PDA

Bekijk Volledige Versie : Het uur van de wolf



taouanza
15-02-04, 18:23
Je hebt van die programma's op de publieke omroep waar je nooit naar kijkt maar toch het erg zonde zou vinden als ze niet meer gemaakt worden.Close up en Het uur van de wolf enz enz.
Van de week keek ik naar Het uur van de wolf en ik heb er echt van genoten.Het ging over de oorsprong van Country&Westernmuziek.
Voornamelijk Bluegrass.Ik vond het echt prachtig.De muziek en het landschap dat er werd getoond.Volgens mij was het Kentucky.
Wat vonden jullie ervan?
Het was trouwens de eerste aflevering van een vierdelige serie.

Zwarte Schaap
15-02-04, 18:31
Geplaatst door taouanza
Je hebt van die programma's op de publieke omroep waar je nooit naar kijkt maar toch het erg zonde zou vinden als ze niet meer gemaakt worden.Close up en Het uur van de wolf enz enz.
Van de week keek ik naar Het uur van de wolf en ik heb er echt van genoten.Het ging over de oorsprong van Country&Westernmuziek.
Voornamelijk Bluegrass.Ik vond het echt prachtig.De muziek en het landschap dat er werd getoond.Volgens mij was het Kentucky.
Wat vonden jullie ervan?
Het was trouwens de eerste aflevering van een vierdelige serie.

De zondag met de vpro is de beste televisiedag.

Bijvoorbeeld om 22:40 Het geluk van Nederland, een zoektocht nar geluk in Nederland.


Wie zit er achter de hoofddoek?

Wat voor hoofddoek heb jij op en
waarom? En waar koop je die en hoe heet
mag het gewassen worden? En wat is het
verschil tussen alle hoofddoeken?

Diverse vrouwen praten hierover.Allen
hebben ze commentaar op de behandeling
van de islam,de hoofddoekdiscussie en
het integratiebeleid.

Mark
15-02-04, 18:37
Geplaatst door Zwarte Schaap
De zondag met de vpro is de beste televisiedag.

Bijvoorbeeld om 22:40 Het geluk van Nederland, een zoektocht nar geluk in Nederland.


Wie zit er achter de hoofddoek?

Wat voor hoofddoek heb jij op en
waarom? En waar koop je die en hoe heet
mag het gewassen worden? En wat is het
verschil tussen alle hoofddoeken?

Diverse vrouwen praten hierover.Allen
hebben ze commentaar op de behandeling
van de islam,de hoofddoekdiscussie en
het integratiebeleid.

Was er maar een vrouwentijdschrift alleen en enkel gewijd aan de hoofddoek!!!

En een tv-programma elke ochtend!!

En natuurlijk hoofddoekken bedrukt met de afbeelding van kleine hoofddoekjes!

jesse
15-02-04, 18:43
Geplaatst door taouanza
Je hebt van die programma's op de publieke omroep waar je nooit naar kijkt maar toch het erg zonde zou vinden als ze niet meer gemaakt worden.Close up en Het uur van de wolf enz enz.
Van de week keek ik naar Het uur van de wolf en ik heb er echt van genoten.Het ging over de oorsprong van Country&Westernmuziek.
Voornamelijk Bluegrass.Ik vond het echt prachtig.De muziek en het landschap dat er werd getoond.Volgens mij was het Kentucky.
Wat vonden jullie ervan?
Het was trouwens de eerste aflevering van een vierdelige serie.

In een woord prachtig, Emmylou Harris is een van mijn favorieten. Je zou eens moeten luisteren naar de flying buritto brothers ze komen rechtstreeks voort uit de bluegrass cultuur. ik hoop dat ze nog aandacht krijgen in en volgende aflevering.

Dutchguy
15-02-04, 18:45
Geplaatst door taouanza
Je hebt van die programma's op de publieke omroep waar je nooit naar kijkt maar toch het erg zonde zou vinden als ze niet meer gemaakt worden.Close up en Het uur van de wolf enz enz.
Van de week keek ik naar Het uur van de wolf en ik heb er echt van genoten.Het ging over de oorsprong van Country&Westernmuziek.
Voornamelijk Bluegrass.Ik vond het echt prachtig.De muziek en het landschap dat er werd getoond.Volgens mij was het Kentucky.
Wat vonden jullie ervan?
Het was trouwens de eerste aflevering van een vierdelige serie.

Was inderdaad een heel leuke uitzending. Ik kijk toch wel graag naar 'Het uur van de wolf'. Als je het bluegrass-sfeertje leuk vind moet je zeker de film 'O Brother, Where Art Thou?' met George Clooney gaan zien.

taouanza
15-02-04, 18:46
Geplaatst door Zwarte Schaap
De zondag met de vpro is de beste televisiedag.

Bijvoorbeeld om 22:40 Het geluk van Nederland, een zoektocht nar geluk in Nederland.


Wie zit er achter de hoofddoek?

Wat voor hoofddoek heb jij op en
waarom? En waar koop je die en hoe heet
mag het gewassen worden? En wat is het
verschil tussen alle hoofddoeken?

Diverse vrouwen praten hierover.Allen
hebben ze commentaar op de behandeling
van de islam,de hoofddoekdiscussie en
het integratiebeleid.


Wat wil jij hier mee zeggen?:moe:

Zwarte Schaap
15-02-04, 18:47
Geplaatst door Mark
Was er maar een vrouwentijdschrift alleen en enkel gewijd aan de hoofddoek!!!

En een tv-programma elke ochtend!!

En natuurlijk hoofddoekken bedrukt met de afbeelding van kleine hoofddoekjes!

Precies dat dan de domme autochtonen met hun domme politici eens inzien dat ze andere zaken voor hun enge politiek en mening moeten gebruiken.

taouanza
15-02-04, 18:48
Geplaatst door Dutchguy
Was inderdaad een heel leuke uitzending. Ik kijk toch wel graag naar 'Het uur van de wolf'. Als je het bluegrass-sfeertje leuk vind moet je zeker de film 'O Brother, Where Art Thou?' met George Clooney gaan zien.

Daar hadden ze het volgens mij ook over.Maar ik wist niet of ze die film bedoelden want noemden alleen O Brother dus dacht ik mischien een ander film.Maar bedankt voor de tip.:)

Zwarte Schaap
15-02-04, 18:50
Geplaatst door taouanza
Wat wil jij hier mee zeggen?:moe: Ik wil ermee zeggen dat het tijd voor je wordt om ook een hoofdoek te gaan dragen. :duivels:

taouanza
15-02-04, 18:52
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik wil ermee zeggen dat het tijd voor je wordt om ook een hoofdoek te gaan dragen. :duivels:

I love it when you talk dirty.:p

Dutchguy
15-02-04, 18:54
Geplaatst door taouanza
Daar hadden ze het volgens mij ook over.Maar ik wist niet of ze die film bedoelden want noemden alleen O Brother dus dacht ik mischien een ander film.Maar bedankt voor de tip.:)

Graag gedaan. :wink:

~Panthera~
15-02-04, 18:55
Geplaatst door taouanza
I love it when you talk dirty.:p
--------------------------------------------


:haha:

Zwarte Schaap
15-02-04, 18:57
Geplaatst door taouanza
I love it when you talk dirty.:p

Play again? Insert coin here -----> []

taouanza
15-02-04, 19:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Play again? Insert coin here -----> []



:melig2:

jesse
15-02-04, 19:04
Geplaatst door Dutchguy
Was inderdaad een heel leuke uitzending. Ik kijk toch wel graag naar 'Het uur van de wolf'. Als je het bluegrass-sfeertje leuk vind moet je zeker de film 'O Brother, Where Art Thou?' met George Clooney gaan zien.

De coen-brothers hebben fantastische films gemaakt. De beste is 'Fargo'
Een en al sneeuw in combinatie met de vrouwelijke hoofdpersoon 'ja ja ja ja ja'

Dutchguy
15-02-04, 19:11
Geplaatst door jesse
De coen-brothers hebben fantastische films gemaakt. De beste is 'Fargo'
Een en al sneeuw in combinatie met de vrouwelijke hoofdpersoon 'ja ja ja ja ja'

Haha, fantastisch ja. En die autoverkoper die steeds meer in de problemen komt dan.

'Raising Arizona' vond ik ook goed.

jesse
15-02-04, 19:32
Geplaatst door Dutchguy
Haha, fantastisch ja. En die autoverkoper die steeds meer in de problemen komt dan.

'Raising Arizona' vond ik ook goed.

Geweldig.

Mischien vinden jullie het wel leuk om eens keertje te komen kijken in mijn huisbioscoop. ( Tanza, Goodnight, 151, Zwarte schaap, Dutch guy, Mark, Sadeeq, Panthera om maar eens een leuke combinatie te verzinnen?

Ik zal een zedelijke film uitkiezen.

sadeeQQ
15-02-04, 19:44
Geplaatst door jesse
Geweldig.

Mischien vinden jullie het wel leuk om eens keertje te komen kijken in mijn huisbioscoop. ( Tanza, Goodnight, 151, Zwarte schaap, Dutch guy, Mark, Sadeeq, Panthera om maar eens een leuke combinatie te verzinnen?

Ik zal een zedelijke film uitkiezen.

:vreemd: :gechoquee :zegniets:

jesse
15-02-04, 19:52
Geplaatst door sadeeQQ
:vreemd: :gechoquee :zegniets:

Kom op gozer je zal versteld staan. Haat is wat anders dan kritiek.

Maslov
15-02-04, 19:55
Vanaf mijn 25e jaar ben ik de VPRO pas gaan waarderen.
Vroeger was bij mij thuis de VPRO taboe.

Het is de enige publieke omroep die de rug recht houdt in de huidige strijd om de kijkcijfers.
Waar zelfs de EO buigt voor de "emo-teevee" daar blijft de VPRO als laatste bij het "niet commerciële".

Al vind ik natuurlijk niet alles goed, de uitstraling is altijd sterk. Ik ben lid van de VARA en VPRO.

Dutchguy
15-02-04, 20:21
Geplaatst door jesse
Geweldig.

Mischien vinden jullie het wel leuk om eens keertje te komen kijken in mijn huisbioscoop. ( Tanza, Goodnight, 151, Zwarte schaap, Dutch guy, Mark, Sadeeq, Panthera om maar eens een leuke combinatie te verzinnen?

Ik zal een zedelijke film uitkiezen.

You bring the beamer and I bring the popcorn. :)
Ik heb laatst trouwens 'Pi' gezien, zo wat een film zeg! Ken je die? Niet van de Coen Brothers trouwens.

jesse
15-02-04, 20:29
Geplaatst door Dutchguy
You bring the beamer and I bring the popcorn. :)
Ik heb laatst trouwens 'Pi' gezien, zo wat een film zeg! Ken je die? Niet van de Coen Brothers trouwens.

Volgens mij heb ik hem ooit gehuurd en niet uitgekeken, sorry.
Wel twee dagen geleden 'the hours' gezien.
Staat nou in mijn top drie.

Dutchguy
15-02-04, 20:38
Geplaatst door jesse
Volgens mij heb ik hem ooit gehuurd en niet uitgekeken, sorry.
Wel twee dagen geleden 'the hours' gezien.
Staat nou in mijn top drie.

Veel over gehoord maar nooit gezien, moet ik snel maar eens doen.

jesse
15-02-04, 20:42
Geplaatst door Dutchguy
Veel over gehoord maar nooit gezien, moet ik snel maar eens doen.

Het is een behoorlijk literaire film, je moet ervan houden. Mij greep het enorm naar mijn strot (virginia woolf).

Wil niet zeggen dat ik niet van een vette actie film hou.
I'll be back
Truste

Zeno
15-02-04, 20:59
De VPRO is zeg maar de minst slechte. Maar sinds die veredelde gymleraar aan het hoofd staat is het behelpen.

Mark
15-02-04, 22:01
Geplaatst door jesse
Geweldig.

Mischien vinden jullie het wel leuk om eens keertje te komen kijken in mijn huisbioscoop. ( Tanza, Goodnight, 151, Zwarte schaap, Dutch guy, Mark, Sadeeq, Panthera om maar eens een leuke combinatie te verzinnen?

Ik zal een zedelijke film uitkiezen.

Ik zal een onzedelijke meenemen, hebben Sadeeq en ik iig lol.

sadeeQQ
15-02-04, 23:40
Geplaatst door Mark
Ik zal een onzedelijke meenemen, hebben Sadeeq en ik iig lol.

:fucyc: als we ook wat Lovergirls kunnen lenen van die loverboys, kan mijn dag niet meer stuk :p

Orakel
15-02-04, 23:47
Blues Brothers 2000!! Dat is pas een film die swingt.