PDA

Bekijk Volledige Versie : Video: saddam martelt soldaten..en Oday vermaakt zich



Mocroboy
12-02-04, 10:24
klik hierop:
www.almeer.net/od/t3theb.WMV
je ziet hoe saddam zijn eigen soldaten behandelde..
als je niet 'hard' bent , dan raad ik je af de video te bekijken

hierop staat hoe zijn zoon Ouday zich vermaakt:
http://www.almeer.net/od/od_fir.WMV

EDENAAR
12-02-04, 10:40
ik had het eigenlijk gruwlijker verwacht, wil niet zeggen dat dit niet erg is!!


Geplaatst door Alcibiades
Geen woorden voor.
Is dit echt?

TonH
12-02-04, 10:53
Brrr.

Dit partijtje matten doet me denken aan het optreden van de Indiaase oproerpolitie. Die meppen met nog langere latten. :droef:

~Panthera~
12-02-04, 10:54
Behoorlijk gestoord. :moe:

TonH
12-02-04, 11:20
Geplaatst door Alcibiades
De Irakezen mogen blij zijn dat de Amerikanen en de Britten hen bevrijd hebben.


Komt je deze nog bekend voor?

http://www.downwindproductions.com/mamo.jpg

TonH
12-02-04, 11:27
Geplaatst door Alcibiades
Toch heel wat anders, vind ik.

Wanneer jij dat nu even uitlegt zal ik het tegen het eind van de dag met plezier lezen, want ik moet met de kater naar de cardioloog... :droef:

:zwaai:

000NobelPrizes
12-02-04, 11:34
Geplaatst door Alcibiades
Toch heel wat anders, vind ik.

Dat vind jij, dat vind ik, en verder iedereen die de moeite heeft genomen ooit iets te lezen over die Uday of Ubay, of hoe die smerige hond ook heten mag.

Een gruwel van een kerel. Verkrachtte talloze vrouwen, of hij ze nou op straat zag of dat het de vrouwen van zijn eigen bekenden waren. Martelde voor zijn plezier, en had continu een stok bij zich waarmee hij voetzolen ranselde.

Die man is knettergek; om te kotsen. Zelfs zijn eigen vader vond hem een lul, en liet hem opsluiten in de bak en geselen om hem manieren bij te brengen. Daarna werd-ie nog erger.

taouanza
12-02-04, 11:42
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Dat vind jij, dat vind ik, en verder iedereen die de moeite heeft genomen ooit iets te lezen over die Uday of Ubay, of hoe die smerige hond ook heten mag.

Een gruwel van een kerel. Verkrachtte talloze vrouwen, of hij ze nou op straat zag of dat het de vrouwen van zijn eigen bekenden waren. Martelde voor zijn plezier, en had continu een stok bij zich waarmee hij voetzolen ranselde.

Die man is knettergek; om te kotsen. Zelfs zijn eigen vader vond hem een lul, en liet hem opsluiten in de bak en geselen om hem manieren bij te brengen. Daarna werd-ie nog erger.


Ik ben nog nooit iemand tegengekomen op dit pb die dit zal ontkennen.
Het was een monsterregime maar om nou de Amerikanen als bevrijders te zien.Zij martelen en moorden er ook op los.
Ik weet niet of het om de mensenrechten gaat of om de score wie het meest martelt en vermoord.
Het lijkt mij dat elk slachtoffer er een te veel is.
Of het nou een slachtoffer is van Saddam of van de Amerikanen of die idioten die nu telkens Irakezen opblazen.

000NobelPrizes
12-02-04, 11:45
Geplaatst door taouanza
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen op dit pb die dit zal ontkennen.
Het was een monsterregime maar om nou de Amerikanen als bevrijders te zien.Zij martelen en moorden er ook op los.
Ik weet niet of het om de mensenrechten gaat of om de score wie het meest martelt en vermoord.
Het lijkt mij dat elk slachtoffer er een te veel is.
Of het nou een slachtoffer is van Saddam of van de Amerikanen of die idioten die nu telkens Irakezen opblazen.

Amerikanen die erop los moorden en martelen?

taouanza
12-02-04, 11:51
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Amerikanen die erop los moorden en martelen?


:moe:

mark61
12-02-04, 12:23
Geplaatst door Alcibiades
de Amerikanen zijn engeltjes

...

papol
12-02-04, 14:09
Geplaatst door TonH
Komt je deze nog bekend voor?

http://www.downwindproductions.com/mamo.jpg

In beide filmpjes word geslagen, de reden word niet genoemd.
Bij Rodney is bekend dat het werkelijke filmpje veel langer was, waarbij vooral het begin (jawel, door foute media!), is weggelaten. Later komt dit wel boven water, en dan blijkt hij wel degelijk agressief verzet gepleegd te hebben. Dat in de context van de nodige onlusten en hetze richting politie in die tijd, maakt het wat plausibeler. Politie is er niet om in elkaar geslagen te worden, dus zullen ze ten alle tijden de overmacht gebruiken. Mijns inziens terecht.


Gr.P

jaja
12-02-04, 14:43
Geplaatst door taouanza
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen op dit pb die dit zal ontkennen.
Het was een monsterregime maar om nou de Amerikanen als bevrijders te zien.Zij martelen en moorden er ook op los.
Ik weet niet of het om de mensenrechten gaat of om de score wie het meest martelt en vermoord.
Het lijkt mij dat elk slachtoffer er een te veel is.
Of het nou een slachtoffer is van Saddam of van de Amerikanen of die idioten die nu telkens Irakezen opblazen. de amerikanen zijn geen engeltjes, maar ze zijn heel wat minder erg dan Sadam en co. Wil je zeggen dat alleen ingegrepen mag worden als je zeker weet dat de ingrijper nooit iets fout doet? Dat is dan slecht nieuws voor de vele slachtoffers op deze aardbol. Het aantal mensen dat perfect is en nooit over de schreef gaat is "zeer beperkt" te noemen. Ik begrijp ook dat je er fel op tegen bent dat Vietnam Polpot uit Cambodja verdreef. Het nieuwe regime heeft duizenden gedood, om over martelen maar te zwijgen ... Het feit dat het maar een fractie was van wat Polpot deed doet er niet toe ... één slachtoffer is te veel en daarmee deugt de actie van de dader niet en moet afgekeurd worden.
Je bent niet in staat een onderscheid te maken tussen actie één, de verdrijving van een tiran, en actie 2, mishandelingen. Het is niet mogelijk om tegen 2 te zijn zonder ook tegen 1 te zijn ... ??!!
Vertaald naar ons dagelijks leven ... iemand die iets gedaan heeft dat niet in overeenstemming is met onze "normen en waarden" kan nooit meer iets goeds doen. Of als hij iets "goeds" doet, maar in the process ook iets "fouts" dan is alle het goede van zijn goede daad van generlei waarde en is de oude toestand verkieslijker?? Of zou je kunnen zeggen: bedankt voor het goede, en verdomme, doe dat foute niet!! (Persoonlijk neig ik meer naar optie 2. ..)

taouanza
12-02-04, 16:50
Geplaatst door jaja
de amerikanen zijn geen engeltjes, maar ze zijn heel wat minder erg dan Sadam en co. Wil je zeggen dat alleen ingegrepen mag worden als je zeker weet dat de ingrijper nooit iets fout doet? Dat is dan slecht nieuws voor de vele slachtoffers op deze aardbol. Het aantal mensen dat perfect is en nooit over de schreef gaat is "zeer beperkt" te noemen. Ik begrijp ook dat je er fel op tegen bent dat Vietnam Polpot uit Cambodja verdreef. Het nieuwe regime heeft duizenden gedood, om over martelen maar te zwijgen ... Het feit dat het maar een fractie was van wat Polpot deed doet er niet toe ... één slachtoffer is te veel en daarmee deugt de actie van de dader niet en moet afgekeurd worden.
Je bent niet in staat een onderscheid te maken tussen actie één, de verdrijving van een tiran, en actie 2, mishandelingen. Het is niet mogelijk om tegen 2 te zijn zonder ook tegen 1 te zijn ... ??!!
Vertaald naar ons dagelijks leven ... iemand die iets gedaan heeft dat niet in overeenstemming is met onze "normen en waarden" kan nooit meer iets goeds doen. Of als hij iets "goeds" doet, maar in the process ook iets "fouts" dan is alle het goede van zijn goede daad van generlei waarde en is de oude toestand verkieslijker?? Of zou je kunnen zeggen: bedankt voor het goede, en verdomme, doe dat foute niet!! (Persoonlijk neig ik meer naar optie 2. ..)

Ik zag van de week slachtoffers van agent orange, ga dit hun vertellen, ja.:moe:

Jij weet zo veel zelfs wat ik denk.:moe:

jaja
12-02-04, 17:28
Geplaatst door taouanza
Ik zag van de week slachtoffers van agent orange, ga dit hun vertellen, ja.:moe:

Jij weet zo veel zelfs wat ik denk.:moe: simpele vraag : Is het positief of negatief dat de amerikanen Sadam hebben verdreven?
Had je liever dat Sadam en co aan het bewind was gebleven, met alle bijkomende "elementen" van hun wijze van "besturen"?

Agent Orange: ... als het moet zou ik ook tegen hen dat verhaal wel willen houden .. er is namelijk heel zelden totaal "kwaad" en totaal "goed" in deze wereld. Om maar even in Vietnam te blijven. Ik geloof dat er erg veel vietnamezen zijn die over het "winnende" vietnameze bewind erg negatieve verhalen weten te vertellen.

Nogmaals: Amerikanen zijn geen engeltjes, zoals geen enkel land "engel-achtig" is. Je moet acties op hun waarde beoordelen. Sommige slechte acties kunnen positieve (verhoudingsgewijs tov van de vorige situatie) effecten hebben. Wees dapper en objectief genoeg om dat dan te zeggen.
Je kunt heel veel zaken zwart - wit presenteren ... maar redeneer dan even helemaal door ... meestal zijn de consequenties niet om vrolijk van te worden (zoals: de amerikanen hadden nooit Sadam mogen verdrijven - consequentie: stilzwijgend "spreek je uit" dat het Sadam-bewind eigenlijk van jou door had mogen gaan ... (want reëel gezien was de aanval van de ami's en co de enige manier om hem te verdrijven .. andere groepen zouden nog jaren / decennia er over gedaan hebben om in te grijpen!)

Daviddavid
12-02-04, 17:30
Die filmpjes zijn kruisvaarder-vervalsingen, gemaakt in het zionistische hollywood om een groot moslimleider in een kwaad daglicht te zetten.

:kwaad:

taouanza
12-02-04, 17:34
Geplaatst door jaja
simpele vraag : Is het positief of negatief dat de amerikanen Sadam hebben verdreven?
Had je liever dat Sadam en co aan het bewind was gebleven, met alle bijkomende "elementen" van hun wijze van "besturen"?

Agent Orange: ... als het moet zou ik ook tegen hen dat verhaal wel willen houden .. er is namelijk heel zelden totaal "kwaad" en totaal "goed" in deze wereld. Om maar even in Vietnam te blijven. Ik geloof dat er erg veel vietnamezen zijn die over het "winnende" vietnameze bewind erg negatieve verhalen weten te vertellen.

Nogmaals: Amerikanen zijn geen engeltjes, zoals geen enkel land "engel-achtig" is. Je moet acties op hun waarde beoordelen. Sommige slechte acties kunnen positieve (verhoudingsgewijs tov van de vorige situatie) effecten hebben. Wees dapper en objectief genoeg om dat dan te zeggen.
Je kunt heel veel zaken zwart - wit presenteren ... maar redeneer dan even helemaal door ... meestal zijn de consequenties niet om vrolijk van te worden (zoals: de amerikanen hadden nooit Sadam mogen verdrijven - consequentie: stilzwijgend "spreek je uit" dat het Sadam-bewind eigenlijk van jou door had mogen gaan ... (want reëel gezien was de aanval van de ami's en co de enige manier om hem te verdrijven .. andere groepen zouden nog jaren / decennia er over gedaan hebben om in te grijpen!)

Ik ben tegen saddam maar er het einde is nog lang niet in zicht van de ellende in Irak.
Irak wordt bevrijd voor de olie de Irakezen zijn daar slachtoffer van.
Het volk kan de Amerikanen geen reet schelen anders gingen ze niet alle ambtenaren ontslaan.
Het land is in chaos en nogmaals er is geen einde inzicht dus je kan nog lang niet spreken van een verbetering.
Saddam accepteerde geen kritiek nou dat doen de Amerikanen ook niet.
En president die niet eens om zijn eigen volk geeft(zie armoe en werkeloosheid in VS)kan je weinig van verwachten voor een ander volk.
Irak is van de regen in de drup.

Chaya2
12-02-04, 17:35
Geplaatst door Daviddavid
Die filmpjes zijn kruisvaarder-vervalsingen, gemaakt in het zionistische hollywood om een groot moslimleider in een kwaad daglicht te zetten.

:kwaad:

Probably yea... :hihi:

Ik heb niet gekeken. Ben bang dat ik iets te zien krijg wat ik niet had willen zien..
Anyway, natuurlijk heeft Alcibiades gelijk als hij zegt dat de Amerikanen engeltjes zijn vergeleken bij die monsters. Dat Mark61 dan zo selectief quoot, is echt lachwekkend dom. :moe:

taouanza
12-02-04, 17:35
Geplaatst door Daviddavid
Die filmpjes zijn kruisvaarder-vervalsingen, gemaakt in het zionistische hollywood om een groot moslimleider in een kwaad daglicht te zetten.

:kwaad:

Dat beweert niemand!

Daviddavid
12-02-04, 17:36
Geplaatst door taouanza
Ik ben tegen saddam maar er het einde is nog lang niet in zicht van de ellende in Irak.
Irak wordt bevrijd voor de olie de Irakezen zijn daar slachtoffer van.
Het volk kan de Amerikanen geen reet schelen anders gingen ze niet alle ambtenaren ontslaan.
Het land is in chaos en nogmaals er is geen einde inzicht dus je kan nog lang niet spreken van een verbetering.
Saddam accepteerde geen kritiek nou dat doen de Amerikanen ook niet.
En president die niet eens om zijn eigen volk geeft(zie armoe en werkeloosheid in VS)kan je weinig van verwachten voor een ander volk.
Irak is van de regen in de drup.


Ach, de Amerikanen hebben in 44 -45 West Europa bevrijd omdat ze anders hun West-Europese afzetmakrten kwijt waren. Vind het helemaal niet erg dat ze dat gedaan hebben. Wat de reden ook was.

Waarom hebben al die Arabische landen eigenlijk nooit ingegrepen in Irak? Of kon het ze geen zak schelen?

taouanza
12-02-04, 17:40
Geplaatst door Daviddavid
Ach, de Amerikanen hebben in 44 -45 West Europa bevrijd omdat ze anders hun West-Europese afzetmakrten kwijt waren. Vind het helemaal niet erg dat ze dat gedaan hebben. Wat de reden ook was.Bron: Geen idee, heb de tekst overgenomen van de andere kant.


Waarom hebben al die Arabische landen eigenlijk nooit ingegrepen in Irak? Of kon het ze geen zak schelen?


Tja en hoeveel niet-duitse Europeanen zijn er vermoordt door de bevrijders.En hoeveel ambtenaren zijn er ontslagen?

En de andere Arabische landen zijn geen haar beter.:moe:

Daviddavid
12-02-04, 17:44
Geplaatst door taouanza
Tja en hoeveel niet-duitse Europeanen zijn er vermoordt door de bevrijders.En hoeveel ambtenaren zijn er ontslagen?

En de andere Arabische landen zijn geen haar beter.:moe:


Tja, vervelend dat er mensen sneuvelden bij de bevrijding. Maar als die bevrijders niet gekomen waren hadden de Duitsers die mensen uiteindelijk wel vermoord. Hoe hadden ze Europa dán moeten bevrijden? Beleefd vragen? Of een missverkiezing organiseren? Wake up girl!

En ambtenaren onslagen? Waar heb je het nú weer over?


Andere Arabische landen deugen niet, het westen deugt niet, arm kind: in wat voor wereld leef jij! Dat je het volhoud! Petje af hoor!

taouanza
12-02-04, 17:49
Geplaatst door Daviddavid
Tja, vervelend dat er mensen sneuvelden bij de bevrijding. Maar als die bevrijders niet gekomen waren hadden de Duitsers die mensen uiteindelijk wel vermoord. Hoe hadden ze Europa dán moeten bevrijden? Beleefd vragen? Of een missverkiezing organiseren? Wake up girl!

En ambtenaren onslagen? Waar heb je het nú weer over?


Andere Arabische landen deugen niet, het westen deugt niet, arm kind: in wat voor wereld leef jij! Dat je het volhoud! Petje af hoor!

De bevrijding van Europa ging heel anders dan de zogenaamde bevrijding van Irak.:moe:

Ja ik leef in een democratie maar ik mag niet kritisch zijn.:vreemd:

Daviddavid
12-02-04, 17:51
Geplaatst door taouanza
De bevrijding van Europa ging heel anders dan de zogenaamde bevrijding van Irak.:moe:

Ja ik leef in een democratie maar ik mag niet kritisch zijn.:vreemd:


Kind, wees zo kritisch als je wilt, je doet maar! Het lijkt me alleen zo'n zwartgallig bestaan. Zijn er ook dingen op deze wereld die je wel bevallen?

taouanza
12-02-04, 17:59
Geplaatst door Daviddavid
Kind, wees zo kritisch als je wilt, je doet maar! Het lijkt me alleen zo'n zwartgallig bestaan. Zijn er ook dingen op deze wereld die je wel bevallen?


Frans Bauer- heb je even voor mij.:wohaa:

Daviddavid
12-02-04, 18:01
Geplaatst door taouanza
Frans Bauer- heb je even voor mij.:wohaa:


Een héél zwartgallig bestaan, ik wist het! :D

taouanza
12-02-04, 18:03
Geplaatst door Daviddavid
Een héél zwartgallig bestaan, ik wist het! :D



:ego:

lennart
12-02-04, 18:08
Geplaatst door Daviddavid
Ach, de Amerikanen hebben in 44 -45 West Europa bevrijd omdat ze anders hun West-Europese afzetmakrten kwijt waren. Vind het helemaal niet erg dat ze dat gedaan hebben. Wat de reden ook was.


De reden dat ze een invasie hebben uitgevoerd in 1944 was omdat ze bang waren voor de Russen.

Daviddavid
12-02-04, 18:11
Geplaatst door lennart
De reden dat ze een invasie hebben uitgevoerd in 1944 was omdat ze bang waren voor de Russen.

Dat die Europa zouden overnemen en dat zij ons dan kwijt waren. Hoe dan ook, ze bevrijdden ons niet uit menslievendheid en tóch ben ik blij dat ze het gedaan hebben.

lennart
12-02-04, 18:13
ps. Wat ik wel eens mis bij onze verdedigers van het Amerikaanse imperium, is het feit dat zij niet beseffen dat de oorlog helemaal niet voorbij is. De oorlog is niet voorbij zolang Bush de leider is van de VS.

Iedereen heeft het over een oorlog tegen Iraq, maar het moet inmiddels toch duidelijk zijn dat de oorlog tegen Iraq voor de Amerikanen slechts een slag in de oorlog tegen het 'Terrorisme' is. Die oorlog tegen het terrorisme gaat in volle hevigheid door. Als je echt een objectief oordeel wil vormen over Iraq, dan moet je het zien in het kader waarin Bush het ziet en niet in het kader waarin jij het wil zien. Bush is immers degene die het beleid uitstippelt en niet jij en ook niet Nederland en ook niet Engeland en ook niet Europa.

Daviddavid
12-02-04, 18:16
Geplaatst door lennart
ps. Wat ik wel eens mis bij onze verdedigers van het Amerikaanse imperium, is het feit dat zij niet beseffen dat de oorlog helemaal niet voorbij is. De oorlog is niet voorbij zolang Bush de leider is van de VS.

Iedereen heeft het over een oorlog tegen Iraq, maar het moet inmiddels toch duidelijk zijn dat de oorlog tegen Iraq voor de Amerikanen slechts een slag in de oorlog tegen het 'Terrorisme' is. Die oorlog tegen het terrorisme gaat in volle hevigheid door. Als je echt een objectief oordeel wil vormen over Iraq, dan moet je het zien in het kader waarin Bush het ziet en niet in het kader waarin jij het wil zien. Bush is immers degene die het beleid uitstippelt en niet jij en ook niet Nederland en ook niet Engeland en ook niet Europa.


Om te beginnen ben ik absoluut geen verdediger van Bush, maar ik ben ook zat dat werkelijk alles wat amerikaans is zonder pardon wordt afgedaan als slecht.

En wees blij dat ik het beleid niet uitstippel! Als je dacht dat het nú een bende was in de wereld.....

:rolleyes:

lennart
12-02-04, 18:22
Geplaatst door Alcibiades
De reden was dat ze de oorlog wilden winnen. Stalin heeft zelf gevraagd, aangedrongen, gesmeekt om een tweede front.

Dat is de Westerse lezing inderdaad. Ik betwijfel of de Russische geschiedenis dezelfde lezing geven.

lennart
12-02-04, 18:25
Geplaatst door Daviddavid
Om te beginnen ben ik absoluut geen verdediger van Bush, maar ik ben ook zat dat werkelijk alles wat amerikaans is zonder pardon wordt afgedaan als slecht.

Ik heb het over de verdedigers van het Amerikaanse imperium. Niet over de verdedigers van Bush, ik geloof dat die maar schaars zijn in Nederland.

850
12-02-04, 21:34
Geplaatst door Alcibiades
Om nog even op het onderwerp terug te komen. Ik ben er verbaasd over dat deze filmpjes tot nu toe kennelijk een obscuur bestaan hebben geleid en niet aan de grote klok zijn gehangen. Als met Israëlische soldaten als daders maar een tiende van dergelijk beeldmateriaal voorhanden zou zijn geweest, dan was de wereld te klein. Alle nieuwsprogramma's in heel Europa zouden het uitentreure hebben vertoond en daarna de praatprogramma's. De kranten zouden er vol mee hebben gestaan. De verontwaardiging zou enorm zijn geweest en het aantal topics op maroc.nl niet te tellen. En wat zien we nu? Vrijwel niemand besteedt er aandacht aan. Net of het de gewoonste zaak van de wereld is dat Arabische soldaten dergelijke schanddaden begaan.

Jij hebt zeker nog nooit te maken gehad met Nederlandse arrestatie teams........van die stoere binken die tussen demonstranten ingaan staan en ze dan van achter aanvallen en inelkaar rossen......met als diepte punt de Eurotop van 97. (maar ook recentelijk op het Museumplein)

Of wat te denken vd Italiaanse ME.......de afschuwelijke beelden van Genua spreken boekdelen. Maar ook de Duitsers, Tsjechen, Zweden, Amerikanen en Spanjolen weten goed met de stok om te gaan......alsmede peperspray, traangas en legerschoenen.

Blade20
12-02-04, 21:51
Geplaatst door taouanza
De bevrijding van Europa ging heel anders dan de zogenaamde bevrijding van Irak.:moe:

Ja ik leef in een democratie maar ik mag niet kritisch zijn.:vreemd:

Ja idd, eerst werd er een hele tijd gevochten waarbij ontelbare soldaten en burgers stierven daarna werd Duitsland bezet door Amerika Frankrijk Groot Britannie en Rusland.

In Irak werd er slechts een paar weken gevochten om het regime af te zetten en is Irak onder Amerikaans beleid gevallen. Alleen jammer dat er van die kl**tzakken zijn die aanslagen plegen op een bevolking die de Amerikanen goed gezind is. (anders zouden ze zich niet aanmelden bij het leger of de politie om de orde te handhaven)

850
12-02-04, 22:14
Geplaatst door Alcibiades
Nou, die anti-globalisten gebruikten zelf ook niet van die fijne methoden. Je kunt het politie-optreden tegen relschoppers toch niet vergelijken met de martelpraktijken uit dit filmpje. Eigenlijk is daar hetzelfde over te zeggen als over het geval Rodney King, hierboven.

Ik heb enkel het 1ste filmpje gezien van die links uit de topic......de beelden vd soldaten zijn erg maar doen onder voor Europees en Amerikaans politie geweld.

Antiglobalisten bestaan niet enkel uit n zwart blok dat erop uit is om te rellen. Het grootste gedeelte bestaan uit vredelievende mensen uit verschillende lagen vd bevolking die gewoon hun stem laten horen.
Bij de eurotop van 97 waren er 3 smerissen die poging tot doodslag hebben begaan. Hun frisse praktijken staan op video. Uiteraard is het nooit tot n veroordeling gekomen. En ook in Genua is het er buitensporig grof en geweldadig aan toe gegaan. BV een nachtelijk bezoek vd ME aan n groep activisten dat lag te slapen en in hun slaapzakken werden overvallen door de ME en vervolgens n uur lang zijn bewerkt met stokken en legerschoenen.
En honderden demonstranten die overdag waren ingesloten door de ME en moesten vervolgens verplicht op hun buik gaan liggen op de grond. Ik heb daar beelden van gezien hoe de ME-ers vervolgens sommige mensen tegen hun hoofd aan schopte zodat ze met hun kaken tegen het beton sloegen. Om nog maar te zwijgen van n paar honderd activisten die in Tjechie gemolesteerd zijn en die niet naar het ziekenhuis of de dokter mochten maar vervolgens het land zijn uit gegooid.

Orakel
12-02-04, 23:38
Geplaatst door Alcibiades
Om nog even op het onderwerp terug te komen. Ik ben er verbaasd over dat deze filmpjes tot nu toe kennelijk een obscuur bestaan hebben geleid en niet aan de grote klok zijn gehangen. Als met Israëlische soldaten als daders maar een tiende van dergelijk beeldmateriaal voorhanden zou zijn geweest, dan was de wereld te klein. Alle nieuwsprogramma's in heel Europa zouden het uitentreure hebben vertoond en daarna de praatprogramma's. De kranten zouden er vol mee hebben gestaan. De verontwaardiging zou enorm zijn geweest en het aantal topics op maroc.nl niet te tellen. En wat zien we nu? Vrijwel niemand besteedt er aandacht aan. Net of het de gewoonste zaak van de wereld is dat Arabische soldaten dergelijke schanddaden begaan.

Niet sjo verontwaardigd doen, want van Saddam was allang bekend dat ie niet spoorde. Dat maakt de horror uit het filmpje er niet minder op, maar bij Saddam was het "what u see is what u get". Deed zich niet mooier voor dan ie was.
En zijn omgang met de Koerden was net zoveel horror als die in Shabra en Satilla.
Of als die fijne Idi Amin uit Oeganda die vrouwen van de straat plukte terwijl hun man ernaast stond, ze verkrachtte en daarna opat.

papol
13-02-04, 09:01
Geplaatst door 850
Ik heb enkel het 1ste filmpje gezien van die links uit de topic......de beelden vd soldaten zijn erg maar doen onder voor Europees en Amerikaans politie geweld.

Antiglobalisten bestaan niet enkel uit n zwart blok dat erop uit is om te rellen. Het grootste gedeelte bestaan uit vredelievende mensen uit verschillende lagen vd bevolking die gewoon hun stem laten horen.
Bij de eurotop van 97 waren er 3 smerissen die poging tot doodslag hebben begaan. Hun frisse praktijken staan op video. Uiteraard is het nooit tot n veroordeling gekomen. En ook in Genua is het er buitensporig grof en geweldadig aan toe gegaan. BV een nachtelijk bezoek vd ME aan n groep activisten dat lag te slapen en in hun slaapzakken werden overvallen door de ME en vervolgens n uur lang zijn bewerkt met stokken en legerschoenen.
En honderden demonstranten die overdag waren ingesloten door de ME en moesten vervolgens verplicht op hun buik gaan liggen op de grond. Ik heb daar beelden van gezien hoe de ME-ers vervolgens sommige mensen tegen hun hoofd aan schopte zodat ze met hun kaken tegen het beton sloegen. Om nog maar te zwijgen van n paar honderd activisten die in Tjechie gemolesteerd zijn en die niet naar het ziekenhuis of de dokter mochten maar vervolgens het land zijn uit gegooid.

Ach gut, vervelend hè?

Kan je vertellen dat ik in mijn puberjaren heel wat demonstraties gelopen heb, dus ook zeer regelmatig geconfronteerd ben met zgn politiegeweld. Achteraf weet ik nu wel beter. Wij stonden daar vrijwillig, opgehitst door een enkeling wat resulteerde in wraak door de massa gericht op mensen die slechts een onderdeel van hun vak moeten uitoefenen. Van de duizend demonstranten is er vaak maar een enkeling die agressiever reageerd, na de eerste charge worden vrediger demonstranten al snel verbouwereerd over het harde ingrijpen. Kan je wel vertellen dat als de eerste tegel uit de grond gaat je net zo makkelijk ook mee gaat gooien. Achteraf gewoon niet zeuren.

Kijk naar de EK2000, in NL geen centje pijn, in België was dat wel anders. Maar ja, indien de gendarme al bij voorbaat roept, "beesten zijn het, en zo behandelen we ze" bestrijd je niets maar roep je juist op tot. Overigens is de NL politie nog altijd een van de mildste in heel Europa, heb de nodige andere ervaringen in andere landen.


Gr.P

liefste
13-02-04, 10:11
Geplaatst door Mocroboy
klik hierop:
www.almeer.net/od/t3theb.WMV
je ziet hoe saddam zijn eigen soldaten behandelde..
als je niet 'hard' bent , dan raad ik je af de video te bekijken

hierop staat hoe zijn zoon Ouday zich vermaakt:
http://www.almeer.net/od/od_fir.WMV

Shit man ik kom niet binnen!!!!

jaja
13-02-04, 10:26
Geplaatst door Orakel
Niet sjo verontwaardigd doen, want van Saddam was allang bekend dat ie niet spoorde. Dat maakt de horror uit het filmpje er niet minder op, maar bij Saddam was het "what u see is what u get". Deed zich niet mooier voor dan ie was.
En zijn omgang met de Koerden was net zoveel horror als die in Shabra en Satilla.
Of als die fijne Idi Amin uit Oeganda die vrouwen van de straat plukte terwijl hun man ernaast stond, ze verkrachtte en daarna opat. .. dus daar hoeft niet tegen opgetreden te worden?!

Overigens deed Sadam zich wel mooier voor dan ie was. Hij zei altijd dat hij een nette president was en geen bloed aan zijn handen had. Iemand met ogen in zijn hoofd kon alleen zien dat het niet waar was wat hij zei. Zoals bijvoorbeeld: wij hebben geen strijdgassen ... de beelden van de dode koeren en iraniers leken dat te weerspreken, maar Sadam hield doodleuk vol dat hij ze niet had ... Gek, dat mensen hem maar niet wilden geloven .. tot in 2003 aan toe.

Te doen alsof de daden van Sadam en co hetzelfde zijn als de Rodney king beating (niet jij, maar anderen in deze thread) is te zot voor woorden .. weet iemand hoeveel massagraven er nu al ontdenkt zijn? Het aantal groeit nog steeds ...

ali ibn yaz
13-02-04, 11:09
Nou hoor die Amerikanen zijn ook heel erg gemeen hoor. Ze moeten gewoon irak uit. Sadam was lange niet zo erg. Alleen maar olie.

Daviddavid
13-02-04, 11:12
Geplaatst door ali ibn yaz
Sadam was lange niet zo erg.


Sadam was lief, Amerikanen zijn bah!

Anwaro
13-02-04, 11:21
Geplaatst door jaja
.. dus daar hoeft niet tegen opgetreden te worden?!

Overigens deed Sadam zich wel mooier voor dan ie was. Hij zei altijd dat hij een nette president was en geen bloed aan zijn handen had. Iemand met ogen in zijn hoofd kon alleen zien dat het niet waar was wat hij zei. Zoals bijvoorbeeld: wij hebben geen strijdgassen ... de beelden van de dode koeren en iraniers leken dat te weerspreken, maar Sadam hield doodleuk vol dat hij ze niet had ... Gek, dat mensen hem maar niet wilden geloven .. tot in 2003 aan toe.

Te doen alsof de daden van Sadam en co hetzelfde zijn als de Rodney king beating (niet jij, maar anderen in deze thread) is te zot voor woorden .. weet iemand hoeveel massagraven er nu al ontdenkt zijn? Het aantal groeit nog steeds ...

Klopt!

Maar Sadam was echt zeker een schatje toen de Amerikanen hem konden gebruiken tegen Iran destijds?

jaja
13-02-04, 11:41
Geplaatst door Anwaro
Klopt!

Maar Sadam was echt zeker een schatje toen de Amerikanen hem konden gebruiken tegen Iran destijds? Nee ... absoluut niet. Wat mij betreft had hij er al veel eerder uitgegooid moeten worden .. Maar beter laat dan nooit!

ali ibn yaz
13-02-04, 11:49
ja de Amerikanen hebben Sadam en Bin Laden gemaakt en ook Iran want die sjah was ook een Amerikaan. Dus nu moeten ze niet zeuren. En Afghansitan was ook Amerika. Daarom dus !

jaja
13-02-04, 11:54
Geplaatst door ali ibn yaz
ja de Amerikanen hebben Sadam en Bin Laden gemaakt en ook Iran want die sjah was ook een Amerikaan. Dus nu moeten ze niet zeuren. En Afghansitan was ook Amerika. Daarom dus ! onzin ... volg de geschiedenis vand e Baath partij in Irak ... en je ziet dat ze de macht tocch vooral zelf veroverd hebben, met wat moord en doodslag, en veel intimidatie. Wat betreft de Sjah ... zijn familie was al aan de macht toen de VS nog isolationisme aan hing.
OBL: je bedoelt dat de moslims niets hebben gedaan om Afghanistan te bevrijden ..?? SCHANDE!!

ali ibn yaz
13-02-04, 12:13
En van wie waren die rakketten dan van de Taliban ? Juist ? Racisme ! En nu gooien we plotseling allemaal hardwerkende kinderen en babies het land uit met Verdonk. Nou, helemaal geen racisme zeker ?
heb jij Vreeman of wallage niet gehoord. Dit is toch gewoon deportatie in de oorlog !

Anwaro
13-02-04, 12:17
Geplaatst door ali ibn yaz
En van wie waren die rakketten dan van de Taliban ? Juist ? Racisme ! En nu gooien we plotseling allemaal hardwerkende kinderen en babies het land uit met Verdonk. Nou, helemaal geen racisme zeker ?
heb jij Vreeman of wallage niet gehoord. Dit is toch gewoon deportatie in de oorlog !

Probeer ff je ged8ten een paar keer onder woorden te brengen zonder het woord 'racisme' erin... het wordt zo eentonig. :roker:

850
13-02-04, 14:58
Geplaatst door papol
Ach gut, vervelend hè?

Kan je vertellen dat ik in mijn puberjaren heel wat demonstraties gelopen heb, dus ook zeer regelmatig geconfronteerd ben met zgn politiegeweld. Achteraf weet ik nu wel beter. Wij stonden daar vrijwillig, opgehitst door een enkeling wat resulteerde in wraak door de massa gericht op mensen die slechts een onderdeel van hun vak moeten uitoefenen. Van de duizend demonstranten is er vaak maar een enkeling die agressiever reageerd, na de eerste charge worden vrediger demonstranten al snel verbouwereerd over het harde ingrijpen. Kan je wel vertellen dat als de eerste tegel uit de grond gaat je net zo makkelijk ook mee gaat gooien. Achteraf gewoon niet zeuren.

Kijk naar de EK2000, in NL geen centje pijn, in België was dat wel anders. Maar ja, indien de gendarme al bij voorbaat roept, "beesten zijn het, en zo behandelen we ze" bestrijd je niets maar roep je juist op tot. Overigens is de NL politie nog altijd een van de mildste in heel Europa, heb de nodige andere ervaringen in andere landen.


Gr.P

Ik heb niets tegen de politie hier in Nederland. Dat zijn vaak aardige lui. Maar de uniformloze arrestatie teams en de ME zijn n ander verhaal. Dat is schorem.
En het gaat er niet om of de activisten wel of geen relschoppers zijn maar het gaat om de mate van agressie dat vd kant vd ME af komt. Ik toonde enkel maar aan dat het hier in Europa ook hard aan toe kan gaan. Overigens zijn er in Genua veel, heel veel mensen gepakt die niets met slopen en rellen te maken hadden......

ali ibn yaz
13-02-04, 15:01
politie ?
Laat me niet lachen
En Driess dan

Hoezo discriminatie ?

850
13-02-04, 15:05
Geplaatst door ali ibn yaz
politie ?
Laat me niet lachen
En Driess dan

Hoezo discriminatie ?

Laat ik het zo stellen: De politie gedraagt zich zoals jij je gedraagt.
Als jij je normaal opstelt tegenover hun dan doen zij dat ook tegenover jou. Dat staat los van discriminatie.

ali ibn yaz
13-02-04, 15:07
En waarom wordt er dan telkens vermeld als een allochtoon iemand neersteekt en niet wanneer het een autochtoon betreft ? waarom fouilleren politiemeensen allochtonen vaker dan autochtonen.
En nogmaals Driess was een racistische moord !

850
13-02-04, 15:12
Geplaatst door ali ibn yaz
En waarom wordt er dan telkens vermeld als een allochtoon iemand neersteekt en niet wanneer het een autochtoon betreft ? waarom fouilleren politiemeensen allochtonen vaker dan autochtonen.
En nogmaals Driess was een racistische moord !

Turlijk, je hebt er altijd slecht zaad tussen zitten. Maar over het algemeen is de politie niet slecht in Nederland.
(afgezien dat ze de vervelende neiging hebben om die kolere handbandjes te strak aan te trekken)

ali ibn yaz
13-02-04, 15:28
Nu wordt die mooi nu ga jij even de politie lopen te verdedigen. heb jij dan niet gezien wat ze met Rodney king hebben gedaan. Nou dan. n de nederlanders zijn precies hetzelfde.
Politievriendje !
Bah

Blade20
13-02-04, 15:40
Geplaatst door ali ibn yaz
Nu wordt die mooi nu ga jij even de politie lopen te verdedigen. heb jij dan niet gezien wat ze met Rodney king hebben gedaan. Nou dan. n de nederlanders zijn precies hetzelfde.
Politievriendje !
Bah

racist en generalistaie.

Jij zult niet lang op het forum rond lopen.

850
13-02-04, 16:02
Geplaatst door Blade20
racist en generalistaie.

Jij zult niet lang op het forum rond lopen.

:roker: Zo is t maar net...

ali ibn yaz
13-02-04, 16:07
heel erg voorspelbaar net alsof iedereen met de film heeft lopen kutten.
Zielige ventjes

850
13-02-04, 16:09
Geplaatst door ali ibn yaz
heel erg voorspelbaar net alsof iedereen met de film heeft lopen kutten.
Zielige ventjes

:roker: Tsja, soms zit t tegen in t leven.......

Daviddavid
13-02-04, 16:11
Geplaatst door ali ibn yaz
heel erg voorspelbaar net alsof iedereen met de film heeft lopen kutten.
Zielige ventjes


Wat ik al zei, liefje, het moet een zionistische kruisvaarders vervalsing zijn. Sadam is lief, en Uday is lache!

jada
13-02-04, 16:13
Dit topic ging toch over saddam?. Over amerikanen en joden hebben wij het hier vaak genoeg. :fpotver:

850
13-02-04, 16:29
Geplaatst door jada
Dit topic ging toch over saddam?. Over amerikanen en joden hebben wij het hier vaak genoeg. :fpotver:

:zwaai: Dan herstart je de topic toch gewoon ff opnieuw........

ali ibn yaz
13-02-04, 16:33
Ja dat is treurig ik ben in Nijmegen naar de film geweest en op 1 uitzondering na is er helemaal geen opstootje geweest. Dus de krant is net zo racistisch als de politiek en die mensen in de wijk.
moeilijk hoor een beetje normaal doen !

Blade20
13-02-04, 16:43
Geplaatst door ali ibn yaz
Ja dat is treurig ik ben in Nijmegen naar de film geweest en op 1 uitzondering na is er helemaal geen opstootje geweest. Dus de krant is net zo racistisch als de politiek en die mensen in de wijk.
moeilijk hoor een beetje normaal doen !

Ja, en u heeft nu officieel de prijs gewonnen voor 'de mens met de meest bekrompen visie van de hele mensheid'.

Uw prijs, een reisje naar Mars, gevolgd door een enkele reis naar de hel. :zwaai:

Mijn ziel, wat een bekrompen persoontje. :moe:

850
13-02-04, 16:48
Geplaatst door Blade20
Ja, en u heeft nu officieel de prijs gewonnen voor 'de mens met de meest bekrompen visie van de hele mensheid'.
[i]

:roker: Das toch echt teveel eer.

ali ibn yaz
13-02-04, 16:52
Hoe bedoelen jullie ?

Daviddavid
13-02-04, 17:08
Geplaatst door splijtstof
hoe kan een TURKSE politie agent met een ZWAAR ISLAMITISHE
achtergrond rasictisch zijn door de Islamitische Sjaria op een
van GODloze bier drinkende Marokkaan toepassen die met een ZWAARD
een Moslim Agent wou spiesen.

wel vreemd dat de MEDIA nooit de NATIONALITEIT en ISALMITISCHE
achtergrond van de mercatorplein agent naar vooren bracht.


Splijtstof, niet ineens verstandige dingen gaan prikken hoor! Dadelijk val ik van m'n geloof. En van m'n stoel.

ali ibn yaz
13-02-04, 17:21
Onzin, Driess is vermoord in koele bloede omdat hij een allochtoon was. Punt uit !
Ik begrijp niet dat jullie de fabeltjes van de LPF gelvoen ?

Racisme, kijk maar naar Rodney King of de uitzettingen van gezinnen door Verdonk !

ali ibn yaz
13-02-04, 18:45
Lekker veilig toch discimineren vanachter je computer. Wil jij dan zeggen dat die politieman hem terecht had doodgeschoten ?
Nou dan !

sjo
13-02-04, 19:01
Geplaatst door ali ibn yaz
Lekker veilig toch discimineren vanachter je computer. Wil jij dan zeggen dat die politieman hem terecht had doodgeschoten ?
Nou dan !

Wil jij beweren van niet ?

groeten
sjo

dodi_vega
13-02-04, 19:16
Als deze filmpjes op de waarheid berusten dan mag saddam wat mij betreft ook zo gemarteld worden..!

Teringgg Zeg.. Zo zwaar martelen!!!

DoodSTRAF.... !!!

ali ibn yaz
13-02-04, 19:16
Nee die politieman was een racist. daarom !
Moeilijk he lezen !

Chaya2
13-02-04, 19:24
Geplaatst door ali ibn yaz
Onzin, Driess is vermoord in koele bloede omdat hij een allochtoon was. Punt uit !
Ik begrijp niet dat jullie de fabeltjes van de LPF gelvoen ?

Racisme, kijk maar naar Rodney King of de uitzettingen van gezinnen door Verdonk !

Oh my oh my!! Aan dit soort mensen erger ik me BLAUW!!! En nee ik ben GEEN racist! Die agent schoot omdat er iemand met een mes op hem af kwam rennen! "in koelen bloede vermoord" maak jezelf toch niet zo onsterfelijk belachelijk! Het kan die agent echt geen f*ck schelen of die man Marokkaan, Turk, Indiaan of Nederlander was.
Hij werd bedreigd en dat is dat! Iedereen die dat niet ziet is zwaar paranoia en lijdt aan de slachtoffer "ik word altijd gediscrimineerd en "zij" hebben het altijd gedaan"-mentaliteit.

jada
13-02-04, 19:30
Geplaatst door dodi_vega
Als deze filmpjes op de waarheid berusten dan mag saddam wat mij betreft ook zo gemarteld worden..!

Teringgg Zeg.. Zo zwaar martelen!!!

DoodSTRAF.... !!!

Helemaal mee eens, en dat heeft niets met afkomst , religie of huidskleur te maken. :vierkant:

ali ibn yaz
13-02-04, 19:46
Nee het is zeker toevallig dat er veel meer marrokanen, Antillianen en turken worden doodgemaakt of mishandelt door de politie.
Sluit je ogen maar.
Cohen zei zelfs dat de politie racistisch was.

Hoezo is het dat wanneer ik niet kan werken een uitzuiger ben en wanneer een autochtoon niet kan werken hij een slachtoffer is.

Kijk, nu is hij wel stil, het meneertje.

Blade20
13-02-04, 19:58
Geplaatst door ali ibn yaz
Nee het is zeker toevallig dat er veel meer marrokanen, Antillianen en turken worden doodgemaakt of mishandelt door de politie.
Sluit je ogen maar.
Cohen zei zelfs dat de politie racistisch was.

Hoezo is het dat wanneer ik niet kan werken een uitzuiger ben en wanneer een autochtoon niet kan werken hij een slachtoffer is.

Kijk, nu is hij wel stil, het meneertje.

Euh, jij zit toch wel in het goede ruimte-tijd continuem?

Welk land leef jij in SA?

ali ibn yaz
13-02-04, 20:12
wat bedoel je hier in vredesnaam weer mee ???

Mag ik nu mijn eigen mening weer niet zeggen ?
het lijkt hier wel zo langzamerhand de jaren veertig werl !!!!

Schande ! en dit in een zich sociaal en tolerant noemende rechtsstaat


laat me niet lachen.

Chaya2
13-02-04, 20:53
Geplaatst door ali ibn yaz
wat bedoel je hier in vredesnaam weer mee ???

Mag ik nu mijn eigen mening weer niet zeggen ?
het lijkt hier wel zo langzamerhand de jaren veertig werl !!!!

Schande ! en dit in een zich sociaal en tolerant noemende rechtsstaat


laat me niet lachen.

JIJ laat me lachen met je domme geblaat. :hihi:

ali ibn yaz
13-02-04, 21:18
Hoezo ? Jij vindt het zeker ook normaal dat ze palestijnen doodmaken ?
Wedden dat je niet durft te reageren, laffe schijtlaars !

Puk
13-02-04, 21:18
Geplaatst door ali ibn yaz
wat bedoel je hier in vredesnaam weer mee ???

Mag ik nu mijn eigen mening weer niet zeggen ?
het lijkt hier wel zo langzamerhand de jaren veertig werl !!!!

Schande ! en dit in een zich sociaal en tolerant noemende rechtsstaat


laat me niet lachen.

Meesterlijk!

:lachu:

ali ibn yaz
13-02-04, 21:20
Dank je wel, jij begrijpt het tenminste net als Freya.
Ik wordt soms zo moe van die smerige racistische praat.

Respect
Ali

Chaya2
13-02-04, 21:22
Geplaatst door ali ibn yaz
Dank je wel, jij begrijpt het tenminste net als Freya.
Ik wordt soms zo moe van die smerige racistische praat.

Respect
Ali

ik word er zo moe van dat je in elke posting met de woorden racisme en discriminatie strooit :o

ali ibn yaz
13-02-04, 21:26
dat komt omdat jij het niet begrijpt !
Dat kotm omdat jij een domme racist bent !

Chaya2
13-02-04, 21:30
Geplaatst door ali ibn yaz
dat komt omdat jij het niet begrijpt !
Dat kotm omdat jij een domme racist bent !


hahaha, ik een racist! nou dan weet ik niet wat jij bent..
maar vertel..tov wie allemaal ben ik een racist? Wacht, ik maak een lijstje en jij zegt ja of nee, ok? je mag de lijst uiteraard zelf aanvullen.
-Marokkanen
-Turken
-Chinezen
-Somaliers
-Joden
-moslims
-Nederlanders
-Hindoestanen
-Pakistanen

...?

Puk
13-02-04, 21:31
Geplaatst door ali ibn yaz
Dank je wel, jij begrijpt het tenminste net als Freya.
Ik wordt soms zo moe van die smerige racistische praat.

Respect
Ali

Respect brother!

Freya is zo ongeveer de enige normale hier.
En jij en ik natuurlijk!

:lachu:

Blade20
13-02-04, 21:36
Geplaatst door ali ibn yaz
Hoezo ? Jij vindt het zeker ook normaal dat ze palestijnen doodmaken ?
Wedden dat je niet durft te reageren, laffe schijtlaars !

Goed, ik hap wel. Ik vindt jouw nu al amusant, vanaf nu ben jij mijn opjutdoelwit. Eerst was dat Hudhaifa, maarja, nadat ik die nogal veel had opgejut is hij geband vanwege teveel strafpunten. :hihi:

Oké, here it goes.

De Israeliers zijn bagger, dat klopt. Ze zijn er neergeplant destijds. Echter zijn de Palastijnen ook bagger. vanaf het begin gebruiken ze (Hamas en co) geweld. Ze hebben totaal niets anders geprobeerd. Ze maken die fout nu alweer bijna 60 jaar en de Israeliers reageren er nu al zoongeveer 60 jaar op de foute manier op.

Twee fouten maakt nog geen goed!
Wat mij betreft kunnen beide vechtende Partijen de grond in zakken en bagger happen. De Israeliers maken gebruik van hightech wapens, laf, wellicht maarja, je moet vechten met wat je hebt. Als de rollen waren omgedraaid deden de palastijnen hetzelfde.
De Palastijnen blazen zich op tussen onschuldige burgers, ook laf, doodgaan is geen kunst alhoewel zelfmoord ongeacht de reden de ziel voorgoed naar zijn grootje helpt. Gevolg:

Israelische kinderen worden israelische soldaten. Palastijnse kinderen worden zelfmoordterroristen. Waarom doet de rest van de wereld niets?
Nou, zou jij je hand in een horselnest steken als er niets te halen valt? ik in ieder geval niet.

ali ibn yaz
13-02-04, 21:37
dat bedoel ik Puc, respecta !

Ja Chaya jij bent een fossiel, je doet net of je neus bloed terwij je gewoon diefstal goedkeurt. O nee en nu heeft meneer plotseling praatjes. Jij bent misschien niet oke maar ik ervaar jou existentie dus waarom schuifel je constant achter die ezel Bush ?

Of wordt het nu plotseling te heet onder jou Pipo-de-Clown-meets-Bassie flapzolen ?

O nee nu is ie stil, zure lafbek !

Chaya2
13-02-04, 21:40
Geplaatst door ali ibn yaz
dat bedoel ik Puc, respecta !

Ja Chaya jij bent een fossiel, je doet net of je neus bloed terwij je gewoon diefstal goedkeurt. O nee en nu heeft meneer plotseling praatjes. Jij bent misschien niet oke maar ik ervaar jou existentie dus waarom schuifel je constant achter die ezel Bush ?

Of wordt het nu plotseling te heet onder jou Pipo-de-Clown-meets-Bassie flapzolen ?

O nee nu is ie stil, zure lafbek !

Uhm..ik ben een vrouw.. :confused:
Verder..wie zegt dat ik achter bush aanhobbel, COME ON..
Anyways, antwoord nouhou! Was net zo benieuwd!

tov wie allemaal ben ik een racist? Wacht, ik maak een lijstje en jij zegt ja of nee, ok? je mag de lijst uiteraard zelf aanvullen.
-Marokkanen
-Turken
-Chinezen
-Somaliers
-Joden
-moslims
-Nederlanders
-Hindoestanen
-Pakistanen

...?

ali ibn yaz
13-02-04, 21:41
o ja en jij Blade als jij een muziekinstrument was dan was je een vals gestemde triangel.
Klagen, klagen, klaaaaaaaaagen en klagen.

Zielig hoor !

o Ja en jou verbale keutels zijn net zo hard als uw verlangen naar Jamais en co.

Natuurlijk alle Palestijnen zijn goed en alle Joden slecht !
waar heb ik uw liedje meer gehoord ?

Blade20
13-02-04, 21:44
Geplaatst door ali ibn yaz
o ja en jij Blade als jij een muziekinstrument was dan was je een vals gestemde triangel.
Klagen, klagen, klaaaaaaaaagen en klagen.

Zielig hoor !

o Ja en jou verbale keutels zijn net zo hard als uw verlangen naar Jamais en co.

Natuurlijk alle Palestijnen zijn goed en alle Joden slecht !
waar heb ik uw liedje meer gehoord ?

:hihi:

is die op een na laatste zin een statement van jouw uit of denk je dat ik dat zeg?

Chaya2
13-02-04, 21:46
Geplaatst door Blade20

De Israeliers zijn bagger, dat klopt.

:fuckit2:

Blade20
13-02-04, 21:46
Geplaatst door Chaya2
:fuckit2:

De Palastijnen zijn ook bagger... :moe:

Lees nou!!!!!

ali ibn yaz
13-02-04, 21:46
Chaya jij bent een vrouw ?

Wat doe je dan hier ? Je hebt nog niks zinnigs te melden gehad dus verdoe mijn ijd niet en ga koken of poetsen o zo.

Ik daag jou uit, probeer eens 1 zinnige opmerking te maken zonder in janken en banaliteiten uit te barsten !

Wedden dat het je niet lukt, pannekoekevrouwtje.

En op jou vraag jij discrimineerd in ieder geval de mannen met je onnozele, kleinburgelijke onzinfrases.

Gaaaaaaap (vrouwen horen nit te schrijven)

Veel liefs
Uw bewonderaar

Blade20
13-02-04, 21:47
Geplaatst door ali ibn yaz
Chaya jij bent een vrouw ?

Wat doe je dan hier ? Je hebt nog niks zinnigs te melden gehad dus verdoe mijn ijd niet en ga koken of poetsen o zo.

Ik daag jou uit, probeer eens 1 zinnige opmerking te maken zonder in janken en banaliteiten uit te barsten !

Wedden dat het je niet lukt, pannekoekevrouwtje.

En op jou vraag jij discrimineerd in ieder geval de mannen met je onnozele, kleinburgelijke onzinfrases.

Gaaaaaaap (vrouwen horen nit te schrijven)

Veel liefs
Uw bewonderaar

Als jij dat nou eens probeerd, kom je meteen over als iemand die een hoger IQ als Bush heeft. :hihi:

Chaya2
13-02-04, 21:48
Geplaatst door ali ibn yaz
Chaya jij bent een vrouw ?

Wat doe je dan hier ? Je hebt nog niks zinnigs te melden gehad dus verdoe mijn ijd niet en ga koken of poetsen o zo.

Ik daag jou uit, probeer eens 1 zinnige opmerking te maken zonder in janken en banaliteiten uit te barsten !

Wedden dat het je niet lukt, pannekoekevrouwtje.

En op jou vraag jij discrimineerd in ieder geval de mannen met je onnozele, kleinburgelijke onzinfrases.

Gaaaaaaap (vrouwen horen nit te schrijven)

Veel liefs
Uw bewonderaar

:hihi:
Je denkt me zo de tent uit te kunnen lokken, ofzo? Ik heb toestemming van mijn man gekregen om even te schrijven, zometeen ga ik weer poetsen hoor.


:melig:

Chaya2
13-02-04, 21:50
Trouwens ali ibn, zou je niet meer willen schrijven dat je m'n bewonderaar bent, als mijn vriend dat ziet slaat hij me in elkaar.. :hihi:

Chaya2
13-02-04, 21:52
Geplaatst door Blade20
De Palastijnen zijn ook bagger... :moe:

Lees nou!!!!!

En toch zijn de Israeli's geen bagger. :moe:

Blade20
13-02-04, 21:53
Geplaatst door Chaya2
En toch zijn de Israeli's geen bagger. :moe:

Tja, het is een vrij land......althans, wij proberen die illusie hoog te houden. :hihi:

Chaya2
13-02-04, 21:54
Geplaatst door Blade20
Tja, het is een vrij land......althans, wij proberen die illusie hoog te houden. :hihi:

Vind je de hele wereld bagger?

850
13-02-04, 21:54
Geplaatst door ali ibn yaz
pannekoekevrouwtje.


:haha:


:fplet: Een zionistisch pannekoekvrouwtje...

Chaya2
13-02-04, 21:55
Geplaatst door 850
:haha:


:fplet: Een zionistisch pannekoekvrouwtje...

Daar drink ik op! :cola:

Chaya2
13-02-04, 21:55
Geplaatst door 850
:haha:


:fplet: Een zionistisch pannekoekvrouwtje...

Daar drink ik op! :cola:

Chaya2
13-02-04, 21:56
Uh..1 x was genoeg.. :boeps:

Blade20
13-02-04, 21:57
Geplaatst door Chaya2
Vind je de hele wereld bagger?

hmm, nee,

alleen:

-VS
-Israel
-Palastina

Wat, dacht je soms dat ik een Apocaliptisch persoon was!?!
Dat ben ik niet, het zou erg saai zijn zonder mensen.

Chaya2
13-02-04, 22:00
Geplaatst door Blade20
hmm, nee,

alleen:

-VS
-Israel
-Palastina

Wat, dacht je soms dat ik een Apocaliptisch persoon was!?!
Dat ben ik niet, het zou erg saai zijn zonder mensen.

:fuckit2:
Palestina bestaat niet, hoor. Je komt op mij wel erg apocalyptisch over, at times.
Waarom vind je Israel én "Palestina" bagger en UK/Frankrijk/Sudan/Saudi Arabie /Iran/Noord Korea niet? To name a few....

Blade20
13-02-04, 22:07
Geplaatst door Chaya2
:fuckit2:
Palestina bestaat niet, hoor. Je komt op mij wel erg apocalyptisch over, at times.
Waarom vind je Israel én "Palestina" bagger en UK/Frankrijk/Sudan/Saudi Arabie /Iran/Noord Korea niet? To name a few....

Ach, omdat ik niet Apocalyptisch ben. :)

Maar belangrijker is de reden van conflict en de oplossingen die ze ervoor proberen te vinden. Noord Korea is een wasse neus, daar bevindt zich niets belangrijks.
-Iran loopt met een sisser af.
-Saudi Arabie is niet mwat het lijkt
-Sudan, dat land let ik gewoon niet op
-Frankrijk, tja, het zijn een beetje snobs, maar ze runnen de boel redelijk (alhoewel ze Imperialistisch zijn ingesteld)
-UK ze zijn conservatief, dat verklaard hun bewegingen ook jegens de VS

Waarom die drie dan;
-VS; niet alleen conservatief als de UK, maar ooknog eens grootheidswaanzin, gelukkig veranderd hun president bij de volgende verkiezingen.
-Israel, zie vorige reacties
-Palastina (bestaat niet, weet ik, maar gemakshalve) zie vorige reacties.

ali ibn yaz
13-02-04, 22:08
ik hoop dat u man blind, doof en ongevoelig kwa leesvingerschap is e dat zijn blindegeleidehond "Nico", onlangs kreupel de half-bevroren sloot is ingekuierd.
Waarom schuimbekt u gedwee ?

Me dunkt
U rochelt (en prijst) als een braaf slaafs elfje de ene blatante leugen na de andere de markt in maar nogmaals wat is deze mathematische verzoeking ?
1 + 1 = ???

(veel jolijt toegewenst bij uw onstuimig denkproces)


(ps. u mag uw man niet om raad vragen (u moet het dus healas op eigen feminene kracht doen, moeilijk maar niet onmogelijk, toy, toy, toy)

lennart
13-02-04, 22:10
Geplaatst door Chaya2
Trouwens ali ibn, zou je niet meer willen schrijven dat je m'n bewonderaar bent, als mijn vriend dat ziet slaat hij me in elkaar.. :hihi:

Joden hebben losse handjes :p

Chaya2
13-02-04, 22:11
Geplaatst door ali ibn yaz
ik hoop dat u man blind, doof en ongevoelig kwa leesvingerschap is e dat zijn blindegeleidehond "Nico", onlangs kreupel de half-bevroren sloot is ingekuierd.
Waarom schuimbekt u gedwee ?

Me dunkt
U rochelt (en prijst) als een braaf slaafs elfje de ene blatante leugen na de andere de markt in maar nogmaals wat is deze mathematische verzoeking ?
1 + 1 = ???

(veel jolijt toegewenst bij uw onstuimig denkproces)


(ps. u mag uw man niet om raad vragen (u moet het dus healas op eigen feminene kracht doen, moeilijk maar niet onmogelijk, toy, toy, toy)

De woorden die je gebruikt kunnen je domheid niet verdoezelen, so don't even try :nl:
M'n man zegt 2. Klopt dat?
Mijn man is niet blind, noch doof, noch ongevoelig, maar ik ben wel zijn brave slaafse elfje.

Chaya2
13-02-04, 22:12
Geplaatst door lennart
Joden hebben losse handjes :p

tis een moslim :p

lennart
13-02-04, 22:15
Geplaatst door Chaya2
tis een moslim :p

Gelijk heeft tie, een paar corrigerende tikken moet kunnen.

Chaya2
13-02-04, 22:16
Geplaatst door lennart
Gelijk heeft tie, een paar corrigerende tikken moet kunnen.

:hihi:
Nu is t opeens wel goed..?

lennart
13-02-04, 22:17
Geplaatst door Chaya2
:hihi:
Nu is t opeens wel goed..?

Nog steeds.

Chaya2
13-02-04, 22:19
Geplaatst door lennart
Nog steeds.

Een man mag z'n vrouw slaan volgens jou? Ok dan.. :stomp:

lennart
13-02-04, 22:27
Geplaatst door Chaya2
Een man mag z'n vrouw slaan volgens jou? Ok dan.. :stomp:

Corrigerende tikken inderdaad. Vrouwen zijn immers de bron van al het kwaad. :boos:

ali ibn yaz
13-02-04, 22:29
Een keurige, louterende en warme tik die wordt geproduceerd met als doel het evenwicht en vrede te herstellen is acceptabel.

maar let op men moet alleen tikken wanneer het gemeend is, want een leugenachtige tik hebben lieden als Chaya meteen in de smiezen.
Maar ach een hamster spurt zijn eigen ook wezenloos in het radertje.

Leermoment:
Wat is het verschil tussen een groezelig knaagdier en een voluptueus, onrustig frauleintje ?

ps. in 2006 kopen we fijne koeien
(waarvan akte)

Chaya2
13-02-04, 22:30
Geplaatst door lennart
Corrigerende tikken inderdaad. Vrouwen zijn immers de bron van al het kwaad. :boos:

Oh! :eek: Dat waren toch de Joden? :vreemd:

lennart
13-02-04, 22:46
Geplaatst door Chaya2
Oh! :eek: Dat waren toch de Joden? :vreemd:

Het zijn de vrouwen die aanzetten tot kwaad, ook bij de Joden.

850
13-02-04, 22:47
Geplaatst door Chaya2
Oh! :eek: Dat waren toch de Joden? :vreemd:

:student: Joodse vrouwen

mark61
13-02-04, 23:28
Geplaatst door 850
:student: Joodse vrouwen

Dubbel Geslagen door het Lot.

Chaya2
13-02-04, 23:28
Geplaatst door mark61
Dubbel Geslagen door het Lot.

Inderdaad.

sjo
14-02-04, 22:58
Geplaatst door ali ibn yaz
Hoezo ? Jij vindt het zeker ook normaal dat ze palestijnen doodmaken ?
Wedden dat je niet durft te reageren, laffe schijtlaars !

Maakt de Amsterdamse politie nu ook al Palestijnen dood ? Wat jou allemaal dwars kan zitten........

groeten
sjo

rachi
15-02-04, 01:28
Daarom verdiende zijn zonen ook zo'n gruwelijke moord god straft iedereen echt walgelijk gewoon