PDA

Bekijk Volledige Versie : Eindhovens netwerk loverboys opgerold



Zeno
15-02-04, 13:35
Eindhovens netwerk loverboys opgerold
GPD
Eindhoven -
De politie van Eindhoven heeft de afgelopen weken vijf tot tien Loverboys opgepakt. Een nog onbekend aantal meisjes uit de regio is door de mannen afhankelijk gemaakt en misleid om (later) in de prostitutie te gaan werken. De politie wil zo snel mogelijk op scholen voorlichting gaan geven over de werkwijze van de veelal Marokkaanse en Turkse daders.

De politie heeft signalen dat loverboys gebruikmaken van groepsverkrachtingen om de meisjes nog afhankelijker te maken en 'klaar te stomen' voor de prostitutie. Daarbij worden de slachtoffers door wel zeven of acht bekenden van haar vriend (de loverboy), soms in een uur tijd, verkracht. Het zelfbeeld van het slachtoffer wordt daarmee zo laag, dat de stap naar prostitutie sneller zou worden gemaakt. Daarnaast ziet ze dan haar vriend als de enige goede. De politie heeft tweeënhalve maand met een team van zeven rechercheurs aan de zaak gewerkt. Aanleiding waren signalen van docenten en ouders. De aangiften en meldingen komen van meisjes uit de hele regio, maar met name uit Eindhoven. Ze zijn meestal zestien of zeventien jaar. Nog onbekend is hoeveel meisjes slachtoffer zijn geworden. Onder de aangehouden verdachten - 18 tot 22 jaar - zijn ook enkele jongens die de meisjes rondreden naar prostitutieadressen.
zaterdag 14 februari 2004

-----------------------------------------------------------


Hier draait je maag toch van om. Hoe komt het toch dat het meestal marokkanen en turken zijn die zich met dit soort beestachtige dingen bezighouden? Is zeker de schuld van de media. Je mag dan zogenaamd niet alle marokkanen en turken over 1 kam scheren. Maar soms zegt het gedrag van enkelen weldegelijk iets over velen...........

Simon
15-02-04, 13:41
Geplaatst door Zeno

Hier draait je maag toch van om. Hoe komt het toch dat het meestal marokkanen en turken zijn die zich met dit soort beestachtige dingen bezighouden? Is zeker de schuld van de media. Je mag dan zogenaamd niet alle marokkanen en turken over 1 kam scheren. Maar soms zegt het gedrag van enkelen weldegelijk iets over velen...........

Ja een vriendin van mij was naar Zoef Zoef Habibi geweest. "Hoe komt het toch dat alle Marokkanen in het publiek applaudiseren als een vrouw in elkaar wordt geslagen?", vroeg ze aan mij?

Royce
15-02-04, 13:43
Geplaatst door Simon
Ja een vriendin van mij was naar Zoef Zoef Habibi geweest. "Hoe komt het toch dat alle Marokkanen in het publiek applaudiseren als een vrouw in elkaar wordt geslagen?", vroeg ze aan mij?


Weetje wat raar is Simon, waarom neemt iedereen aanstoot aan het feit dat bepaalde gekken gaan klappen en juichen? En als iemand roept dat die film nogal triest en jammerlijk is hij te horen krijgt dat het de film niet serieus genomen dient te worden, het is humor.
:moe:

Simon
15-02-04, 13:52
Geplaatst door Royce
Weetje wat raar is Simon, waarom neemt iedereen aanstoot aan het feit dat bepaalde gekken gaan klappen en juichen? En als iemand roept dat die film nogal triest en jammerlijk is hij te horen krijgt dat het de film niet serieus genomen dient te worden, het is humor.
:moe:

Nou die vriendin vond het nogal schokkend. Maar ze vond het overigens wel een leuke film. Het publiek wat er naar keek wat minder.

Anwaro
15-02-04, 13:55
Geplaatst door Zeno


Hier draait je maag toch van om. Hoe komt het toch dat het meestal marokkanen en turken zijn die zich met dit soort beestachtige dingen bezighouden? Is zeker de schuld van de media. Je mag dan zogenaamd niet alle marokkanen en turken over 1 kam scheren. Maar soms zegt het gedrag van enkelen weldegelijk iets over velen...........

O ja?
Leg eens uit?

ali ibn yaz
15-02-04, 14:23
In een Cinema in het Zuiden des alnds zaten die fijne Marokaanse aschatjes ook al de andere bezoekers te terroriseren. Toen een kameraad van me er wat van zei wachtte ze hem buiten op en sloegen 'm bijkans dood. Gelukkig was hij samen met zijn vriendin en een Chinese vriend naar de film gegaan die even wat Aziatische vriendjes van hem opbelde.
Toch dapper die Marrokaanse ventjes , met zijn twintigen tegen drie waaronder in hun optiek 1 hoer maar wanneer de stand gelijk wordt getrokken door de Chineesche medemens (trouwens ook allochtonen maar vreemd genoeg hoor je nooit iets van hen, zullen wel racisten zijn) scheten ze -dapper als ze zijn- dun in hun dure broekjes.

Maar ach deze praktijken komen niet voor volgens onze PvdApartheidswaanzinnigen

dodi_vega
15-02-04, 14:26
Geplaatst door Zeno
Eindhovens netwerk loverboys opgerold
GPD
Eindhoven -
De politie van Eindhoven heeft de afgelopen weken vijf tot tien Loverboys opgepakt. Een nog onbekend aantal meisjes uit de regio is door de mannen afhankelijk gemaakt en misleid om (later) in de prostitutie te gaan werken. De politie wil zo snel mogelijk op scholen voorlichting gaan geven over de werkwijze van de veelal Marokkaanse en Turkse daders.

De politie heeft signalen dat loverboys gebruikmaken van groepsverkrachtingen om de meisjes nog afhankelijker te maken en 'klaar te stomen' voor de prostitutie. Daarbij worden de slachtoffers door wel zeven of acht bekenden van haar vriend (de loverboy), soms in een uur tijd, verkracht. Het zelfbeeld van het slachtoffer wordt daarmee zo laag, dat de stap naar prostitutie sneller zou worden gemaakt. Daarnaast ziet ze dan haar vriend als de enige goede. De politie heeft tweeënhalve maand met een team van zeven rechercheurs aan de zaak gewerkt. Aanleiding waren signalen van docenten en ouders. De aangiften en meldingen komen van meisjes uit de hele regio, maar met name uit Eindhoven. Ze zijn meestal zestien of zeventien jaar. Nog onbekend is hoeveel meisjes slachtoffer zijn geworden. Onder de aangehouden verdachten - 18 tot 22 jaar - zijn ook enkele jongens die de meisjes rondreden naar prostitutieadressen.
zaterdag 14 februari 2004

-----------------------------------------------------------


Hier draait je maag toch van om. Hoe komt het toch dat het meestal marokkanen en turken zijn die zich met dit soort beestachtige dingen bezighouden? Is zeker de schuld van de media. Je mag dan zogenaamd niet alle marokkanen en turken over 1 kam scheren. Maar soms zegt het gedrag van enkelen weldegelijk iets over velen...........


It wasn't me.. !!


Maar ik ken er wel een paar.. die dat doen/deden..!

It's all about tha benjaminss....!! :)

sadeeQQ
15-02-04, 15:04
Geplaatst door Zeno
Eindhovens netwerk loverboys opgerold
GPD
Eindhoven -
De politie van Eindhoven heeft de afgelopen weken vijf tot tien Loverboys opgepakt. Een nog onbekend aantal meisjes uit de regio is door de mannen afhankelijk gemaakt en misleid om (later) in de prostitutie te gaan werken. De politie wil zo snel mogelijk op scholen voorlichting gaan geven over de werkwijze van de veelal Marokkaanse en Turkse daders.

De politie heeft signalen dat loverboys gebruikmaken van groepsverkrachtingen om de meisjes nog afhankelijker te maken en 'klaar te stomen' voor de prostitutie. Daarbij worden de slachtoffers door wel zeven of acht bekenden van haar vriend (de loverboy), soms in een uur tijd, verkracht. Het zelfbeeld van het slachtoffer wordt daarmee zo laag, dat de stap naar prostitutie sneller zou worden gemaakt. Daarnaast ziet ze dan haar vriend als de enige goede. De politie heeft tweeënhalve maand met een team van zeven rechercheurs aan de zaak gewerkt. Aanleiding waren signalen van docenten en ouders. De aangiften en meldingen komen van meisjes uit de hele regio, maar met name uit Eindhoven. Ze zijn meestal zestien of zeventien jaar. Nog onbekend is hoeveel meisjes slachtoffer zijn geworden. Onder de aangehouden verdachten - 18 tot 22 jaar - zijn ook enkele jongens die de meisjes rondreden naar prostitutieadressen.
zaterdag 14 februari 2004

-----------------------------------------------------------


Hier draait je maag toch van om. Hoe komt het toch dat het meestal marokkanen en turken zijn die zich met dit soort beestachtige dingen bezighouden? Is zeker de schuld van de media. Je mag dan zogenaamd niet alle marokkanen en turken over 1 kam scheren. Maar soms zegt het gedrag van enkelen weldegelijk iets over velen...........



:chinees: die hoertjes moeten a la AHA besneden worden en die gozertjes gecastreerd worden .

probleem opgelost, zeikerd :maf2:

Zeno
15-02-04, 15:32
Geplaatst door sadeeQQ
:chinees: die hoertjes moeten a la AHA besneden worden en die gozertjes gecastreerd worden .

probleem opgelost, zeikerd :maf2:
Vinden die zogenaamde hoertjes van jou het dan lekker om verkracht en geprostitueerd te worden?

sadeeQQ
15-02-04, 15:49
Geplaatst door Zeno
Vinden die zogenaamde hoertjes van jou het dan lekker om verkracht en geprostitueerd te worden?

:hihi: nooit aan SM gedaan zo te zien :zegniets:

Chaya2
15-02-04, 15:50
Geplaatst door sadeeQQ
:zegniets:

Dat lijkt me nog steeds het beste voor jou.

sadeeQQ
15-02-04, 16:00
Geplaatst door Chaya2
Dat lijkt me nog steeds het beste voor jou.




Als je nou ook eens je reet afveegt kan ik die wasknijper van mijn neus weg halen en hoef ik niet meer via mijn mond te admen.

tot die tijd blijft mijn mondje open. je zion poep stank is zeer onaangenaam .

PS: gebruik anders een luier , dat worden dan wel twee luiers als je ook ongesteld bent :gechoquee

Qwertyno
15-02-04, 16:33
Geplaats door Zeno
Hier draait je maag toch van om. Hoe komt het toch dat het meestal marokkanen en turken zijn die zich met dit soort beestachtige dingen bezighouden? Is zeker de schuld van de media. Je mag dan zogenaamd niet alle marokkanen en turken over 1 kam scheren. Maar soms zegt het gedrag van enkelen weldegelijk iets over velen........... [/B]

Dus alle marokkanen en turken zijn Loverboys en pooiers... :lole:

Anwaro
15-02-04, 16:38
Geplaatst door Qwertyno
Dus alle marokkanen en turken zijn Loverboys en pooiers... :lole:


Niets aan te doen...zit in onze genen :handbang:

Goodnight
15-02-04, 17:11
Geplaatst door Anwaro
Niets aan te doen...zit in onze genen :handbang:

Hoeveel heb jij er dit weekend verkracht en gepooierd?Nieuw woord....

Damn beseffen jullie wel wat voor een lucratieve bedrijfstak jullie in handen hebben?

Bovendien is het nu gelegaliseerd ook nog,dus he tel uit je winst!

Mark
15-02-04, 17:26
De echte schuldigen zijn justitie.

Loverboys, verkrachter en moordenaars dienen gewoon standaard levenslang dwangarbeid te krijgen. Levert ook nog geld op. probleem opgelost.

Goodnight
15-02-04, 17:28
Geplaatst door Mark
De echte schuldigen zijn justitie.

Loverboys, verkrachter en moordenaars dienen gewoon standaard levenslang dwangarbeid te krijgen. Levert ook nog geld op. probleem opgelost.

wow...

Qwertyno
15-02-04, 17:29
Geplaatst door Mark
De echte schuldigen zijn justitie.

Loverboys, verkrachter en moordenaars dienen gewoon standaard levenslang dwangarbeid te krijgen. Levert ook nog geld op. probleem opgelost.

Zeker de justitie..
In marokko en turkijke bestaan dit soort loverboys niet..

Het is dus misschien een nederlands product.
Voor vele toeristen is dit zeker waar.

Mark
15-02-04, 17:29
Geplaatst door Goodnight
wow...

hey meisje, wil je meerijden in mijn mooie BMW? :blowen:

Goodnight
15-02-04, 17:31
Geplaatst door Mark
hey meisje, wil je meerijden in mijn mooie BMW? :blowen:

alleen als ik achter het stuur mag zitten....:ego:

Mark
15-02-04, 17:32
Geplaatst door Goodnight
alleen als ik achter het stuur mag zitten....:ego:

Dat was sowieso de bedoeling.... op schoot bij mij en 8 goede vrienden van me...

mark61
15-02-04, 17:34
Geplaatst door Mark
De echte schuldigen zijn justitie.

Loverboys, verkrachter en moordenaars dienen gewoon standaard levenslang dwangarbeid te krijgen. Levert ook nog geld op. probleem opgelost.

Dwangarbeiders zijn duurder dan illegalen. Vandaar.

Goodnight
15-02-04, 17:39
Geplaatst door Mark
Dat was sowieso de bedoeling.... op schoot bij mij en 8 goede vrienden van me...

ben ja Marokkaans?En die vrienden ook?
Turks mag ook hoor...

taouanza
15-02-04, 17:46
Heeft de AEL een standpunt hierover?

Mark
15-02-04, 17:48
Geplaatst door mark61
Dwangarbeiders zijn duurder dan illegalen. Vandaar.

Het betreft een en/en situatie

Goodnight
15-02-04, 17:49
taounza, mark is onze loverboy en wij zijn zijn lovergirls ( we moeten wel in het thema van 14 februari blijven he!)...

De AEL is nog aan het beraadslagen.

taouanza
15-02-04, 17:52
Geplaatst door Goodnight
taounza, mark is onze loverboy en wij zijn zijn lovergirls ( we moeten wel in het thema van 14 februari blijven he!)...

De AEL is nog aan het beraadslagen.

Mijn God Goodnight ik heb hem in het echt gezien.:moe:

Anwaro
15-02-04, 17:55
Geplaatst door Goodnight
Hoeveel heb jij er dit weekend verkracht en gepooierd?Nieuw woord....

Damn beseffen jullie wel wat voor een lucratieve bedrijfstak jullie in handen hebben?

Bovendien is het nu gelegaliseerd ook nog,dus he tel uit je winst!

Ik ben alleen maar in dienst bij Mark.
Die doet alsof ie bij bakkerij Bart werkt maar da's slechts een dekmantel.

Anwaro
15-02-04, 17:57
Geplaatst door taouanza
Mijn God Goodnight ik heb hem in het echt gezien.:moe:

Mark, 'k geloof niet dat ze je ziet zitten. :gniffel:

Goodnight
15-02-04, 18:02
Geplaatst door taouanza
Mijn God Goodnight ik heb hem in het echt gezien.:moe:

dus?
i don't care hahaha

Goodnight
15-02-04, 18:03
Geplaatst door Anwaro
Ik ben alleen maar in dienst bij Mark.
Die doet alsof ie bij bakkerij Bart werkt maar da's slechts een dekmantel.

kan niet...alleen marokkanen en turken doen dat.
tenzij mark een turk/marokkaan in vermomming is???

taouanza
15-02-04, 18:04
Geplaatst door Goodnight
dus?
i don't care hahaha

Inderdaad hahahahahahahahahahahahahahahaha

Mark loverboy?

hahahahahhahahahahahhaahahhahahahahahhaaaha

Anwaro
15-02-04, 18:07
Geplaatst door Goodnight
kan niet...alleen marokkanen en turken doen dat.
tenzij mark een turk/marokkaan in vermomming is???

Hij heeft zijn eh.... connecties :p

Goodnight
15-02-04, 18:07
Geplaatst door taouanza
Inderdaad hahahahahahahahahahahahahahahaha

Mark loverboy?

hahahahahhahahahahahhaahahhahahahahahhaaaha

oops....ssssst...straks hoort ie je nog lachen!

~Panthera~
15-02-04, 18:14
Dames,,,,,, het giert weer geheel uit de klauwen. http://www.my-smileys.de/smileys_1/darufklopper.gif


:engel:

taouanza
15-02-04, 18:15
Geplaatst door Goodnight
oops....ssssst...straks hoort ie je nog lachen!







:engel:

Mark
15-02-04, 18:35
Taouanza, don't make me bitchslap you!

:zozo:

Mark
15-02-04, 18:39
Sorry Goodnight, Taouanza wil mij duidelijk niet met je delen met al deze zwartmakerij :haha:

ps. er waren van de week 7 marokkanen in mijn zaak en er is niks gejat! fantastisch!! Alleen die egyptenaar... pffff

Anwaro
15-02-04, 18:48
Geplaatst door Mark
Sorry Goodnight, Taouanza wil mij duidelijk niet met je delen met al deze zwartmakerij :haha:

ps. er waren van de week 7 marokkanen in mijn zaak en er is niks gejat! fantastisch!! Alleen die egyptenaar... pffff

Delft is ook zo'n tamme stad... watjes die mocro's daar :stout:

taouanza
15-02-04, 18:49
Geplaatst door Mark
Taouanza, don't make me bitchslap you!

:zozo:

:haha: :haha:

sadeeQQ
15-02-04, 20:05
http://www.maddiesdolls.com/TopLoverboy.jpg

:fucyc: dat is onze mark dus

hnieouna
15-02-04, 20:14
hola

ik spuug op loverboys of het nou een turk marokkaan is of wat voor gasten voor afkomst hebben. Van mij mogen ze altijd vast zitten stelletje smerige smeerlappen. Misbruik maken van vrouwen om zichzelf te showen bij anderen. tfoeeee wat kan ik daar boos om worden. Maar hun straf zal spoedig komen als het niet in dit wereldse leven is dan is het wel in het hiernamaals inshallah :kwaad:

zo dat wilde ik eve kwijt

ciao :kusgrijs:

Mark
15-02-04, 20:31
Geplaatst door hnieouna
Maar hun straf zal spoedig komen als het niet in dit wereldse leven is dan is het wel in het hiernamaals inshallah :kwaad:

Sprookjes... verzonnen door diegenen die met alles wegkomen in deze wereld.... een zogenaamde volgende wereld waar ze dan wel gestraft zullen worden... zodat je er nu niks aan hoeft te doen... een zoethoudertje voor de onderdrukten

Mark
15-02-04, 20:33
Geplaatst door Anwaro
Delft is ook zo'n tamme stad... watjes die mocro's daar :stout:

niet alleen daar :argwaan:

hnieouna
15-02-04, 20:40
hola

dat jij nou mischien niet gelooft in het hiernamaals dat is jou zaak maar de straf zal komen of het nou nu is of later. En dat zul je nog wel merken meneertje. Dat jij niet daarin gelooft moet je zelf weten. Maar kom niet zeggen dat het een zoethoudertje is voor de onderdrukten

ciao

Mark
15-02-04, 20:58
Geplaatst door hnieouna
hola

dat jij nou mischien niet gelooft in het hiernamaals dat is jou zaak maar de straf zal komen of het nou nu is of later. En dat zul je nog wel merken meneertje. Dat jij niet daarin gelooft moet je zelf weten. Maar kom niet zeggen dat het een zoethoudertje is voor de onderdrukten

ciao

Ik zeg je alleen dat degenen die dit doen je erg dankbaar zullen zijn als je hun straf laat afhangen van het hiernamaals :fpetaf:

Zwarte Schaap
15-02-04, 22:34
Geplaatst door Mark
Ik zeg je alleen dat degenen die dit doen je erg dankbaar zullen zijn als je hun straf laat afhangen van het hiernamaals :fpetaf:

Nee mark je bent gewoon uitgeluld want dat zei ze niet ! Dit is wat ze namelijk zei.


Geplaatst door hnieouna
hola

ik spuug op loverboys of het nou een turk marokkaan is of wat voor gasten voor afkomst hebben. Van mij mogen ze altijd vast zitten stelletje smerige smeerlappen. Misbruik maken van vrouwen om zichzelf te showen bij anderen. tfoeeee wat kan ik daar boos om worden. Maar hun straf zal spoedig komen als het niet in dit wereldse leven is dan is het wel in het hiernamaals inshallah :kwaad:

zo dat wilde ik eve kwijt

ciao :kusgrijs:

Mark
16-02-04, 06:52
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nee mark je bent gewoon uitgeluld want dat zei ze niet ! Dit is wat ze namelijk zei.

Niks uitgeluld, zo'n houding van |"ALS niet in dit leven, DAN...." resulteert onheroepelijk in een minder harde aanpak nu aangezien ze TOCH wel in het volgende leven gestraft zullen worden.

Daviddavid
16-02-04, 08:58
Geplaatst door Goodnight
taounza, mark is onze loverboy en wij zijn zijn lovergirls ( we moeten wel in het thema van 14 februari blijven he!)...

De AEL is nog aan het beraadslagen.



Goodnight, je bent een slecht voorbeld voor Marokkaanse vrouwen! Ik denk dat Zwart Schaap erg teleurgesteld is in jou!


:D

Mark
16-02-04, 09:08
Geplaatst door Daviddavid
Goodnight, je bent een slecht voorbeld voor Marokkaanse vrouwen! Ik denk dat Zwart Schaap erg teleurgesteld is in jou!

ZS is overal in teleurgesteld, niet bepaald een graadmeter.

Zwarte Schaap
16-02-04, 11:09
Geplaatst door Mark
Niks uitgeluld, zo'n houding van |"ALS niet in dit leven, DAN...." resulteert onheroepelijk in een minder harde aanpak nu aangezien ze TOCH wel in het volgende leven gestraft zullen worden.

Hou nou maar op Markie want je zet jezelf met dit koppige ontkennen en versimpeling alleen nog meer voor paal.

Julien
16-02-04, 11:34
Geplaatst door Mark
Niks uitgeluld, zo'n houding van |"ALS niet in dit leven, DAN...." resulteert onheroepelijk in een minder harde aanpak nu aangezien ze TOCH wel in het volgende leven gestraft zullen worden.

Mark, wees niet bang. Er bestaat niet iets als een Hel. De Hel is alleen maar bedacht door mensen die graag hun visie willen opdringen aan andere mensen. Iets als "jij gelooft wat ik geloof en zo niet dan ga je naar de Hel"..

een klein kind kun je dit nog wijsmaken, maar geen intelligente mensen denk ik.

Mark
16-02-04, 11:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hou nou maar op Markie want je zet jezelf met dit koppige ontkennen en versimpeling alleen nog meer voor paal.

Jammer dat je dit soort inhoudsloze kreten gebruikt in plaats van met argumenten te komen.

Mark
16-02-04, 11:40
Geplaatst door Julien
Mark, wees niet bang. Er bestaat niet iets als een Hel.

Don't worry, ik slaap nog best goed ;)

Zwarte Schaap
16-02-04, 12:04
Geplaatst door Mark
Jammer dat je dit soort inhoudsloze kreten gebruikt in plaats van met argumenten te komen. Valt niets over te argumenteren als jij verblindt bent door jezelf. De tekst van hnieouna laat niets te raden over. Helaas blijf jij je eigen verhaaltje maken terwijl dat er helemaal niet staat.

taouanza
16-02-04, 12:16
Geplaatst door Zwarte Schaap
Valt niets over te argumenteren als jij verblindt bent door jezelf. De tekst van hnieouna laat niets te raden over. Helaas blijf jij je eigen verhaaltje maken terwijl dat er helemaal niet staat.

Heb je gisteravond nog gekeken?Hoofddoekjes?

Zwarte Schaap
16-02-04, 12:21
Geplaatst door taouanza
Heb je gisteravond nog gekeken?Hoofddoekjes?

Niet helemaal, alleen het laatste stukje heb ik gezien.

taouanza
16-02-04, 12:23
Geplaatst door Zwarte Schaap
Niet helemaal, alleen het laatste stukje heb ik gezien.


:moe:

Mark
16-02-04, 12:24
ik heb het wel gezien :p

taouanza
16-02-04, 12:30
Geplaatst door Mark
ik heb het wel gezien :p

En wat vond je van de ogen en wenkbrauwen? :boeps:

Goodnight
16-02-04, 12:59
Geplaatst door Daviddavid
Goodnight, je bent een slecht voorbeld voor Marokkaanse vrouwen! Ik denk dat Zwart Schaap erg teleurgesteld is in jou!


:D

Hij heeft wat mij betreft al de hoop opgegeven ben ik bang haha...

Zwarte Schaap
16-02-04, 13:12
Geplaatst door Goodnight
Hij heeft wat mij betreft al de hoop opgegeven ben ik bang haha...

Wat een sukkeltje ben ik toch héh?

taouanza
16-02-04, 13:21
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat een sukkeltje ben ik toch héh?

Waar slaat dat nou weer op?:moe:

Goodnight
16-02-04, 13:21
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat een sukkeltje ben ik toch héh?

??? Nah ja zeeegggg...Schaapje ik vind niemand een sukkel...ook jou niet.Vind je eigenlijk wel schattig.

Zwarte Schaap
16-02-04, 13:32
Geplaatst door taouanza
Waar slaat dat nou weer op?:moe:

Ik voelde me gewoon een sukkel die uitgelachen word omdat ik om de zedigheid van een ander zou geven.

Dat vind ik een hele domme positie om in te verkeren.

taouanza
16-02-04, 13:34
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik voelde me gewoon een sukkel die uitgelachen word omdat ik om de zedigheid van een ander zou geven.

Dat vind ik een hele domme positie om in te verkeren.

Niemand vind je een sukkel je bent zo nu en dan zeer irritant maar een sukkel nee.

Zwarte Schaap
16-02-04, 13:37
Geplaatst door taouanza
Niemand vind je een sukkel je bent zo nu en dan zeer irritant maar een sukkel nee.

Ik vind mezelf wel een sukkel om in zo een positie te verkeren.

Mark
16-02-04, 13:39
Geplaatst door taouanza
En wat vond je van de ogen en wenkbrauwen? :boeps:

Ik vond de reportage over 2 winkelende dames bijzonder saai :moe:

Puk
16-02-04, 13:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik vind mezelf wel een sukkel om in zo een positie te verkeren.

Schaap, je moet maar denken: "Ik heb in ieder geval geen sexleven!"

Dat pakt niemand je meer af!

:lachu:

taouanza
16-02-04, 13:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik vind mezelf wel een sukkel om in zo een positie te verkeren.

Das nergens voor nodig en het was ook niet zo bedoeld.

taouanza
16-02-04, 13:42
Geplaatst door Mark
Ik vond de reportage over 2 winkelende dames bijzonder saai :moe:

Het was alleen winkelende dames.
De eerste kocht groente de andere hoofddoeken.:moe:

Mark
16-02-04, 13:44
Geplaatst door taouanza
Het was alleen winkelende dames.
De eerste kocht groente de andere hoofddoeken.:moe:

Sultan had wel netjes haar standaardantwoorden uit haar hoofd geleerd :duim:

Tomas
16-02-04, 13:47
Winkelen? Oh.. Ik vroeg me ook al af waar dat nou over ging.

Mark
16-02-04, 13:50
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik vind mezelf wel een sukkel om in zo een positie te verkeren.

En dan durven ze te beweren dat allochtonen geen zelfkritiek hebben, bravo Schaap! :)

taouanza
16-02-04, 13:50
Geplaatst door Mark
Sultan had wel netjes haar standaardantwoorden uit haar hoofd geleerd :duim:

Ze moet in de politiek!:student:

Mark
16-02-04, 13:54
Geplaatst door taouanza
Ze moet in de politiek!:student:

Ze past inderdaad goed bij die andere acteurs.

taouanza
16-02-04, 14:22
Geplaatst door Mark
Ze past inderdaad goed bij die andere acteurs.


Hoezo denk je dat ze geen rechtenstudente is?

Mark
16-02-04, 14:25
Geplaatst door taouanza
Hoezo denk je dat ze geen rechtenstudente is?

Juist wel!

taouanza
16-02-04, 14:29
Geplaatst door Mark
Juist wel!

Trouwens volgens mij is een knot op de kruin bid3a.:vreemd: