PDA

Bekijk Volledige Versie : Premier opent normen-en-waarden-website



Mark
13-02-04, 08:08
Premier opent normen-en-waarden-website

- Bron: Teletekst

Minister-president Jan Peter Balkenende heeft vandaag de website www.zestienmiljoenmensen.nl geopend. De geel/oranje gekleurde site is een overheidsinitiatief en staat onder verantwoordelijkheid van de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD).

De site moet een platform worden waarop discussies worden gevoerd over zaken die in de samenleving spelen. Er komt ook een databank voor maatschappelijke initiatieven op het gebied van onder meer leefbaarheid, grof taalgebruik, geweld op school, zwerfafval, vereenzaming en vrijwilligerswerk.

Marsipulami
13-02-04, 09:06
Geplaatst door Mark
Premier opent normen-en-waarden-website

- Bron: Teletekst

Minister-president Jan Peter Balkenende heeft vandaag de website www.zestienmiljoenmensen.nl geopend. De geel/oranje gekleurde site is een overheidsinitiatief en staat onder verantwoordelijkheid van de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD).

De site moet een platform worden waarop discussies worden gevoerd over zaken die in de samenleving spelen. Er komt ook een databank voor maatschappelijke initiatieven op het gebied van onder meer leefbaarheid, grof taalgebruik, geweld op school, zwerfafval, vereenzaming en vrijwilligerswerk.


Pfff, die Hollanders hebben een dominee aan het hoofd staan van hun regering in plaats van een premier. Met alle ingrediënten dan nog wel van een dominee, met name: hypocrisie, klemtoon op de private moraal van het individu, zonder oog te hebben voor het etisch gehalte van de maatschappelijke structuren die hij aan het wijzigen is.

De waarden die de premier vergeten is op zijn website (en in zijn beleid): sociale rechtvaardigheid, gelijkheid, internationale solidariteit. Het is de meest asociale premier die Nederland ooit gekend heeft.

barfly
13-02-04, 09:08
Ik hoop dat deze site ook snel wordt gedossed :duim:

Mark
13-02-04, 09:36
Geplaatst door Marsipulami
Pfff, die Hollanders hebben een dominee aan het hoofd staan van hun regering in plaats van een premier. Met alle ingrediënten dan nog wel van een dominee, met name: hypocrisie, klemtoon op de private moraal van het individu, zonder oog te hebben voor het etisch gehalte van de maatschappelijke structuren die hij aan het wijzigen is.

De waarden die de premier vergeten is op zijn website (en in zijn beleid): sociale rechtvaardigheid, gelijkheid, internationale solidariteit. Het is de meest asociale premier die Nederland ooit gekend heeft.

Wat vreemd, ik ben het eens met Mars :loens:

plexus
13-02-04, 09:38
Geplaatst door barfly
Ik hoop dat deze site ook snel wordt gedossed :duim:

er is al een kleine team bezig :duim:

Marsipulami
13-02-04, 09:54
Geplaatst door Mark
Wat vreemd, ik ben het eens met Mars :loens:

Tja een volk krijgt de leiders dat het verdiend. :p met name asociale, kleinburgerlijke, bekrompen fatsoensrakkers met een grote mond en te laf om iets inhoudelijks te ondernemen of om enige visie te hebben op langere termijn.

Daviddavid
13-02-04, 09:55
Geplaatst door Marsipulami
Tja een volk krijgt de leiders die het verdiend. :p met name asociale kleinburgerlijke bekrompen fatsoensrakkers met een grote mond en te laf om iets inhoudelijks te ondernemen of een visie te hebben op langere termijn.


Een uitstekende beschrijving van Nederlanders! Ik kan me hier helemaal in herkennen.

Mark
13-02-04, 09:57
Geplaatst door Marsipulami
Tja een volk krijgt de leiders dat het verdiend.

Vergeet het gehele midden oosten, noord-korea, china, rusland en cuba niet :)

Eigen schuld zeg ik dan dat je onderdrukt wordt :)

Marsipulami
13-02-04, 10:00
Geplaatst door Mark
Vergeet het gehele midden oosten, noord-korea, china, rusland en cuba niet :)

Eigen schuld zeg ik dan dat je onderdrukt wordt :)

Nee nee die volkeren hebben de kans niet gehad om hun eigen leiders te kiezen. De Nederlanders wel. :duim:

Daviddavid
13-02-04, 10:01
Geplaatst door Marsipulami
Nee nee die volkeren hebben de kans niet gehad om hun eigen leiders te kiezen. De Nederlanders wel. :duim:


Dan verdienden die volken het niet om hun leiders te kiezen!

Marsipulami
13-02-04, 10:04
Tja, het wordt hier te ingewikkeld voor een Belg :p. Ik ga maar eens koffie drinken. :boer:

Anwaro
13-02-04, 10:36
Dat ouwetje gisteren op tv west geloof ik...

die Harry Potter kop is maar een slappe lul :melig2:

taouanza
13-02-04, 11:05
Geplaatst door Marsipulami
Tja, het wordt hier te ingewikkeld voor een Belg :p. Ik ga maar eens koffie drinken. :boer:


:haha:

Goodnight
13-02-04, 11:08
Geplaatst door Daviddavid
Een uitstekende beschrijving van Nederlanders! Ik kan me hier helemaal in herkennen.

:duivels:


:melig:

Daviddavid
13-02-04, 11:25
Geplaatst door Goodnight
:duivels:


:melig:


een mens moet kritisch naar zichzelf kunnen kijken, mijn beste.

taouanza
13-02-04, 11:27
Geplaatst door Daviddavid
een mens moet kritisch naar zichzelf kunnen kijken, mijn beste.

Nee hoor anders wordt je zwartgallig.:rolleyes:

Flits
14-02-04, 21:39
http://harrypotter.warnerbros.com/home.html

Anwaro
14-02-04, 21:43
Geplaatst door taouanza
Nee hoor anders wordt je zwartgallig.:rolleyes:




Zoooo erg?

~Panthera~
14-02-04, 21:45
Tering, wat een KMP site. :fuckit2:
Net zoveel inspraak als bij de ClubvanDoodsAanbidders in Den Haag. :maf2:

freya
15-02-04, 08:09
Geplaatst door Mark
Premier opent normen-en-waarden-website

- Bron: Teletekst

Minister-president Jan Peter Balkenende heeft vandaag de website www.zestienmiljoenmensen.nl geopend. De geel/oranje gekleurde site is een overheidsinitiatief en staat onder verantwoordelijkheid van de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD).

De site moet een platform worden waarop discussies worden gevoerd over zaken die in de samenleving spelen. Er komt ook een databank voor maatschappelijke initiatieven op het gebied van onder meer leefbaarheid, grof taalgebruik, geweld op school, zwerfafval, vereenzaming en vrijwilligerswerk.

Ik schaam me plaatsvervangend dood :alien:

Is dit een officiele regeringssite????
truttigheid troef :moe:

IK WIL EMIGREREN!

Simon
15-02-04, 08:19
Geplaatst door Marsipulami
Pfff, die Hollanders hebben een dominee aan het hoofd staan van hun regering in plaats van een premier. Met alle ingrediënten dan nog wel van een dominee, met name: hypocrisie, klemtoon op de private moraal van het individu, zonder oog te hebben voor het etisch gehalte van de maatschappelijke structuren die hij aan het wijzigen is.

De waarden die de premier vergeten is op zijn website (en in zijn beleid): sociale rechtvaardigheid, gelijkheid, internationale solidariteit. Het is de meest asociale premier die Nederland ooit gekend heeft.

Laat ik het nou één keer met je eens zijn. Het is inderdaad erg hypocriet. Zo is nederland nog deze week aangeklaagd door human right watch wegens het overheidsbeleid jegens vreemdelingen. Maar volgens mij prikken mensen er wel doorheen. Het CDA doet het niet best in de peilingen op het ogenblik.

Anwaro
15-02-04, 10:39
Geplaatst door Simon
Laat ik het nou één keer met je eens zijn. Het is inderdaad erg hypocriet. Zo is nederland nog deze week aangeklaagd door human right watch wegens het overheidsbeleid jegens vreemdelingen. Maar volgens mij prikken mensen er wel doorheen. Het CDA doet het niet best in de peilingen op het ogenblik.

Hopelijk gebruikt iedereen de volgende keer zijn hersens met stemmen. Want deze regering is wel gekozen door dezelfden als die nu zo zitten te ka****en.

taouanza
15-02-04, 10:41
Geplaatst door Anwaro
Zoooo erg?

Neeeh DD begrijpt wel wat ik bedoel :fpiraat:

~Panthera~
15-02-04, 13:11
Geplaatst door Anwaro
Hopelijk gebruikt iedereen de volgende keer zijn hersens met stemmen. Want deze regering is wel gekozen door dezelfden als die nu zo zitten te ka****en.
-------------


Pardon ???? CDA-PVDA, weet je nog ?
Alleen wilde BakEllende niet met Wouter Bos onder de douche. :aftel:

Anwaro
15-02-04, 14:19
Geplaatst door ~Panthera~
-------------


Pardon ???? CDA-PVDA, weet je nog ?
Alleen wilde BakEllende niet met Wouter Bos onder de douche. :aftel:

Je hebt gedeeltelijk gelijk, maar CDA had de meerderheid van de stemmen. Now we :geld: for it.