PDA

Bekijk Volledige Versie : Iran twijfelt niet aan Bushs' domheid



lennart
14-02-04, 21:42
Iran does not doubt Bush's stupidity
02/14/2004 13:40

(Thursday, February 12th) Communication Minister of Iran Ali Unesi rejected threats of the American President George Bush pertaining to the Islamic Republic.

"We do not doubt American President's stupidity. However, we do not think that the US will invade Iran," declared Unesi.

According to him, American threats are nothing but an expression of conservative and aggressive politics. "Obviously, Bush has already learned a lesson after attacking Afghanistan and Iraq. Americans failed miserably in both cases," said the Iraqi Minister.

He also proclaimed that "Washington does not have guts to invade Iran."
http://english.pravda.ru/world/20/91/368/12057_iran.html

Echter:
US signals 'possible use of force' over Iran weapons (http://www.abc.net.au/ra/newstories/RANewsStories_1044197.htm)

Chaya2
14-02-04, 21:44
Ik twijfel niet aan Iran's slechtheid.

Joesoef
14-02-04, 21:47
Geplaatst door Chaya2
Ik twijfel niet aan Iran's slechtheid.

Ik twijfel niet aan de slechtheid van de gemiddelde mens.

Iran is tof. leuk land. Zou er best willen wonen als ik de taal beter sprak.

Goodnight
14-02-04, 21:48
Geplaatst door Joesoef
Ik twijfel niet aan de slechtheid van de gemiddelde mens.

Iran is tof. leuk land. Zou er best willen wonen als ik de taal beter sprak.


Been there?

Anwaro
14-02-04, 21:50
Geplaatst door Chaya2
Ik twijfel niet aan Iran's slechtheid.

Waar twijfel jij wel aan? :blowen:

~Panthera~
14-02-04, 21:52
Geplaatst door lennart
Iran does not doubt Bush's stupidity

---------------

Anyone who DOES ?? :lol:

Chaya2
14-02-04, 21:54
Geplaatst door Anwaro
Waar twijfel jij wel aan? :blowen:

Aan Amerika's domheid. :hardlach:

Flits
14-02-04, 21:59
Geplaatst door Chaya2
Ik twijfel niet aan Iran's slechtheid.

Heel Iran? iedere inwoner?

Door te twijfelen komen wij tot vragen en door te vragen bespeuren wij de waarheid.
(Abélard)

Chaya2
14-02-04, 22:04
Geplaatst door Flits
Heel Iran? iedere inwoner?

Door te twijfelen komen wij tot vragen en door te vragen bespeuren wij de waarheid.
(Abélard)

Nee nee, met name de Iraanse regering. Ik denk dat veel iraanse inwoners uiterst aardig zijn, en uiterst onblij met hun leiders.

Anwaro
14-02-04, 22:16
Geplaatst door Chaya2
Aan Amerika's domheid. :hardlach:

Dat is voor mij een vaststaand feit...

Joesoef
14-02-04, 22:22
Geplaatst door Goodnight
Been there?


Yep, menigmaal. heb mij er vreemd genoeg altijd thuis gevoelt. Moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat als ik een vrouw zou zijn dat het gevoel anders zou kunnen zijn. Maar toch.... Het is een mannen maatschappij dat is duidelijk, maar thuis zijn echt de vrouwen de baas. Hoe religieus of niet gelovig de mensen zijn, arm/ rijk. De vrouw is er de baas thuis. En dat de vrouw er last heeft komt niet zo zeer door het regime en haar maatregelen als wel door de cultuur.

Van die Ayahtollah en mufties merk je weinig. Thuis is alles zoals hier in het westen, op de markt liggen onder de kraampjes de verboden spullen uit het westen.

Moet wel eerlijk blijven, echt daar wonen njet. Maar half hier half daar zou prima gaan.

Het is een economisch heel aantrekkelijk groei klimaat, je kan er perfect ondernemen.

Joesoef
14-02-04, 23:39
Geplaatst door Alcibiades
blokkering van vrije verkiezingen en frustratie van hervormingen.

Zelfs op de lagere school begrijpen ze de oneerlijkheid (het on-democratische) van het districtenstelsel.

Chaya2
14-02-04, 23:42
Geplaatst door Joesoef
Zelfs op de lagere school begrijpen ze de oneerlijkheid (het on-democratische) van het districtenstelsel.

Het probleem is het regime, niet de mensen.

Joesoef
14-02-04, 23:46
Geplaatst door Chaya2
Het probleem is het regime, niet de mensen.

Ik heb het over het districten stelsel, niet over de politiek in Iran. Politiek in Iran is namelijk niet belangrijk, de mensen daar gaan toch hun gang wel.

Het districten stelsen is een oneerlijk kiesstelsel.

Chaya2
14-02-04, 23:51
Geplaatst door Joesoef
Ik heb het over het districten stelsel, niet over de politiek in Iran. Politiek in Iran is namelijk niet belangrijk, de mensen daar gaan toch hun gang wel.

Het districten stelsen is een oneerlijk kiesstelsel.

Het districtenstelsel is misschien niet het aller democratiest, vrije verkiezingen met districtenstelsels zijn nog altijd miljoen keer beter dan hoe het in Iran is. Een land waar het "le voile ou la mort" is, kan ik niet als "prettig" omschrijven.

nl-x
15-02-04, 00:59
Geplaatst door Chaya2
Ik twijfel niet aan Iran's slechtheid.

En ik twijfel niet aan jouw motieven op dit forum.

Chaya2
15-02-04, 01:04
Geplaatst door nl-x
En ik twijfel niet aan jouw motieven op dit forum.

"Mijn motieven"... :argwaan: :ergleuk:

Vertel!