PDA

Bekijk Volledige Versie : Mujahideen nemen weer Amerikanen te grazen



yahya ayash
16-02-04, 13:25
Jammer dat er deze keer geen Iraakse collaboratuers te grazen zijn genomen...geir insjallah ...volgende keer beter.


2 GIs and a U.S. Civilian Killed in Iraq
1 hour, 2 minutes ago

By ROBERT H. REID, Associated Press Writer

BAGHDAD, Iraq - Roadside bombs killed two U.S. soldiers in separate attacks Monday in Baghdad and a city northeast of the capital, the U.S. military said. Gunmen also killed an American civilian and wounded three others in a weekend ambush south of here.



One soldier from Task Force Iron Horse died and four others were wounded when a bomb exploded at about 9:40 a.m. in the center of Baqouba, about 35 miles northeast of here, the 4th Infantry Division said.


Two Iraqis were arrested, including one who had a cell phone that may have been used to detonate the bomb, according to Master Sgt. Robert Cargie, a division spokesman in Tikrit.


The other fatal bombing occurred in the center of Baghdad about 9:20 a.m., killing one soldier from the 1st Armored Division and wounding another, the military said. The 1st Armored is due to leave Iraq (news - web sites) in the coming weeks and be replaced by the 1st Cavalry Division.


The latest deaths bring to 540 the number of U.S. service members have died since the United States launched the Iraq war in March. Most have died since President Bush (news - web sites) declared an end to active combat May 1.


Also Monday, the U.S. command said gunmen in a white sedan opened fire Saturday on a taxi that was taking Americans from a religious group from the site of the ancient city of Babylon back to Baghdad. The three wounded were taken to a hospital in Mahmudiyah, about 15 miles south of Baghdad, the U.S. military said.


U.S. paratroopers from the 82nd Airborne Division learned of the attack while patrolling in Mahmudiyah.


The statement did not identify the religious group with which the Americans were affiliated, but a number of Christian humanitarian groups working in Iraq.


Insurgents have been waging a campaign of attacks on U.S. troops and their Iraqi allies and have occasionally targeted aid workers. Robbers also prowl highways outside the capital.


A convoy carrying CNN employees was attacked near Mahmudiyah on Jan. 27. Gunmen opened fire on the vehicles, killing two Iraqis working for the network and wounding a cameraman.


In the northern oil center of Kirkuk, gunmen in a car opened fire at passers-by in a mainly Kurdish neighborhood Sunday night, killing one Kurdish man and wounding two other people, police said. The attackers escaped, Col. Sarhat Qader said.


Ethnic tensions are high in the oil-rich city of Kirkuk, where Sunni Muslim Arabs, Kurds, Turkomans and others are vying for dominance.


Attacks against the U.S.-led occupation force have continued unabated despite the capture of Saddam Hussein (news - web sites) on Dec. 13 and the arrest of numerous figures whom the American military has identified as key figures behind the insurgency.


U.S. officials are divided about whether Iraqis or foreign fighters are responsible for recent attacks, including last weekend's bold daylight assault against police and civil defense compounds in Fallujah in which at least 25 people were killed.

taouanza
16-02-04, 13:32
Je begrijpt dat je een karikatuur aan het worden ben met je kruisvaardersgedoe.:moe:

yahya ayash
16-02-04, 13:36
Je begrijpt dat je een karikatuur aan het worden ben met je kruisvaardersgedoe.

kruisvaardersgedoe?... :loog:


Zei Bush niet dat hij een Kruistocht zou voeren tegen de' terroristen'?...


tjah... :o

taouanza
16-02-04, 13:44
Geplaatst door yahya ayash
kruisvaardersgedoe?... :loog:


Zei Bush niet dat hij een Kruistocht zou voeren tegen de' terroristen'?...


tjah... :o

Nou die is toch ook een karikatuur?
Je wilt toch wel serieus genomen worden dan moet je geen Bush als graadmeter nemen.:rolleyes:

Mark
16-02-04, 13:46
Geplaatst door yahya ayash
kruisvaardersgedoe?... :loog:


Zei Bush niet dat hij een Kruistocht zou voeren tegen de' terroristen'?...


tjah... :o

Let maar niet op Taouanza, zij is duidelijk van het verlichte pad afgeweken :student:

taouanza
16-02-04, 13:48
Geplaatst door Mark
Let maar niet op Taouanza, zij is duidelijk van het verlichte pad afgeweken :student:


:fpuh:

yahya ayash
16-02-04, 13:54
Nou die is toch ook een karikatuur?
Je wilt toch wel serieus genomen worden dan moet je geen Bush als graadmeter nemen?

Het gaat niet alleen om Bush..het gaat om de hele Kruisvaarders/joodszionistische alliantie..

Ben ik ook een karikatuur als ik de Sharon..een joodszionistische massamoordenaar noem. Of maak ik dan ook een karikatuur van mezelf?


Je moet gewoon het beestje boij de naam noemen...en je niet ervoor schamen. :o

liesel
16-02-04, 14:17
Geplaatst door yahya ayash
Het gaat niet alleen om Bush..het gaat om de hele Kruisvaarders/joodszionistische alliantie..

Ben ik ook een karikatuur als ik de Sharon..een joodszionistische massamoordenaar noem. Of maak ik dan ook een karikatuur van mezelf?


Je moet gewoon het beestje boij de naam noemen...en je niet ervoor schamen. :o

voor de volledigheid als we het over massamoordenaars hebben,vergeet dan ajb niet de moslimfundamentalisten die door hun zelfmoordacties ook al heel wat mensen op hun geweten hebben.

Julien
16-02-04, 14:23
Geplaatst door yahya ayash
Het gaat niet alleen om Bush..het gaat om de hele Kruisvaarders/joodszionistische alliantie..

Ben ik ook een karikatuur als ik de Sharon..een joodszionistische massamoordenaar noem. Of maak ik dan ook een karikatuur van mezelf?


Je moet gewoon het beestje boij de naam noemen...en je niet ervoor schamen. :o

weet je wel wat kruistochten zijn en wie de kruisvaarders waren? :moe:

en ik kan me niet herinneren dat Bush gezegd heeft dat hij een "Kruistocht" gaat voeren. Heb je een bron?

Chaya2
16-02-04, 14:25
Yahya is typisch zo'n jochie dat denkt stoer te zijn met z'n kruisvaarders en joods-zionistische bondgenoten. T is gewoon een sukkel.
Yahya, ik lach je in je gezicht uit. :schrik:

Maslov
16-02-04, 14:26
Zoals het woordje jihad door deze mensen misbruikt wordt, zo ook de oude term van 'kruistochten'.

taouanza
16-02-04, 14:27
Geplaatst door Chaya2
Yahya is typisch zo'n jochie dat denkt stoer te zijn met z'n kruisvaarders en joods-zionistische bondgenoten. T is gewoon een sukkel.
Yahya, ik lach je in je gezicht uit. :schrik:

Nee jij bent een toonbeeld van beschaving.:moe:

yahya ayash
16-02-04, 14:30
joods.nl is weer actief hier zie ik....hmm


tijd voor Baigoen gdar... biraat

Chaya2
16-02-04, 14:32
Geplaatst door taouanza
Nee jij bent een toonbeeld van beschaving.:moe:

Ja, dat klopt. Ik wel. Kies je vrienden zorgvuldig zou ik zeggen, ga je mee met de godsdienstwaanzinnigen, of gaat je voorkeur toch uit naar beschaafde burgers? It's your pick.

Julien
16-02-04, 14:32
Geplaatst door yahya ayash
joods.nl is weer actief hier zie ik....hmm


tijd voor Baigoen gdar... biraat

ik heb nix met die fundi's van joods.nl

maar ik heb ook nix met die moslim-fundi's zoals jij...

je begeeft je nu op hetzelfde niveau als joods.nl, dat wil je zelf toch ook niet?

liesel
16-02-04, 14:46
Geplaatst door yahya ayash
joods.nl is weer actief hier zie ik....hmm


tijd voor Baigoen gdar... biraat

erg gemakkelijk om te beweren dat mensen die jou op je eenzijdige berichtgeving kritiek leveren dan ook maar meteen posten op joods.nl.

Blade20
16-02-04, 14:55
Jammer voor de soldaten. Maar gelukkig wisten ze van tevoren dat dit risico bestond.
Het is helemaal triest dat de mensen die dit uitvoeren in een illusie leven dat ze het volk achter zich hebben staan, terwijl dit eigenlijk niet zo is. Dus geleid door hun illusie lijden ze een leven vol wantrouwen en laten ze zich leiden door mensen die zelfs door de meeste Islamieten niet als Islamiet worden gezien.