PDA

Bekijk Volledige Versie : Jongetje (11) blijkt zwaar seksueel misbruikt



Blade20
16-02-04, 14:43
Jongetje (11) blijkt zwaar seksueel misbruikt

Een 11-jarig jochie dat vorig jaar september meer dood dan levend werd aangetroffen bij een zandafgraving in Zwartewaal, blijkt zeer zwaar mishandeld en seksueel misbruikt te zijn. Het slachtoffertje, Jeffrey W. uit Heenvliet, lag wekenlang in coma en kon pas kort geleden een verklaring afleggen omdat hij eerder niet over de traumatische ervaring wilde (of kon) spreken.

Uit verhoren die deskundigen met het slachtoffertje hebben afgenomen komt naar voren dat Jeffrey onderweg was met zijn fiets naar zijn school in Brielle. Ter hoogte van de zandafgraving, de Put van Heenvliet, werd hij door een man tegengehouden. Deze heeft Jeffrey zwaar seksueel misbruikt en hem zo zwaar mishandeld dat hij bewusteloos raakte.

De dader is een blanke man van tussen de 30 en 50 jaar; 1.80 à 1.85 lang, normaal postuur, maar met een buikje. Hij droeg een flinke snor, waarvan de uiteinden naar beneden hingen. Verder had hij grijzig glad haar en een stoppelbaardje. Ook had hij een onregelmatig gebit met vooruitstekende tanden en behaarde onderarmen. De dader sprak normaal Nederlands.

De 11-jarige Jeffrey zelf had ten tijde van de misdaad opvallend blond stekeltjeshaar en een gelkuifje. Volgens de politie is de scholier lichamelijk hersteld, maar zal hij zijn leven lang blijvend letsel aan de misdaad overhouden.

Bron: Fok! (http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=38600)

Blade20
16-02-04, 14:45
Ik dacht, ik zal hem maar plaatsen voordat zo'n zielig figuur als Yasha ayash hem gaat misbruiken voor zijn persoonlijke kruistocht tegen het westen.

Het is triest dat ik zoiets moet doen, maar anders overschaduwd de identieteit van de dader het leed van het slachtoffer.

Voordat de term, maar de media doet hetzelfde tevoorschijn wordt getoverd uit de hoed van verdediging tot belediging; Twee fout maakt nog geen goed.

850
16-02-04, 15:33
Ik vraag me af hoe het eigenlijk gelopen is met die dove man die zn oud leraar neerstak.........Is die leraar al verhoord? En is de man inderdaad vroeger misbruikt?

Maslov
16-02-04, 15:35
Het is echt verschrikkelijk dit soort misdaden.

850 Ik verbaas mij ook dat het vervolg niet vertelt wordt van die leraar uit A'dam.

Blade20
16-02-04, 15:36
Geplaatst door 850
Ik vraag me af hoe het eigenlijk gelopen is met die dove man die zn oud leraar neerstak.........Is die leraar al verhoord? En is de man inderdaad vroeger misbruikt?

ja idd... daar heb ik ook al een hele tijd niets meer van gehoord. het zou toch niet zo zijn dat de hele boel nog in de papieren bureaucratie zit?!?

/Edit

Overigens laat duidelijk zijn dat deze daad totaal walgelijk is. De jongen zal voor de rest van zijn leven Psychische schaden hebben, ik hoop voor hem dat zijn lichaamelijke schaden niet blijvend is.

Ik deel hem en zijn naasten mijn welgemeende condoleances mee. Ik hoop voor iedereen dat de man die dit gedaan heeft snel wordt gepakt. Het is een schande wat deze man heeft gedaan en ik hoop dat hij een hele poos in de cel zal zitten om daar wat degelijke normen en waarden mee te krijgen.

850
16-02-04, 15:49
Geplaatst door Blade20
ja idd... daar heb ik ook al een hele tijd niets meer van gehoord. het zou toch niet zo zijn dat de hele boel nog in de papieren bureaucratie zit?!?

/Edit

Overigens laat duidelijk zijn dat deze daad totaal walgelijk is. De jongen zal voor de rest van zijn leven Psychische schaden hebben, ik hoop voor hem dat zijn lichaamelijke schaden niet blijvend is.

Ik deel hem en zijn naasten mijn welgemeende condoleances mee. Ik hoop voor iedereen dat de man die dit gedaan heeft snel wordt gepakt. Het is een schande wat deze man heeft gedaan en ik hoop dat hij een hele poos in de cel zal zitten om daar wat degelijke normen en waarden mee te krijgen.

Als die jongen zn bewustzijn is verloren tijdens de mishandeling dan moet die schoft echt als n beest tekeer zijn gegaan.........
In de cel zitten zal weing uitmaken want die normen en waarden zijn er toch niet in te stampen ben ik bang............
Mischien de sharia toepassen.......harde lijfstraffen.

Blade20
16-02-04, 15:52
Geplaatst door 850
Als die jongen zn bewustzijn is verloren tijdens de mishandeling dan moet die schoft echt als n beest tekeer zijn gegaan.........
In de cel zitten zal weing uitmaken want die normen en waarden zijn er toch niet in te stampen ben ik bang............
Mischien de sharia toepassen.......harde lijfstraffen.

Op die manier ben je zelf net zo slecht bezig als de dader zelf. Een mens kan leren en zich verbeteren. Alhoewel ik vindt dat als hij dat doet hij dat maar doet in een cel terwijl hij levenslang heeft gekregen.

Ik ben echter bang dat het wetboek van strafrechten daar anders over zegt in nederland. Maar als je in mijn ondertitel kijkt zie je dat boeken slechts hulplijnen zijn....dus ik heb hoop. :)

850
16-02-04, 16:07
Geplaatst door Blade20
Op die manier ben je zelf net zo slecht bezig als de dader zelf.

In sommige gevallen ben ik het eens met de engelse spreuk: Fight fire with fire
Niet zozeer bedoelt als wraak of straf maar meer als n ruilhandel. Die man koopt mishandeling op en daar moet ie n prijs voor betalen....