PDA

Bekijk Volledige Versie : Nabil hoeft niet te zitten waarschijnlijk



barfly
13-02-04, 15:57
Tegen Nabil Marmouch, bestuurslid van de Arabisch Europese Liga (AEL), is vandaag voor de rechtbank in Almelo een gevangenisstraf van één maand onvoorwaardelijk en twee maanden voorwaardelijk geëist. Mocht Marmouch hiertoe veroordeeld worden, hoeft hij niet terug de cel in. Eerder zat hij een maand vast in voorarrest.


Nabil Marmouch

De AEL-bestuurder stond terecht op verdenking van heling van een aantal gestolen laptops en verzet bij aanhouding. De 29-jarige Hagenaar werd aanvankelijk ook verdacht van betrokkenheid bij een gewelddadige overval op een Twentse zakenman in Hengelo in november 2002. Maar de officier van justitie concludeerde dat hij daarvoor moet worden vrijgesproken, wegens gebrek aan bewijs.

De broer van Nabil, Tariq (20), werd vorig jaar wél wegens die overval, en ook voor heling van gestolen computers, veroordeeld tot een gevangenisstraf van dertig maanden waarvan een half jaar voorwaardelijk, na een eis van twee jaar.

De advocaat van Nabil Marmouch bepleitte vrijspraak. Volgens hem heeft zijn cliënt zich niet verzet tegen de politie en is er geen bewijs van betrokkenheid bij de heling. Uitspraak 24 februari.

Bron: www.fok.nl

Ik hoop dat Nabil niet veroordeeld word! :)

taouanza
13-02-04, 16:28
Geplaatst door barfly
Tegen Nabil Marmouch, bestuurslid van de Arabisch Europese Liga (AEL), is vandaag voor de rechtbank in Almelo een gevangenisstraf van één maand onvoorwaardelijk en twee maanden voorwaardelijk geëist. Mocht Marmouch hiertoe veroordeeld worden, hoeft hij niet terug de cel in. Eerder zat hij een maand vast in voorarrest.


Nabil Marmouch

De AEL-bestuurder stond terecht op verdenking van heling van een aantal gestolen laptops en verzet bij aanhouding. De 29-jarige Hagenaar werd aanvankelijk ook verdacht van betrokkenheid bij een gewelddadige overval op een Twentse zakenman in Hengelo in november 2002. Maar de officier van justitie concludeerde dat hij daarvoor moet worden vrijgesproken, wegens gebrek aan bewijs.

De broer van Nabil, Tariq (20), werd vorig jaar wél wegens die overval, en ook voor heling van gestolen computers, veroordeeld tot een gevangenisstraf van dertig maanden waarvan een half jaar voorwaardelijk, na een eis van twee jaar.

De advocaat van Nabil Marmouch bepleitte vrijspraak. Volgens hem heeft zijn cliënt zich niet verzet tegen de politie en is er geen bewijs van betrokkenheid bij de heling. Uitspraak 24 februari.

Bron: www.fok.nl

Ik hoop dat Nabil niet veroordeeld word! :)



:zegniets:

Mark
13-02-04, 16:29
Nabil 29???? :argwaan:

taouanza
13-02-04, 16:31
Geplaatst door Mark
Nabil 29???? :argwaan:

:ego:

barfly
13-02-04, 16:33
Geplaatst door Mark
Nabil 29???? :argwaan:

Jaja, hij is jonger dan jij en heeft en politieke topfunctie! Ben je jaloers op heh?

lennart
13-02-04, 16:33
Nabil X.

Ik hoop wel dat hij mooie fotos heeft van hem in de bak terwijl die een Koran leest.

Die doen het vast goed op de AEL verkiezingsposter :p

Rabi'ah.
13-02-04, 16:44
Jaja, hij is jonger dan jij en heeft en politieke topfunctie! Ben je jaloers op heh?

Mwah, Mark kan wel jaloers op iedereen zijn...... :hihi:

Mocroboy
13-02-04, 17:11
Het criminele gedrag zit blijkbaar in de familie...
Wie zal Nabil na een eventuele veroordeling nog serieus nemen als hij iets over jusititie of ethische zaken zegt?

taouanza
13-02-04, 17:12
Geplaatst door Mocroboy
Het criminele gedrag zit blijkbaar in de familie...
Wie zal Nabil na een eventuele veroordeling nog serieus nemen als hij iets over jusititie of ethische zaken zegt?

Nee hoor hij kan dan uit eigen ervaring spreken als hij zegt dat het fout is.

RinC
13-02-04, 17:14
Geplaatst door Mocroboy
Het criminele gedrag zit blijkbaar in de familie...
Wie zal Nabil na een eventuele veroordeling nog serieus nemen als hij iets over jusititie of ethische zaken zegt?



Offtopic:

Ik heb zo'n voorgevoel dat jij geen mocro bent evenals Ali Ibn Yaz

-Y-

sadeeQQ
13-02-04, 17:15
Geplaatst door Mocroboy
Het criminele gedrag zit blijkbaar in de familie...
Wie zal Nabil na een eventuele veroordeling nog serieus nemen als hij iets over jusititie of ethische zaken zegt?

waarschijnlijk dezelfde gasten die een varkensboer serieuz nemen :wohaa:


:zwaai: an3s

taouanza
13-02-04, 17:17
Geplaatst door RinCoonie
Offtopic:

Ik heb zo'n voorgevoel dat jij geen mocro bent evenals Ali Ibn Yaz

-Y-

Ja wat is die Yaz irritant zeg, zomaar op onze Schaap schelden.:mad:

RinC
13-02-04, 17:21
Geplaatst door taouanza
Ja wat is die Yaz irritant zeg, zomaar op onze Schaap schelden.:mad:

Heb je in den beginne zn berichten gelezen? Hij was 1 van de heiligen...echt freaky :D
Maarre jammer dat niemand die scheldpartijen meldt. :jammer:

-Y-

taouanza
13-02-04, 17:28
Geplaatst door RinCoonie
Heb je in den beginne zn berichten gelezen? Hij was 1 van de heiligen...echt freaky :D
Maarre jammer dat niemand die scheldpartijen meldt. :jammer:

-Y-

Ach Schapie kan wel voor zichzelf opkomen hoor.
Ik ben denk ik degene die hem weg heeft gejaagd samen met Yehi.:droef:
En ik ben nog hun grootste fan.:(

Mark
13-02-04, 17:51
Geplaatst door Rabi'ah.
Mwah, Mark kan wel jaloers op iedereen zijn...... :hihi:

Er is vrijwel niemand waar ik jaloers op ben. Eigenlijk heb ik bijna alles al bereikt wat ik wilde, alles is vanaf nu alleen maar mooi meegenomen :hihi:

Maslov
13-02-04, 18:38
waarschijnlijk dezelfde gasten die een varkensboer serieuz nemen


an3s



SadeeQ

Via het circuit heb ik vernomen dat an3s in het buitenland verkeert. Iets van Mexico, wintervakantie.

ZbaqZbaq
13-02-04, 18:42
de aangever heeft op een 3tal punten meineed gepleegd....zowel Nabil als zijn broertje zijn niet op 1 leugen betrapt en desondanks is zijn broertje veroordeeld.

Ben benieuwd wat de uitspraak voor Nabil zal zijn en wat er van de uitspraak in de zaak van zijn broertje overblijft in het hogerberoep dat volgende maand voor het hof in Arnhem dient.

Chaya2
13-02-04, 18:43
Geplaatst door ZbaqZbaq
de aangever heeft op een 3tal punten meineed gepleegd....zowel Nabil als zijn broertje zijn niet op 1 leugen betrapt en desondanks is zijn broertje veroordeeld.

Ben benieuwd wat de uitspraak voor Nabil zal zijn en wat er van de uitspraak in de zaak van zijn broertje overblijft in het hogerberoep dat volgende maand voor het hof in Arnhem dient.

Jij bent toch die crimi? Zojuist vernomen.

Maslov
13-02-04, 18:48
ZbaqZbaq/Nabil waarom praat je nu ineens in de derde persoon?

ZbaqZbaq
13-02-04, 18:53
Geplaatst door Chaya2
Jij bent toch die crimi? Zojuist vernomen.

wrom ? wil je laptop kopen :giechel:

sadeeQQ
13-02-04, 18:54
Geplaatst door Maslov
SadeeQ

Via het circuit heb ik vernomen dat an3s in het buitenland verkeert. Iets van Mexico, wintervakantie.


dan heeft ie een hele saaie vakantie , las vandaag nog wat troep van die gozer op marok-ko.nl en m-Online :maf2:

ZbaqZbaq
13-02-04, 18:54
Geplaatst door Maslov
ZbaqZbaq/Nabil waarom praat je nu ineens in de derde persoon?

uhhh..schizofreen...of jij bronnen zuigen

Chaya2
13-02-04, 18:56
Geplaatst door ZbaqZbaq
wrom ? wil je laptop kopen :giechel:

:hihi:

theemuts
13-02-04, 18:58
dan heeft ie een hele saaie vakantie , las vandaag nog wat troep van die gozer op marok-ko.nl en m-Online

Via MSN hoorde ik dat a3s dat niet is, maar dat er mensen zijn die zich voor hem uitgeven, onder zijn hotmailadres.

sadeeQQ
13-02-04, 19:01
Geplaatst door theemuts
Via MSN hoorde ik dat a3s dat niet is, maar dat er mensen zijn die zich voor hem uitgeven, onder zijn hotmailadres.



:hihi: :hihi:

die stank (posts) van die varkensboer is uniek en niet na te aapen :watte?:

freya
13-02-04, 19:03
Geplaatst door theemuts
Via MSN hoorde ik dat a3s dat niet is, maar dat er mensen zijn die zich voor hem uitgeven, onder zijn hotmailadres.

:haha:


Zo blijkt maar weer wie elkaar hier allemaal kennen :rolleyes:

theemuts
13-02-04, 19:04
Hahaha, SadeeQ heb jij al weleens een geitenstal uitgemest?

Mark
13-02-04, 19:04
Geplaatst door theemuts
Via MSN hoorde ik dat a3s dat niet is, maar dat er mensen zijn die zich voor hem uitgeven, onder zijn hotmailadres.

Hij maakte het me niet moeilijk met als geheime vraag "wat is mijn favoriete dier?"

:haha:

sadeeQQ
13-02-04, 19:09
Geplaatst door theemuts
Hahaha, SadeeQ heb jij al weleens een geitenstal uitgemest?

weer sprak de onwetende kaas.


ooit geiten stront gezien? dacht ik al.

die shit verkoop ik aan kaaskoppen .f als bolltje bruin of knikkers :stout:

Marsipulami
14-02-04, 12:34
Geplaatst door ZbaqZbaq
de aangever heeft op een 3tal punten meineed gepleegd....zowel Nabil als zijn broertje zijn niet op 1 leugen betrapt en desondanks is zijn broertje veroordeeld.

Ben benieuwd wat de uitspraak voor Nabil zal zijn en wat er van de uitspraak in de zaak van zijn broertje overblijft in het hogerberoep dat volgende maand voor het hof in Arnhem dient.

Vrijspraak voor Nabil en Tarik Marmouch :lole: :lole: :lole: en de vrijlating van alle politieke gevangenen in Nederland.

Rabi'ah.
14-02-04, 17:57
"Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen."

:moe: :moe: :moe:

freya
14-02-04, 18:00
Geplaatst door Rabi'ah.
"Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen."

:moe: :moe: :moe:

Uh, wat een gristelijke uitspraak Rabi'ah :p

Maslov
14-02-04, 18:04
Rabi'ah ik ben nooit in aanraking geweest met justitie, en heb nadat ik op mijn 11e jaar een appeltje gejat had bij een groentenboer nooit meer iets gejat!

Er is geen mens die geen fouten maakt, maar jatten en helen is wat anders hoor!

Rabi'ah.
14-02-04, 19:42
Rabi'ah ik ben nooit in aanraking geweest met justitie, en heb nadat ik op mijn 11e jaar een appeltje gejat had bij een groentenboer nooit meer iets gejat!

Er is geen mens die geen fouten maakt, maar jatten en helen is wat anders hoor!


Ooit gehoord van het principe van de moderne rechtsstaat "Onschuldig totdat het tegendeel is bewezen"? Er is nog geen uitspraak, dus officieel nog niets bewezen. Maar weten jullie wat ik me nou afvraag........of er ook zoveel ophef was geweest over dit hele gedoe als Marmouch een witte corpsbal met een rijke pa was geweest. :rolleyes: :rolleyes: :moe: :moe: (Retorische vraag, ik weet het.....)

Wa salam,

Rabiah.

Maslov
15-02-04, 01:11
Rabi'ah je zit te zeuren :-)

Als iemand zoals Nabil de publiciteit zoekt, en politieke uitspraken wil doen, dan moet je ook de consequenties aanvaarden van dat bekend zijn. Een witte koorbal zoekt die publiciteit niet, tenzij hij echt wat bereikt heeft na zijn heerlijke studententijd.

Wat jij hebt met Nabil weet ik niet, maar bescherm die blaaskaak niet, hij kan en wil zijn eigen boontjes doppen volgens mij.

Hij wil de publiciteit, dus laat hem. En als hij daarnaast ook nog eens als MokroMike, en ZbaqZbaq op openbare forums zeer controversiele uitspraken doet, maakt hij het zijn "vijanden" wel erg gemakkelijk.

Rabi'ah.
15-02-04, 20:20
Rabi'ah je zit te zeuren :-)

Als iemand zoals Nabil de publiciteit zoekt, en politieke uitspraken wil doen, dan moet je ook de consequenties aanvaarden van dat bekend zijn. Een witte koorbal zoekt die publiciteit niet, tenzij hij echt wat bereikt heeft na zijn heerlijke studententijd.

Wat jij hebt met Nabil weet ik niet, maar bescherm die blaaskaak niet, hij kan en wil zijn eigen boontjes doppen volgens mij.

Hij wil de publiciteit, dus laat hem. En als hij daarnaast ook nog eens als MokroMike, en ZbaqZbaq op openbare forums zeer controversiele uitspraken doet, maakt hij het zijn "vijanden" wel erg gemakkelijk.

Ik zit niet te zeuren, ik kan alleen niet tegen onrecht. Hinderlijk trekje he? :duivels: :strik: Jij probeert je drogredeneringen te maskeren door het feit dat Marmouch de publiciteit zoekt. Dat iemand de publiciteit zoekt, wil niet zeggen dat je die persoon maar persoonlijk mag aanvallen en allerlei nonsensuitspraken mag doen. Je beweerde dat hij schuldig was. Ooit gehoord van het principe "onschuldig tot het tegendeel bewezen is"? Nog altijd geldig in iedere rechtsstaat. Jij velt een oordeel over mensen zonder een flauw idee te hebben wat voor mensen het zijn, en dat vind ik kwalijk. Of denk je dat je iemand leert kennen door een paar posts op een discussieforum?(gesteld dat ZZ en MM inderdaad Marmouch zijn) Wat jij doet is het op de man spelen en blaming the victim; jij schuift de achterlijke en walgelijke uitspraken die er hier door enkele prikkers over Marmouch zijn gedaan op het conto van Marmouch zelf, in plaats van je eigen verantwoordelijkheid te nemen. Erg makkelijk hoor, om iemand te bestempelen tot zondebok, in plaats van eens naar jezelf te kijken! Weet je wat: Ook al was Marmouch hartstikke schuldig (wat ik overigens ABSOLUUT NIET geloof), dan NOG hoop ik met hart en ziel dat hij wordt vrijgesproken en dan lekker naar lui als jij een dikke neus kan maken. Ik heb gezegd! :duivels: :duivels: :D :D

Groetjes en wa salam,

Rabiah.

Maslov
15-02-04, 20:39
Wat jij doet is het op de man spelen en blaming the victim

Ach, Nabil en zijn broertje zijn het slachtoffer?? Ga jij nog een na Rabi'ah wat "gebrek aan bewijs" inhoud voor de rechtbank!

Iedereen in Nederland die een grote mond opzet binnen het krachtenveld van politiek en aktivisme, wordt grondig gescreend, en mocht er ook maar iets op het CV te vinden zijn dat de moeite van het vermelden waard is, dan wordt dat openbaar gemaakt en waar nodig uitvergroot. Daar moeten zulke mensen mee leren leven. Als je dat niet kunt moet je ophouden.
Dat geldt voor iedereen, en het is zielig om zulke mensen 'slachtoffer' te gaan noemen.

Rabi'ah.
16-02-04, 16:13
Ach, Nabil en zijn broertje zijn het slachtoffer?? Ga jij nog een na Rabi'ah wat "gebrek aan bewijs" inhoud voor de rechtbank!

Iedereen in Nederland die een grote mond opzet binnen het krachtenveld van politiek en aktivisme, wordt grondig gescreend, en mocht er ook maar iets op het CV te vinden zijn dat de moeite van het vermelden waard is, dan wordt dat openbaar gemaakt en waar nodig uitvergroot. Daar moeten zulke mensen mee leren leven. Als je dat niet kunt moet je ophouden.
Dat geldt voor iedereen, en het is zielig om zulke mensen 'slachtoffer' te gaan noemen.

Je bedoelt dat "bewijs" dat niet eens circumstantial evidence te noemen is en gebaseerd is op de gemoedstoestand van een getuige die 3 keer aantoonbaar meineed heeft gepleegd?

Goed, ik zal het nog maar eens onderstrepen :) :strik: :

ONSCHULDIG TOT HET TEGENDEEL BEWEZEN IS

Groetjes,

Rabiah.

P.S.

Ik denk dat ik je van nu af aan maar negeer, want jij bent kennelijk noch voor redelijke argumenten, noch voor objectieve feiten, en noch voor de grondprincipes van de democratische rechtsstaat gevoelig. :strik: :rolleyes: