Zij vertelde dat geen enkel Palestijnse bron 500 doden meldde maar dat het de Israeliers waren om zo de Palestijnen van propaganda te beschuldigen.
Want dan kunnen ze later (net als jij) Palestijnen van leugens beschudigen zodat mensen vergeten wat er in Jenin is gebeurd.
Want al waren het 36 doden dat zijn er 36 te veel.

Zo nu jij weer.:moe:

mark61
11-02-04, 18:11
Het grootste onrecht is overigens onzichtbaar, of althans niet voor de camera te slepen. En mocht er ergens een onafhankelijke getuige rondlopen, dan schieten we m dood of pletten dr onder een bulldozer.

taouanza
11-02-04, 18:14
Geplaatst door Chaya2
Het een "massacre" noemen is slechts bedoeld om Israel zwart te maken. Het was ONWAAR, dus PROPAGANDA. Hadden ze gezegd, "er zijn zware gevechten geweest, waarbij ook onschuldige burgers zijn gevallen, wat we heel erg vinden" dan was het ok geweest. Nu is het gewoon een valse beschuldiging, en bovendien wordt het leed misbruikt voor propagandadoeleinden. Niet alleen in dit geval trouwens, altijd wordt er geheuld met slachtoffers en worden ze voor de camera gesleept. Misbruik wordt er van gemaakt en ja, DAT is schandalig.

JA nogmaals heel schandalig dat Palestijnen denken dat hun leed ook gezien mag worden.
Zeulden ze voor de camera met neplijken?
Was het allemaal ketchup?
Zat er wol in die bodybags?
Sprongen ze nadat de camera's wegwaren allemaal uit de bodybags en dansten de conga?
Bleken die moeders allemaal uien in hun zakdoekjes te hebben?

Wat bedoel jij eigenlijk met propaganda?

taouanza
11-02-04, 18:15
Geplaatst door freya
Zware gevechten van een leger met tanks, helicopters en straaljagers tegen...........

Tegen wat Chaya?

Propaganda:denk:

Chaya2
11-02-04, 18:19
Geplaatst door taouanza
JA nogmaals heel schandalig dat Palestijnen denken dat hun leed ook gezien mag worden.
Zeulden ze voor de camera met neplijken?
Was het allemaal ketchup?
Zat er wol in die bodybags?
Sprongen ze nadat de camera's wegwaren allemaal uit de bodybags en dansten de conga?
Bleken die moeders allemaal uien in hun zakdoekjes te hebben?

Wat bedoel jij eigenlijk met propaganda?

Dit bedoel ik met propaganda.
[url]

etc etc
aangezien deze links behoorlijk crappy zijn, haal ik ze zo weer weg

TonH
11-02-04, 18:20
Geplaatst door mark61
Een goede docent weet van d's en t's. Maar bedankt voor het aanschouwelijk onderwijs. Volgende les ik meen 23 februari Carnegielaan De Haag.

Probeer jij na een dagje Farid nog maar eens vadzoendeluk Nederlands te schrijven! :vlammen:

Maar ik schaam me diep... :droef:

mark61
11-02-04, 18:22
Geplaatst door TonH
Probeer jij na een dagje Farid nog maar eens vadzoendeluk Nederlands te schrijven! :vlammen:

Maar ik schaam me diep... :droef:

Oh ben jij Farid? Een hele prestatie, zo'n MPS een hele dag. Niemand had het door gehad als je het nu niet openlijk toegaf.

taouanza
11-02-04, 18:27
Geplaatst door Chaya2
Dit bedoel ik met propaganda.
[url]

etc etc
aangezien deze links behoorlijk crappy zijn, haal ik ze zo weer weg

Je mag de andere vragen ook beantwoorden hoor.:rolleyes:

En ik zie geen links

Chaya2
11-02-04, 18:32
Geplaatst door taouanza
Zo snel van onderwerp veranderen.
Met andere woorden ik moet het ook erger vinden dat het een massacre is genoemd.
Weetje ik heb op tv gezien hoe een Nederlandse verslaggeefster uitlegde dat het een propagandastunt was van Israel en niet van de Palestijnen.
Zij vertelde dat geen enkel Palestijnse bron 500 doden meldde maar dat het de Israeliers waren om zo de Palestijnen van propaganda te beschuldigen.
Want dan kunnen ze later (net als jij) Palestijnen van leugens beschudigen zodat mensen vergeten wat er in Jenin is gebeurd.
Want al waren het 36 doden dat zijn er 36 te veel.

Zo nu jij weer.:moe:

Het stikt van de Palestijnse propaganda over Jenin, niet ingevoerd door israel. Israel heeft juist geprobeerd de waarheid aan het licht te laten komen. Maar goed, veel mensen denken nog steeds dat er een massacre heeft plaatsgehad.
Het dodental stond op 53 als ik het goed heb, voor het merendeel terroristen. Door de werkwijze van het IDF (restrained, weet het beste NL woord niet) zijn er zoveel mogelijk burgerslachtoffers voorkomen. Dit heeft hen wel 13 van hun soldaten gekost.
Zoals je misschien wel weet is ODS gelanceerd als gevolg van een stroom van zelfmoordenaars uit Jenin.
Hier in een artikel van de (toch zeer linkse) Guardian uit een soldaat zijn frustratie over de aantijgingen.
http://www.guardian.co.uk/international/story/0,3604,687644,00.html

Chaya2
11-02-04, 18:33
Geplaatst door taouanza
Je mag de andere vragen ook beantwoorden hoor.:rolleyes:

En ik zie geen links

Nu gedaan. lees mn laatste zin dan: te disgusting om te laten staan

mark61
11-02-04, 18:36
Geplaatst door Chaya2
(restrained, weet het beste NL woord niet)

Shoot to kill? Sabra-en-Shatila-jeuk?

Chaya2
11-02-04, 18:38
Geplaatst door mark61
Shoot to kill?

Onjuist geantwoord. Ennuh..is dat Nederlands? :verward:

mark61
11-02-04, 18:42
Geplaatst door Chaya2
Onjuist geantwoord. Ennuh..is dat Nederlands? :verward:

Ah, dus t was S&S-jeuk. Tis Nederlands als je wilt dat t dat is. Je zocht 'terughoudend' denk ik. Maar toen moest ik even giechelen.

Chaya2
11-02-04, 18:48
Geplaatst door mark61
Ah, dus t was S&S-jeuk. Tis Nederlands als je wilt dat t dat is. Je zocht 'terughoudend' denk ik. Maar toen moest ik even giechelen.

Terughoudend ja! That's the one and only truth! Let the truth ring forth from the high mountain tops!

taouanza
11-02-04, 18:48
Geplaatst door Chaya2
Het stikt van de Palestijnse propaganda over Jenin, niet ingevoerd door israel. Israel heeft juist geprobeerd de waarheid aan het licht te laten komen. Maar goed, veel mensen denken nog steeds dat er een massacre heeft plaatsgehad.
Het dodental stond op 53 als ik het goed heb, voor het merendeel terroristen. Door de werkwijze van het IDF (restrained, weet het beste NL woord niet) zijn er zoveel mogelijk burgerslachtoffers voorkomen. Dit heeft hen wel 13 van hun soldaten gekost.
Zoals je misschien wel weet is ODS gelanceerd als gevolg van een stroom van zelfmoordenaars uit Jenin.
Hier in een artikel van de (toch zeer linkse) Guardian uit een soldaat zijn frustratie over de aantijgingen.
http://www.guardian.co.uk/international/story/0,3604,687644,00.html

Dus jij vindt 53 mensen te weinig?
Hadden het naar jou smaak meer moeten zijn?
Vindt je dat niet 53 mensen te veel?
En al die mensen die dakloos zijn geworden?

Ja ik heb een stuk gelezen van je artikel: Ze vonden het vervelend dat de Palestijnen terug schoten.Schande ze hadden voor sittingduck moeten spelen.

Chaya2
11-02-04, 18:51
Geplaatst door taouanza
Dus jij vindt 53 mensen te weinig?
Hadden het naar jou smaak meer moeten zijn?
Vindt je dat niet 53 mensen te veel?
En al die mensen die dakloos zijn geworden?

Ja ik heb een stuk gelezen van je artikel: Ze vonden het vervelend dat de Palestijnen terug schoten.Schande ze hadden voor sittingduck moeten spelen.

Laten we niet alle 'mensen' op 1 hoop gooien he. De dooie terroristen: een opluchting en voorkomt waarschijnlijk veel leed. De onschuldige burgers die omgekomen zijn: vreselijk, elk is er 1 teveel.

taouanza
11-02-04, 18:52
Geplaatst door Chaya2
Terughoudend ja! That's the one and only truth! Let the truth ring forth from the high mountain tops!

Dus er hadden er meer dan 53 moeten zijn.
Je vindt 53 te weinig.
Nou jij bent in ieder geval niet terughoudend met je medemenselijkheid.:duim:

Als een Palestijnse moeder een zoon verliest dan moet ze niet zeuren, ze had er twee kunnen verliezen.

mark61
11-02-04, 18:52
Geplaatst door Chaya2
Terughoudend ja! That's the one and only truth! Let the truth ring forth from the high mountain tops!

Das pas Nederlands. Maar mijn gegiechel verandert al in gegrom.

taouanza
11-02-04, 18:53
Geplaatst door Chaya2
Laten we niet alle 'mensen' op 1 hoop gooien he. De dooie terroristen: een opluchting en voorkomt waarschijnlijk veel leed. De onschuldige burgers die omgekomen zijn: vreselijk, elk is er 1 teveel.

Voorkomt leed voor wie?
En sinds wanneer ben jij rechter en beul tegelijk?

Chaya2
11-02-04, 18:54
Geplaatst door mark61
Das pas Nederlands. Maar mijn gegiechel verandert al in gegrom.

Rustig jongen. Of anders zal ik te zwaard moeten gaan. :ninja2:

:ergleuk:

mark61
11-02-04, 18:55
Geplaatst door Chaya2
Laten we niet alle 'mensen' op 1 hoop gooien he. De dooie terroristen: een opluchting en voorkomt waarschijnlijk veel leed. De onschuldige burgers die omgekomen zijn: vreselijk, elk is er 1 teveel.

Tis net de heksenvervolging: je gooit ze in het meer met een gewicht aan hun voeten. Blijft ze drijven, is het een heks en moet ze dood. Zinkt ze, dan was ze onschuldig en is ze ook dood. Ah well...

Gewoon knallen op alles wat beweegt en achteraf doen we wel de 'teggogist' vs 'burgerslachtoffer' count.

Chaya2
11-02-04, 18:55
Geplaatst door taouanza
Voorkomt leed voor wie?
En sinds wanneer ben jij rechter en beul tegelijk?

Leed voor mannen, vrouwen kinderen. Israeli's, Joods en Arabisch, die om hadden kunnen komen in 1 van de vele vele bloedige aanslagen die regelmatig gepleegd en dagelijks beraamd worden.

taouanza
11-02-04, 19:00
Geplaatst door Chaya2
Leed voor mannen, vrouwen kinderen. Israeli's, Joods en Arabisch, die om hadden kunnen komen in 1 van de vele vele bloedige aanslagen die regelmatig gepleegd en dagelijks beraamd worden.


Ja zo van:Opeens weet je het je wordt treinconducteur!
Die aanslagen worden gepleegd als wraak voor de slachtoffers van de Israelische terreur.
En dan komt Israel weer en die voert dan een wraak'aktie'.
En dan vallen er weer doden onder de Palestijnen en dan voelen die zich weer geroepen om hun doden te wreken en dan komt Israel weer met een vergeldingsaktie enz enz enz enz enz enz enz.
Maar er zijn ook mensen die hun huizen en levens verliezen omdat nieuwe kolonisten huizen nodig hebben toevallig waar de Palestijnen wonen.

Maar jij mag gerust doen of het een reclame is van de NS:wink:

Chaya2
11-02-04, 19:06
Geplaatst door mark61
Tis net de heksenvervolging: je gooit ze in het meer met een gewicht aan hun voeten. Blijft ze drijven, is het een heks en moet ze dood. Zinkt ze, dan was ze onschuldig en is ze ook dood. Ah well...

Gewoon knallen op alles wat beweegt en achteraf doen we wel de 'teggogist' vs 'burgerslachtoffer' count.

De operatie werd uitgevoerd naar aanleiding van vele aanslagen allemaal door teggogisten afkomstig uit Jenin.
hier nog een stukje waarheid.
http://www.aish.com/jewishissues/middleeast/Jenin_The_Truth.asp

mark61
11-02-04, 19:06
En dan zijn er nog Israelische Arabieren wier huis zo maar wordt platgegooid, zonder enige 'teggogistische' actie daaraan voorafgaand.

taouanza
11-02-04, 19:11
Geplaatst door Chaya2
De operatie werd uitgevoerd naar aanleiding van vele aanslagen allemaal door teggogisten afkomstig uit Jenin.
hier nog een stukje waarheid.
http://www.aish.com/jewishissues/middleeast/Jenin_The_Truth.asp

Leuk hoor die eenzijdige artikels, waarom staat er geen rijtje met aanslagen op Palestijnen.
Dat is pas vergelijken.
Omdat de Palestijnen zichzelf verdedigden verdienden ze het om te sterven.
Dat is logisch volgens jou.
Als je ooit aangevallen wordt hoop ik ook dat je sterk genoeg bent om aan je eigen principes te houden.Gewoon je aanvaller zijn gang laten gaan.

mark61
11-02-04, 19:19
Nog ff stoorzenderen: het aantal Palestijnse slachtoffers is steevast drie keer zo hoog als het aantal Israelische. Dit maal de verhouding in bevolkingsomvang, ik meen twee, is ZES keer zoveel Palestijnse als Israelische doden. Dus getalsmatig zit het wel goed met de vergelijking.

freya
11-02-04, 19:20
Zullen we ook even een neutraal artikel over Jenin lezen:

verslag van Human Rights Watch (http://www.hrw.org/reports/2002/israel3/israel0502-05.htm#P234_38516)


Korte samenvatting:
Het IDF is als beesten te keer gegaan, heeft doelbewust op onschuldige burgers geschoten en heeft onnodig veel geweld gebruikt.

Ca de helft van de slachtoffers was vrouw, kind, gehandicapt of bejaard.

De andere helft was vermoedelijk! lid van een terroristische organisatie.
Zonder bewijs meteen geexecuteerd dus :moe:

Blade20
11-02-04, 19:25
Geplaatst door youssef_007
israel is vanmorgen door een aardbeving opgeschrikt. Rond half tien werden er aardschokken gevoeld in Jeruzalen, de Westoever en Gaza.
Er ontstond paniek en mensen renden hun huizen en kantoren uit. Over schade of gewonden is nog niets bekend.


allahuma zalzilli larda tahta akdaamihim

bijgelovige tomas.... dit is gewoon het gevolg van een serie gebeurtenissen. Oké beknopte (dus niet totale) uitleg v\d situatie.
Een korte tijd geleden werd Turkije door een serie aardbevingen getroffen, dit komt door de continentele platen die over elkaar schuiven. Ook Iran werd recent door een aardbeving getroffen. Dat komt omdat een beving de rest van de breuken op druk zet. (en soms de druk erop verminderd) De aardbeving in Israel en zijn omgeving is niets meer als een gevolg van de aardbevingen in het verleden. Zo simpel is het dus. Alhoewel ik verwacht van een zekere Mark 61 (of zoiets) dat hij mij zal tegenspreken ofzo...no offence Mark.

Zou het wel met religie te maken hebben (heeft het dus zeker niet), dan zou Israel een stuk minder zwaar door een god zijn gestraft als Iran en zou jij waarschijnlijk minder hem de lucht in prijzen.

mark61
11-02-04, 19:26
Geplaatst door freya
De andere helft was vermoedelijk! lid van een terroristische organisatie.
Zonder bewijs meteen geexecuteerd dus :moe:

Dat zeg ik, shoot first and ask questions later. Afzinken die heksen.

Een Palestijn die met een wapen zijn familie, have en goed verdedigt is een teggogist. Dat jij dat nog niet weet.

mark61
11-02-04, 19:30
Geplaatst door Blade20
Alhoewel ik verwacht van een zekere Mark 61 (of zoiets) dat hij mij zal tegenspreken ofzo...no offence Mark.

Hoe dat zo? Je vindt mij godvrezend ingesteld? Of omdat ik overal tegenin ga? Werkelijk, meneer blad20, platentektoniek lijkt mij voorwaar een valide verklaring voor aardbevingen. :hihi:

mark61
11-02-04, 19:30
Geplaatst door Blade20
Alhoewel ik verwacht van een zekere Mark 61 (of zoiets) dat hij mij zal tegenspreken ofzo...no offence Mark.

Hoe dat zo? Je vindt mij godvrezend ingesteld? Of omdat ik overal tegenin ga? Werkelijk, meneer blad20, platentektoniek lijkt mij voorwaar een valide verklaring voor aardbevingen. :hihi:

freya
11-02-04, 19:30
Geplaatst door mark61
Afzinken die heksen.


:tover: Pas jij wel ff op met wat je zegt?! :duivels:



Magical terror rulez! :strik:

Rabi'ah.
11-02-04, 21:21
De operatie werd uitgevoerd naar aanleiding van vele aanslagen allemaal door teggogisten afkomstig uit Jenin.
hier nog een stukje waarheid.
http://www.aish.com/jewishissues/mi...n_The_Truth.asp

Whahahahahaha als bron een artikel van een kolonistensite geven........... :D :D :D :D :D :D Als de toestand in Palestina niet zo ernstig was, zou ik zeggen dat je beslist gevoel voor humor had. :fpuh: :moe:

Groetjes,

Rabiah.

Julien
11-02-04, 21:55
kan die smiley bij die titel weg sukkels? een aardbeving is niet om te lachen lijkt mij.

dat uitgerekend youssef dit doet. als iemand zo'n smiley bij de aardbeving in Iran had gezet was ie allang geblockt.. en terecht!

Chaya2
11-02-04, 22:00
Geplaatst door Rabi'ah.
Whahahahahaha als bron een artikel van een kolonistensite geven........... :D :D :D :D :D :D Als de toestand in Palestina niet zo ernstig was, zou ik zeggen dat je beslist gevoel voor humor had. :fpuh: :moe:

Groetjes,

Rabiah.

They tell the truth. Let the truth ring forth from the highest mountains!

Ik heb beslist gevoel voor humor, maar een aardbeving vind ik niet grappig.
Die 'kolonistensite' daar staat heel veel nuttige info op voor jou, kun je nog wat van leren. :fpuh:

Julien
11-02-04, 22:06
Geplaatst door Chaya2
They tell the truth. Let the truth ring forth from the highest mountains!

Ik heb beslist gevoel voor humor, maar een aardbeving vind ik niet grappig.
Die 'kolonistensite' daar staat heel veel nuttige info op voor jou, kun je nog wat van leren. :fpuh:

een aardbeving is blijkbaar alleen niet grappig in een moslimland :confused:

Chaya2
11-02-04, 22:13
Geplaatst door Julien
een aardbeving is blijkbaar alleen niet grappig in een moslimland :confused:

Ja...vreemd...

mark61
11-02-04, 23:46
Geplaatst door freya
:tover: Pas jij wel ff op met wat je zegt?! :duivels:

Magical terror rulez! :strik:

Ehh..Merlina...t was overdrachtelijk bedoeld...iets met Palestijnen... :zegniets: neeeee ik wil niet.....kwaak kwaaaak