PDA

Bekijk Volledige Versie : Finale Marokko morgen



Klaassie
13-02-04, 15:45
Beste mensen,

ga zo lekker weekend vieren.

Toch wil ik als Nederlands voetbaldier elke voetbalminnend Marokkaan vanaf deze plek veel succes en sterkte toewensen bij de Finale van morgen.


There can only be one.

succes

gibraltar
13-02-04, 18:00
yep morgen 15:00 finale :wow:

NIS
14-02-04, 12:07
Geplaatst door Klaassie
Beste mensen,

ga zo lekker weekend vieren.

Toch wil ik als Nederlands voetbaldier elke voetbalminnend Marokkaan vanaf deze plek veel succes en sterkte toewensen bij de Finale van morgen.


There can only be one.

succes

Thanks mate! In heel Marokko zitten ze straks op terrasjes, bij familie of waar dan ook. Klaar voor een mooi partijtje soccer!

Marokko wint hopelijk en hier in Nederland zal het niet onopgemerkt gevierd worden. Toeterende auto's in de grote steden.

Nog 2 uurtjes en ik hoop, dat we op eurosport een goede commentator hebben. De meeste Marokkanen zullen het toch via de schotel volgen.

Ga even wat klaar zetten voor de grote match. Hoop op 4 - 0! Normaal ben ik niet zo'n grote voetballiefhebber, maar de Africa cup heeft zo zijn charmes om te volgen. De leeuwen van de Atlas komen eraan. Jammer, dat Elghatabi of Elbokhari er niet bij zijn. :D

Succes allen!

Maroc 2010 (WK!!) of zullen die belandas het aan Zuid-Afrika geven. Denk het wel he.. racisten..
:kalasniko