PDA

Bekijk Volledige Versie : zooooooooo ooooooo ooooooooo



taouanza
14-02-04, 15:48
Iedereen zit voetbal te kijken.
En heb ik wat gemist? :)

Puk
14-02-04, 15:50
Geplaatst door taouanza
Iedereen zit voetbal te kijken.
En heb ik wat gemist? :)

Marokko heeft met 1-2 verloren!

:lachu:

taouanza
14-02-04, 15:56
Geplaatst door Puk
Marokko heeft met 1-2 verloren!

:lachu:

Oh:moe:

Dutchguy
14-02-04, 19:04
Vandaar dat ik gejoel bij de buren hoorde. Zijn Tunesiers.

Goodnight
14-02-04, 19:36
Geplaatst door Dutchguy
Vandaar dat ik gejoel bij de buren hoorde. Zijn Tunesiers.


Hmmm...tegenstrijdig...dan zouden ze toch moeten juichen ipv joelen?
Weet je zeker dat ze niet Marokkaans zijn dan?

Dutchguy
14-02-04, 19:44
Geplaatst door Goodnight
Hmmm...tegenstrijdig...dan zouden ze toch moeten juichen ipv joelen?
Weet je zeker dat ze niet Marokkaans zijn dan?

Ik kom uit de Achterhoek en daar noemen juichen ook wel joelen. :student: :hihi:

Goodnight
14-02-04, 19:56
Geplaatst door Dutchguy
Ik kom uit de Achterhoek en daar noemen juichen ook wel joelen. :student: :hihi:

Kdacht al....

Maarten
15-02-04, 06:59
Geplaatst door taouanza
Iedereen zit voetbal te kijken.
En heb ik wat gemist? :)

Hi Honey! :D

Was dit je Valentijnsdagbijdrage??...
Dan denk je dat er op die dag tenminste iets komt, en zijn ze ook nog allemaal weg! :moe:
Zucht... Leve gewone doordeweekse dagen!...


Ik ga m'n vrienden Februari-kaartjes sturen.. Dat zijn een soort kerstkaarten, maar dan voor Februari. Dat is namelijk de grootste kutmaand van het jaar. (excu.l.m.) Die is dus flink aan PR toe.. Dus komen er teksten op hoe geweldig februari eigenlijk is, en dat het beslist gevierd moet worden! Anders ga ik eg dood nou!.. :hihi:

taouanza
15-02-04, 10:46
Geplaatst door Maarten
Hi Honey! :D

Was dit je Valentijnsdagbijdrage??...
Dan denk je dat er op die dag tenminste iets komt, en zijn ze ook nog allemaal weg! :moe:
Zucht... Leve gewone doordeweekse dagen!...


Ik ga m'n vrienden Februari-kaartjes sturen.. Dat zijn een soort kerstkaarten, maar dan voor Februari. Dat is namelijk de grootste kutmaand van het jaar. (excu.l.m.) Die is dus flink aan PR toe.. Dus komen er teksten op hoe geweldig februari eigenlijk is, en dat het beslist gevierd moet worden! Anders ga ik eg dood nou!.. :hihi:


He's alive, he's alive! :boogie:






:moe:

Goodnight
15-02-04, 12:01
Geplaatst door taouanza
He's alive, he's alive! :boogie:






:moe:

hehehe...ben je nu blij of niet?

mark61
15-02-04, 13:24
Geplaatst door Maarten
Dat is namelijk de grootste kutmaand van het jaar. (excu.l.m.) :hihi:

Ontdooien uit de winterslaap doet men het liefst langzaam en zonder contact met de buitenwereld. Te snel ontdooien kan fataal zijn.

Maarten
15-02-04, 16:50
Geplaatst door mark61
Te snel ontdooien kan fataal zijn.

Life's bloody fatal!!
You certainly Die of that!
We're waiting for Balkenendes total cut on Health services, for the whole thing is pointless anyway..
We expect him - after debates of course - to come up with some form of compensation, like Tax-returns to everyone, whose primal thought in the morning is: "Kut!".
That would be a real contribution to life as it is, wouldn't it??.. :)

But all this already is greatly understood at maroc.nl where the celebration of every kut-event is greatly in harmony with life itself..
Just wishing I had more time to celebrate here..

Some Dutch poet ended a poem once with:
O, bind mij aan een maagd,
aan winterslaap verslaafd!!

mark61
15-02-04, 17:12
Geplaatst door Maarten
Life's bloody fatal!!
You certainly Die of that!(...)

U mag wel in het Nederlands corresponderen hoor. Of is dit de aanzet tot een nieuw autonoom Limbabweaans cultureel reveil? Kejje t ook in t Frans?


Some Dutch poet ended a poem once with:
O, bind mij aan een maagd,
aan winterslaap verslaafd!

Wat is dat voor ranzige smeerlap? :hihi:

Maarten
15-02-04, 17:15
Geplaatst door taouanza :moe:

Yes, Dear! That's our prayer, at least 5 times a day!
And :moe: :moe: :moe: at special occasions like birthdays and aniversaries..

Naast lentemoeheid, zomer-verveling, herfst-mistroostigheid, en winterslaap, hebben we ook nog de kerst-depressie, de carnavals-schaamte, de paas-eenzaamheid, en de vakantie-stress.. Als je daaraan denkt, wordt het dagelijkse falen weer bijna een genot...
Just another February-thought... Always look at the bright side.. of the shit..

mark61
15-02-04, 17:24
Geplaatst door Maarten
Yes, Dear! That's our prayer, at least 5 times a day!
And :moe: :moe: :moe: at special occasions like birthdays and aniversaries..

Naast lentemoeheid, zomer-verveling, herfst-mistroostigheid, en winterslaap, hebben we ook nog de kerst-depressie, de carnavals-schaamte, de paas-eenzaamheid, en de vakantie-stress.. Als je daaraan denkt, wordt het dagelijkse falen weer bijna een genot...
Just another February-thought... Always look at the bright side.. of the shit..

Jongen, je hebt het zwaar. Ik zie dat drie van je acht malheuren christendom-gerelateerd zijn? Overwogen de bible belt te verlaten? Scheelt bijna de helft. Of zit het in je genen, die malheur? Ik schrijf zon-therapie voor. Buiten de schoolvakanties dan.

freya
15-02-04, 17:37
Geplaatst door Maarten
Yes, Dear! That's our prayer, at least 5 times a day!
And :moe: :moe: :moe: at special occasions like birthdays and aniversaries..

Naast lentemoeheid, zomer-verveling, herfst-mistroostigheid, en winterslaap, hebben we ook nog de kerst-depressie, de carnavals-schaamte, de paas-eenzaamheid, en de vakantie-stress.. Als je daaraan denkt, wordt het dagelijkse falen weer bijna een genot...
Just another February-thought... Always look at the bright side.. of the shit..

Gaat het een beetje Maarten?

Maarten
15-02-04, 17:47
Geplaatst door mark61
U mag wel in het Nederlands corresponderen hoor


I’d rather not! There is a limit to the amount of “elend” I can cope with these days..
There seems to be a recording of a conversation between Luns and Nixon, going like this:
Luns: Of all animal noises, Dutch most sounds like a language.
Nixon: Out of your throat, everything sounds like pigs!


Kejje t ook in t Frans?


Peut etre, mais mon oevre des mots comme merde, putain, et la reste, n’est pas suffit pour refléter a la vie, le politique, et l’échec du creation en general...hihi..


Wat is dat voor ranzige smeerlap? :hihi:

Een keer bij « De Nacht van het Hart » van de VPRO, jaren geleden.. Eens per jaar, de hele nacht dichters.. Dat moet een ranzig nachtje geweest zijn. Of het lukte juist niet, waarna de zaal het volgend jaar weer helemaal vol zat. Zo werkt dat bij dit onderwerp..

Goodnight
15-02-04, 17:47
Geplaatst door Maarten
Yes, Dear! That's our prayer, at least 5 times a day!
And :moe: :moe: :moe: at special occasions like birthdays and aniversaries..

Naast lentemoeheid, zomer-verveling, herfst-mistroostigheid, en winterslaap, hebben we ook nog de kerst-depressie, de carnavals-schaamte, de paas-eenzaamheid, en de vakantie-stress.. Als je daaraan denkt, wordt het dagelijkse falen weer bijna een genot...
Just another February-thought... Always look at the bright side.. of the shit..

Oooh boyyy....der heeft er een zelfmoordneigingen...waar is de maroc.nl therapeut, psychiater or what ever?

taouanza
15-02-04, 18:02
Geplaatst door Goodnight
Oooh boyyy....der heeft er een zelfmoordneigingen...waar is de maroc.nl therapeut, psychiater or what ever?

En wat denk je ben ik blij dat hij terug is?:moe:




































:hihi:

Maarten
15-02-04, 18:23
Geplaatst door Goodnight
Oooh boyyy....der heeft er een zelfmoordneigingen...waar is de maroc.nl therapeut, psychiater or what ever?

Zon-therapie..In februari.. Dat betekent tijdelijk emigreren naar een land waar de ozonlaag helemaal naar de klote is..
Loester… as wiekend of zo, wordt ik hier geacht preitjes op mijn dijtjes te hebben, worstjes op mijn borstjes, of bietjes op mijn tietjes, en de hele groentekraam..(ut zal wel weer groenteNkraam zijn, en de hele santekraam, of is het intussen santeNkraam?? Dan knoop ik me nú op!..)

Verder leed ik aan error 0x800CCC0E (can’t connect to server), en dat is, zeg maar een soort condoom voor iemeel: staat te trappelen om binnen te komen, maar ut lúkt niet! Zeg nou zelf? Hoeveel uur kan een gezond normaal weldenkend mens nou zonder iemeel? :hihi:
Ik bedoel, 10 jaar geleden scheen elke gezonde man elke 10 minuten aan sex te denken, maar tegenwoordig denkt ie elke 10 minuten aan email!.. Hij kan niet zonder. Het leven wordt zinloos. De lol gaat er af. Hij krijgt opvliegers. Sommigen gaan alsnog menstrueren. Ze kwispelen niet meer. Zijn haartjes worden dof.. Ze slaan hun monitor..

~Panthera~
15-02-04, 18:25
Geplaatst door Maarten
Zon-therapie..In februari.. Dat betekent tijdelijk emigreren naar een land waar de ozonlaag helemaal naar de klote is..
Loester… as wiekend of zo, wordt ik hier geacht preitjes op mijn dijtjes te hebben, worstjes op mijn borstjes, of bietjes op mijn tietjes, en de hele groentekraam..(ut zal wel weer groenteNkraam zijn, en de hele santekraam, of is het intussen santeNkraam?? Dan knoop ik me nú op!..)

Verder leed ik aan error 0x800CCC0E (can’t connect to server), en dat is, zeg maar een soort condoom voor iemeel: staat te trappelen om binnen te komen, maar ut lúkt niet! Zeg nou zelf? Hoeveel uur kan een gezond normaal weldenkend mens nou zonder iemeel? :hihi:
Ik bedoel, 10 jaar geleden scheen elke gezonde man elke 10 minuten aan sex te denken, maar tegenwoordig denkt ie elke 10 minuten aan email!.. Hij kan niet zonder. Het leven wordt zinloos. De lol gaat er af. Hij krijgt opvliegers. Sommigen gaan alsnog menstrueren. Ze kwispelen niet meer. Zijn haartjes worden dof.. Ze slaan hun monitor..
--------------


Verder gaat het toch wel lekker, he jongen ?? :melig2:

taouanza
15-02-04, 18:28
Geplaatst door ~Panthera~
--------------


Verder gaat het toch wel lekker, he jongen ?? :melig2:

Ach laat hem gaan zolang hij geen ellenlange teksten gaat plaatsen over politiek en religie. :loog:

~Panthera~
15-02-04, 18:29
Geplaatst door taouanza
Ach laat hem gaan zolang hij geen ellenlange teksten gaat plaatsen over politiek en religie. :loog:
----------------------------------

:D :bril:

Maarten
15-02-04, 18:47
Geplaatst door taouanza
Ach laat hem gaan zolang hij geen ellenlange teksten gaat plaatsen over politiek en religie. :loog:

IN DEN BEGINNE was er maroc.nl.
Maroc.nl was Woest en Ledig..
Toen deed de Profeet Mohammed.. Aissati het licht aan..
Boze oneliners bestormden de wereld..

.. doyou enjoy this limited evaluation version?
Then BUY NOW our Bible-revisited full version for only 300 euros!!..
You can disable Demons, edit all Chapters, and erase History with a single mouse click! :D
The full version does not display "Subscribe to God" every 5 minutes..

taouanza
15-02-04, 18:51
Geplaatst door Maarten
IN DEN BEGINNE was er maroc.nl.
Maroc.nl was Woest en Ledig..
Toen deed de Profeet Mohammed.. Aissati het licht aan..
Boze oneliners bestormden de wereld..

.. doyou enjoy this limited evaluation version?
Then BUY NOW our Bible-revisited full version for only 300 euros!!..
You can disable Demons, edit all Chapters, and erase History with a single mouse click! :D
The full version does not display "Subscribe to God" every 5 minutes..


:haha:

~Panthera~
15-02-04, 18:53
Geplaatst door Maarten
IN DEN BEGINNE was er maroc.nl.
Maroc.nl was Woest en Ledig..
Toen deed de Profeet Mohammed.. Aissati het licht aan..
Boze oneliners bestormden de wereld..

.. doyou enjoy this limited evaluation version?
Then BUY NOW our Bible-revisited full version for only 300 euros!!..
You can disable Demons, edit all Chapters, and erase History with a single mouse click! :D
The full version does not display "Subscribe to God" every 5 minutes..
-------------------------------

:lol: :hihi:


















ps. wat rookt die jongen?

mark61
15-02-04, 19:04
Geplaatst door Maarten
Zon-therapie..In februari.. Dat betekent tijdelijk emigreren naar een land waar de ozonlaag helemaal naar de klote is..


Probeer een waddeneiland met zonnebankvoorziening.


Verder leed ik aan error 0x800CCC0E (...)Sommigen gaan alsnog menstrueren. Ze kwispelen niet meer. Zijn haartjes worden dof.. Ze slaan hun monitor..

Die computer moet geloof ik even worden afgepakt. Wie duikt er nou vanuit de winterslaap direct achter het toetsenbord. Of was het Windows dat je volautomatisch wekte. Lijkt A space odyssey wel...

mark61
15-02-04, 19:05
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------------------
ps. wat rookt die jongen?



Ze hebben heel eigenaardige zwammen daar in t mergelland

~Panthera~
15-02-04, 19:06
Geplaatst door mark61
Ze hebben heel eigenaardige zwammen daar in t mergelland
-----------------


*noteerd: niet op vakantie naar Limbabwe*

mark61
15-02-04, 19:13
Geplaatst door ~Panthera~
-----------------

*noteert: niet op vakantie naar Limbabwe*

Opmerking: Kan best, alleen niet alles oproken wat je tegenkomt. En pas op voor pas uit winterslaap ontwaakte inboorlingen.

Maarten
15-02-04, 22:00
Geplaatst door mark61
Of was het Windows dat je volautomatisch wekte. Lijkt A space odyssey wel...
It is!..
Human structures are default Auto Updated Within the Lord’s Operating System. (afk: auw..LOS) Bug reports are rather slow though, and there are serious doubts about the flexibility of management innovations at the Top. The factor Suffering stays undiminished at high levels, and signs like “Road to Hell” are badly illuminated, pointing at the wrong direction, or even totally absent!..

And as for the Lord, thousand years of Human Life are only a day to Him, the consumers have only start complaining, let’s say two days ago. Well… having an update – let’s say once a week or so – means we’ll get an appropriate update in less then 7000 years or so, after our Monologue Interieur with God.. That is not bad! Or are you saying, you have payed for the product of your existence??..
(perhaps you have, by your suffering, or later by eternal Hell.. .. But what is the exchange-rate then??..)

By the way, it’s Van Nelle, halfzwaar.
I’ve just seen an interesting documentary on Canvas about sigarette-smugling, heavily stimulated by the recent price-increases. 30% of all production seems to disappear, meaning going to the illegal market..
So lots of talks about criminals.
But then it showes, that 80% of the current price of a package consists of Gouvernmental Tax! Surrisingly no-one talks about criminality here, nor of theft.. Apparently once a decision has been made democratically, it suddenly cannot be criminal anymore.. That gives hope to large criminal organisations: taking over the land solves all problems, even in theory. So where’s Dzjengis Khan? (did hè ever tax anything 80%??..)Or more important: Where the (to) Hell, IS that Black Market anyway??..

mark61
16-02-04, 00:16
Geplaatst door Maarten
It is!..
, and signs like “Road to Hell” are badly illuminated, pointing at the wrong direction, or even totally absent!..

Ff in een andere taal dan: Jeder Konsequenz führt zum Teufel, niet alleen LOS.


By the way, it’s Van Nelle, halfzwaar.

Ik blijf met Panthera van mening dat hier sprake is van bijzondere rookwaar. Gesmokkeld zeker?


Or more important: Where the (to) Hell, IS that Black Market anyway??..

U kunt in Afrika, dat is dichterbij en goedkoper te bereiken dan u denkt, rookwaar zonder accijns aanschaffen. (€ 0,60) Geheel legaal. Van Nelle, mja, dat wordt lastig denk ik. Djengiz Khan was heel redelijk in belasting- en godsdienstzaken. Verder moest je m niet tegenspreken.