PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie gaat er woensdag mee naar PaPaul (de Leeuw)?



MO_NL
13-02-04, 15:09
Beste Maroc.NL-ers,

http://www.omroep.nl/vara/tv/papaul/img/papaul_logo.gif

PaPaul (de Leeuw) wil graag met een aantal Maroc.NL-ers spreken over het project Islam&Seksualiteit dat wij binnenkort gaan lanceren.

Dus heb je geen cameravrees en vind je het leuk om te praten over zaken als seksualiteit en en dergelijke, meld je dan aan.

Onderstaande oproep werd ons donderdag gemaild door de redactie van PaPaul



Dank voor het gesprek gister en voor de moeite die je wilt doen.

Graag zou Paul op woensdag 18 februari tussen 15.00 en 16.00 uur praten met vijf Marokkaanse jongeren tussen de 15 en de 20 jaar.

Paul ontvangt ze dan bij hem thuis (zijn studiohuis) in de studio op het mediapark te Hilversum.

Het is fijn wanneer de gasten om 14.00 uur aanwezig zouden willen zijn. We hebben dan nog een kort voorbereidend gsprek met elkaar en er is tijd voor make up.

De aanleiding van het gesprek is, zoals je weet, Maroc.NL

De onderwerpen die hij zou willen bespreken zijn:


Hoe vinden jullie het om seksuele voorlichting te krijgen door een imam?
Hoe gaan jullie zelf om met seksualiteit?
Hoe denken jullie over homoseksualiteit?


Zijdelings zouden we de plannen van Maroc.NL aan bod willen laten komen over de lancering van de Datingportal.


Lijkt het je leuk, voldoe je aan de criteria en heb je tijd? Meld je dan aan door mij een mailtje te sturen. mails kunnen naar [email protected]

Als je vragen hebt kun je ze mailen of hier onder plaatsen.

Groet,

Mohamed :lol:

Mark
13-02-04, 15:20
MO_NL, hoe verwacht jij dat er in dit programma hiermee zal worden omgegaan....

Dutchguy
13-02-04, 15:31
Geplaatst door Mark
MO_NL, hoe verwacht jij dat er in dit programma hiermee zal worden omgegaan....

Precies, ik zal zeker kijken maar verwacht geen serieuze discussies.

taouanza
13-02-04, 15:36
Nou gezien de leeftijd van de genodigden en het onderwerp.....:moe:

taouanza
13-02-04, 15:37
Oja en de lage kijkcijfers.:moe:

Royce
13-02-04, 16:46
Hè, allemaal geestelijke leeftijdsgenoten van Paul de Leeuw. Is dit tijdens Z@ppelin ofsjo?

sadeeQQ
13-02-04, 16:59
:vreemd:

mag ik ook mee ?

silva
13-02-04, 17:30
ja ik wil heel graag meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

waar moet ik me aan melden??

Tomas
13-02-04, 17:42
Ik ga niet, want dat zou alleen maar voor verwarring zorgen.

Zwarte Schaap
13-02-04, 17:51
Maroc.nl moet zich wat minder laten prostitueren en selectiever zijn met het kiezen van de opdrachtgevers waar ze mee in zee gaan.

gibraltar
13-02-04, 17:53
heeft paultje weer geen goede kijkcijfers?
als je het progamma wel eens heb gezien.weet je al dat ie die zielige
sukkels die komen opdraven. gewoon in de zeik worden genomen.

freya
13-02-04, 19:22
Geplaatst door Tomas
Ik ga niet, want dat zou alleen maar voor verwarring zorgen.

:hihi:


Zullen we samen gaan? :D

Tomas
13-02-04, 21:31
Geplaatst door freya
:hihi:


Zullen we samen gaan? :D

OK, net zoals laatst met dat etentje?

Simon
14-02-04, 07:50
Geplaatst door gibraltar
heeft paultje weer geen goede kijkcijfers?
als je het progamma wel eens heb gezien.weet je al dat ie die zielige
sukkels die komen opdraven. gewoon in de zeik worden genomen.

Het was gisteren wel leuk met "bejaardols". En het weekje dat SMSmee de zaak overnam en een persiflage op Patty Brard neerzette vond ik ook erg leuk.

Mocroboy
14-02-04, 09:29
Geplaatst door Simon
Het was gisteren wel leuk met "bejaardols". En het weekje dat SMSmee de zaak overnam en een persiflage op Patty Brard neerzette vond ik ook erg leuk.
Wat een niveau

Rob1954
14-02-04, 18:23
Geplaatst door Mark
MO_NL, hoe verwacht jij dat er in dit programma hiermee zal worden omgegaan....

Beste Mark,

Heb mezelf ergens hetzelfde afgevraagd. PaPaul ging al eerder in de fout volgens anderen. [Heb overigens die bewuste uitzending niet eigenhandig gezien]. Volgens zeggen is het mezelf te oren gekomen, dat het betrekking had op het Terra College. PaPaul zou een geheel onnozele vraagstelling geplaatst hebben: "en zijn er Marokkanen en Turken aanwezig binnen jullie school?".

Het zou mogelijk enkel een schoonheidsfoutje van PaPaul kunnen zijn geweest, de autoque zou mogelijk niet goed gewerkt kunnen hebben.

Maar al met al, deel dus je eigen mening, dat het mogelijk een geheel verkeerde uitwerking zou kunnen veroorzaken, deze ophanden zijnde uitzending. Jijzelf en velen anderen zullen dan weer veel uit te leggen hebben, om de eventueel verkeerde beeldvorming weer in het reine te kunnen krijgen.

groetende,
Rob

rachi
15-02-04, 00:32
paul is eigenlijk wel een idiote man vind ik, em ik denk dus ook dat de marokanen echt aangevallen zullen worden in zijn progamma

Zwarte Schaap
15-02-04, 01:08
Geplaatst door rachi
paul is eigenlijk wel een idiote man vind ik, em ik denk dus ook dat de marokanen echt aangevallen zullen worden in zijn progamma Gek genoeg denk ik dat juist niet. Ik heb wel eens eerder gezien dat hij gevoelige onderwerpen best wel ethisch kan brengen.

Maar ik vind het zoiezo dom als Marokkanen op televisie over hun sexleven gaan praten, echte Marokkanen doen dat gewoon niet. Daar hoef je niet eens Marokkaan voor zijn. In iedere geval elk normaal mens gaat zijn sexleven niet op televisie bediscusseren. Believe me alleen sukkels en half psychische mensen die dat doen, je moet het zien als een nettere vorm van jerry springer show.

Goodnight
15-02-04, 12:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Gek genoeg denk ik dat juist niet. Ik heb wel eens eerder gezien dat hij gevoelige onderwerpen best wel etisch kan brengen.

Maar ik vind het zoiezo dom als Marokkanen op televisie over hun sexleven gaan praten, echte Marokkanen doen dat gewoon niet. Daar hoef je niet eens Marokkaan voor zijn. In iedere geval elk normaal mens gaat zijn sexleven niet op televisie bediscusseren. Believe me alleen sukkels en half psychische mensen die dat doen, je moet het zien als een nettere vorm van jerry springer show.

jammer, had eigenlijk wel verwacht jou allerlei onthullingen uit de doeken te zien doen.
Maar je hebt gelijk: zou het zo zijn dat het een onderwerp van niveau was,dan had ik er persoonlijk minder moeite mee.Maar dit is zo cliche.
En platvloers als jet mij vraagt....ma goed das mijn bescheiden meninkje.

Zwarte Schaap
15-02-04, 13:27
Geplaatst door Goodnight
jammer, had eigenlijk wel verwacht jou allerlei onthullingen uit de doeken te zien doen.

Laat ik dan maar 1 onthulling doen die alles verklaart. Ik heb geen sexleven.

Puk
15-02-04, 14:55
Geplaatst door Zwarte Schaap
Laat ik dan maar 1 onthulling doen die alles verklaart. Ik heb geen sexleven.

Dat wisten we al... :moe:

Is dus geen onthulling.

Try again.

:lachu:

mark61
15-02-04, 17:21
Geplaatst door Goodnight
jammer, had eigenlijk wel verwacht jou allerlei onthullingen uit de doeken te zien doen.
Maar je hebt gelijk: zou het zo zijn dat het een onderwerp van niveau was, dan had ik er persoonlijk minder moeite mee. Maar dit is zo cliche.
En platvloers als jet mij vraagt....ma goed das mijn bescheiden meninkje.

Waarom zou het geen onderwerp van niveau kunnen zijn? Het niveau hangt af van wie er wat over zegt, zou ik zeggen. Ff terug naar de vermeende onderwerpen:

Hoe vinden jullie het om seksuele voorlichting te krijgen door een imam?

Dat is in de eerste plaats een vraag naar de positie / rol van de imam in een en ander. Kan best interessant zijn. In het christendom schijnt (weet ik veel) de pastoor of dominee de aangewezen persoon te zijn voor vragen op dit vlak, als zieleherder. De 'cyberimam' heb ik ook uitgebreid antwoord zien geven op gedetailleerde vragen. Is dat per sé platvloers? Mensen kunnen serieuze problemen hebben. Die niet zozeer medisch technisch als wel moreel zijn.

Hoe gaan jullie zelf om met seksualiteit?

Ja wat ie daar voor hoogstaande bedoelingen mee heeft is mij ook een raadsel. Wil misschien graag horen dat M. jongens pakken wat ze pakken kunnen. Maar dan nog is het aan Maroc jongens en meisjes om te zeggen wat ze vinden.

Hoe denken jullie over homoseksualiteit?

Het is aan de 'respondenten' om het cliché te bevestigen, te ontkennen of nog iets anders te melden.

Steekt hier op zich kwaad in?

vgeld
15-02-04, 21:22
Mocht iemand van jullie gaan: wil je dan tegen het spekvarkentje zeggen dat hij voor mij heeft afgedaan sinds hij met die onzin van hem (Papaul) is begonnen!

Zwarte Schaap
15-02-04, 21:50
Geplaatst door vgeld
Mocht iemand van jullie gaan: wil je dan tegen het spekvarkentje zeggen dat hij voor mij heeft afgedaan sinds hij met die onzin van hem (Papaul) is begonnen!

Hij heeft voor mij al heel lang geleden afgedaan toen hij als gynacoloog zogenaamd een turkse vrouw in zijn praktijk kreeg. Hij haalde zogenaamd allerlei rommel zoals een schoenen uit haar vagina. Je zag alleen een hoofddoek een lange jas en de vuil die meneer paul zogenaamd met zijn arm opdook.

Mark
15-02-04, 21:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Laat ik dan maar 1 onthulling doen die alles verklaart. Ik heb geen sexleven.

Ben je ook een sukkel en halve psychische als je dat deelt met iedereen?

Zwarte Schaap
15-02-04, 22:04
Geplaatst door Mark
Ben je ook een sukkel en halve psychische als je dat deelt met iedereen? Ja, want ik ben niets anders als andere mensen.

Mark
16-02-04, 06:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ja, want ik ben niets anders als andere mensen.

Als ze er echt serieus mee om gaan laten ze alle kanten van het verhaal zien. Niet alleen sensationele "Marokkaanse jongeren hebben ook sex" verhalen maar ook jouw kant van het verhaal...

Tomas
16-02-04, 08:22
Geplaatst door Mark
Als ze er echt serieus mee om gaan laten ze alle kanten van het verhaal zien. Niet alleen sensationele "Marokkaanse jongeren hebben ook sex" verhalen maar ook jouw kant van het verhaal...

Paul serieus? De man wordt volgens mij met de dag oppervlakkiger.

Nou ja, in ieder geval "werd", want ik heb 'm al jaren niet meer aangehoord.

Mark
16-02-04, 08:54
Geplaatst door Tomas
Paul serieus? De man wordt volgens mij met de dag oppervlakkiger.

Nou ja, in ieder geval "werd", want ik heb 'm al jaren niet meer aangehoord.

En aangezien ik spontaan over mijn nek ga van travestie acts boycot ik hem ook :ego:

tanzawia84
16-02-04, 12:20
jah lijkt me leuk!! waar kun je je aanmelden want dat is nergens aangegeven.. (of ik ben blind.. :verward: )
ik hoor het nog van jullie

dina84
16-02-04, 13:59
pffff, zoiets neem je toch niet serieus!! die paul de l*l wil alleen maar een programma maken en zeuren over zijn homosexualiteit, alsof we daar geintereseerd in zijn. rot toch op!

MO_NL
16-02-04, 14:21
conclusie: we gaan het niet doen

:vierkant:

MVG

Mark
16-02-04, 14:24
Geplaatst door MO_NL
conclusie: we gaan het niet doen

:vierkant:

MVG

Er was toch een geinteresseerde? Of ben je overtuigd door de tegen argumenten?

youssef_007
16-02-04, 16:01
haad shie li bakilna

Rob1954
16-02-04, 18:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Laat ik dan maar 1 onthulling doen die alles verklaart. Ik heb geen sexleven.

Beste Zwarte Schaap,

Mogelijk zal het voor jezelf een kleine troost kunnen inhouden, zou er zelf eigenhandig een soortgelijkende verklaring over kunnen uitbrengen.
Je staat dus niet alleen in die bepaalde keuze.

M'n eigen persoonlijk sexleven, had destijds binnen 1980 - 1982 een soort 'opleving', wist er dus ergens niets van.

Zal die 'ervaring' dus welliswaar kunnen koesteren, maar weiger deze 'maatstaf' als algemeenheid te accepteren.

groetende,
Rob

plutonium
16-02-04, 21:38
Jesus Christus Allemachtig!!!!!!! Dat maroc.nl hier aan meedoet is niet te geloven. Ik wil daarom bij deze aan alle maroc.nl-leden en niet-leden het advies geven zich niet op te geven voor een intervieuw met Dhr P.Leeuw. Dhr Leeuw houdt zich bezig met amusement programma's dat mensen afkraakt voor kijkcijfers. Een intervieuw over de islam is iets dat gevoerd moet worden met de mensen die daarvoor bevoegd zijn ,dus niet met pubers die er weinig verstand van hebben. In het programma van Dhr Leeuw komen er ongure gasten over de vloer zoals travestieten, transexuelen, homosexuelen etc etc.
Paul de Leeuw is een persoon die hetzelfde standpunt heeft zoals Hirsi Ali, Pim fortyun, bolkestein, Theo van Gogh en al die andere losers.
Ik kan me nog herinneren dat Dhr Leeuw met open armen is ontvangen voor een intervieuw in een turkse moskee. Hij mocht alles van binnen bezichtigen en filmen, maar in plaats van een serieuze en respectvolle documentaire, kwam er jammer genoeg een schandalig en respectloze documentaire op tv waarin Paul de Leeuw ons zwaar heeft uitgelachen.

PS: Wil je toch op tv komen? Zet jezelf dan voorschut bij idols of schrijf je in bij een castingbureau.

Abdelkarim
16-02-04, 22:35
Geplaatst door Zwarte Schaap
Maroc.nl moet zich wat minder laten prostitueren en selectiever zijn met het kiezen van de opdrachtgevers waar ze mee in zee gaan.


MashaAllah! Helemaal mee eens! Ik ging bijna over me nek toen ik zag welk programma het was. Welke domme ezel gaat daar nou naartoe?

Hmmm...., ben bang dat die er altijd wel tussen zitten!

Een presentator die de Islam aanvalt en moslims voor schut zet, een programma dat stomme en idiote filmpjes maakt met zgn. moslim vrouwen met burqa en daarmee dus alle moslim zusters vernedert en kleineert. Laa hawla walaa quwattaa illa billah.

En dan is er maroc.nl die graag assisteert om van zijn programma een succes te maken.... TRIEST!

Wa salaam

Abdelkarim

MO_NL
17-02-04, 10:35
Salam,

Ik vind dat je een aantal prikkers wat voorbadige conclusies trekt.

In grote lijnen ben ik het eens met de gespuide kritiek, maar ik ben ook niet op mijn mond gevallen.

Ik acht mijzelf en zij die dan eventueel mee waren gegaan prima in staat om de Leeuw het juiste commentaar te geven waardoor hij vooral zichzelf voor lul zou zetten en niet ons (als de teneur van het interview denigrerend van toon zou zijn tenminste).

Maar goed, gezien het merendeel van de reacties heb ik besloten om niet op de uitnodiging in te gaan, dus wij staan wel degelijk open voor suggesties en commentaar.

MVG

mark61
17-02-04, 12:06
Nou dat vind ik dan erg jammer. Ik ben het met je eens dat je zelf in de hand hebt hoe een en ander overkomt. Als je weet wat je vindt en in staat bent dat te formuleren zie ik niet in hoe iemand jou belachelijk zou kunnen maken. Als je elke keer als je de kans krijgt om je mening in het openbaar naar voren te brengen terugdeinst omdat je bang bent voor 'vervorming' van wat je zegt, dan kan je nooit deelnemen aan het publieke debat, vooroordelen rechtzetten etc.

Ik begrijp ook niet waarom jijzelf je oren moet laten hangen naar wat sommige prikkers vinden. Niet dat ik verwacht dat PdL de ideale 'interviewer' is, nee. Maar zoals je zegt, als je zelf weet waar je voor staat, dan maakt hij alleen zichzelf belachelijk. Gemiste kans.

Zwarte Schaap
18-02-04, 11:05
Geplaatst door mark61
Nou dat vind ik dan erg jammer. Ik ben het met je eens dat je zelf in de hand hebt hoe een en ander overkomt. Als je weet wat je vindt en in staat bent dat te formuleren zie ik niet in hoe iemand jou belachelijk zou kunnen maken. Als je elke keer als je de kans krijgt om je mening in het openbaar naar voren te brengen terugdeinst omdat je bang bent voor 'vervorming' van wat je zegt, dan kan je nooit deelnemen aan het publieke debat, vooroordelen rechtzetten etc.

Ik begrijp ook niet waarom jijzelf je oren moet laten hangen naar wat sommige prikkers vinden. Niet dat ik verwacht dat PdL de ideale 'interviewer' is, nee. Maar zoals je zegt, als je zelf weet waar je voor staat, dan maakt hij alleen zichzelf belachelijk. Gemiste kans.

Er is niks mis met je oor te luisteren leggen bij anderen en zo tot een andere besluit te komen.

Wat voor mening moet je nou openbaar maken? Wij marokkanen doen zo aan sex? Waarom zouden Marokkanen over hun sexleven gaan moeten debateren? Wie bedenkt dergelijke ideeen ?

mark61
18-02-04, 11:26
Geplaatst door Zwarte Schaap
Er is niks mis met je oor te luisteren leggen bij anderen en zo tot een andere besluit te komen.

Wat voor mening moet je nou openbaar maken? Wij marokkanen doen zo aan sex? Waarom zouden Marokkanen over hun sexleven gaan moeten debateren? Wie bedenkt dergelijke ideeen ?

Ik bedoelde eigenlijk in het algemeen in het openbaar in debat gaan over iets dat je aangaat.

Ik dacht dat dat hele PaP. gedoe bedacht was als reactie op de aankondiging van sexuele voorlichting / advies door een imam op Maroc.nl. Dan vind ik het logisch dat iemand daar meer van wil weten.

Zoals ik al eerder zei, wat die vraag over sexleven voor zin heeft weet ik ook niet. Maar daar hoef je toch niet op in te gaan als iemand je dat vraagt? Je zegt gewoon wat je ervan vindt. Bijvoorbeeld dat het die geilneef geen klap aangaat.