PDA

Bekijk Volledige Versie : Verzet bevrijdt 100 broeders !!!



ZbaqZbaq
14-02-04, 12:37
***************************************
Bloedbad bij aanslag in Falluja

***************************************
FALLUJA Onbekenden hebben in de Iraakse
stad Falluja een bloedbad aangericht.Ze
namen een politiepost onder vuur met
anti-tankgranaten en machinegeweren.
Volgens de eerste berichten zijn er 23
doden,onder wie 14 politieagenten,en
zeker 35 gewonden.

Tientallen zwaarbewapende overvallers
bestormden het gebouw en bevrijdden
zeker 100 mannen die daar gevangen
werden gehouden.Mogelijk gaat het om
leden van het anti-Amerikaanse verzet.

Hetzelfde gebouw was twee dagen geleden
ook al overvallen,toen de Amerikaanse
generaal John Abizaid een bezoek aan
Falluja bracht.
***************************************

Julien
14-02-04, 12:47
ZZ, voor dat je weer met andere kortzichtelijke achterlijke termen komt;

Weet je hoeveel "broeders" deze vrijgelaten "broeders" vermoord hebben onder het bewind van jullie "broeder" Sadam Hoessein??

Mocroboy
14-02-04, 13:32
23 broeders vermoorden en er nog eens 35 verwonden om er 100 te bevrijden. Moet kunnen. :duim:

Julien
14-02-04, 13:42
Geplaatst door Mocroboy
23 broeders vermoorden en er nog eens 35 verwonden om er 100 te bevrijden. Moet kunnen. :duim:

ik had het over de broeders die vermoord zijn onder het bewind van Sadam Hoessein (die deze mensen dus steunen).. dat zijn er wel meer dan 23 :moe:

Laat deze mensen aub gevangen blijven.

Shaheed
14-02-04, 13:44
Geplaatst door Julien
ik had het over de broeders die vermoord zijn onder het bewind van Sadam Hoessein (die deze mensen dus steunen).. dat zijn er wel meer dan 23 :moe:

Laat deze mensen aub gevangen blijven.


De verzets groepen steunen Saddam niet, dat zou een beetje raar zijn de man is al gevangen en ook zij weten dat hij nooit meer over Irak gaat regeren.

De verzets mensen verzetten zich tegen de amerikaanse bezetters en terecht want het is hen land.

ZbaqZbaq
14-02-04, 13:45
Geplaatst door Shaheed
De verzets groepen steunen Saddam niet, dat zou een beetje raar zijn de man is al gevangen en ook zij weten dat hij nooit meer over Irak gaat regeren.

De verzets mensen verzetten zich tegen de amerikaanse bezetters en terecht want het is hen land.

shaheed verpest het nou niet voor ze...laat ze lekker in die waan

Julien
14-02-04, 13:49
Geplaatst door Shaheed
De verzets groepen steunen Saddam niet, dat zou een beetje raar zijn de man is al gevangen en ook zij weten dat hij nooit meer over Irak gaat regeren.

De verzets mensen verzetten zich tegen de amerikaanse bezetters en terecht want het is hen land.

Shaheed en ZZ: ik wil jullie niet in de waan laten dat al deze TERRORISTEN dit alleen maar doen uit anti-amerikaanse redenen.

Deze terroristen waren namelijk tijdens zijn bewind volgelingen van Sadam. Daarom zijn ze ook gevangen genomen door de Amerikanen. Niet omdat ze zwart haar hadden he.

En Sadam kan wel gevangen zijn, hij heeft jammer genoeg nog steeds aanhangers.

ZbaqZbaq
14-02-04, 13:51
ja julien...we weten dat in direct contact met ze staat

Goodnight
14-02-04, 13:55
Julien wat goed van je...je weet heel veel achtergrond informatie.
Bijvoorbeeld dat deze gevangenen achter het bewind van Saddam stonden.....

Komt niet bij je op dat er allemaal verschillende groepen opereren in Irak met ieder eigen doelen en belangen.

Een van die doelen is: Amerika eruit....


Oops , maar dan zijn het dus terorristen want: ze zijn arabisch, waarschijnlijk moslim en ze hebben geleefd onder het bewind van Saddam...


Kijk aub verder dan je neus lang is....

Shaheed
14-02-04, 13:57
Geplaatst door Julien
Shaheed en ZZ: ik wil jullie niet in de waan laten dat al deze TERRORISTEN dit alleen maar doen uit anti-amerikaanse redenen.

Deze terroristen waren namelijk tijdens zijn bewind volgelingen van Sadam. Daarom zijn ze ook gevangen genomen door de Amerikanen. Niet omdat ze zwart haar hadden he.

En Sadam kan wel gevangen zijn, hij heeft jammer genoeg nog steeds aanhangers.


Terroristen?? Zij doen niks anders dan de bezetters verdrijven dat is een internationaal erkend recht dat een mens heeft.

Julien
14-02-04, 13:59
Geplaatst door Goodnight
Julien wat goed van je...je weet heel veel achtergrond informatie.
Bijvoorbeeld dat deze gevangenen achter het bewind van Saddam stonden.....

Komt niet bij je op dat er allemaal verschillende groepen opereren in Irak met ieder eigen doelen en belangen.

Een van die doelen is: Amerika eruit....


Oops , maar dan zijn het dus terorristen want: ze zijn arabisch, waarschijnlijk moslim en ze hebben geleefd onder het bewind van Saddam...


Kijk aub verder dan je neus lang is....

op het Journaal hoorde ik dat wel ging om aanhangers van Sadam, en dat is ook logisch. Waar concludeer jij dan uit dat het geen aanhangers van Sadam waren?

Oops , maar dan zijn het dus verzetshelden want: ze zijn arabisch, waarschijnlijk moslim en ze hebben geleefd onder het bewind van Saddam...

Wanneer gaan jullie deze mensen vereren?

Je laatste zin slaat dus op jezelf.

Goodnight
14-02-04, 14:13
Geplaatst door Julien
op het Journaal hoorde ik dat wel ging om aanhangers van Sadam, en dat is ook logisch. Waar concludeer jij dan uit dat het geen aanhangers van Sadam waren?

Oops , maar dan zijn het dus verzetshelden want: ze zijn arabisch, waarschijnlijk moslim en ze hebben geleefd onder het bewind van Saddam...

Wanneer gaan jullie deze mensen vereren?

Je laatste zin slaat dus op jezelf.

Ik trek geen conclusies, das nu net het verschil.Zoals ik al zei: er zijn verschillende groepen met eigen belangen en doelen.

Voor veel van die groepen is de aanwezigheid van vooral Amerika een doorn in het oog.Welk land zou dat tolereren.
Maar onder het mom van terorrisme worden die groepen onder dwang gehouden.

ten tijde van de Viet cong hadden ze zeker het woord terorristen nog niet anders hadden ze dat waarschijnlijk ook wel gebruikt.

En weer gebruik je het woord JULLIE....

Nogmaals vriendelijk verzoek: besta uit 1 persoon, dus het is jij.Meervoud is jullie...zou je toch wel moeten weten.

En de enige die ik vereer is Allah...dus ik zal je helaas moeten teleurstellen.

Blade20
14-02-04, 14:13
Wat zielig een kleine aanslag. Dagenlijks weet het verzet maar 1 a 2 aanslagen te plegen. En dat terwijl de VS nu net juist aan het winnen is en de bevolking van Irak de wederopbouw waar het westen mee bezig is meer als ooit van tevoren steunt.
Ze zullen die 100 man hard nodig hebben aangezien, want nu is hun groep met 200% extra man vergroot.

ZZ, je steunt de verliezende kant, maar het is goed om voor je idealen te staan, want dan zie je op het laatst als ze fout zijn dat je je komplete leven hebt vergald aan het stuenen van die foute idealen.

Julien
14-02-04, 14:20
Ik kan best begrijpen dat er mensen zijn die zich storen aan de Amerikaanse aanwezigheid in Irak, dat zou ik ook doen. Maar wat ze nu doen is Irak alleen maar nog meer ontregelen, de gemiddelde Irakees wil maar al te graag rust.

En Goodnight, als het wel aanhangers van Sadam blijken te zijn; ben je het dan wel met me eens dat deze mensen gevangen moeten blijven?

Goodnight
14-02-04, 14:31
Geplaatst door Julien
Ik kan best begrijpen dat er mensen zijn die zich storen aan de Amerikaanse aanwezigheid in Irak, dat zou ik ook doen. Maar wat ze nu doen is Irak alleen maar nog meer ontregelen, de gemiddelde Irakees wil maar al te graag rust.

Zouden ze dat ook hebben gezegd toen het verzet zich manifesteerde in Nederland???
Die kregen geloof ik een lintje...maar ja datw aren natuurlijk ook geen terorristen....(HET woord van deze eeuw)



Geplaatst door Julien
En Goodnight, als het wel aanhangers van Sadam blijken te zijn; ben je het dan wel met me eens dat deze mensen gevangen moeten blijven?

Ik geen geen antwoord op suggestieve vragen....volgende keer beter Julian.

Shaheed
14-02-04, 14:35
Geplaatst door Julien

En Goodnight, als het wel aanhangers van Sadam blijken te zijn; ben je het dan wel met me eens dat deze mensen gevangen moeten blijven?

Aanhangers van Bush hebben meer dood en verderf gezaaid dan Saddam, die zouden ze moeten opsluiten!

lennart
14-02-04, 16:57
Geplaatst door Blade20
Wat zielig een kleine aanslag. Dagenlijks weet het verzet maar 1 a 2 aanslagen te plegen.

1) dit was geen aanslag maar een aanval
2) Er worden wel wat meer dan 1 a 2 aanslagen per dag gepleegd

Maslov
14-02-04, 18:08
Broeders vechten tegen broeders, broeders doden broeders, moslims doden moslims.

De soeniebroeders waren de aanhang van Saddam.

Dit is een voorbode van de burgeroorlog die uitbreekt als de Amerikanen weg gaan. Shi'ieten tegen soeni's, wat is het prachtig te vechten tegen de Amerikanen daar, en daarmee de weg te banen voor het uitmoorden van soeniebroeders door shi'ieten broeders.
Op naar de burgeroorlog.

Julien
14-02-04, 19:19
Geplaatst door Goodnight
Zouden ze dat ook hebben gezegd toen het verzet zich manifesteerde in Nederland???
Die kregen geloof ik een lintje...maar ja datw aren natuurlijk ook geen terorristen....(HET woord van deze eeuw)

Wie noem jij eigenlijk wel terrorist? Zeker alleen niet-moslims.



Ik geen geen antwoord op suggestieve vragen....volgende keer beter Julian.

lekker makkelijk, voortsaan doe ik dat dan ook maar bij jou :moe:

Goodnight
14-02-04, 20:14
Geplaatst door Julien
Wie noem jij eigenlijk wel terrorist? Zeker alleen niet-moslims.
]

??? waar heb je het in vredesnaam over?
Diegene die het woord terrorist te pas en te onpas ben jij volgens mij.Ik gebruik het in sarcastische zin...maar dat was je dus ontgaan...



Geplaatst door Julien
lekker makkelijk, voortsaan doe ik dat dan ook maar bij jou :moe:

ja ligt toch aan je vraagstelling lieve Julien....

Je hebt duidelijk al je oordeel over wat mijn mening is klaar liggen....