PDA

Bekijk Volledige Versie : Twintig stokslagen (voor Farid A.) 2



Lugh
16-02-04, 18:12
Twintig stokslagen (voor Farid a (#)
Twintig stokslagen



De man is woest en zijn geestverwanten huilen tranen met tuiten: deze week veroordeelde de rechter Farid A tot 120 uur dienstverlening plus twee maanden voorwaardelijk voor de doodsbedreigingen die hij aan het adres van VVD-kamerlid Wilders uitte op een internetforum.



De zaak begon eind vorig jaar toen Farid A. op de site maghrebonline schuimbekte dat het liberale kamerlid wegens zijn ‘fascistische’ uitspraken en opinies ‘echt met de dood bestraft moest worden’. Wilders legde een klacht bij justitie neer en kreeg voor alle zekerheid een paar lijfwachten mee. Maandag maakte de dertigjarige Farid A. uit eigen beweging op zijn geliefde podium zijn straf wereldkundig. Het werd van de kant van het opgewonden standje een onvergetelijk concerto van gebrul en gejank dat gezien de reacties meer leedvermaak dan medelijden oproep bij zijn medediscussianten. Kennelijk had Farid A. niet op een straf gerekend en daarom zag hij in de uitspraak een soort complot dat begon bij de rechter ‘met een joods klinkende achternaam’ die er wellicht een bepaalde agenda op nahield.



Ook zijn eigen advocaat, mr. J.D B werd niet helemaal vertrouwd. Was hij niet volgens Farid A. homoseksueel en zeker christelijk conservatief omdat hij de laatste maanden ‘naar eigen zeggen elke zondag naar de kerk ging’? Tja, als fundamentalist hoor je natuurlijk je pleitbezorger beter uit te kiezen, zou ik ons Faridje willen adviseren. Zwaar teleurgesteld in Nederland maakte de veroordeelde bekend dat hij naar Maleisië ging emigreren waaruit ‘ik mijn verbale strijd tegen de Amerikaans/Nederlandse/joodse terreur zal opvoeren’. Om ervan te bibberen. Advies van Farid A. aan de internetsurfers: ‘zakken vullen met geld en kennis en wegwezen uit dit rotland’.



Maar er is ook een andere optie. Zo is onze geagiteerde geweldenaar tegelijk van plan in hoger beroep te gaan om definitief met VVD’er Wilders af te rekenen: ‘Ik zal daarom justitie vragen om toch vanwege zijn fascistische en dodelijke uitspraken de doodstraf te overwegen.’ En als het kan moeten ook publicist Paul Cliteur, politica Hirsi Ali en, ja hoor, ikzelf ‘gestraft worden’. Of dit met behulp van de guillotine moet geschieden wordt in het midden gelaten. Ik sluit me aan bij sommige internetters die de 120 uren dienstverlening als straf niet passend vonden. Twintig stokslagen volgens de sjariawetten of tbs waren beter op hun plaats geweest.



Sylvain Ephimenco


Even weer terug. Hij is nog immer bezig zijn fouten te vergroten op de betreffende site.

RinC
16-02-04, 18:18
Uit je frustraties over hem op die betreffende site

-Y-