PDA

Bekijk Volledige Versie : Varkensvet afschrikmiddel tegen zelfmoordterroristen



Dhalsim
13-02-04, 12:45
JERUZALEM - Een vooraanstaande Israëlische rabbijn wil zakjes met varkensvet in bussen ophangen om islamitische zelfmoordterroristen af te schrikken. Rabbijn Eliezer Fisher, lid van een rabbinale rechtbank, heeft dit in een brief aan de politie voorgesteld.

Zowel in het jodendom als de islam is een varken een onrein dier. Maar volgens de ultraorthodoxe rabbijn is er dispensatie mogelijk voor het plaatsen van zakken met varkensspek in bussen en op openbare plaatsen om terreurdaden te voorkomen. De politie was niet meteen in staat commentaar te geven.

Voorstander

De Israëlische staatssecretaris voor Veiligheidszaken, Yaakov Edri, zei een voorstander van het idee te zijn. Hij ziet het niet als een probleem dat hiervoor de religieuze wetten in het land worden geschonden. ''Al zou hierdoor maar één zelfmoordaanslag worden voorkomen, prima toch.'' De veiligheidsdiensten moeten naar zijn mening het voorstel serieus bekijken.


Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=276218&c=23

Victory
15-02-04, 15:56
Geplaatst door Dhalsim
JERUZALEM - Een vooraanstaande Israëlische rabbijn wil zakjes met varkensvet in bussen ophangen om islamitische zelfmoordterroristen af te schrikken. Rabbijn Eliezer Fisher, lid van een rabbinale rechtbank, heeft dit in een brief aan de politie voorgesteld.

Zowel in het jodendom als de islam is een varken een onrein dier. Maar volgens de ultraorthodoxe rabbijn is er dispensatie mogelijk voor het plaatsen van zakken met varkensspek in bussen en op openbare plaatsen om terreurdaden te voorkomen. De politie was niet meteen in staat commentaar te geven.

Voorstander

De Israëlische staatssecretaris voor Veiligheidszaken, Yaakov Edri, zei een voorstander van het idee te zijn. Hij ziet het niet als een probleem dat hiervoor de religieuze wetten in het land worden geschonden. ''Al zou hierdoor maar één zelfmoordaanslag worden voorkomen, prima toch.'' De veiligheidsdiensten moeten naar zijn mening het voorstel serieus bekijken.


Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=276218&c=23

Wij zijn verboden om o.a varkensvlees te eten. En als we een varken aanraken moeten we qosl verrichten(wassen). Verder niks..... Dus ik vraag me af hoe ze hier op zijn gekomen..... LOL.......

:lol:

Joesoef
15-02-04, 16:12
Als je het echt veilig wilt hebben. Heel Israel een nudisten kolonie. Of natuurlijk gewoon terug geven wat ze weggejat hebben.

Joesoef
15-02-04, 16:15
Geplaatst door Victory
En als we een varken aanraken moeten we qosl verrichten(wassen). Verder niks..... Dus ik vraag me af hoe ze hier op zijn gekomen.....


Ehhh?

Een opgeblazen terrorist ? allemaal stukjes terrorist met stukjes bus en flarden zionist en deeltjes varkensspek.

In de gootsteen en spoelen met wat dreft of sanex?

Chaya2
15-02-04, 16:38
Geplaatst door Joesoef
Als je het echt veilig wilt hebben. Heel Israel een nudisten kolonie. Of natuurlijk gewoon terug geven wat ze weggejat hebben.

Als je oorlog gaat voeren, loop je het risico te verliezen en gebied te verliezen. Zo is geschied in 1948 en 1967.

:ninja2:

Wizdom
15-02-04, 17:48
Geplaatst door Chaya2
Als je oorlog gaat voeren, loop je het risico te verliezen en gebied te verliezen. Zo is geschied in 1948 en 1967.

:ninja2:

3 X is Scheepsrecht zeggen ze ook wel eens...

Het blijft geen feest...

Chaya2
15-02-04, 17:54
Geplaatst door Wizdom
3 X is Scheepsrecht zeggen ze ook wel eens...

Het blijft geen feest...

:fparty:
k vond het anders wel glorieuze overwinningen!

Wizdom
15-02-04, 17:55
Geplaatst door Chaya2
:fparty:
k vond het anders wel glorieuze overwinningen!

Het is maar een tussenstand...

Chaya2
15-02-04, 18:07
Geplaatst door Wizdom
Het is maar een tussenstand...

Indien ik u vergete, oh Jerusalem.. biraat

Qwertyno
15-02-04, 18:37
Als ze nou met het idee kwamen om de 1967 grens van varkens te maken, was het probleem denk ik opgelost.

Goodnight
15-02-04, 18:43
Ik ga kapot hier van het lachen.
varkensvet tegen zelfmoordenaars....alsof dat ze tegen zal houden.

Ow pleaze pleaze wie is er op dit oh zo ingenieus idee gekomen.
Echt...dit is niet te overtreffen.

Ow mijn buik doet zo'n pijn van het lachen. :hihi: :hihi: :hihi:

Qwertyno
15-02-04, 18:50
Geplaatst door Goodnight
:hihi: :hihi: :hihi:

ik hetzelfde Goodnight... Muren, razzia's, liquidaties, arrestaties, raketaanvallen, isolaties, vernederingen en varkensvet.

ehumm..

Goodnight
15-02-04, 19:09
Eigenlijk zouden ze dan die muur van varkensvet moeten bouwen....

~Panthera~
15-02-04, 19:16
Kun je nagaan hoeveel men weet van de Islam.............

Weer een historisch dieptepunt. :droef:

~Panthera~
15-02-04, 19:17
Geplaatst door Goodnight
Eigenlijk zouden ze dan die muur van varkensvet moeten bouwen....
------------


Met een lontje eraan.............. :melig2:

Zwarte Schaap
15-02-04, 19:17
Geplaatst door Goodnight
Ik ga kapot hier van het lachen.
varkensvet tegen zelfmoordenaars....alsof dat ze tegen zal houden.

Ow pleaze pleaze wie is er op dit oh zo ingenieus idee gekomen.
Echt...dit is niet te overtreffen.

Ow mijn buik doet zo'n pijn van het lachen. :hihi: :hihi: :hihi:

Ik ben het vroeger wel eens tegen gekomen in een stripboek van roodbaard de piraat. Daar werd varkensvet ook gebruikt om moslims af te schrikken.

Joesoef
15-02-04, 19:18
Sharon is het vlees geworden varken. Als ze die l*l nu is in stukjes in die bussen zouden ophangen :stout:

~Panthera~
15-02-04, 19:19
Geplaatst door Joesoef
Sharon is het vlees geworden varken. Als ze die l*l nu is in stukjes in die bussen zouden ophangen :stout:
---------


That's considered "overkill" :melig2:

mark61
15-02-04, 20:44
Ze vergeten het toch niet onbeduidend aantal Palestijnen dat christen is. Die laten zich niet zo gauw wegjagen. Met strengen knoflook misschien? Of is dat extra aantrekkelijk als karbonadestoofschotel?

Chaya2
15-02-04, 22:14
Geplaatst door Joesoef
Sharon is het vlees geworden varken. Als ze die l*l nu is in stukjes in die bussen zouden ophangen :stout:

heel grappig allemaal. maarre..hek afbouwen dan maar?

Chaya2
15-02-04, 22:14
Geplaatst door mark61
Ze vergeten het toch niet onbeduidend aantal Palestijnen dat christen is. Die laten zich niet zo gauw wegjagen. Met strengen knoflook misschien? Of is dat extra aantrekkelijk als karbonadestoofschotel?


christenen plegen geen aanslagen.

Zwarte Schaap
15-02-04, 22:26
Geplaatst door Chaya2
christenen plegen geen aanslagen.

Ooit eens gehoord van George Habash de oprichter van het PFLP, deze man is een Palestijnse Christen

In een intervieuw waar men hem eens vroeg waarom hij hij de wapens opgenomen had zei hij:

Ik ben kinderarts en opgeleid om mensenlevens te redden, maar elke keer als er weer een kind gewond binnenkomt probeer ik zijn leven te redden tot op een dag besefte ik dat ik beter de veroorzaker van het leed en de dood van de palestijnse kinderen kan bestrijden om zo een einde te maken aan deze onmenselijke situatie.

Chaya2
15-02-04, 22:29
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ooit eens gehoord van George Habash de oprichter van het PFLP, deze man was een Palestijnse Christen

In een intervieuw waar men hem eens vroeg waarom hij hij de wapens opgenomen had zei hij:

Ik ben kinderarts en opgeleid om mensenlevens te redden, maar elke keer als er weer een kind gewond binnenkomt probeer ik zijn leven te redden tot op een dag besefte ik dat ik beter de veroorzaker van het leed en de dood van de palestijnse kinderen kan bestrijden om zo een einde te maken aan deze onmenselijke situatie.

Ja, natuurlijk zijn er ook een aantal gekke christenen. Maar het merendeel van de terro's is toch moslim.

Royce
15-02-04, 22:34
Geplaatst door Chaya2
Ja, natuurlijk zijn er ook een aantal gekke christenen. Maar het merendeel van de terro's is toch moslim.


:haha:

Chaya2
15-02-04, 22:35
Geplaatst door Royce
:haha:

Vin je t grappig? ik niet.

Blade20
15-02-04, 22:39
Ik zal maar eerlijk zijn, ja er bestaan waarschijnlijk humanisten en atheisten die heel misschien als de situaite erom vraag wellicht geneigd zijn om aanslagen te plegen van terroristische soort. :)

Zwarte Schaap
15-02-04, 22:42
Geplaatst door Chaya2
Ja, natuurlijk zijn er ook een aantal gekke christenen. Maar het merendeel van de terro's is toch moslim.

Het merendeel van de palestijnen is nu eenmaal moslim dan zul je natuurlijk meer verzetsstrijders onder de moslims vinden. Maar je kunt hoog of laag springen de christelijke en de islamitsche palestijnen zitten op één lijn: Verzet, verzet en nog eens verzet !!





TROUBLE IN THE HOLY LAND

Muslim-Christian 'human shields' in Iraq?
Palestinian priest who praises suicide attacks vows to form team

Posted: January 23, 2003 1:00 a.m. Eastern

© 2003 WorldNetDaily.com


A Palestinian Christian leader who was sacked as his church's official spokesman continues to praise Muslim suicide bomb attacks and has lauded church members who are teaming with Muslims to form human shields to defend Iraq.

At a reception in Haifa, Israel, Greek Orthodox priest Father 'Atallah Hanna called for joint Islamic-Christian operations to interfere with the imminent U.S. attack on Iraq and liberate Palestine from "the [Mediterranean] sea to the [Jordan] river," according to Al-Quds Press Hamas' news agency.

Hanna, also known as Archimandrite Theodosios Hanna, was removed from his position as spokesman of the Greek Orthodox Church in Jerusalem after his praise of suicide attacks, but he continues to present himself as an official voice, according to the Middle East Media Research Institute, or MEMRI, which translated his recent remarks.

Hanna said that when he is freed from house arrest and his passports are returned, he will put together a Christian delegation that will go to Iraq to serve as a human shield against the anticipated war, MEMRI said.


The priest recently offered his views on two other occasions – a sermon marking the Epiphany at a Greek Orthodox cathedral in Jerusalem and a rally at the Church of the Holy Sepulcher in Jerusalem.

"We encourage our youth to participate in the resistance, to carry out martyrdom attacks, and to participate in removing the occupation," he said during his Sunday sermon.

"We do not believe in so-called 'peace with Israel' because peace cannot be made with Satan," he charged. "Israel is the greatest Satan."

Any kind of concession, truce or peace, he said, is "retreat from pan-Arab and national principles."

Christian-Islamic cooperation needed

Hanna said Islamic-Christian cooperation is needed "so that we will remove the foreign Zionist Jewish intruders and so that the gates of Palestine will open wide and all those who were uprooted or emigrated in 1967 and 1948 will return."

Referring to territory that comprises Israel proper, he declared that "Palestine is from the sea to the river. The Jordan River is a holy river forever and it is the natural border of Palestine."

The priest said, "We emphatically refuse any concession on [even] a grain of the land of our precious homeland. Just as Ramallah, Gaza, Nablus and Jenin are Palestinian cities, so are Haifa, Nazareth, Jaffa, Ramle, Lod, Beersheba, Safed and others Palestinian cities. We have not relinquished and we will not relinquish our historic right, and we will not agree to any concession on these cities. These are Palestinian cities that were occupied in 1948."

Hanna insisted that the "Zionist Jews are foreigners in this land" and "have no right to live or settle in it. They should go somewhere else in the world to establish their state and their false entity."

'Jerusalem has always been Arab'

He declared emphatically that Jerusalem always has been Arab.

"With regard to Palestine and its beating heart Jerusalem, it was never in the hands of the Jews," he said. "It was and will forever remain Arab. Jerusalem is an Arab city and the Jews must not settle in it, be masters over it, or carry out any type of religious ritual or ceremony in it. They must leave their homes. They have no right to live on land, [or in] cities or villages that are not theirs. …"

'Only by force'

He maintained that Palestinian rights will be restored only through resistance.

"What was taken by force will be restored only by force," he declared.

"Resistance is the obligation of every Palestinian Christian Arab," he said, "as it is the obligation of every Palestinian Muslim Arab."

Hanna then offered a prayer for the "shahids," or "martyrs," and others:


"From this holy church, and in the presence of all the believing clerics, we give today a prayer for the sake of the souls of our shahids and resistors and for the sake of our heroic Palestinian people, whether living in the homeland or outside it. ...
"We say to the sons of our people: 'Do not retreat, do not fear, and do not despair.' The Arab Palestinian right to this land is stronger than any false Zionist military ammunition, which will disappear sooner or later. This is because the Zionist entity plundering our lands and our holy places is an entity that cannot maintain stability, and its end will be to disappear, just like all kinds of colonialism on our land in the past have disappeared."

Human shields to protect 'heroic' Iraqis

At the Church of the Holy Sepulcher in Jerusalem, Hanna made similar statements during a rally last Friday to protest the "American threats to attack Iraq," MEMRI said.

Christian clerics, Palestinian Christian personalities and local residents participated. Hanna, who was introduced as the official spokesman of the Orthodox Church in Jerusalem and Holy Lands, gave a speech on behalf of the clerics.

Condemning the upcoming war on Iraq, he said, "From the Church of the Holy Sepulcher, the Christians' holiest place, we express our church's and our people's solidarity with the heroic Iraqi people which is subject to daily provocations."

Hanna said, "From this holy place, the tomb of Jesus, we demand determined and vigorous Arab and international intervention to prevent the aggression against Iraq and against its proud people. …"

"We stand alongside our Iraqi brothers, in heart and in spirit," he said. "The ones who target them target us as well. We bless Iraq and its people, from Jerusalem, the capital of the independent Palestinian state. ... We have assembled a national Palestinian Islamic-Christian commission, comprising Muslim and Christian clerics, so that [its members] will go to Iraq, constitute a human shield, and convey our message."

Hanna praised suicide attacks: "We declare publicly our blessing, support, and legitimization of the brave Palestinian resistance [carried out] by any means, including the brave Fidaiyin [commonly used term for martyr] martyrdom operations. ... The names of the Fidaiyi shahids [the martyrs] will be inscribed in the history of our Palestinian and Arab people in holy white letters. The voices of those who defame these acts of heroism and honor are nothing more than anomalous voices that do not represent Arab and Palestinian public opinion … ."

"The Fidaiyin martyrdom operations aimed deep inside Israel are unique pioneer operations that deter the Zionist enemy," he said. "They have caused great damage to this enemy, which understands nothing but the language of force and thinks that only force will bring peace. We say to the enemy: 'Leave our land, our Jerusalem, and our holy places. This is Arab Palestinian land, that has no connection whatsoever to the Jews and the Zionists. ...'"

Hanna stated that "martyrdom operations are an excellent and good way to resist the Zionist invasion of the Palestinian land. In front of the Church of the Holy Sepulcher, we bless the souls of the heroic shahids and the families of the shahids. We demand that these families be looked after, helped, and adopted, because the occupation targets them."

Chaya2
15-02-04, 22:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het merendeel van de palestijnen is nu eenmaal moslim dan zul je natuurlijk meer verzetsstrijders onder de moslims vinden. Maar je kunt hoog of laag springen de christelijke en de islamitsche palestijnen zitten op één lijn: Verzet, verzet en nog eens verzet !!



hell! Het zijn niet allemaal terroristen, gelukkig. Maar ja, d'r zijn veel teveel terroristen en iedereen hitst elkaar op. (indoctrinatie)

Zwarte Schaap
15-02-04, 22:53
Geplaatst door Chaya2
hell! Het zijn niet allemaal terroristen, gelukkig. Maar ja, d'r zijn veel teveel terroristen en iedereen hitst elkaar op. (indoctrinatie)

Betere indoctrinatie zoals een raket afgewerpen vanuit een apache helikopter of een tank die een groepje kinderen met granaten in duizenden stukken opblaast of een buldozer die de zoveelste huis platwalst...etc...etc..

Chaya2
15-02-04, 22:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Betere indoctrinatie zoals een raket afgewerpen vanuit een apache helikopter of een tank die een groepje kinderen met granaten in duizenden stukken opblaast of een buldozer die de zoveelste huis platwalst...etc...etc..

Nee dacht meer aan dit.
http://littlegreenfootballs.com/weblog/pal-child-abuse/

Zwarte Schaap
15-02-04, 23:00
Geplaatst door Chaya2
Nee dacht meer aan dit.
http://littlegreenfootballs.com/weblog/pal-child-abuse/

Zo indringend als de zaken die ik beschreef kan jouw link niet zijn.

Blade20
15-02-04, 23:14
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zo indringend als de zaken die ik beschreef kan jouw link niet zijn.

Helaas wel, erg triest dat de Palastijnen de levens van hun eigen kinderen misbruiken.
Ze kunnen ze veel beter ergens anders naar sturen. (niet persé naar een opvangkamp)

freya
15-02-04, 23:20
Geplaatst door Chaya2
Nee dacht meer aan dit.
http://littlegreenfootballs.com/weblog/pal-child-abuse/

Chaya, denk jij serieus dat mensen alleen maar terrorist worden omdat ze als kind voor de foto een wapen in handen gedrukt kregen?

Zomaar uit het niets besluiten ze dan om zichzelf op te blazen?
Omdat ze dat als kind geleerd hebben? zonder aanleiding?

Of misschien wel omdat het in hun genen zit?????

Of zou er toch nog wel iets anders aan de hand zijn?

BTW hoe verklaar je eigenlijk de vrouwelijke zelfmoordterroristen? Die kregen echt niet als klein meisje al een kalasjnikov in handen, maar nemen uiteindelijk toch zo'n dramatisch besluit. En dan zijn het ook nog eens geen fundie-moslima's. Hoe verklaar je dat?

Zwarte Schaap
15-02-04, 23:23
Geplaatst door Blade20
Helaas wel, erg triest dat de Palastijnen de levens van hun eigen kinderen misbruiken.
Ze kunnen ze veel beter ergens anders naar sturen. (niet persé naar een opvangkamp)

Wel ja joh ga jij ook maar op de zionisten toer. Denk je nou dat ik hier serieus op inga?

mark61
16-02-04, 00:55
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ooit eens gehoord van George Habash de oprichter van het PFLP, deze man is een Palestijnse Christen

In een interview waar men hem eens vroeg waarom hij hij de wapens opgenomen had zei hij:

Ik ben kinderarts en opgeleid om mensenlevens te redden, maar elke keer als er weer een kind gewond binnenkomt probeer ik zijn leven te redden tot op een dag besefte ik dat ik beter de veroorzaker van het leed en de dood van de palestijnse kinderen kan bestrijden om zo een einde te maken aan deze onmenselijke situatie.

Je bent me voor.

Julien
16-02-04, 01:03
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het merendeel van de palestijnen is nu eenmaal moslim dan zul je natuurlijk meer verzetsstrijders onder de moslims vinden. Maar je kunt hoog of laag springen de christelijke en de islamitsche palestijnen zitten op één lijn: Verzet, verzet en nog eens verzet !!



[/QUOTE]

warempel, ik ben het eens met ZwartSchaap. :argwaan:

Het klopt, de christenen hebben ook te leiden onder de Israelische bezetting.

Zwarte Schaap
16-02-04, 01:04
Geplaatst door mark61
Je bent me voor.

Ik heb de info niet direct bij de hand maar ik meen dat zoiezo het Palestijnse verzet in het begin vooral door de Christelijke Palestijnen gebezigd werd.

Julien
16-02-04, 01:06
maareh luister dan, de Joden noemen varkens toch ook onreine dieren???

Ksnap dus niet waarom die mensen dat dan doen, dan jagen ze ook gelijk alle othordoxe Joden uit de bus..

Royce
16-02-04, 01:08
Geplaatst door Julien
maareh luister dan, de Joden noemen varkens toch ook onreine dieren???

Ksnap dus niet waarom die mensen dat dan doen, dan jagen ze ook gelijk alle othordoxe Joden uit de bus..

Soms vraag ik me wel eens af of jij dingen leest. Als er dispensatie wordt verleend is het varken voor JAHWEH geen onrein dier meer...:jammer:

Julien
16-02-04, 01:11
Geplaatst door Royce
Soms vraag ik me wel eens af of jij dingen leest. Als er dispensatie wordt verleend is het varken voor JAHWEH geen onrein dier meer...:jammer:

Joh? meen je dat? :moe: en jij gaat er dan gelijk van uit dat de othordoxe joden dat ook vinden? Ik ben benieuwd of zij dit wel accepteren.

Royce
16-02-04, 01:13
Geplaatst door Julien
Joh? meen je dat? :moe: en jij gaat er dan gelijk van uit dat de othordoxe joden dat ook vinden? Ik ben benieuwd of zij dit wel accepteren.


Tuurlek. Die volgen JAHWEH blindelings.