PDA

Bekijk Volledige Versie : GEZOCHT: COMMERCIELE STAGEPLAATSEN HBO voor zusters met hijabs



rafiq
11-02-04, 20:58
Asalaam aleikum,

Helaas is het zeer moeilijk voor zusters om stageplaatsen te krijgen met behoud van de hijab.

Veel zusters mogen op gesprek komen, maar onder het mom van "in contact met klanten" kan een vrouw met hijab niet een commerciele functie vervullen.

Kent iemand plaatsen waar ze niet moeilijk doen om stage te lopen met hijabs?

Graag info!

PB mail welkom!

Raf.

vgeld
11-02-04, 22:03
Geplaatst door rafiq
Asalaam aleikum,

Helaas is het zeer moeilijk voor zusters om stageplaatsen te krijgen met behoud van de hijab.

Veel zusters mogen op gesprek komen, maar onder het mom van "in contact met klanten" kan een vrouw met hijab niet een commerciele functie vervullen.

Kent iemand plaatsen waar ze niet moeilijk doen om stage te lopen met hijabs?

Graag info!

PB mail welkom!

Raf.
Ik zou zeggen: doe die gewaden af en zoek een stageplaats. Godsdienst zit niet in de gewaden maar in de Al Imane

Maslov
11-02-04, 22:32
Ik zou zeggen: doe die gewaden af en zoek een stageplaats. Godsdienst zit niet in de gewaden maar in de Al Imane

Heel goed opgemerkt Vgeld.

Vooral ook in de commerciële sectoren waar representativiteit zeer belangrijk is, zal er heel weinig animo blijven voor hoofddoekdragende dames.

En representativiteit volgens westerse normen dan.

Zwarte Schaap
11-02-04, 22:38
Geplaatst door vgeld
Ik zou zeggen: doe die gewaden af en zoek een stageplaats. Godsdienst zit niet in de gewaden maar in de Al Imane

De grondrechten van de mens zijn niet alleen een stukje papier maar moeten ook in de praktijk uitgevoerd worden.

Maslov
11-02-04, 22:41
Zwart Schaap een westers commercieel bedrijf moet in het westen geld verdienen, en als daarbij een hoofddoek in de weg staat, zal die gemeden worden.

Als iemand niet past in het profiel (en dat is meer dan de diploma papiertjes), zal zij niet aangenomen hoeven worden.

Zwarte Schaap
11-02-04, 22:59
Geplaatst door Maslov
Zwart Schaap een westers commercieel bedrijf moet in het westen geld verdienen, en als daarbij een hoofddoek in de weg staat, zal die gemeden worden.

Als iemand niet past in het profiel (en dat is meer dan de diploma papiertjes), zal zij niet aangenomen hoeven worden.

Aangezien de wereld uit ruim 1 miljard mensen bestaat neem ik aan dat dat commercieel gezien een interessante doelgroep is en is zo een oproep van rafiq eigenlijk bizar.

Anyhow ik heb geen zin om deze topic te verzieken en te vullen met blabla dus zou ik zeggen lul maar een eind weg , maar laat deze topic voor waar het bedoelt is.

Namelijk de onrecht die deze meiden wordt aangedaan te verminderen. Tjonge jonge zeg en dan durven ze nog te beweren dat dit de moderne beschaving is.

mark61
11-02-04, 22:59
Geplaatst door Maslov
Zwart Schaap een westers commercieel bedrijf moet in het westen geld verdienen, en als daarbij een hoofddoek in de weg staat, zal die gemeden worden.

De klanten van dat 'westerse' bedrijf zijn in toenemende mate moslims.

Puk
11-02-04, 23:02
Geplaatst door rafiq
Asalaam aleikum,

Helaas is het zeer moeilijk voor zusters om stageplaatsen te krijgen met behoud van de hijab.

Veel zusters mogen op gesprek komen, maar onder het mom van "in contact met klanten" kan een vrouw met hijab niet een commerciele functie vervullen.

Kent iemand plaatsen waar ze niet moeilijk doen om stage te lopen met hijabs?

Graag info!

PB mail welkom!

Raf.

Uhhhh.... HEMA? Die hebben geen moeite met hoofddoekjes. Adverteren er zelfs mee op billboards!

:lachu:

850
11-02-04, 23:03
Geplaatst door mark61
De klanten van dat 'westerse' bedrijf zijn in toenemende mate moslims.

....zonder hoofddoek

Orakel
11-02-04, 23:05
Geplaatst door rafiq
Asalaam aleikum,

Helaas is het zeer moeilijk voor zusters om stageplaatsen te krijgen met behoud van de hijab.

Veel zusters mogen op gesprek komen, maar onder het mom van "in contact met klanten" kan een vrouw met hijab niet een commerciele functie vervullen.

Kent iemand plaatsen waar ze niet moeilijk doen om stage te lopen met hijabs?

Graag info!

PB mail welkom!

Raf.

HIER (http://www.foquz.nl/) al geprobeerd?

En tiep anders ff etnomarketing in bij google.

850
11-02-04, 23:05
Geplaatst door Maslov
Vooral ook in de commerciële sectoren waar representativiteit zeer belangrijk is, zal er heel weinig animo blijven voor hoofddoekdragende dames.


:roker: Die moslima's zijn vaak keurig gekleed. Stijlvol en netjes. Daar kunnen n hoop van die hollandse taarten nog n puntje aan zuigen.

mark61
11-02-04, 23:11
Geplaatst door 850
....zonder hoofddoek

....of met.

850
11-02-04, 23:13
Geplaatst door mark61
....of met.

....of niet.

mark61
11-02-04, 23:15
Geplaatst door 850
....of niet.

...of wellus. Als jij nou even je burqa optilt dan kan Puk rustig gaan slapen. Of niet.

850
11-02-04, 23:27
Geplaatst door Marruecos
:haha:

Klopt, een beetje fatsoenlijk voor de dag komen is niet de sterkste eigenschap van de gemiddelde "Hollandse taart". :boeps:, just quoting.

Kan dit oeverloos gezwam ophouden![beheer]

:roker: N forum bestaat voor 99% uit "oeverloos gezwam". Als je daar n probleem mee hebt dan moet je ander vrijwilligerswerk gaan zoeken.

850
11-02-04, 23:31
Geplaatst door mark61
...of wellus. Als jij nou even je burqa optilt dan kan Puk rustig gaan slapen. Of niet.

Ik laat Puk nog ff n tijdje in onzekerheid...

Dutchguy
11-02-04, 23:38
Geplaatst door Marruecos
En nu met zn allen! :jumping: "IK WIL BOLLETJE" :jumping:

Hmmm..... die uit Curacoa of de gewone ronde van de bakker?

Puk
11-02-04, 23:38
Geplaatst door Marruecos
En nu met zn allen! :jumping: "IK WIL BOLLETJE" :jumping:

Ik wil eerst slapen!

Maar die 850 doet flauw! :duivels:

:lachu:

850
11-02-04, 23:40
Geplaatst door Marruecos
En nu met zn allen! :jumping: "IK WIL BOLLETJE" :jumping:

:engel: Je kan te ver gaan heh........

850
11-02-04, 23:41
Geplaatst door Puk
Ik wil eerst slapen!

Maar die 850 doet flauw! :duivels:

:lachu:

:roker: Ik zei toch al dat je zelf mag kiezen..........duzze nie zeure...

Puk
11-02-04, 23:43
Geplaatst door 850
:roker: Ik zei toch al dat je zelf mag kiezen..........duzze nie zeure...

Huh? Dat heb ik allang gedaan!

Wel opletten hè?!

:lachu:

Zwarte Schaap
11-02-04, 23:55
Geplaatst door Dutchguy
Hmmm..... die uit Curacoa of de gewone ronde van de bakker?

Is dit een dubbelzinnige grapje met verwijzing naar sex?

Dutchguy
12-02-04, 00:03
Geplaatst door Zwarte Schaap
Is dit een dubbelzinnige grapje met verwijzing naar sex?

Pffff... nee.

Puk
12-02-04, 10:23
Geplaatst door Zwarte Schaap
Is dit een dubbelzinnige grapje met verwijzing naar sex?

Niet alles gaat over sex... verslaafde...

:lachu: