PDA

Bekijk Volledige Versie : Moeder lijmt oog dochtertje dicht



Mark
13-02-04, 08:10
Moeder lijmt oog dochtertje dicht

Bron: BBC

Een vergissing tussen een flesje oogdruppels en een flesje nagellijm had tot gevolg dat een moeder het oog van haar 7-jarige dochtertje potdicht lijmde. De moeder had even niet goed opgelet en van de twee soortgelijke flesjes, die ook nog eens dezelfde kleur hadden, per abuis degene met de sneldrogende superlijm gepakt.

Michelle Skidmore's dochtertje Karen lag al in bed toen de moeder haar 's avonds de oogdruppeltjes toe wilde dienen. "Ik hield het flesje omhoog om de druppels in haar oog te doen en precies op dat moment realiseerde ik me dat het de nagellijm was", vertelt de onthutste moeder. "Maar het was net te laat, het zat al in haar oog". Michelle en haar man brachten de huilende Karen snel naar het ziekenhuis, waar artsen aanvankelijk vreesden dat het meisje het zicht in haar oog voorgoed zou verliezen.

Karen kan inmiddels weer enigszins zien met het oog, dat elke vijftien minuten met warm water moet worden gespoeld. Op haar oogbol zit een kras, maar permanente schade is er gelukkig niet. Volledig herstel zal echter nog wel een tijd duren. "Het was een stomme fout, maar de flesjes zijn bijna identiek, met hetzelfde tuitje en alles", zegt moeder Michelle. "Ik voel me beroerd en dom. Ik wil iedereen waarschuwen voorzichtig te zijn. Een vergissing is zo gemaakt."

Joesoef
13-02-04, 08:23
Blond en van een eiland ? :zegniets:

Julien
13-02-04, 10:23
my god, wat ziek!!

ZwYgStErr
13-02-04, 11:01
En daarom zijn nepnagels haram. Als ze Moslim was zou dit nooit gebeurd zijn...

:jammer: