PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat Vinden Jullie Van Touriya Haoud?



Missy-EsS
11-02-04, 18:24
Tell me..ben wel nieuwsgierig...vinden jullie haar verwestert of juist een topmeid omdat ze het zo ver heeft geschopt?

ZbaqZbaq
11-02-04, 18:26
geen idee.....stuur haar ff langs...zal ik r ff uit testen :blowen:

Blade20
11-02-04, 18:31
Hoezo? Is ze soms eigenlijk heel conservatief Moslim die zich voordoet als verwesterde moslim om zo te bewijzen dat het allemaal onzin is terwijl het dat eigenlijk niet is?

lennart
11-02-04, 18:31
Kan je wat fotos plaatsen? Dan kan ik goed oordelen :)

Blade20
11-02-04, 18:31
Arg,arg,arg :(

Blade20
11-02-04, 18:31
zucht...posten is soms zo zwaaar....

taouanza
11-02-04, 18:31
Ik vind haar op een vent lijken.:)

Zwarte Schaap
11-02-04, 18:36
Geplaatst door Missy-EsS
Tell me..ben wel nieuwsgierig...vinden jullie haar verwestert of juist een topmeid omdat ze het zo ver heeft geschopt?

Zover heeft ze het nou ook weer niet geschopt.

Ik hoop dat marokkaanse meisjes haar niet als rolmodel zullen zien. Een beetje uit de kleren gaan en wat wulpse bewegingen maken is niet zoveel eer aan te behalen.

Ze heeft vrijwel alleen succes doordat ze gebruikt wordt als lustobject. Ik heb liever dat dames succes hebben op een manier die veel eerbaarder is als alleen hun halfnaakte lichaam in de strijd gooien.

mark61
11-02-04, 18:37
Geplaatst door Missy-EsS
Tell me..ben wel nieuwsgierig...vinden jullie haar verwestert of juist een topmeid omdat ze het zo ver heeft geschopt?

Kweenie. Was ze dan eerst oosters? Modellen schoppen niet, die worden geschopt

Missy-EsS
11-02-04, 18:42
Ja ik zelf vind haar wel mooi maar jammer dat ze dat op die manier moet gebruiken , maar ben blij dat ze vrijuit heeft gezegd dat ze geen moslima is anders zou ze echt een superschande zijn ...ze drinkt alcohol ,poseert halfnaakt, nederlandse vriend...

Mill
11-02-04, 18:45
Geplaatst door Missy-EsS
nederlandse vriend...

gadver!

Missy-EsS
11-02-04, 18:47
Geplaatst door Mill
gadver!

inderdaad schande...

mark61
11-02-04, 18:50
Geplaatst door Missy-EsS
nederlandse vriend...

jakkie bah

Mill
11-02-04, 18:54
Geplaatst door Missy-EsS
inderdaad schande...

:duim:

Tfoeee!!

vgeld
11-02-04, 19:01
Geplaatst door Missy-EsS
Tell me..ben wel nieuwsgierig...vinden jullie haar verwestert of juist een topmeid omdat ze het zo ver heeft geschopt?

Ik vind dat jij een blokje om moet !

000NobelPrizes
11-02-04, 19:33
Half naakt! Wulpse bewegingen! Nederlandse vriend! Oneerbaar! Alcohol!

:lol: :lol: :lol: :lol:

Dank voor deze bijdragen, nee echt. Jullie bezorgen me de onbedaarlijk slappe lach.

Missy-EsS
11-02-04, 19:47
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Half naakt! Wulpse bewegingen! Nederlandse vriend! Oneerbaar! Alcohol!

:lol: :lol: :lol: :lol:

Dank voor deze bijdragen, nee echt. Jullie bezorgen me de onbedaarlijk slappe lach.

Good For You :)

Missy-EsS
11-02-04, 19:51
Geplaatst door vgeld
Ik vind dat jij een blokje om moet !

Hoezo dat? een forum is er om elkaars mening te horen

vgeld
11-02-04, 20:37
Geplaatst door Missy-EsS
Hoezo dat? een forum is er om elkaars mening te horen
noch het labiele kind Touriya noch jij zijn het nieuws van de dag. Ik zou zeggen: na 20 meter, voorbij de palmboom en dan de straat in en daar kan de winkeleigenaar je verder helpen.

Zwarte Schaap
11-02-04, 20:44
Geplaatst door Missy-EsS
Hoezo dat? een forum is er om elkaars mening te horen

Je hebt groot gelijk en de vraag die je gesteld had is het zeker waard om gesteld te worden.

Dutchguy
11-02-04, 20:48
Wat is trouwens 'eerbaar'? Daar kun je dus echt alle kanten mee uit.

Puk
11-02-04, 20:55
Geplaatst door Missy-EsS
Ja ik zelf vind haar wel mooi maar jammer dat ze dat op die manier moet gebruiken , maar ben blij dat ze vrijuit heeft gezegd dat ze geen moslima is anders zou ze echt een superschande zijn ...ze drinkt alcohol ,poseert halfnaakt, nederlandse vriend...

Ben jij een moslima? Of poseer je ook naakt etcetera? En heb je al een Nederlandse vriendje? :fpimp:

:lachu:

Nederlandse vriendje?? Dat is allochtoons!
Nederlands vriendje... Pukkel is een sukkel.

:lachu:

Julien
11-02-04, 21:14
ik vind haar een heeeeeeel leuk meisje :p

ze is mijn droomvrouw :D (zou ze ook op franse jongens vallen? :p )

Orakel
11-02-04, 22:11
Geplaatst door Missy-EsS
Tell me..ben wel nieuwsgierig...vinden jullie haar verwestert of juist een topmeid omdat ze het zo ver heeft geschopt?

'kzou ut er op kunnen en dan hoeft het licht niet eens uit.

Missy-EsS
12-02-04, 07:06
Geplaatst door Puk
Ben jij een moslima? Of poseer je ook naakt etcetera? En heb je al een Nederlandse vriendje? :fpimp:

:lachu:

Nederlandse vriendje?? Dat is allochtoons!
Nederlands vriendje... Pukkel is een sukkel.

:lachu:

Oh HA HA wat grappig zeg...Get a life ofzo :aftel:

Mark
12-02-04, 08:00
Nee, ze is niet mooi, ze heeft een erg mannelijk gezicht.

Ps. wat is er oneerbaar aan een Nederlandse vriend? Stel dat hij moslim is? Of selecteer jij op ras?

EDENAAR
12-02-04, 08:09
vind je het eerbaar om op je rug te liggen voor spiros om door te breken????

sienia
12-02-04, 08:33
Ben zelf niet zo´n voorstander van je lichaam gebruiken zoals een Haoud of een Aguilera dat doet. Maar ben vooral van leven en laten leven. Als zij zich daar happy bij voelt prima, zoals een moslima zich happy voelt met hijaab.

Wat ik verder van Haoud vind...niet mijn glas thee. Heb wel geloof ik ooit ergens gelezen dat ze zich inzet of heeft ingezet voor Marokkaanse meiden. Een soort van praatgroep dacht ik.

Btw ik hoorde dat Hind in Marokko op 1 staat??

Royce
12-02-04, 08:41
Geplaatst door Mill
gadver!

lol :D

Daviddavid
12-02-04, 08:53
Geplaatst door Missy-EsS
Ja ik zelf vind haar wel mooi maar jammer dat ze dat op die manier moet gebruiken , maar ben blij dat ze vrijuit heeft gezegd dat ze geen moslima is anders zou ze echt een superschande zijn ...ze drinkt alcohol ,poseert halfnaakt, nederlandse vriend...



:melig: :melig: :melig:


Mijn motto blijft:

Fillastiene
12-02-04, 09:15
Ik vind haar een beetje dom. En een je-weet-wel.

:argwaan:

Ps. Ik ben gewoon jaloers.

ZwYgStErr
12-02-04, 09:20
Ik vinner ook niet zo mooi. Ik vind dat Filla haar de IQ-test moet laten doen om te zien hoe dom of niet-dom ze eigenlijk is.

:maf3:

Fillastiene
12-02-04, 09:25
Geplaatst door ZwYgStErr
Ik vinner ook niet zo mooi. Ik vind dat Filla haar de IQ-test moet laten doen om te zien hoe dom of niet-dom ze eigenlijk is.

:maf3:

Als ik haar die test laat doen, breng ik mijn hele onderzoek in de war. Dan krijg je bizarre grafieken en verdelingen enzo.

Ps. Ze lacht ook dom.

Daviddavid
12-02-04, 09:33
Ik moet nu toch even ingrijpen. Ik ken Touriya al een aantal jaren persoonlijk, heb regelmatig met haar gewerkt en zie haar vrijwel wekelijks. Touriya is om te beginnen een schat van een meid, grappig, slim, loyaal en ijverig. Ze weet wat ze wil, draait prima als model en sleept campagnes binnen waar menig model jaloers op kan zijn - en is. Als actrice gaat het misschien wat minder hard, maar ook daar heeft ze niets over te klagen - wat haar rol in Shouf Shouf bewijst. Haar vriend is een prima kerel, en ze hebben een erg leuke relatie.

En nou moeten jullie ophouden met jullie oppervlakkige vooroordelen over mijn lieve vriendinnetje. alsof jullie volle zalen trekken! kift is het, niets dan kift.

En wat is er mis met een Nederlandse vriend? Rascistische, kwalijke opmerkingen zijn dat! Ga je mond spoelen, zou ik zeggen.

Mill
12-02-04, 09:37
Geplaatst door Daviddavid
En wat is er mis met een Nederlandse vriend? Rascistische, kwalijke opmerkingen zijn dat! Ga je mond spoelen, zou ik zeggen.

Racisme jegens blanken is geen racisme, maar het koesteren van je culturele identiteit!

:student:

ZwYgStErr
12-02-04, 09:38
Geplaatst door Fillastiene
Als ik haar die test laat doen, breng ik mijn hele onderzoek in de war. Dan krijg je bizarre grafieken en verdelingen enzo.

Ps. Ze lacht ook dom.

Wedden dat ze de HAVO niet eens heeft afgemaakt.

P.s.: Ik ga aan mijn IQ werken, :moe:

Daviddavid
12-02-04, 09:40
Geplaatst door ZwYgStErr
Wedden dat ze de HAVO niet eens heeft afgemaakt.

P.s.: Ik ga aan mijn IQ werken, :moe:


Niet dat het er toe doet, maar dat heeft ze dus wél.

ZwYgStErr
12-02-04, 09:49
Geplaatst door Daviddavid
Niet dat het er toe doet, maar dat heeft ze dus wél.

Zou je haar willen vragen of ze de Praktische Opdr. voor wiskunde naar me zou kunnen mailen dan?

:vreemd:

Daviddavid
12-02-04, 09:53
Geplaatst door ZwYgStErr
Zou je haar willen vragen of ze de Praktische Opdr. voor wiskunde naar me zou kunnen mailen dan?

:vreemd:



:D

Is goed.

taouanza
12-02-04, 10:55
Geplaatst door ZwYgStErr
Zou je haar willen vragen of ze de Praktische Opdr. voor wiskunde naar me zou kunnen mailen dan?

:vreemd:



:hihi:

Klaassie
12-02-04, 11:00
oh oh oh oh mensen toch,

Wat is er in hemelsnaam mis met een nederlands vriendje?

We leven inmiddels in 2004, zegge: TWEEDUIZENDENVIER.

Het lichaam evalueert wel, maar de geest is nog steeds dwalende. oh oh oh domme mensen toch.

taouanza
12-02-04, 11:02
Geplaatst door Klaassie
oh oh oh oh mensen toch,

Wat is er in hemelsnaam mis met een nederlands vriendje?

We leven inmiddels in 2004, zegge: TWEEDUIZENDENVIER.

Het lichaam evalueert wel, maar de geest is nog steeds dwalende. oh oh oh domme mensen toch.

Mij maakt het niet uit hoor als hij maar een moslim is.:)
Ik heb zelfs knappe Chinezen gezien dus.....

taouanza
12-02-04, 11:06
Geplaatst door Alcibiades
Getver...
Op een schaal van 1 tot 10 krijg jij een 12 voor schijnheiligheid.


Maar jij blijft de onverslagen kampioen.:duim:

Daviddavid
12-02-04, 11:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zover heeft ze het nou ook weer niet geschopt.

Ik hoop dat marokkaanse meisjes haar niet als rolmodel zullen zien. Een beetje uit de kleren gaan en wat wulpse bewegingen maken is niet zoveel eer aan te behalen.

Ze heeft vrijwel alleen succes doordat ze gebruikt wordt als lustobject. Ik heb liever dat dames succes hebben op een manier die veel eerbaarder is als alleen hun halfnaakte lichaam in de strijd gooien.


doe het er maar eens na!

taouanza
12-02-04, 11:10
Geplaatst door Daviddavid
doe het er maar eens na!


ZS als lustobject? :melig2:

Klaassie
12-02-04, 11:12
we moeten eens leren universeel te gaan denken. Wij kleine nederige, betweterige mensen die denken alles beter te weten en elkaar om de macht bestrijden.

wie weet zeker?????

degene die heeft ervaren of degene die domweg gelooft wat een ander hem/haar voorkauwt?

Geloven in het dode woord, hahaha laat me niet lachen. Laat je harten spreken (het is niet alleen een spier hoor).

zolang mensen elkaar nog steeds bestrijden op grond van religie zitten we er allemaal falikant naast, hoe vaak we ook naar de kerk/moskee lopen.

Dat is nooit de bedoeling van het grote plan.

succes,


maar nog een hele lange weg te gaan zo te horen hier. en we zijn al zo lang bezig

pffffff. evolutie is traag en een smal pad

taouanza
12-02-04, 11:14
Geplaatst door Alcibiades
Leg dat maar eens uit als je kunt...

Heeft het nut?

KomMaar
12-02-04, 11:16
De 23-jarige Touriya Haoud uit Veenendaal is geboren in Rhenen. Haar moeder is van Macedonische en haar vader van Arabische afkomst. Ze heeft de HBO-opleiding Accountmanagement bij Schoevers afgerond en werkt nu als Communicatiemanager bij een bedrijf in hypotheken en beleggingen. Ze verwacht het komende jaar als Princess Model of the Year brede ervaring op te doen als model en veel verschillende mensen te ontmoeten.

Tourya..

http://krant.telegraaf.nl/crazylife/fotos/crazylife.artikel.touriyaalig.jpg

En haar vriend ...

http://krant.telegraaf.nl/crazylife/fotos/crazylife.artikel.spirosplusbeloftehitkrantaii.jpg

taouanza
12-02-04, 11:23
Geplaatst door Alcibiades
Gemakkelijk van je...

Geen zin ja!

sienia
12-02-04, 11:28
Geplaatst door taouanza
Geen zin ja!

´Gewoon tekenen en doen wat ik zeg ja!`

:haha:

taouanza
12-02-04, 11:38
Geplaatst door sienia
´Gewoon tekenen en doen wat ik zeg ja!`

:haha:

jeweetwel rules!:hihi:

taouanza
12-02-04, 11:39
Geplaatst door Alcibiades
Dus...
Een losse flodder!

Nee geen zin.

taouanza
12-02-04, 11:42
Geplaatst door Alcibiades
:knife_hea



:ego:
And i doooooooooooooouoooooooooo what i like :boogie:

taouanza
12-02-04, 11:59
Geplaatst door Alcibiades
Gelukkig maar dat je geëmancipeerd bent...

Tot jouw grote ergenis. :lekpuh:

taouanza
12-02-04, 12:40
Geplaatst door Alcibiades
Nee hoor, ik ben mijn hele leven al gewend om te gaan met geëmancipeerde vrouwen.

Je bent zo dapper!:hihi:

taouanza
12-02-04, 12:52
Geplaatst door Alcibiades
Ja, ik moet wel.
Bovendien gun ik iedereen de voordelen van het vrije westen.

Sjow dapper en nobel, moet nie gekker worduh!

Daviddavid
12-02-04, 13:10
Geplaatst door KomMaar
De 23-jarige Touriya Haoud uit Veenendaal is geboren in Rhenen. Haar moeder is van Macedonische en haar vader van Arabische afkomst. Ze heeft de HBO-opleiding Accountmanagement bij Schoevers afgerond en werkt nu als Communicatiemanager bij een bedrijf in hypotheken en beleggingen. Ze verwacht het komende jaar als Princess Model of the Year brede ervaring op te doen als model en veel verschillende mensen te ontmoeten.

Tourya..

http://krant.telegraaf.nl/crazylife/fotos/crazylife.artikel.touriyaalig.jpg

En haar vriend ...

http://krant.telegraaf.nl/crazylife/fotos/crazylife.artikel.spirosplusbeloftehitkrantaii.jpg



Je loopt behoorlijk achter, vriend. Spiros wás haar manager, nooit haar vriend. Je moet niet alles geloven wat in de roddelblaadjes staat. Inmiddels zijn we 2 jaar verder, en heeft ze al lang een erg leuke meneer aan de haak geslagen, waar ze gezellig mee samen woont.

taouanza
12-02-04, 13:55
Geplaatst door Alcibiades
I quit want ik erger me blauw.
Aan jou.

dat zei ik toch tot grote ergenis van jou.:p

Mark
12-02-04, 15:55
Geplaatst door Daviddavid
Je loopt behoorlijk achter, vriend. Spiros wás haar manager, nooit haar vriend. Je moet niet alles geloven wat in de roddelblaadjes staat. Inmiddels zijn we 2 jaar verder, en heeft ze al lang een erg leuke meneer aan de haak geslagen, waar ze gezellig mee samen woont.

Samenwonen is Haram! Zeg haar maar (wanneer je haar weer in een of andere decadente bar in Amsterdam spreekt) dat er een Zwart Schaap is die haar graag eens wil vertellen hoe teleurgesteld hij is over haar gedrag.

:nijn:

Daviddavid
12-02-04, 16:02
Geplaatst door Mark
Samenwonen is Haram! Zeg haar maar (wanneer je haar weer in een of andere decadente bar in Amsterdam spreekt) dat er een Zwart Schaap is die haar graag eens wil vertellen hoe teleurgesteld hij is over haar gedrag.

:nijn:


Ze zal diep onder de indruk zijn en haar zondige gewoontes afzweren. Zwart Schaap wijst ons de weg!

Mark
12-02-04, 16:07
Geplaatst door Daviddavid
Ze zal diep onder de indruk zijn en haar zondige gewoontes afzweren. Zwart Schaap wijst ons de weg!

Kan je een handtekening regelen? het is uiteraard voor mijn zusje :haha:

Daviddavid
12-02-04, 16:08
Geplaatst door Mark
Kan je een handtekening regelen? het is uiteraard voor mijn zusje :haha:


Van Zwart Schaap?

Royce
12-02-04, 16:18
Het is en blijft jammer. Zo`n haaienwaffel.

Daviddavid
12-02-04, 16:19
Geplaatst door Royce
Het is en blijft jammer. Zo`n haaienwaffel.

Wie? Zwart Schaap? Of Mark? Of ik?

Royce
12-02-04, 16:22
Geplaatst door Daviddavid
Wie? Zwart Schaap? Of Mark? Of ik?


Jaagt Noorwegen niet op haaien? Geen. Of andersom. Ik weet het niet. Zwart Schaap in ieder geval niet. Weet jij trouwens of `t volgende waar is, las op fok `n tijd geleden dat er tapes circuleren waarop Touriya en Spiros te zien zijn. Paris Hilton-achtige Homevideos.

Daviddavid
12-02-04, 16:25
Geplaatst door Royce
Jaagt Noorwegen niet op haaien? Geen. Of andersom. Ik weet het niet. Zwart Schaap in ieder geval niet. Weet jij trouwens of `t volgende waar is, las op fok `n tijd geleden dat er tapes circuleren waarop Touriya en Spiros te zien zijn. Paris Hilton-achtige Homevideos.


Dat verhaal ken ik, voor zover ik weet is het niet waar. Om de simpele reden dat tour en Spiros nooit zo ver zijn gegaan. hij was haar manager, verder niks. Toen hij in de pers ging beweren dat er meer was is zij naar een ander management gegaan. Dat is alles.

taouanza
12-02-04, 16:29
Geplaatst door Daviddavid
Dat verhaal ken ik, voor zover ik weet is het niet waar. Om de simpele reden dat tour en Spiros nooit zo ver zijn gegaan. hij was haar manager, verder niks. Toen hij in de pers ging beweren dat er meer was is zij naar een ander management gegaan. Dat is alles.


Al vind ik haar niet knap en op een vent lijken toch ben ik er heilig van overtuigd dat er betere foto's van haar zijn die je als avatar kan gebruiken!:student:

Daviddavid
12-02-04, 16:32
Geplaatst door taouanza
Al vind ik haar niet knap en op een vent lijken toch ben ik er heilig van overtuigd dat er betere foto's van haar zijn die je als avatar kan gebruiken!:student:


Haha, klopt. Veel betere, ik zal nog wel eens goed zoeken, ben onhandig met computers. Een echt modemiepje, hè.

:haha:


Touriya heeft inderdaad een heel mannelijk figuur. Nou goed.

taouanza
12-02-04, 16:37
Geplaatst door Daviddavid
Haha, klopt. Veel betere, ik zal nog wel eens goed zoeken, ben onhandig met computers. Een echt modemiepje, hè.

:haha:


Touriya heeft inderdaad een heel mannelijk figuur. Nou goed.

Ook dat nog ik dacht alleen haar gezicht?! :wat?!:

Maar als julie zulke dikke maatjes zijn weet je dan ook of ze wel eens op pb komt?:nerveus:

Daviddavid
12-02-04, 16:38
Geplaatst door taouanza
Ook dat nog ik dacht alleen haar gezicht?! :wat?!:

Maar als julie zulke dikke maatjes zijn weet je dan ook of ze wel eens op pb komt?:nerveus:

Wat is pb? En hoe moet je daar op?

taouanza
12-02-04, 16:42
Geplaatst door Daviddavid
Wat is pb? En hoe moet je daar op?

PrikBord van Maroc.nl

Daviddavid
12-02-04, 16:45
Geplaatst door taouanza
PrikBord van Maroc.nl


Ze reist voortdurend de hele wereld rond, ik betwijfel het of ze tijd heeft. En een echte fanclub heeft ze hier nu ook niet bepaald.

taouanza
12-02-04, 16:47
Geplaatst door Daviddavid
Ze reist voortdurend de hele wereld rond, ik betwijfel het of ze tijd heeft. En een echte fanclub heeft ze hier nu ook niet bepaald.

Nou dan moet ze maar haar kleding aanhouden.:ego:

Daviddavid
12-02-04, 16:48
Geplaatst door taouanza
Nou dan moet ze maar haar kleding aanhouden.:ego:


ze heeft nog nooit naakt geposeerd.

taouanza
12-02-04, 16:50
Geplaatst door Daviddavid
ze heeft nog nooit naakt geposeerd.

Nou moet dat dan?

Daviddavid
12-02-04, 16:52
Geplaatst door taouanza
Nou moet dat dan?


Van mij niet, maar jij begint erover dat ze haar kleren aan moet houden. dat doet ze toch ook, dus wat zeur je nou?

taouanza
12-02-04, 16:58
Geplaatst door Daviddavid
Van mij niet, maar jij begint erover dat ze haar kleren aan moet houden. dat doet ze toch ook, dus wat zeur je nou?


Nou ze staat vaak genoeg in een bikini of onderbroek.

Daviddavid
12-02-04, 16:58
Geplaatst door taouanza
Nou ze staat vaak genoeg in een bikini of onderbroek.


een onderbroek is ook kleren.

taouanza
12-02-04, 17:00
Geplaatst door Daviddavid
een onderbroek is ook kleren.

Nee maar :maf3:

Daviddavid
12-02-04, 17:06
Geplaatst door taouanza
Nee maar :maf3:


Dat je het maar weet!

taouanza
12-02-04, 17:08
Geplaatst door Daviddavid
Dat je het maar weet!

Nee hoor ondebroek is ondergoed. :duivels:

Daviddavid
12-02-04, 17:09
Geplaatst door taouanza
Nee hoor ondebroek is ondergoed. :duivels:


onderbroek is ondergoed is onderkleding is kleding

Mark
12-02-04, 17:45
Ik nomineer deze discussie tussen T en DD tot de meest zinloze van de dag :lachu:

sadeeQQ
12-02-04, 17:47
Geplaatst door Mark
Ik nomineer deze discussie tussen T en DD tot de meest zinloze van de dag :lachu:

ik ook


tenzij iemand alsnog met een naakte foto komt van die slet :bril:

Mark
12-02-04, 17:53
Geplaatst door sadeeQQ
ik ook


tenzij iemand alsnog met een naakte foto komt van die slet :bril:

enjoy

http://home.hetnet.nl/~bert-hama47/toariya_haoud.jpg

850
12-02-04, 18:08
Geplaatst door Mark
enjoy

http://home.hetnet.nl/~bert-hama47/toariya_haoud.jpg

Wasdat voor n alien?

Mill
12-02-04, 18:52
At your service, een echte:
http://www.xs4all.nl/~animals/touriya/t024.jpg

850
12-02-04, 19:36
Geplaatst door Mill
At your service, een echte:
http://www.xs4all.nl/~animals/touriya/t024.jpg

:p Laat r maar liggen.........kvind r te mager......

Orakel
12-02-04, 21:31
Touriya Haoud over de voordelen van gemengd bloed.


Shouf Shouf Habibi! al gezien? Ook stil geworden van de ogen van Touriya Haoud? Ze speelt de rol van het Marokkaanse meisje Leila. Een rol met weinig tekst. Maar Leila spreekt met haar ogen. Bruingroene amandelogen. In een brasserie in de Amsterdamse PC Hooftstraat blijkt Touriya Haoud (26) wel tekst te hebben.


Door Monique Snoeijen

In Shouf Shouf Habibi! (kijk kijk schatje) is Haoud de dochter in een Marokkaans gezin in Nederland, die zich verzet tegen haar vaders pogingen haar uit te huwelijken. Haoud is geen Marokkaanse, maar ze kan begrijpen hoe een moslimmeisje als Leila zich voelt. Touriya's vader is half Marokkaans/half Algerijns, haar moeder half Macedonisch/half Grieks. Ze groeide op in het streng gereformeerde Veenendaal. Haar ouders waren zuinig op haar. Ze mocht niet ,,in het dorp zwerven'' of met ,,fout volk'' omgaan, dat wil zeggen: jongens en meisjes die roken en drinken. Maar in veel opzichten was ze vrijer dan haar gereformeerde leeftijdsgenoten. ,,Als ik op zondag lag uit te slapen, zag ik al die zwarte hoedjes weer naar de kerk gaan.''.

Haoud was intermediair bij een klein verzekeringsbedrijf toen een vriendin haar opgaf voor een modellenwedstrijd. Ze won, kwam onder meer in haar ondergoed in de Makro-folder te staan en begon steeds meer op te vallen. Nu staat ze op het punt internationaal door te breken, als het nieuwe gezicht van het merk Replay. Als etnisch ambigu model heeft ze het tij in ieder geval mee.

Touriya: ,,Blond, blank, dun en zonder borsten, dat is niet meer van deze tijd.'' Replay wilde voor de nieuwe campagne ,,iets anders dan het standaard blonde model. Ze wilden een vrouw die de wereld kon vertegenwoordigen. Wat dat betreft zijn het goede tijden voor mij. Er zijn zoveel verschillende rassen. Dat beginnen de merken langzaam in te zien.''

Voor haar wordt het in ieder geval spannend. Ze werd al over de hele wereld geboekt: voor Tommy Hilfiger was Haoud te zien in Engeland, voor Campari in Duitsland en Italië. En in Italië is ze ook het gezicht van TIM, een grote telecomaanbieder. De komende tijd zal bepalend zijn voor het verloop van haar carrière. ,,Als je wereldwijd het gezicht van een A-merk [Replay] bent, ben je als model opeens heel interessant.'' Haar droom? ,,Dat een verzorgingsproduct mij boekt. Dan ben je klaar.''

Haoud weet precies wat ze wel en niet wil doen. Ze wil bijvoorbeeld geen allochtone bijrollen meer spelen. Haoud had bijrollen in de tv-series Costa, Hertenkamp, Hartslag en Goede Tijden Slechte Tijden, en in de film De oesters van Nam Kee. De rol in Shouf Shouf was puur toeval. Ze zou daarin eigenlijk ook een bijrolletje spelen. Maar het Marokkaanse meisje dat Leila zou spelen mocht opeens niet van haar ouders. Toen kreeg Haoud een kans en daar is ze de regisseur ,,eeuwig dankbaar'' voor.

,,Nederland is een klein landje, met maar een paar belangrijk casting directors. Zap eens een avond langs alle Nederlandse zenders. Je ziet bijna alleen maar blanke Nederlanders. Wel zit in elke film of serie een Surinamer die er duidelijk voor de kleur tussen is gezet. En dat is dan vaak ook nog dezelfde. Dus zie je Jasmine Sendar èn in Volle Maan èn in Costa. Ik begrijp wel dat een regisseur niet een acteur kan gebruiken die gebrekkig Nederlands spreekt of totaal geen Europese uitstraling heeft. Maar ik ben niet bepaald een Fatima met hoofddoek die net uit een klein dorpje uit het Rifgebergte is aangekomen.''

Wat ben je dan wél, als het bloed van vier rassen door je aderen stroomt en je bent in Veenendaal opgegroeid? ,,Ik ben gewoon mezelf, Touriya. Ik heb het beste uit verschillende werelden meegenomen. Ik heb een Europese opvoeding gehad, maar mijn vader heeft wel veel verteld over de islam. Het ene jaar gingen we naar Marokko op vakantie, het andere jaar naar Macedonië. Ik hou van de Marokkaanse gezelligheid, de echte gastvrijheid, niet dat zuinige Hollandse 'o, ik heb maar één lapje vlees'. En ik hou van het volkse van de Macedoniërs, dat dansen, drinken en muziek maken. En van de Hollanders heb ik buiten de deur leren eten.''

,,Ik heb mijn eigen waarden en normen gecreëerd. Ik ben me gaan verdiepen in de verschillende culturen, en heb daarbij steeds gekozen: dit wel, maar dat niet. Zo heb ik ook mijn eigen geloof samengesteld. Ik voelde me als kind zowel aangetrokken door het Grieks-orthodoxe als door de islam. Je moet toch ergens in geloven, dacht ik, anders ga je naar de hel. Met Grieks Pasen ging ik naar de kerk, maar ik voelde helemaal niks. En de islam vind ik een mooi geloof, maar ik heb bijvoorbeeld helemaal niets met de ramadan. Ik wil met mijn hart geloven. Nu is het geloof voor mij vooral iets spiritueels. Eerder boeddhistisch, geloven in jezelf, dat je een goed en zuiver mens moet zijn.''

Touriya Haoud - hou haar in de gaten.

9 februari 2004, nrc scholierenkrant

LadyKi||er
13-02-04, 05:59
Zijn er positieve reactie over touriya?

hmmmm wakela jaloersie?



Laat haar toch haar eigen ding doen hoor,

liefste
13-02-04, 09:19
Ze vindt dat ze een voorbeeld geeft aan marokanen, Za3ma dat het ook anders kan dan alleen criminaliteit, Tazzzzzzzzzzzzzzzz, dit zegt al genoeg over haar.


Het kan ook anders! hoe komt ze erbij om dat te zeggen.

Mark
13-02-04, 09:50
Geplaatst door liefste
Ze vindt dat ze een voorbeeld geeft aan marokanen, Za3ma dat het ook anders kan dan alleen criminaliteit, Tazzzzzzzzzzzzzzzz, dit zegt al genoeg over haar.


Het kan ook anders! hoe komt ze erbij om dat te zeggen.

Precies, het kan helemaal niet anders!

gewoon doorjatten en slaan :wijs:

naamloos
13-02-04, 09:51
Dit is nou echt typisch de bekrompenheid van sommige Marokkanen,dat ze serieus een topic gaan wijden aan de vraag of touriya al dan niet te verwesterst is...... GET A LIFE!!

Ps: had het dan bij girlsboard geplaatst, daar heb je meer onderwerpen waar "trieste gefrustreerde Marokkaanse meidenclub" zich anno 2004 mee bezig houden.

Mark
13-02-04, 09:55
Nieuw onderwerp:

Is naamloos te verwesterd? ;)

Daviddavid
13-02-04, 10:02
Geplaatst door Mark
Nieuw onderwerp:

Is naamloos te verwesterd? ;)


Mark!

Wil je die handtekening van Zwart Schaap nog?

Mark
13-02-04, 10:08
Geplaatst door Daviddavid
Mark!

Wil je die handtekening van Zwart Schaap nog?

Onder een cheque ja :)

:boogie:

Goodnight
13-02-04, 10:11
Geplaatst door Mark
Onder een cheque ja :)

:boogie:

we delen de winst!?

Daviddavid
13-02-04, 10:13
Goodnight heeft een nieuw plaatje! Lieieieieief!

Goodnight
13-02-04, 10:14
Geplaatst door Daviddavid
Goodnight heeft een nieuw plaatje! Lieieieieief!

i Tawt a saw a pufficat!

Mark
13-02-04, 10:14
Geplaatst door Goodnight
we delen de winst!?

Ik deel niets :lachu:

Goodnight
13-02-04, 10:15
Geplaatst door Goodnight
i Tawt a faw a pufficat!

Goodnight
13-02-04, 10:18
Geplaatst door Mark
Ik deel niets :lachu:

gierige Nederlander, je maakt jezelf weer waar....shit gaat dit mijn strafpunten opleveren?

Mark
13-02-04, 10:34
Geplaatst door Goodnight
gierige Nederlander, je maakt jezelf weer waar....shit gaat dit mijn strafpunten opleveren?

je zal het moeten jatten van me als een echte k*tmarokkaan :giechel:

sienia
13-02-04, 10:41
Geplaatst door naamloos
Dit is nou echt typisch de bekrompenheid van sommige Marokkanen,dat ze serieus een topic gaan wijden aan de vraag of touriya al dan niet te verwesterst is...... GET A LIFE!!

Ps: had het dan bij girlsboard geplaatst, daar heb je meer onderwerpen waar "trieste gefrustreerde Marokkaanse meidenclub" zich anno 2004 mee bezig houden.

Ja maar nu kunnen we ze vertellen hoe bekrompen ze zijn, anders blijven ze maar onderling beppen over hoe Touria in de vuur zal branden en komen zo nooit tot andere inzichten.

Btw in Marokko maken ze graag leuke opmerkingen over ´onze´ bekrompenheid.

naamloos
13-02-04, 10:46
Mark, ik verwesterd? Hoe kom je daar nu bij?

Goodnight
13-02-04, 11:04
Geplaatst door Mark
je zal het moeten jatten van me als een echte k*tmarokkaan :giechel:

Reken maar!!!

liefste
13-02-04, 12:15
Geplaatst door Mark
Precies, het kan helemaal niet anders!

gewoon doorjatten en slaan :wijs:

NIET ZO BEDOELD A HOOFD, JE KUNT CRIMINALITEIT WEL VERANDEREN, MAAR NIET OP DIE MANIER DIE tHOERia DOET.

CAPISCH!

Daviddavid
13-02-04, 12:16
Geplaatst door liefste
NIET ZO BEDOELD A HOOFD, JE KUNT CRIMINALITEIT WEL VERANDEREN, MAAR NIET OP DIE MANIER DIE tHOERia DOET.

CAPISCH!


Het nationaal dictee werd gewonnen door liefste!

Zwarte Schaap
13-02-04, 12:58
Geplaatst door sienia
Ja maar nu kunnen we ze vertellen hoe bekrompen ze zijn, anders blijven ze maar onderling beppen over hoe Touria in de vuur zal branden en komen zo nooit tot andere inzichten.

Btw in Marokko maken ze graag leuke opmerkingen over ´onze´ bekrompenheid.


Je hebt nog niets laten horen wat de moeite waard is. Tourya is gewoonweg geen geschikte rolmodel voor marokkaanse meiden. Als je wat zinnigs te vertellen hebt om deze bekrompen Schaap de hoeken van de kamer te laten lezen waarom ze wel een geschikte rolmodel is dan lees ikdat graag van je.


Oow ja dat soort grapjes in marokko heb ik nog nooit gehoord. Verder moet je je niet aantrekken wat je van anderen hoort, je moet je eigen weg durven te volgen. Zeker wij marokkanen in Nederland, als je teveel naar de verhaaltjes van de autochtoonse media en politiek luistert wordt je zo een psychopaat.

Mark
13-02-04, 13:01
Geplaatst door Zwarte Schaap
als je teveel naar de verhaaltjes van de autochtoonse media en politiek luistert wordt je zo een psychopaat.

Ik merk het :rolleyes:

Zwarte Schaap
13-02-04, 13:01
Geplaatst door Goodnight
we delen de winst!?

Even voor alle duidelijkheid, ik stik van de schulden!
Mijn motto is : van een kale kip kun je niets plukken.

Mark
13-02-04, 13:03
Geplaatst door Zwarte Schaap
Even voor alle duidelijkheid, ik stik van de schulden!
Mijn motto is : van een kale kip kun je niets plukken.

Ik hoop dat je geen rente betaald over die schulden... dat is haram.

Dus we hoeven niet bang te zijn dat jij in Rotterdam wordt opgepakt wegens het rondrijden in een te dure auto?

Zwarte Schaap
13-02-04, 13:04
Geplaatst door Mark
Ik merk het :rolleyes:

Dan is naar alle waarschijnlijkheid het genezingsproces aangevangen.

Zwarte Schaap
13-02-04, 13:04
Geplaatst door Mark
Ik merk het :rolleyes:

Dan is naar alle waarschijnlijkheid het genezingsproces aangevangen.

Daviddavid
13-02-04, 13:05
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je hebt nog niets laten horen wat de moeite waard is. Tourya is gewoonweg geen geschikte rolmodel voor marokkaanse meiden. Als je wat zinnigs te vertellen hebt om deze bekrompen Schaap de hoeken van de kamer te laten lezen waarom ze wel een geschikte rolmodel is dan lees ikdat graag van je.




Waarom moet dat kind nou per se rolmodel zijn? Dat argument geef je iedere keer als een Marokkaanse meid iets doet waar jij je "zorgen over maakt" (m.a.w., iets wat meneer Schaap niet bevalt). Kan ze neit gewoon haar leven leiden en er iets van maken zonder zich zorgen te maken wat andere Marokkaanse meiden doen?

taouanza
13-02-04, 13:11
Geplaatst door Alcibiades
Goodnight, je vorige Avatar sprak me veel meer aan.

I did i did taw a puttycat.

Zwarte Schaap
13-02-04, 13:18
Geplaatst door Mark
Ik hoop dat je geen rente betaald over die schulden... dat is haram.

Dus we hoeven niet bang te zijn dat jij in Rotterdam wordt opgepakt wegens het rondrijden in een te dure auto?

IK betaal rente, deurwaarderskosten, gerechtelijke kosten, sommatiekosten van verschillende instanties...etc.

Ik heb geen rijbewijs, nooit geld genoeg gehad om de rijlessen te betalen, laat staan een auto. Ik heb gelukkig mijn fiets en rollerskates.

Zwarte Schaap
13-02-04, 13:23
Geplaatst door Daviddavid
Waarom moet dat kind nou per se rolmodel zijn? Dat argument geef je iedere keer als een Marokkaanse meid iets doet waar jij je "zorgen over maakt" (m.a.w., iets wat meneer Schaap niet bevalt). Kan ze neit gewoon haar leven leiden en er iets van maken zonder zich zorgen te maken wat andere Marokkaanse meiden doen?

Ten eerste ik zie Tourya niet als marokkaanse en al helemaal niet als moslima. Verder was de inzet van de discussie of ze geschikt is als rolmodel en daar heb ik keurig mijn mening over gegeven.

Voor de rest zit je maar te zwetsen.

taouanza
13-02-04, 13:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ten eerste ik zie Tourya niet als marokkaanse en al helemaal niet als moslima. Verder was de inzet van de discussie of ze geschikt is als rolmodel en daar heb ik keurig mijn mening over gegeven.

Voor de rest zit je maar te zwetsen.


Zeg ga jij nog reageren op mijn topic of ben je niet geinteresseert als het niet over blote actrices gaat die al dan niet of wel rolmodellen zijn?

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=86131

Daviddavid
13-02-04, 13:26
Geplaatst door Zwarte Schaap
Voor de rest zit je maar te zwetsen.


Dat is ook de rolverdeling: ik zwets, jij bent oneindig wijs!

taouanza
13-02-04, 13:27
Geplaatst door Daviddavid
Dat is ook de rolverdeling: ik zwets, jij bent oneindig wijs!

Plus heb je nog steeds een rare avatar. ;)

Zwarte Schaap
13-02-04, 13:27
Geplaatst door naamloos
Dit is nou echt typisch de bekrompenheid van sommige Marokkanen,dat ze serieus een topic gaan wijden aan de vraag of touriya al dan niet te verwesterst is...... GET A LIFE!!

Ps: had het dan bij girlsboard geplaatst, daar heb je meer onderwerpen waar "trieste gefrustreerde Marokkaanse meidenclub" zich anno 2004 mee bezig houden.

Kijk nou maar eerst eens naar de leeftijd van de topicstartster en neem in ogenschouw dat ze plat worden gegooid met allerle reclame shit van de ezelsfilm shouf shouf. Dan snap je mischien dat haar vraag heel begrijpelijke en gerechtvaardigd is.

Hoe oud was jij nou ookal weer?

jada
13-02-04, 13:28
Geplaatst door Klaassie
oh oh oh oh mensen toch,

Wat is er in hemelsnaam mis met een nederlands vriendje?

We leven inmiddels in 2004, zegge: TWEEDUIZENDENVIER.

Het lichaam evalueert wel, maar de geest is nog steeds dwalende. oh oh oh domme mensen toch.

Klaassie, ik wel het best wel doen met een moslima, maar dan wel; hoofddoek af. :wink:

Mark
13-02-04, 13:29
Geplaatst door Zwarte Schaap
IK betaal rente, deurwaarderskosten, gerechtelijke kosten, sommatiekosten van verschillende instanties...etc.

Ik heb geen rijbewijs, nooit geld genoeg gehad om de rijlessen te betalen, laat staan een auto. Ik heb gelukkig mijn fiets en rollerskates.

Nou dat gaat dan lekker, je moet ook niet meer uitgeven dan je hebt Schaap!

Trouwens als je in het centrum van R'dam woont is een auto ook niet erg handig.

Daviddavid
13-02-04, 13:30
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kijk nou maar eerst eens naar de leeftijd van de topicstartster en neem in ogenschouw dat ze plat worden gegooid met allerle reclame shit van de ezelsfilm shouf shouf. Dan snap je mischien dat haar vraag heel begrijpelijke en gerechtvaardigd is.

Hoe oud was jij nou ookal weer?


Hoe oud is die kleine rasciste die dit topic startte, oh wijs schaap?

Zwarte Schaap
13-02-04, 13:33
Geplaatst door taouanza
Zeg ga jij nog reageren op mijn topic of ben je niet geinteresseert als het niet over blote actrices gaat die al dan niet of wel rolmodellen zijn?

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=86131

Waardeloze stellingen waarbij niet verder gedacht is als de marokkaanse mannnen te stigmatiseren en als gevolg kan hebben dat tweedracht gezaaid wordt in deze kwetsbare situatie.

Staat vol lege algemeenheden wat geen houvast biedt om werkelijk over te discusseren.

taouanza
13-02-04, 13:37
Geplaatst door Zwarte Schaap
Waardeloze stellingen waarbij niet verder gedacht is als de marokkaanse mannnen te stigmatiseren en als gevolg kan hebben dat tweedracht gezaaid wordt in deze kwetsbare situatie.

Staat vol lege algemeenheden wat geen houvast biedt om werkelijk over te discusseren.

Nee maar en bedankt voor je aandeel in de stigmatisering, aangezien je zelf de bevestiging daarvoor levert.

Ik heb het geprobeerd dus je kan niet zeggen dat ik bevooroordeelt ben.
En heb jij je spandoek al klaar voor de 22ste?
De zusters hebben je hard nodig.:moe:

Mark
13-02-04, 13:37
Geplaatst door Zwarte Schaap
Waardeloze stellingen waarbij niet verder gedacht is als de marokkaanse mannnen te stigmatiseren en als gevolg kan hebben dat tweedracht gezaaid wordt in deze kwetsbare situatie.

Staat vol lege algemeenheden wat geen houvast biedt om werkelijk over te discusseren.

zwak

Daviddavid
13-02-04, 13:38
Geplaatst door taouanza
Plus heb je nog steeds een rare avatar. ;)


Deze beter?

taouanza
13-02-04, 13:40
Geplaatst door Daviddavid
Deze beter?

Waarvoor was ze opgepakt?
Neeh nu kan ze zeker geen rolmodel zijn, bloot en een strafblad.:jammer:

Zwarte Schaap
13-02-04, 13:40
Geplaatst door Daviddavid
Hoe oud is die kleine rasciste die dit topic startte, oh wijs schaap?

Ik vind het homosex verschrikkelijk vies en moet er niets van hebben ben ik dan ook een racist?

taouanza
13-02-04, 13:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik vind het homosex verschrikkelijk vies en moet er niets van hebben ben ik dan ook een racist?


Nee want jij draagt een hoofddoek. :strik:

Zwarte Schaap
13-02-04, 13:42
Geplaatst door taouanza
Nee maar en bedankt voor je aandeel in de stigmatisering, aangezien je zelf de bevestiging daarvoor levert.

Ik heb het geprobeerd dus je kan niet zeggen dat ik bevooroordeelt ben.
En heb jij je spandoek al klaar voor de 22ste?
De zusters hebben je hard nodig.:moe:

Ja sorry hoor er staan daar een paar lege kreten zonder inhoud waar ik gewoonweg niets mee kan.

Verder ga ik nooit naar demonstraties en weet ik niet eens over welke demonstratie je het hebt.

Daviddavid
13-02-04, 13:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik vind het homosex verschrikkelijk vies en moet er niets van hebben ben ik dan ook een racist?


Nee, dan ben je gewoon een echte vent!

Daviddavid
13-02-04, 13:43
Geplaatst door taouanza
Waarvoor was ze opgepakt?
Neeh nu kan ze zeker geen rolmodel zijn, bloot en een strafblad.:jammer:


U bent niet snel tevreden mevrouw! Ik zal verder zoeken!

naamloos
13-02-04, 13:46
Beste zwarte schaap met geel/groene hoofddoek,

De vraag was of ze verwesterd is of een topmeid, dus een topmeid is iemand die niet verwesterd is. Verwesteren wordt als negatief beschouwd. Sommige noemen haar zelfs *oer, of *let. O zo gemakkelijk om hier een beetje hier de moraalridder uit te hangen...

En wat heeft mijn leeftijd hiermee te maken?

taouanza
13-02-04, 13:48
Geplaatst door Daviddavid
U bent niet snel tevreden mevrouw! Ik zal verder zoeken!

Ik wou je helpen dus ging zoeken op Touriya en vond dit:


http://www.shetland.nl/Fotos/SaasveldManoeska.jpg


Echt ik lieg niet. :duizelig:

taouanza
13-02-04, 13:50
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ja sorry hoor er staan daar een paar lege kreten zonder inhoud waar ik gewoonweg niets mee kan.

Verder ga ik nooit naar demonstraties en weet ik niet eens over welke demonstratie je het hebt.

Welke lege kreten staan er in het begin dan?
Het zijn vragen.

De rest das gewoon kul omdat niemand anders reageerde behalve Yehi om me te beschuldigen van een verhouding met Mark.Over loze kreten gesproken.:moe:

Daviddavid
13-02-04, 13:52
Geplaatst door taouanza
Ik wou je helpen dus ging zoeken op Touriya en vond dit:


http://www.shetland.nl/Fotos/SaasveldManoeska.jpg


Echt ik lieg niet. :duizelig:




Welnee, dit goddeloos monster heet Manoeska!


Hoe vind je deze avatar?

taouanza
13-02-04, 13:55
Geplaatst door Daviddavid
Welnee, dit goddeloos monster heet Manoeska!


Hoe vind je deze avatar?


:jammer:

En ze posseerde niet naakt zei je.:moe:

Zwarte Schaap
13-02-04, 13:59
Geplaatst door naamloos
Beste zwarte schaap met geel/groene hoofddoek,

De vraag was of ze verwesterd is of een topmeid, dus een topmeid is iemand die niet verwesterd is. Verwesteren wordt als negatief beschouwd. Sommige noemen haar zelfs *oer, of *let. O zo gemakkelijk om hier een beetje hier de moraalridder uit te hangen...

En wat heeft mijn leeftijd hiermee te maken?

Waar maak jij je nou druk om? Gaat het jou om het woord verwesteren?

Vraag je dan maar eerst eens af wat verwesteren nou inhoudt en wat de schrijfster ermee bedoelt.

Verwesteren op de manier van Tourya is gewoonweg slecht en niet te rijmen met de marokkaans islamitische normen en waarden.

Ze vindt drank normaal en ze is geen moslim omdat ze de ramadan niet aankan. Dat ze zich verder laat misbruiken om de lusten van anderen te prikkelen om ze zo de geld uit de portomonnaieis te laten kloppen is al tot daar aan toe.

En verder is het normaal in een discussie dat je je mening geeft dat je dan een ander monddood wilt maken omdat hij/zij tot een moraalridder wordt verheven is geen argument om iemand zijn mening te bekritiseren.

Zwarte Schaap
13-02-04, 14:06
Geplaatst door taouanza
Welke lege kreten staan er in het begin dan?
Het zijn vragen.

De rest das gewoon kul omdat niemand anders reageerde behalve Yehi om me te beschuldigen van een verhouding met Mark.Over loze kreten gesproken.:moe:

Geen zin om dat helemaal uit te leggen, maar goed het niveau van de vraagstelling is zo laag, lomp en vooringenomen dat het gewoon niets voor stelt. Het zijn echt te oppervlakkige eenzijdige subjectieve belevingen die niet echt aansluiten bij de werkelijkheid en het dus voor mij niet loont om daar mijn tijd aan te besteden.

Daviddavid
13-02-04, 14:14
Geplaatst door taouanza
:jammer:

En ze posseerde niet naakt zei je.:moe:


Ze heeft een zilveren bikini aan, Mevrouw

naamloos
13-02-04, 14:15
Ten eerste. ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag wat MIJN leeftijd er mee te maken heeft.

En ten tweede, dat sommige er persoonlijk niet mee kunnen leven dat Touriya een ander leven leidt dan dat zij het liefst bij Marokkaanse meisjes zouden willen zien, dat is hun goed recht. Maar om dan maar meteen met slijk te gaan gooien....? Ik lig er echt niet wakker van wat een ander doet.

Die focus op andere Marokkanen of ze wel goed genoeg geloven, of ze er niet te bloot bij lopen, of ze... etc.

Een beter milieu begint bij jezelf
Hij die zonder zonden is werpe de eerste steen.......

Zwarte Schaap
13-02-04, 14:21
Geplaatst door naamloos
Ten eerste. ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag wat MIJN leeftijd er mee te maken heeft.

En ten tweede, dat sommige er persoonlijk niet mee kunnen leven dat Touriya een ander leven leidt dan dat zij het liefst bij Marokkaanse meisjes zouden willen zien, dat is hun goed recht. Maar om dan maar meteen met slijk te gaan gooien....? Ik lig er echt niet wakker van wat een ander doet.

Die focus op andere Marokkanen of ze wel goed genoeg geloven, of ze er niet te bloot bij lopen, of ze... etc.

Een beter milieu begint bij jezelf
Hij die zonder zonden is werpe de eerste steen.......

Kijk naar jouw leeftijd en naar de leeftijd van de vraagstelster.

Verder zit je jezelf teveel druk te maken om niets. ALs publieke figuur en als men daarbij ook nog gebruikt maakt van haar afkomst in een film dan moet je niet raar van opkijken dat je het lijdend voorwerp wordt in een discussie.

Volgens mij zit je jezelf met een onverwerkt verleden of zo en zit je ons kritische marokkanen te beoordelen. (als je snapt wat ik bedoel)

Mark
13-02-04, 14:23
Geplaatst door Zwarte Schaap
Verwesteren op de manier van Tourya is gewoonweg slecht en niet te rijmen met de marokkaans islamitische normen en waarden.


Ze is niet Marokkaanse, ze is niet islamitisch, wat ze doet is niet slecht, verwesteren is niet slecht.

Zwarte Schaap
13-02-04, 14:37
Geplaatst door Mark
Ze is niet Marokkaanse, ze is niet islamitisch, wat ze doet is niet slecht, verwesteren is niet slecht.

Gossie dat wist ik niet hoor ! ALs je goed had gelezen had je kunnen zien dat ik dat al eerder gezegd heb en is je kritiek een nietszegger. Maar waar het wel om gaat is dat men Tourya wel vaak als een marokkaanse in beeld brengt en dat daarom nogmaals de vraag van vraagstelster zeer legitiem is. Is ze dan een geschikte rolmodel of niet , nogmaals NEE !



Touriya wil veel meer!

Als fotomodel en actrice Touriya Haoud alleen maar allochtone rollen krijgt aangeboden, dan hoeft het acteren voor haar niet meer zo nodig. Dat zegt ze in een interview met de Televizier.

Touriya bekend van het voormalige Veronica-programma 'V-HQ', de serie 'Hartslag' en de film 'Shouf Shouf Habibi', vertelt dat acteren haar passie is, maar dat ze op een gegeven moment alleen maar werd gecast als Marokkaanse . En daar is ze niet zo blij mee. "Als ik alleen maar dat soort rollen krijg, stort ik mij liever op mijn modellencarrière," zegt Touriya.

Bron: http://www.veronica.nl/modules.php?name=news&site=babesnieuws&sid=2475

Dutchguy
13-02-04, 14:37
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik vind het homosex verschrikkelijk vies en moet er niets van hebben ben ik dan ook een racist?

Daarom bestaat er ook zoiets als een proefabonnement.

:fpuh: :D

Zwarte Schaap
13-02-04, 14:39
Geplaatst door Dutchguy
Daarom bestaat er ook zoiets als een proefabonnement.

:fpuh: :D

Dan moet je wel een masochist/sadist zijn dat je iets doet wat je verschrikkelijk smerig vindt.

Dutchguy
13-02-04, 14:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dan moet je wel een masochist/sadist zijn dat je iets doet wat je verschrikkelijk smerig vindt.

Och, ik zou zeggen probeer het eens. Nothing lost nothing gained.

naamloos
13-02-04, 14:42
Beste schaap,

a.Je moet wel knap naief zijn als je werkelijk gelooft dat de gegevens die mensen hier opgeven(o.a. leeftijd) op de werkelijkheid berusten.

b.prima dat een lijdend figuur onderwerp is van een discussie, maar dan moet die discussie wel ergens op gebaseerd zijn, m.a.w praat geen poep.

c. typisch weer een Marokkanen-antwoord gegeven in je laatste zin, hoe voorspelbaar. Het is niet ons kritische Marokkanen, maar "Ons Bekrompen Marokkanen - Dulden Geen Tegenspraak -Zeker Niet Van Andere Marokkanen- En Al Helemaal Niet Van Marokkaanse Vrouwen-Want Die Zijn o Zo Slecht- Brigade"! :p

Zwarte Schaap
13-02-04, 14:43
Geplaatst door Dutchguy
Och, ik zou zeggen probeer het eens. Nothing lost nothing gained.

Ik ben geen masochist en/of sadist

liefste
13-02-04, 14:44
Geplaatst door Daviddavid
Het nationaal dictee werd gewonnen door liefste!

Jezus... ik heb even terug gekeken naar me tekst, erger kan volgens mij niet haha.

ben er niet echt bij vandaag.

Dutchguy
13-02-04, 14:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ben geen masochist en/of sadist

Misschien is de stap te groot. Begin anders met strip-pimpampet.

Mark
13-02-04, 14:46
Geplaatst door Zwarte Schaap
Gossie dat wist ik niet hoor ! ALs je goed had gelezen had je kunnen zien dat ik dat al eerder gezegd heb en is je kritiek een nietszegger.

Nee jouw kritiek: "ze is verwesterd dus ze is een slecht voorbeeld" is lekker onderbouwd....

Zwarte Schaap
13-02-04, 14:52
Geplaatst door naamloos
Beste schaap,

a.Je moet wel knap naief zijn als je werkelijk gelooft dat de gegevens die mensen hier opgeven(o.a. leeftijd) op de werkelijkheid berusten.

b.prima dat een lijdend figuur onderwerp is van een discussie, maar dan moet die discussie wel ergens op gebaseerd zijn, m.a.w praat geen poep.

c. typisch weer een Marokkanen-antwoord gegeven in je laatste zin, hoe voorspelbaar. Het is niet ons kritische Marokkanen, maar "Ons Bekrompen Marokkanen - Dulden Geen Tegenspraak -Zeker Niet Van Andere Marokkanen- En Al Helemaal Niet Van Marokkaanse Vrouwen-Want Die Zijn o Zo Slecht- Brigade"! :p

IK geef iedereen het voordeel van de twijfel totdat het tegendeel is bewezen, of totdat ik er ernstig aan twijfel.

De discussie is gebasseerd op het feit of ze een geschikte rolmodel is of niet. Ik heb denk ik genoeg argumenten aangegeven waarom ze geen geschikte marokkaanse rolmodel is. Als je over poep wilt praten moet eerst je eigen stuk nalezen.

ALs je dus geen alcohol drinkt en de ramadan doet en je kleren aanhoudt als je je geld verdient dan ben je dus bekrompen. ALs je deze basisnormen en waarden niet onderschrijft als deel van onze basisnormen en waardenpakket dan zijn we uitgesproken.

De rest van je voorspelbare emotionele uitbarsting was te verwachten en als zodanig ga ik er niet op in.

Zwarte Schaap
13-02-04, 14:53
Geplaatst door Dutchguy
Misschien is de stap te groot. Begin anders met strip-pimpampet. Heb je nooit geleerd wat een nee is? Begrijp je nu waarom er af en toe homosexuelen klappen krijgen?

sienia
13-02-04, 14:55
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je hebt nog niets laten horen wat de moeite waard is. Tourya is gewoonweg geen geschikte rolmodel voor marokkaanse meiden. Als je wat zinnigs te vertellen hebt om deze bekrompen Schaap de hoeken van de kamer te laten lezen waarom ze wel een geschikte rolmodel is dan lees ikdat graag van je.


Oow ja dat soort grapjes in marokko heb ik nog nooit gehoord. Verder moet je je niet aantrekken wat je van anderen hoort, je moet je eigen weg durven te volgen. Zeker wij marokkanen in Nederland, als je teveel naar de verhaaltjes van de autochtoonse media en politiek luistert wordt je zo een psychopaat.

Als je mijn eerste bijdrage aan deze topic leest dan lees je daar dat ik carriere maken met je lichaam veroordeel of je nou Tourya of Spears of wie dan ook bent. Dat zijn mijn normen en waarden die ik niemand op wil dringen. Zolang we in Nederland wonen, Nederlanders zijn, leven we in een vrij land waar iemand zijn lichaam mag exploiteren. Dat recht heeft ze en daat maakt ze dus gebruik van. Vanwege haar afkomst wordt ze voor allerlei ranzigs uitgemaakt. Als je dan van die verheven normen en waarden uitdraagt vanwaar dan het onfatsoen iemand ronduit uit te schelden?

Bekrompen is de manier waarop bepaalde uitlatingen worden gedaan door onder andere de topicstartster.
En ik laat me niet beinvloeden door de zgn autochtoonse media, Marokkanen met grappige opmerkingen noch door zwarte schapen.

Zwarte Schaap
13-02-04, 14:56
Geplaatst door Mark
Nee jouw kritiek: "ze is verwesterd dus ze is een slecht voorbeeld" is lekker onderbouwd....

Als je nou eens wat aandachtiger mij stukken las dan hoefde ik niet alles te herhalen. Ga maar eerst lezen markje en kom dan terug met inhoudelijke kritiek op mijn mening.

Dutchguy
13-02-04, 15:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Heb je nooit geleerd wat een nee is? Begrijp je nu waarom er af en toe homosexuelen klappen krijgen?

Nee, ik snap wel dat skatende fundi's geen humor hebben.

RinC
13-02-04, 15:01
Tourya is toch die Marokkaans praat op zn Nederlands? :D

Ik heb mooier gezien :)

-Y-

ali ibn yaz
13-02-04, 15:02
Wel grappig dit is het enige zwarte schaap die met iedereen meelult. Hoezo zwart schaap, wit met alle meningen meewaaiend schaap is een betere naam voor hem. Zo cliche en voorspelbaar.

Zwarte Schaap
13-02-04, 15:04
Geplaatst door Dutchguy
Nee, ik snap wel dat skatende fundi's geen humor hebben.

Sommige zaken maak ik geen grappen over.

Dutchguy
13-02-04, 15:05
Geplaatst door Zwarte Schaap
Sommige zaken maak ik geen grappen over.

Waarover wel dan, live a little Schapie!

Daviddavid
13-02-04, 15:05
Geplaatst door sienia
Als je mijn eerste bijdrage aan deze topic leest dan lees je daar dat ik carriere maken met je lichaam veroordeel of je nou Tourya of Spears of wie dan ook bent. Dat zijn mijn normen en waarden die ik niemand op wil dringen. Zolang we in Nederland wonen, Nederlanders zijn, leven we in een vrij land waar iemand zijn lichaam mag exploiteren. Dat recht heeft ze en daat maakt ze dus gebruik van. Vanwege haar afkomst wordt ze voor allerlei ranzigs uitgemaakt. Als je dan van die verheven normen en waarden uitdraagt vanwaar dan het onfatsoen iemand ronduit uit te schelden?

Bekrompen is de manier waarop bepaalde uitlatingen worden gedaan door onder andere de topicstartster.
En ik laat me niet beinvloeden door de zgn autochtoonse media, Marokkanen met grappige opmerkingen noch door zwarte schapen.


Eindelijk eens een duidelijke mening zonder gescheld. Hulde aan Sienia!!!

Zwarte Schaap
13-02-04, 15:06
Geplaatst door sienia
Als je mijn eerste bijdrage aan deze topic leest dan lees je daar dat ik carriere maken met je lichaam veroordeel of je nou Tourya of Spears of wie dan ook bent. Dat zijn mijn normen en waarden die ik niemand op wil dringen. Zolang we in Nederland wonen, Nederlanders zijn, leven we in een vrij land waar iemand zijn lichaam mag exploiteren. Dat recht heeft ze en daat maakt ze dus gebruik van. Vanwege haar afkomst wordt ze voor allerlei ranzigs uitgemaakt. Als je dan van die verheven normen en waarden uitdraagt vanwaar dan het onfatsoen iemand ronduit uit te schelden?

Bekrompen is de manier waarop bepaalde uitlatingen worden gedaan door onder andere de topicstartster.
En ik laat me niet beinvloeden door de zgn autochtoonse media, Marokkanen met grappige opmerkingen noch door zwarte schapen.

Ik reageerde op je tweede bijdrage waar je naamloos steunde.

Daviddavid
13-02-04, 15:07
Geplaatst door ali ibn yaz
Wel grappig dit is het enige zwarte schaap die met iedereen meelult. Hoezo zwart schaap, wit met alle meningen meewaaiend schaap is een betere naam voor hem. Zo cliche en voorspelbaar.

Dadelijk Schaap en Ali weer mot, het wordt steeds gezelliger op dit Touriya forum! Dat zo'n modelletje uit Veenendaal nog zo'n impact heeft op de jongens!

Zwarte Schaap
13-02-04, 15:08
Geplaatst door ali ibn yaz
Wel grappig dit is het enige zwarte schaap die met iedereen meelult. Hoezo zwart schaap, wit met alle meningen meewaaiend schaap is een betere naam voor hem. Zo cliche en voorspelbaar.

Je maakt jezelf belachelijk door bovenstaande te beweren en geeft aan dat je vrijwel niets van mij gelezen hebt.

Daviddavid
13-02-04, 15:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
Heb je nooit geleerd wat een nee is? Begrijp je nu waarom er af en toe homosexuelen klappen krijgen?


schaap, je moet nodig geschoren worden.

Zwarte Schaap
13-02-04, 15:09
Geplaatst door Dutchguy
Waarover wel dan, live a little Schapie!

Doe even gewoon man je komt nu echt zo zeurderig/kleuterig over.

naamloos
13-02-04, 15:15
Beste schaap,

Ik probeer het nog 1 keer: bekrompen is degene die gaat zeuren om hoe een ander zijn/ haar leven leeft en in het gunstigste geval afkeurt (dit zeg ik omdat sommigen denken te mogen gaan schelden/beledigen) omdat het niet in zijn of haar straatje past. Alsof zij niets beter te doen hebben dan kijken of elke Marokkaan zich wel zedelijk genoeg gedraagt.

En je hebt het er over dat de discussie gebaseerd is op de vraag al dan niet een rolmodel, maar topicplaatster begon met de stelling 'te verwesterd of topmeid?

Ik heb trouwens nergens gezegd dat ik de door jouw genoemde basisnormen niet onderschrijf, integendeel. Maar dat wil niet zeggen dat ik andere mensen die deze gedragsregels niet onderschrijven dan maar niet ga respecteren.

Emotionele uitbarsting? IK wil niet lullig doen maar als ik je bijdragen in deze topic lees en zie hoe je krampachtig om je heen slaat naar meerdere gebruikers.......het is stil aan de overkant, stil..........

Zwarte Schaap
13-02-04, 15:21
.

Zwarte Schaap
13-02-04, 15:21
Geplaatst door naamloos
Beste schaap,

Ik probeer het nog 1 keer: bekrompen is degene die gaat zeuren om hoe een ander zijn/ haar leven leeft en in het gunstigste geval afkeurt (dit zeg ik omdat sommigen denken te mogen gaan schelden/beledigen) omdat het niet in zijn of haar straatje past. Alsof zij niets beter te doen hebben dan kijken of elke Marokkaan zich wel zedelijk genoeg gedraagt.


Daarom zei ik ook kijk naar haar leeftijd. Verder heb ik al gezegd dat tourya een publiek figuur is die als marokkaanse wordt gepresenteerd en dat de kritiek zich richt op haar werkzaamheden. Dat sommigen zich niet goed kunnen verwoorden wil niet zeggen dat ze bekrompen zijn.

Dat jij je meer op dergelijke tieners richt op jouw manier is jouw keuze, ik verkies een andere insteek en bestrijd andere insteken die naar mijn mening verwarring zaaien. Jouw mening zaait verwarring vind ik.

ali ibn yaz
13-02-04, 15:28
Wit, met iedereen meewaaiend schaapje welke open deur heb je nog niet opengeschopt ?

Erg grammafoonplaat, erg saai, erg precies hetzelfde, erg treurig

Zwarte Schaap
13-02-04, 15:33
Geplaatst door ali ibn yaz
Wit, met iedereen meewaaiend schaapje welke open deur heb je nog niet opengeschopt ?

Erg grammafoonplaat, erg saai, erg precies hetzelfde, erg treurig

Gerichte kritiek aub en geen lege woorden.

Dutchguy
13-02-04, 15:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Doe even gewoon man je komt nu echt zo zeurderig/kleuterig over.

Hmmm... wat zou je zelf gezegd hebben in zo'n situatie. Ik denk iets van 'man kom niet met een lulverhaal. Hier kan ik niets mee. Geef maar aan waar ik dat gezegd heb dan'. etc. etc.

ali ibn yaz
13-02-04, 15:36
Zo voorspelbaar schaapje. Je lijkt wel die figuur met die dichtgenaaide mond. Zo stom. U hebt kennelijk geen hersencellen. U schiet enkel in een voorspelbare reflex.
Zo 13 in een dozijn.
Zo precies hetzelfde.

Bent u wellicht gefrustreerd, met alle winden meewaaiend, leeg schaapje ?

Zwarte Schaap
13-02-04, 15:37
Geplaatst door Dutchguy
Hmmm... wat zou je zelf gezegd hebben in zo'n situatie. Ik denk iets van 'man kom niet met een lulverhaal. Hier kan ik niets mee. Geef maar aan waar ik dat gezegd heb dan'. etc. etc.

Tel jouw aantal pogingen en dan het aantal afwijzingen van mijn kant. Dat tezamen geeft aan dat je zeurt.

Zwarte Schaap
13-02-04, 15:40
Geplaatst door ali ibn yaz
Zo voorspelbaar schaapje. Je lijkt wel die figuur met die dichtgenaaide mond. Zo stom. U hebt kennelijk geen hersencellen. U schiet enkel in een voorspelbare reflex.
Zo 13 in een dozijn.
Zo precies hetzelfde.

Bent u wellicht gefrustreerd, met alle winden meewaaiend, leeg schaapje ?

Tiz goed met je jongen.

taouanza
13-02-04, 15:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Geen zin om dat helemaal uit te leggen, maar goed het niveau van de vraagstelling is zo laag, lomp en vooringenomen dat het gewoon niets voor stelt. Het zijn echt te oppervlakkige eenzijdige subjectieve belevingen die niet echt aansluiten bij de werkelijkheid en het dus voor mij niet loont om daar mijn tijd aan te besteden.


Nee dit antwoord das pas hoog niveau.:moe:

Werkelijkheid wat weet jij daarvan?!

taouanza
13-02-04, 15:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Geen zin om dat helemaal uit te leggen, maar goed het niveau van de vraagstelling is zo laag, lomp en vooringenomen dat het gewoon niets voor stelt. Het zijn echt te oppervlakkige eenzijdige subjectieve belevingen die niet echt aansluiten bij de werkelijkheid en het dus voor mij niet loont om daar mijn tijd aan te besteden.


Nee dit antwoord das pas hoog niveau.:moe:

Werkelijkheid wat weet jij daarvan?!

ali ibn yaz
13-02-04, 15:44
nee jij zeurt allemansvriendje,
Jij doet allemaal verdachtmakingen maar kan niks hard maken. Zo treurig en dieptriest.
Heb jij zelf geen enkele mening, jij lult alleen maar met de massa mee.
Diep, dieptriest !

Dutchguy
13-02-04, 15:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Tel jouw aantal pogingen en dan het aantal afwijzingen van mijn kant. Dat tezamen geeft aan dat je zeurt.

Pogingen? Afwijzingen? :confused:
Eh.... hebben we het over hetzelfde?

Daviddavid
13-02-04, 15:51
Geplaatst door Dutchguy
Pogingen? Afwijzingen? :confused:
Eh.... hebben we het over hetzelfde?



Haha! Dutchguy, volgens mij loopt ZS je een klein beetje te versieren!

Zwarte Schaap
13-02-04, 15:51
Geplaatst door taouanza
Nee dit antwoord das pas hoog niveau.:moe:

Een vraag van een lager niveauverdient een antwoord van hetzelfde niveau.


Werkelijkheid wat weet jij daarvan?! Ik ben me ervan bewust dat de werkelijkheid een subjectieve constructie is. Ik vond de stellingen van de topic waar je me naar verwees te subjectief.

Zwarte Schaap
13-02-04, 15:53
Geplaatst door ali ibn yaz
nee jij zeurt allemansvriendje,
Jij doet allemaal verdachtmakingen maar kan niks hard maken. Zo treurig en dieptriest.
Heb jij zelf geen enkele mening, jij lult alleen maar met de massa mee.
Diep, dieptriest !

knurft..

taouanza
13-02-04, 15:55
Geplaatst door Zwarte Schaap
Een vraag van een lager niveauverdient een antwoord van hetzelfde niveau.

Ik ben me ervan bewust dat de werkelijkheid een subjectieve constructie is. Ik vond de stellingen van de topic waar je me naar verwees te subjectief.


He wat jammer dat de wereld niet draait om jouw mening.
En de zon blijft schijnen ook zonder jouw zegen.:moe:

En ik weet percies wanneer mensen moeilijke woorden gaan gebruiken.:moe:

Dutchguy
13-02-04, 15:57
Geplaatst door Daviddavid
Haha! Dutchguy, volgens mij loopt ZS je een klein beetje te versieren!

Dat idee heb ik ook. Ik verwacht nu natuurlijk wel een mooie doos bonbons morgen in mijn pmboxje! :love2: :D

Zwarte Schaap
13-02-04, 15:59
Geplaatst door taouanza
He wat jammer dat de wereld niet draait om jouw mening.
En de zon blijft schijnen ook zonder jouw zegen.:moe:

En ik weet percies wanneer mensen moeilijke woorden gaan gebruiken.:moe:

Sorry hoor maar de termen subjectief en objectief zijn essentieel om bepaalde zaken uit te kunnen leggen.

Ik wil je wel uitleggen wat subjectief en objectief betekenen als je dat niet weet.

taouanza
13-02-04, 16:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Sorry hoor maar de termen subjectief en objectief zijn essentieel om bepaalde zaken uit te kunnen leggen.

Ik wil je wel uitleggen wat subjectief en objectief betekenen als je dat niet weet.


Nee ik wil weten of jij ook vindt dat de rechten van een moslima beginnen en ophouden bij hoofddoek dragen.
En wat je vindt van de wijziging in de Moudawana, bijdehand!

Zwarte Schaap
13-02-04, 16:02
Geplaatst door taouanza
He wat jammer dat de wereld niet draait om jouw mening.
En de zon blijft schijnen ook zonder jouw zegen.:moe:

En ik weet percies wanneer mensen moeilijke woorden gaan gebruiken.:moe: Ja dat weet ik nu ook wel dat mijn mening je niet zoveel kan interreseren, dat vind ik helemaal niet erg hoor. De uitdaging is brengt het zo dat het me(of iemand anders) wel kan interesseren.

Sorry hoor maar de termen subjectief en objectief zijn essentieel om bepaalde zaken uit te kunnen leggen.

Ik wil je wel uitleggen wat subjectief en objectief betekenen als je dat niet weet.


(oke ik geef het wel toe dat ik in eerste instantie lomp heb gereageerd, maar het verwoord wel mijn mening/kritiek)

Zwarte Schaap
13-02-04, 16:10
Geplaatst door taouanza
Nee ik wil weten of jij ook vindt dat de rechten van een moslima beginnen en ophouden bij hoofddoek dragen.
En wat je vindt van de wijziging in de Moudawana, bijdehand!

De hoofdoekdiscussie is gestart door de anti-moslims in Europa. Ik vind het treurig dat ik met een marokkaanse moet discusseren over een onderwerp die op de agenda is gezet door anti-moslims.

Het doel van die schijnheilige discussie is verwarring en druk te zetten op de moslims zodat de assimilatie sneller verloopt.

De rechten van een vrouw zijn niet minder belangrijk dan die van een man.

De wijziging van de moudawana weet ik vrijwel niets inhoudelijks over. Ik denk dat het een publiciteitsactie is en wat eigenlijk niet veel zal helpen tegen het onrecht.

Zolang de corruptie en rechteloosheid in marokko blijft maakt het niet uit of je nu man of vrouw bent of dat de moudawana aangepast is of niet.

taouanza
13-02-04, 16:10
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ja dat weet ik nu ook wel dat mijn mening je niet zoveel kan interreseren, dat vind ik helemaal niet erg hoor. De uitdaging is brengt het zo dat het me(of iemand anders) wel kan interesseren.

Sorry hoor maar de termen subjectief en objectief zijn essentieel om bepaalde zaken uit te kunnen leggen.

Ik wil je wel uitleggen wat subjectief en objectief betekenen als je dat niet weet.


(oke ik geef het wel toe dat ik in eerste instantie lomp heb gereageerd, maar het verwoord wel mijn mening/kritiek)


Ik ben juist wel geinteresseert in je mening niet in je analyse van mij schrijfwijze.
Lomp ontwijkend noem het maar op.:moe:

Goodnight
13-02-04, 16:12
Geplaatst door Zwarte Schaap

Zolang de corruptie en rechteloosheid in marokko blijft maakt het niet uit of je nu man of vrouw bent of dat de moudawana aangepast is of niet. [/B]

Helaas is dit een waarheid als een koe, schaap.

Zwarte Schaap
13-02-04, 16:14
Geplaatst door Goodnight
Helaas is dit een waarheid als een koe, schaap.

Helaas ja ........dat maakt me vaak verdrietig.

taouanza
13-02-04, 16:15
Geplaatst door Zwarte Schaap
De hoofdoekdiscussie is gestart door de anti-moslims in Europa. Ik vind het treurig dat ik met een marokkaanse moet discusseren over een onderwerp die op de agenda is gezet door anti-moslims.

Het doel van die schijnheilige discussie is verwarring en druk te zetten op de moslims zodat de assimilatie sneller verloopt.

De rechten van een vrouw zijn niet minder belangrijk dan die van een man.

De wijziging van de moudawana weet ik vrijwel niets inhoudelijks over. Ik denk dat het een publiciteitsactie is en wat eigenlijk niet veel zal helpen tegen het onrecht.

Zolang de corruptie en rechteloosheid in marokko blijft maakt het niet uit of je nu man of vrouw bent of dat de moudawana aangepast is of niet.

Het maakt wel degelijk uit of je vrouw of man bent.
Geef gewoon toe dat je het niet interesseert dat je er niks over weet is geen excuus, je loopt het hele internet af te struinen naar weet ik veel wat allemaal maar over de moudawana weet je niks.

Het ayaan-virus slaat flink om zich heen.:moe:

ali ibn yaz
13-02-04, 16:15
Schaap,

wat ben jij een kleine meelikker. Knurft bnen ik plotseling enkel en alleen omdat ik jou een met-alle-winden-meewaaiende-aansteller vind. Jij bent lekker belangrijk. Oeps moeilijk woord hoor subjectief, objectief. Aplaus, klap, klap erg knappe jongen ben jij.
je bent een stakkertje en o zo verschrikkelijk voorspelbaar.

U gooit een muntje in het apparaat en u weet van tevoren al wat u gaat krijgen.
Erg zielig.

sienia
13-02-04, 16:17
Geplaatst door taouanza
Het ayaan-virus slaat flink om zich heen.:moe:

:nerveus:

Zwarte Schaap
13-02-04, 16:23
Geplaatst door taouanza
Het maakt wel degelijk uit of je vrouw of man bent.
Geef gewoon toe dat je het niet interesseert dat je er niks over weet is geen excuus, je loopt het hele internet af te struinen naar weet ik veel wat allemaal maar over de moudawana weet je niks.

Het ayaan-virus slaat flink om zich heen.:moe: Pff.....tja....... wat wil je nou dat ik zeg?

taouanza
13-02-04, 16:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Pff.....tja....... wat wil je nou dat ik zeg?

Ben je nu sprakeloos? Wauw:verward:

ali ibn yaz
13-02-04, 16:49
Hype-gevoelig Schaapje heb je nu alle deuren al ingetrapt ?
waarom reageer jij niet op mijn kritiek.
mod

Puk
13-02-04, 16:57
Geplaatst door ali ibn yaz
Zo voorspelbaar schaapje. Je lijkt wel die figuur met die dichtgenaaide mond. Zo stom. U hebt kennelijk geen hersencellen. U schiet enkel in een voorspelbare reflex.
Zo 13 in een dozijn.
Zo precies hetzelfde.

Bent u wellicht gefrustreerd, met alle winden meewaaiend, leeg schaapje ?

Een beetje dimmen nou!

Schaap is onze stand-up comedian.

:lachu:

taouanza
13-02-04, 16:59
Geplaatst door Puk
Een beetje dimmen nou!

Schaap is onze stand-up comedian.

:lachu:

Tis dat ZS zelf zo vervelend deed maar ik kon er ook niet tegen dat iemand onze schaap beledigd. :fpotver:

En ps: jij bent de prikbordclown.:duivels:

Puk
13-02-04, 17:05
Geplaatst door taouanza
Tis dat ZS zelf zo vervelend deed maar ik kon er ook niet tegen dat iemand onze schaap beledigd. :fpotver:

En ps: jij bent de prikbordclown.:duivels:

Schaap is leuker.

:lachu:

taouanza
13-02-04, 17:08
Geplaatst door Puk
Schaap is leuker.

:lachu:

Nou jullie kunnen allebei even irritant zijn.:moe:
Hoofddoekjes vergelijken met levend gekookte mensen.:mad:

Puk
13-02-04, 17:15
Geplaatst door taouanza
Nou jullie kunnen allebei even irritant zijn.:moe:
Hoofddoekjes vergelijken met levend gekookte mensen.:mad:

Hallo?!

Jij maakte die vergelijking! Niet ik.

:lachu:

ali ibn yaz
13-02-04, 17:19
Ik sta al versteld dat deze open-deur trapper en cliché-goeroe nog niet in huilen is uitgebarsten. Did that, been there blablabla.
Erg goedkoop en simpel(en zorgelijk voorspelbaar) ventje

taouanza
13-02-04, 17:22
Geplaatst door Puk
Hallo?!

Jij maakte die vergelijking! Niet ik.

:lachu:

Echt niet!

taouanza
13-02-04, 17:22
Geplaatst door ali ibn yaz
Ik sta al versteld dat deze open-deur trapper en cliché-goeroe nog niet in huilen is uitgebarsten. Did that, been there blablabla.
Erg goedkoop en simpel(en zorgelijk voorspelbaar) ventje

Heb je het nu over jezelf?:moe:

Puk
13-02-04, 17:25
Geplaatst door ali ibn yaz
Ik sta al versteld dat deze open-deur trapper en cliché-goeroe nog niet in huilen is uitgebarsten. Did that, been there blablabla.
Erg goedkoop en simpel(en zorgelijk voorspelbaar) ventje

Heb je wat tegen Echte Moslims? :gek:

:lachu:

Puk
13-02-04, 17:26
Geplaatst door taouanza
Echt niet!

:lachu:

:moe:

Mark
13-02-04, 17:53
Geplaatst door ali ibn yaz
Ik sta al versteld dat deze open-deur trapper en cliché-goeroe nog niet in huilen is uitgebarsten. Did that, been there blablabla.
Erg goedkoop en simpel(en zorgelijk voorspelbaar) ventje

Ga jij nou maar racisten zoeken :hihi:

Pixelshade
13-02-04, 17:56
Geplaatst door Mark
Samenwonen is Haram! Zeg haar maar (wanneer je haar weer in een of andere decadente bar in Amsterdam spreekt) dat er een Zwart Schaap is die haar graag eens wil vertellen hoe teleurgesteld hij is over haar gedrag.

:nijn:

touriya draagt zelfs zon christelijk kruis om dr nek, dus moslim is ze helemaal niet beste markus

ali ibn yaz
13-02-04, 17:57
Wedden dat Zwart schaap, jullie huisvriend, tevens de eerste is die je verklikt bij de leraar of aan de moffen ?
Wedden ?
Ik ken die types die iedereen aan de kont snuffelen alleen maar voor eigen gewin maar ik ben blij dat iedereen achter dit allemansvriendje aanloopt.
Wat een lege huls.

Mark
13-02-04, 18:00
Geplaatst door ali ibn yaz
Wedden dat Zwart schaap, jullie huisvriend, tevens de eerste is die je verklikt bij de leraar of aan de moffen ?
Wedden ?
Ik ken die types die iedereen aan de kont snuffelen alleen maar voor eigen gewin maar ik ben blij dat iedereen achter dit allemansvriendje aanloopt.
Wat een lege huls.

je mag hem niet omdat hij een ZWART schaap is he? Vuile Racist!!!!!

:fuckit2:

sadeeQQ
13-02-04, 18:01
Geplaatst door ali ibn yaz
Wedden dat Zwart schaap, jullie huisvriend, tevens de eerste is die je verklikt bij de leraar of aan de moffen ?
Wedden ?
Ik ken die types die iedereen aan de kont snuffelen alleen maar voor eigen gewin maar ik ben blij dat iedereen achter dit allemansvriendje aanloopt.
Wat een lege huls.

kun je ook wat anders behalve janken en zeiken, wijfie ?? :huil2: :huil2: :huil2: :huil2: :huil2: :huil2: :huil2: :huil2: :huil2: :huil2: :huil2: :huil2: :huil2: :huil2: :huil2: :huil2: :huil2: :huil2:

ali ibn yaz
13-02-04, 18:03
Hoezo ? Jij hebt zeker ook op jan maat gestemd /
Typisch, je eigen mensen verloochenen.

Sorry dat ik je kont-buddy allemansvrindje Schaap heb beledigd
Erg sorry hoor

mark61
13-02-04, 20:54
Ik vind dit een zeldzaam taaie thread. Kramp aan mijn scrollvinger.

Missy-EsS
13-02-04, 21:23
Geplaatst door Mark
Nee, ze is niet mooi, ze heeft een erg mannelijk gezicht.

Ps. wat is er oneerbaar aan een Nederlandse vriend? Stel dat hij moslim is? Of selecteer jij op ras?

waarom zou hij wel moslim zijn als zij als marrokaanse dat niet eens is?

mark61
13-02-04, 22:40
Geplaatst door Missy-EsS
waarom zou hij wel moslim zijn als zij als marokkaanse dat niet eens is?

Van kwart-Marokkaanse afkomst. Wat is dit, een soort intern MPS-imperialisme?

Orakel
14-02-04, 00:34
Geplaatst door ali ibn yaz
Wedden dat Zwart schaap, jullie huisvriend, tevens de eerste is die je verklikt bij de leraar of aan de moffen ?
Wedden ?
Ik ken die types die iedereen aan de kont snuffelen alleen maar voor eigen gewin maar ik ben blij dat iedereen achter dit allemansvriendje aanloopt.
Wat een lege huls.

Je kan het eens of oneens zijn met Schaap, maar je weet altijd wat je aan 'm hebt. Hij is in tegentstelling tot jou in iueder geval authentiek.
Jij begint eerst een beetje gebrekkig Nederlands te blaten en op het moment dat je vrouwelijke aandacht hebt, ga je ineens literair zitten doen.
Over verraad gesproken.
En ik ken jou. Weet nog niet wie je bent, maar ik herken dat exhibitionistische ego, dat magnetische narcisme.

000NobelPrizes
14-02-04, 00:42
Geplaatst door Orakel
Je kan het eens of oneens zijn met Schaap, maar je weet altijd wat je aan 'm hebt. Hij is in tegentstelling tot jou in iueder geval authentiek.

ben ik niet met je eens. ik heb schaap wel eens uit zijn rol zien vallen, waarop zijn priksels snel en ongesanctioneerd werden deleted. maar da's okay.



En ik ken jou. Weet nog niet wie je bent, maar ik herken dat exhibitionistische ego, dat magnetische narcisme.
hoe kun je hem nou kennen maar niet weten wie hij is...
dat ego en narcisme zie ik niet direct; wel een literaire/historische kennis dat wordt opgevoerd als een hilarische achtbaan.

misschien moeten we de boekenkast weer 's laten omvallen, orakel :)

Zwarte Schaap
15-02-04, 03:25
Geplaatst door 151 NobelPrizes
ben ik niet met je eens. ik heb schaap wel eens uit zijn rol zien vallen, waarop zijn priksels snel en ongesanctioneerd werden deleted. maar da's okay.


Ik schrijf ik nooit altijd in één en dezelfde emotie en wat dat betreft ken ik maar één rol en dat is mezelf zijn, soms grappig, soms saai, soms hard, soms grof soms lief maar wel met argumenten.

Over dat sanctioneren kan ik me niets herrineren maar ik sta altijd achter mijn priksels en kan mezelf altijd verantwoorden.