PDA

Bekijk Volledige Versie : Marmouch voorzitter AEL Nederland



Mark
16-02-04, 20:19
Marmouch voorzitter AEL Nederland

http://images.fok.nl/upload/marmouch-ael.jpg
AEL-voorzitter Nabil Marmouch

Gepubliceerd op maandag 16 februari 2004

DEN HAAG (ANP) - Nabil Marmouch is zondag gekozen tot voorzitter van de Arabisch Europese Liga (AEL) Nederland. Dat maakte de partij maandag bekend. Het voltallige bestuur bestaat uit elf mensen. De Belgische leider Abou Jahjah was tot zondag waarnemend voorzitter.

Marmouch is sinds het begin van de oprichting van de AEL in Nederland interim-bestuurslid. De 29-jarige man is nog in een rechtszaak verwikkeld. Hij wordt verdacht van heling van computers en heeft daarvoor dertig dagen in voorlopige hechtenis gezeten.

Het Openbaar Ministerie eiste vrijdag voor de rechtbank in Almelo een celstraf van dertig dagen onvoorwaardelijk, gelijk aan zijn voorarrest en twee maanden voorwaardelijke celstraf. De rechtbank heeft nog geen uitspraak gedaan. Dat gebeurt op 24 februari.

De Nederlandse tak van de AEL werd begin vorig jaar opgericht. Kort daarop kwam Mohammed Cheppih in beeld als beoogd voorzitter. Hij was onder meer betrokken bij de Moslim Wereld Liga, een organisatie die de islam promoot. Maar Cheppih trok zich vorig jaar mei zijn kandidatuur in.

Qwertyno
16-02-04, 20:27
een goede keuze? misschien...24 feb.. een spannende dag.

Mark
16-02-04, 20:40
Gefeliciteerd gozer!

Een goeie keus :) Je kan vinden wat je wilt van de man maar i.t.t. de meeste politici neemt hij geen blad voor de mond! Dit gaat nog genoeg gespreksstof opleveren :lole:

ZbaqZbaq
16-02-04, 20:46
ben ik helemaal mee eens...

goeie keus

AEL Rulezzzzzzzzzzz

Mocroboy
16-02-04, 20:53
Geplaatst door ZbaqZbaq
ben ik helemaal mee eens...

goeie keus

AEL Rulezzzzzzzzzzz
:zozo: beetje narcistisch

Maar gefeliciteerd man!

Rabi'ah.
16-02-04, 20:53
Als ZZ en MM werkelijk Nabil Marmouch zijn, vind ik het een uitstekende keus. :) :strik:

Groetjes,

Rabiah.

Chaya2
16-02-04, 20:56
Geplaatst door Rabi'ah.
Als ZZ en MM werkelijk Nabil Marmouch zijn, vind ik het een uitstekende keus. :) :strik:

Groetjes,

Rabiah.

:kotsen2:

Nou ja, AEL ten voeten uit he..

Rabi'ah.
16-02-04, 21:15
Nou ja, AEL ten voeten uit he..

Ach Chaychen toch, heeft Nabil je afgewezen? :D :p :jumping: :maf: :lol:

Bedankt voor 't compliment trouwens! :) :strik:


Groetjes,

Rabiah.

Chaya2
16-02-04, 21:29
Geplaatst door Rabi'ah.
Ach Chaychen toch, heeft Nabil je afgewezen? :D :p :jumping: :maf: :lol:


Groetjes,

Rabiah.

Ik mag van mijn moeder niet met antisemieten spelen. :wijs:

Rabi'ah.
16-02-04, 22:04
Ik mag van mijn moeder niet met antisemieten spelen.

Ja hoor......typisch een geval van een afgewezen vrouw :D Kreeg haar zin niet, dus begint maar met het verzinnen van allerlei rare verhaaltjes :rolleyes: :rolleyes: :p :p ..... Euripides zei het al in zijn Medea, en Shakespeare een paar duizend jaar later ook "Hell knows no greater fury then a woman scorned....." Ow nee sorry Chaya, jij verzint wel vaker dingen he :duivels: :duivels: Zoals hele toespraken, historische "feiten", gebeurtenissen........ Moeite om werkelijkheid en verdichtsel uit elkaar te houden? Goh, daar hebben wel meer zionisten last van....... :rolleyes: :rolleyes: :moe: :moe:

Groetjes,

Rabiah.

P.S.

:kotsen2: 2 u 2! :duim: :strik:

Chaya2
16-02-04, 22:17
Al was hij de laatste man op aarde, dan zou nog geen vezel in mijn lichaam eraan denken iets van hem te willen. Ieuw!!!!!!!

ps.geldt ook voor jou

Maslov
16-02-04, 23:01
ZbaqZbaq/Nabil dat jij jezelf aanprijst tekent je wel.

Maar gefeliciteerd hoor, edoch reken erop dat de pers en politici zware tegenstanders zijn, zwaarder dan die OvJ's bij justitie. En kom later niet aan dat ze je alleen maar willen pakken, daar kies je nu zelf voor.

Maar bij deze toch gefeliciteerd.

Ik heb ook nog een plaatsje voor je, het is geen grote plaats, maar toch

http://www.geenstijl.nl/gm/pix/middelvinger.jpg

Abdelkarim
16-02-04, 23:09
Shi-iet en een koraniet, de feest is compleet!
En dan maar regeren over soenni-moslims en zogenaamd het beste met hen voor hebben....

Degene die deze afgedwaalden volgen zullen alleen maar verlies leiden! Pas hiervoor op! Pas op voor deze combinatie! Ze zijn JOU en MIJN vijand.

Wa salaamoe alaikoem

Abdelkarim

ZbaqZbaq
16-02-04, 23:10
je weet niet wat je zegt joh paranoide prikbord-peuter :lekpuh:

sadeeQQ
16-02-04, 23:10
Geplaatst door Maslov
ZbaqZbaq/Nabil dat jij jezelf aanprijst tekent je wel.

Maar gefeliciteerd hoor, edoch reken erop dat de pers en politici zware tegenstanders zijn, zwaarder dan die OvJ's bij justitie. En kom later niet aan dat ze je alleen maar willen pakken, daar kies je nu zelf voor.

Maar bij deze toch gefeliciteerd.

Ik heb ook nog een plaatsje voor je, het is geen grote plaats, maar toch

http://www.geenstijl.nl/gm/pix/middelvinger.jpg

Denk aan je hartje seniel ouwe zionistische-geenstijl -Rat :zwaai:

Dutchguy
16-02-04, 23:11
Weet je wie ik nou echt een hele goede zou vinden voor de AEL, ook al denk ik dat hij er niets mee te maken wil hebben? Ahmed Dadou, die Marokkaanse jongen met die bril van het Lagerhuis. Mede-initiatiefnemer van koerswijziging.nl

Altijd scherp, niet blind voor de argumenten van anderen en gevoel voor relativering.

Zo'n figuur heb je volgens mij nodig.

Lugh
16-02-04, 23:13
http://images.fok.nl/upload/marmouch-ael.jpg

Is dit de nieuwe "bendeleider"? Lijkt me zo charismatisch gelijk één garnaal!!

Wat een uitstraling. Die man kan niet in de schaduw staan van Aboetje. Maar ja, die zal wel geen betere keuzes gehad hebben.

Lugh
16-02-04, 23:21
[sorry dubbel]

sadeeQQ
16-02-04, 23:21
Geplaatst door Lugh
http://images.fok.nl/upload/marmouch-ael.jpg

Is dit de nieuwe "bendeleider"? Lijkt me zo charismatisch gelijk één garnaal!

Wat een uitstraling. Die man kan niet in de schaduw staan van Aboetje. Maar ja, die zal wel geen betere keuzes gehad hebben.


dat een nakommeling van Eva Braun dat zegt is eerder een compliment dan een belediging :lol:

Maslov
16-02-04, 23:42
Tjonge sterke reaktie SadeeQQ.

Marsipulami
17-02-04, 00:05
Ik vind Nabil wel een geschikte persoon om voorzitter te zijn van AEL Nederland. Hij heeft lef en is helemaal niet dom. Bovendien vind ik dat zijn opvattingen over de islam voldoende kansen bieden voor een gezonde samenwerking met andersdenkenden zonder slap uncle Tom mentaliteit.

Maar ik vind Abou Jahjah en Ahmed Azuz toch nog iets sterker dan Nabil. Soms vervalt Nabil in een anti-autochtoons racisme en dat merk ik niet bij het AEL in België. Die hebben gewoon het lef om op te komen voor zichzelf zonder racisme. Moed hebben en misstanden aan de kaak stellen is niet hetzelfde als vervallen in een eng wij-zij denken. Ook al lijken die twee soms veel op elkaar.

Over het gerechtelijk dossier waarin hij verwikkeld zit. Ik geloof in de onschuld van Nabil. Daarom leek me zijn reactie op de huiszoeking die hij kreeg veel te oprecht. Ik denk trouwens dat er nooit een gerechtelijk onderzoek geweest was als het gerecht niet aan het zoeken was geweest naar argumenten om het AEL juridische stokken in de wielen te steken. Van de onschuld van zijn broer ben ik (nog) niet overtuigd. Ik denk dat Nabil vrijgesproken zal worden.

MokroMike
17-02-04, 00:52
Geplaatst door Marsipulami
Soms vervalt Nabil in een anti-autochtoons racisme en dat merk ik niet bij het AEL in België. Die hebben gewoon het lef om op te komen voor zichzelf zonder racisme. Moed hebben en misstanden aan de kaak stellen is niet hetzelfde als vervallen in een eng wij-zij denken. Ook al lijken die twee soms veel op elkaar.


Hoi Mars,

Heb je misschien voorbeelden van zijn anti-autochtoons racisme ?

Marsipulami
17-02-04, 01:01
Geplaatst door MokroMike
Hoi Mars,

Heb je misschien voorbeelden van zijn anti-autochtoons racisme ?

Tja, ik heb je het doodstampen van een drugsverslaafde vrouw zien vergoeilijken op dit forum. Ik wil wel genuanceerd denken over de Marokkanen die daarbij betrokken waren. Maar de schuld in dezen bij het slachtoffer leggen vond ik in dezen toch wel onverantwoord. Marokkanen worden overdreven gestigmatiseerd en ten onrechte van vanalles en nog wat beschuldigd. Dat is fout, maar het omgekeerde beweren dat ze nooit wat verkeerd doen en dat de schuld altijd helemaal bij de anderen ligt vind ik dan weer net zo dom.

MokroMike
17-02-04, 01:07
Geplaatst door Marsipulami
Tja, ik heb je het doodstampen van een drugsverslaafde vrouw zien vergoeilijken op dit forum. Ik wil wel genuanceerd denken over de Marokkanen die daarbij betrokken waren. Maar de schuld in dezen bij het slachtoffer leggen vond ik in dezen toch wel onverantwoord. Marokkanen worden overdreven gestigmatiseerd en ten onrechte van vanalles en nog wat beschuldigd. Dat is fout, maar het omgekeerde beweren dat ze nooit wat verkeerd doen en dat de schuld altijd helemaal bij de anderen ligt vind ik dan weer net zo dom.

:confused: ..... Maslov is messing with your brain.

dus nogmaals het verzoek

Marsipulami
17-02-04, 01:23
Geplaatst door MokroMike
:confused: ..... Maslov is messing with your brain.

dus nogmaals het verzoek

Tja ik had het over die Anja die werd achtervolgd door een aantal Marokkaanse (ondermeer) medewerkers van een supermarkt waar ze een kleine diefstal zou gepleegd hebben. Een genuanceerde kijk op dit drama is niet hetzelfde als zeggen dat ze het verdiend had om doodgestampt te worden.

Simon
17-02-04, 09:10
Je kan toch niet de AEL laten leiden door iemand die in een rechtszaak verwikkeld is wegens heling? Weer typerend voor de AEL. Geen greintje verstand van communicatie.

Mocroboy
17-02-04, 09:15
Geplaatst door Simon
Je kan toch niet de AEL laten leiden door iemand die in een rechtszaak verwikkeld is wegens heling? Weer typerend voor de AEL. Geen greintje verstand van communicatie.
Ik denk dat er gewoon niemand anders is die het wou doen. Waarom zouden ze anders zolang gezocht hebben om uiteindelijk iemand als Zbaq maar tot voorzitter te maken? Ik zie het als zwaktebod. Gezien het feit dat hij met 95% van de stemmen gekozen is vermoed ik dat er ook helemaal geen tegenkandidaten waren.

Puk
17-02-04, 09:17
Geplaatst door Simon
Je kan toch niet de AEL laten leiden door iemand die in een rechtszaak verwikkeld is wegens heling? Weer typerend voor de AEL. Geen greintje verstand van communicatie.

Je kan altijd zeggen dat je leider om politieke redenen in de bak zit.

Laat de politieke gevangene Nabil onmiddelijk vrij!
Anders komen de islamitische hordes ook bij u in de straat even langs!

Alle politieke gevangenen moeten vrij!

Bericht voor de blanken:

Kijk meer naar de medium MTV en TMF!
Kijk naar de tot blanke geopereerde moslimneger Michael Jackson!!

:lachu:

Stuur dit mailtje aan iedereen door!

Maslov
17-02-04, 13:12
Geen enkele nieuwssite, krant of radio/tv zender maakt melding van het AELschokkende feit van deze verkiezing.
Ik heb het idee dat de AEL nergens echt serieus genomen wordt.

Nabil kom op, haal wat uir waar je mee op TV en radio kan komen, of moet er eerst weer iets een allochtoon/moslim gebeuren.

Zeno
17-02-04, 15:39
Ik snap nog steeds niet waarom de marokkanen in nederland niet zelf een politieke beweging starten. Er is hier (bijna) geen kiesdrempel.
Hopelijk laten ze zich niet voor het karretje spannen van een pan-europese arabisch-facistische liga, opgetrokken uit de stront van de borgerhoutse heide.

freya
17-02-04, 20:22
Geplaatst door Simon
Je kan toch niet de AEL laten leiden door iemand die in een rechtszaak verwikkeld is wegens heling? Weer typerend voor de AEL. Geen greintje verstand van communicatie.

Misschien zijn ze er zo zeker van dat hij vrijgesproken zal worden, bv omdat hij gewoon onschuldig is, dat ze zo'n stunt wel aan durven.

Shaheed
17-02-04, 22:10
Geplaatst door Marsipulami
Maar ik vind Abou Jahjah en Ahmed Azuz toch nog iets sterker dan Nabil. Soms vervalt Nabil in een anti-autochtoons racisme en dat merk ik niet bij het AEL in België. Die hebben gewoon het lef om op te komen voor zichzelf zonder racisme. Moed hebben en misstanden aan de kaak stellen is niet hetzelfde als vervallen in een eng wij-zij denken. Ook al lijken die twee soms veel op elkaar.



Voor zover ik heb begrepen is die Nabil Marmouch zelf getrouwd met een autochtone nederlandse vrouw en kan dus mijns inziens geen hollander-hater zijn.

Heb die nabil wel een paar keer op T.V. gezien maar vind hem eerlijk gezegd te soft, ze hadden een autochtone nederlander op die plek moeten zetten die tot de islam is bekeerd, een soort Abdullah Becx.
Hoe rechtvaardig zou het zijn als wij onze nederlandse bounty zouden hebben, een autochtone nederlander die de nederlanders gaat stigmatiseren en beledigen en de nederlandse decadente cultuur ter discussie stelt.

Maar we wachten geduldig af , we hebben geen haast , we gaan nergens heen..................

Mark
17-02-04, 22:40
Geplaatst door Shaheed

Heb die nabil wel een paar keer op T.V. gezien maar vind hem eerlijk gezegd te soft, ze hadden een autochtone nederlander op die plek moeten zetten die tot de islam is bekeerd, een soort Abdullah Becx.
Hoe rechtvaardig zou het zijn als wij onze nederlandse bounty zouden hebben, een autochtone nederlander die de nederlanders gaat stigmatiseren en beledigen en de nederlandse decadente cultuur ter discussie stelt.


Wat schuift dat? Ik ben best bereid die hypocriete racisten de waarheid te vertellen :) Voor de juiste prijs dan he.

Shaheed
17-02-04, 23:07
Geplaatst door Mark
Wat schuift dat? Ik ben best bereid die hypocriete racisten de waarheid te vertellen :) Voor de juiste prijs dan he.


Oke dan Mark! :duim:



Ben je bereid je te bekeren tot de islam en de vrouwen te respecteren en ze niet meer louter zien als lusobjecten?

Maslov
17-02-04, 23:31
Ben je bereid je te bekeren tot de islam en de vrouwen te respecteren en ze niet meer louter zien als lusobjecten?

?? Dus niet moslims zien vrouwen alleen als lustobjecten??

Moslimvrouwen dragen juist een hoofddoekje, omdat moslimmannen in de diverse landen waar de roots liggen daar wellustige blikken wierpen op de vrouwen in het verleden hoor.

Shaheed
17-02-04, 23:48
Geplaatst door Maslov
?? Dus niet moslims zien vrouwen alleen als lustobjecten??

Moslimvrouwen dragen juist een hoofddoekje, omdat moslimmannen in de diverse landen waar de roots liggen daar wellustige blikken wierpen op de vrouwen in het verleden hoor.


Moslim mannen respecteren de vrouw om haar intelligentie, haar karakter, haar eer en haar schoonheid die andere mannen niet hoeven te zien behalve haar man zelf.

Nederlanders zien de vrouw als een lusobject kijk alleen maar naar hoe die vrouwen op T.V. worden gepresenteerd, altijd halfnaakt, slank en het liefst blond.
Nederlanders respecteren de vrouw niet tenzij ze erop kunnen geilen, ze respecteren de inhoud niet maar slechts de verpakking.
Met alle nare effecten daarvan, de westerse vrouwen worden gehersenspoeld om er net zo uit te zien als barbie vandaar dat vele vrouwen zich vergrijpen aan siliconen en aan anorexia lijden.


En een vrouw is meer dan alleen een paar borsten en billen.

Maslov
18-02-04, 00:05
Moslim mannen respecteren de vrouw om haar intelligentie, haar karakter, haar eer en haar schoonheid die andere mannen niet hoeven te zien behalve haar man zelf.

Ja dat zien we elk jaar weer op de stranden en in zwembaden. Tjonge wat een waanideeën.

Op de rest van jouw reaktie reageer ik niet eens, wat een onzin.

Shaheed
18-02-04, 00:19
Geplaatst door Maslov
Ja dat zien we elk jaar weer op de stranden en in zwembaden. Tjonge wat een waanideeën.

Op de rest van jouw reaktie reageer ik niet eens, wat een onzin.


Nee jullie respecteren de vrouwen, dat zien we maar weer keer op keer, de meeste verkrachtingszaken worden gepleegd door autochtone blanke nederlanders.

Niks anders dan pervers vind ik jullie, om je vrouw halfnaakt op straat te laten lopen zodat andere mannen er op kunnen geilen, stelletje walgelijke mensen zijn jullie.


P.S. probeer eens inhoudelijk te reageren en niet als een bange muis te vluchten, weerleg mijn argumenten met bewijzen.

TonH
18-02-04, 00:52
Geplaatst door Shaheed
Niks anders dan pervers vind ik jullie, om je vrouw halfnaakt op straat te laten lopen zodat andere mannen er op kunnen geilen, stelletje walgelijke mensen zijn jullie.

Het gaat er écht niet bij je in hè, dat mijn vrouw ZELF kiest hoe ze op straat loopt?
En al helemaal niet dat ik daar niet eens wat over te zeggen zou WILLEN hebben.

Zeno
18-02-04, 00:58
Geplaatst door Shaheed
Nee jullie respecteren de vrouwen, dat zien we maar weer keer op keer, de meeste verkrachtingszaken worden gepleegd door autochtone blanke nederlanders.

Niks anders dan pervers vind ik jullie, om je vrouw halfnaakt op straat te laten lopen zodat andere mannen er op kunnen geilen, stelletje walgelijke mensen zijn jullie.


P.S. probeer eens inhoudelijk te reageren en niet als een bange muis te vluchten, weerleg mijn argumenten met bewijzen.

Beste Shaheed,

In absolute aantallen mag je dan mischien gelijk hebben, maar het gaat natuurlijk om de relatieve aantallen. En dan zie je dus dat de allochtonen verreweg de meeste verkrachtingen op hun naam kunnen schrijven. Temeer omdat het vaak ook nog groepsverkrachtingen zijn. Met een groep weerloze meisjes verkrachten kunnen ze wel, in hun eentje zijn ze te laf.
En bewijzen was tot voor kort natuurlijk moeilijk. Omdat de linkse kerk het onnodig vond statistieken op basis van afkomst bij te houden. Maar als je perse wil kan ik weleens op de universiteit kijken wat ik kan vinden.

Shaheed
18-02-04, 01:52
Geplaatst door Zeno
Beste Shaheed,

In absolute aantallen mag je dan mischien gelijk hebben, maar het gaat natuurlijk om de relatieve aantallen. En dan zie je dus dat de allochtonen verreweg de meeste verkrachtingen op hun naam kunnen schrijven. Temeer omdat het vaak ook nog groepsverkrachtingen zijn. Met een groep weerloze meisjes verkrachten kunnen ze wel, in hun eentje zijn ze te laf.
En bewijzen was tot voor kort natuurlijk moeilijk. Omdat de linkse kerk het onnodig vond statistieken op basis van afkomst bij te houden. Maar als je perse wil kan ik weleens op de universiteit kijken wat ik kan vinden.


Wil die resultaten weleens graag zien.

Shaheed
18-02-04, 01:53
Geplaatst door TonH
Het gaat er écht niet bij je in hè, dat mijn vrouw ZELF kiest hoe ze op straat loopt?
En al helemaal niet dat ik daar niet eens wat over te zeggen zou WILLEN hebben.


Dat is niet de vrije keus van je vrouw, jij onderdrukt je vrouw en verteld haar hoe ze erbij moet lopen.

TonH
18-02-04, 02:04
Geplaatst door Shaheed
Dat is niet de vrije keus van je vrouw, jij onderdrukt je vrouw en verteld haar hoe ze erbij moet lopen.

:confused:

Nog een keer: Mijn vrouw is een zelfstandig denkend en handelend mens.

Waar zit dan die onderdrukking? In haar 'zelfstandigheid'?

Mark
18-02-04, 07:41
Geplaatst door Shaheed
Oke dan Mark! :duim:


:)


Geplaatst door Shaheed

Ben je bereid je te bekeren tot de islam en de vrouwen te respecteren en ze niet meer louter zien als lusobjecten?

Nu vraag je te veel!

Maar ik ben best bereid ze soms in de ogen aan te kijken ipv 40 cm lager.

salmy
18-02-04, 10:48
Ik sta volledig achter AEL,maar ik heb een ernstig bezwaar dat zij alleen moslims en arabieren tot leden toelaten. Ik ben zelf van Marokkaans afkomst. Ik vind dat je daar mee heel veel mensen buiten sluit van deel name aan de organisatie. Hier mee creëer je een wangtrouw van andere groepen naar AEL als organisatie. Ik denk dat dat negatief werkt voor AEL en niet geloofwaardig overkomt. Ik snap ook niet wat de reden hier achter schuilt, ik zou denken dat je juiste iedereen tot de organisatie toelaat, want daarmee vergroot je de invloed van de organisatie in politiek. Overigens ik vind goed wat AEL allemaal doet. Eindelijk is er iemand die voor de moslims opneemt. Jammer van dat ene punt wat hierboven heb vermeldt. Ik hoop dat de leiding van AEL dat ook gaat zien dat je zo een organisatie als AEL meer steun nodig hebt dan alleen vanuit moslims. Ik ken genoeg mensen Moslims en niet moslims die zo willen aansluiten bij AEL maar vanwege dat punt (alleen moslims en arabieren kunnen lid worden )het toch vanaf zien.
Dat werkt averechts en uiteindelijk ben je ongeloofwaardig naar de mensen toe, ondanks je goede bedoelingen. Hopelijk dringt mijn verhaal tot de leiding van de organisatie.

Zeno
18-02-04, 14:27
Geplaatst door salmy
Overigens ik vind goed wat AEL allemaal doet. Eindelijk is er iemand die voor de moslims opneemt.

Ik word altijd lichtelijk onpasselijk van die slachtofferrol waarin moslims altijd zwelgen. "Eindelijk is er iemand die het voor de moslims opneemt" hahaha, tis gewoon bespottelijk. En dat na alles wat dit land moslims heeft gegeven. We hebben meer geld geinvesteerd in het onderwijs van marokkaanse kinderen dan in onze eigen kinderen (was ook wel nodig ook). Miljarden zijn er geinvesteerd in allerlei projecten voor allochtonen. Moskeeen hebben jullie mogen bouwen.

Niet schelden [Mod]

salmy
18-02-04, 14:58
Zeno,
Ik ga me niet verlagen tot jou niveau. Ondankbaar honden zegt meer over jou zwakbegaafde niveau dan over de moslims,maar dat is terzijde.

Jij hebt geen flauw benul wat moslims hier in Nederland mee maken sinds 11 September. Moslims worden afgebeeld als monsters die de wereld willen overheersen en maar te zwijgen over Bush en zijn Kruistocht tegen de islam en Nederland er achter aan.
Jij moet wat meer verdiepen in de mensen en wat hun bezig houdt voor dat je dat soort opmerking gaat maken. Dat getuigt van alles wat dom en onwetendheid is.

Tanzaoui1
18-02-04, 19:37
P.S. probeer eens inhoudelijk te reageren en niet als een bange muis te vluchten, weerleg mijn argumenten met bewijzen. [/B][/QUOTE]


Geef hem ervan langs SAHEED :duim:

Tanzaoui1
18-02-04, 19:46
Geplaatst door TonH
:confused:

Nog een keer: Mijn vrouw is een zelfstandig denkend en handelend mens.

Waar zit dan die onderdrukking? In haar 'zelfstandigheid'?


Je snapt het niet volgens mij. Je vrouw wordt onderdrukt door jou en de media. En de media wordt uiteraard gecontroleerd door de staat. Ga zelf je ogen eens open doen en blijf niet eeuwige in die drank hangen. Dat is het enige waar jullie naar uit kijken. De hele week werken zodat je de hele weekend kunt zuipen dat is het enige wat jullie in leven houd. En uiteindelijk die graf in werkt.

Dat noemen ze nou de westerse beschaving. Laat mij niet lachen stelletje.........

Zwarte Schaap
18-02-04, 21:21
Geplaatst door Simplico
Die uitsmijter op het laast was wel wat fel, maar de kern van mijn verhaal blijft gewoon overeind staan. Ik geef toe dat de sfeer sinds 11 september is omgeslagen. Maar ik heb in de media nog niets over monsters gehoord. Mischien als je naar de anti-westerse propaganda van arabische satelietzenders kijkt. En je hebt geen idee hoe goed ik me in de islam verdiep. Ben al een paar maanden bezig me er in te verdiepen.
Oja, beheer. Erg flauw hoor om mijn ip-adres te bannen. Mensen zoals Shaheed mogen mischien nog wel ergere dingen roepen en die krijgen alleen maar strafpunten. Ik wordt zonder enige waarschuwing geband. Echt klasse hoor! Mochten jullie je het in je hoofd halen ook dit ip-adres te bannen, realiseer je dan dit: ik zit nu via een vpn-verbinding achter het ip-adres van de faculteit Natuur- en Sterrenkunde van de universiteit Utrecht. Je banned dan dus niet alleen mij, maar heel de faculteit. Daar zullen een aantal marokkanen hier niet blij mee zijn. :D
Mochten jullie toch zo roekeloos zijn, dan duik ik onder en ga ik anonieme proxies verspreidt over de aardbol gebruiken. Ik weet nou eenmaal minstens net zo veel van ICT af als julie, en ik laat me niet de mond snoeren.

Je kunt je ook gewoon aanpassen in plaats van je eigen leven zuur te maken, hoef je ook geen verstoppertje meer te spelen.

ZbaqZbaq
18-02-04, 21:40
Geplaatst door Zeno
We hebben meer geld geinvesteerd in het onderwijs van marokkaanse kinderen dan in onze eigen kinderen (was ook wel nodig ook). Miljarden zijn er geinvesteerd in allerlei projecten voor allochtonen. Moskeeen hebben jullie mogen bouwen. Jullie mogen zelfs onze vrouwen neuken.


Niet schelden [Mod]

bij deze ... namens mij en alle mocro-prikkers op dit bord...

Bedankt :duim:

freya
18-02-04, 22:00
Geplaatst door ZbaqZbaq
bij deze ... namens mij en alle mocro-prikkers op dit bord...

Bedankt :duim:

:haha:

TonH
19-02-04, 00:38
Geplaatst door Tanzaoui1
Je snapt het niet volgens mij. Je vrouw wordt onderdrukt door jou en de media. En de media wordt uiteraard gecontroleerd door de staat. Ga zelf je ogen eens open doen en blijf niet eeuwige in die drank hangen. Dat is het enige waar jullie naar uit kijken. De hele week werken zodat je de hele weekend kunt zuipen dat is het enige wat jullie in leven houd. En uiteindelijk die graf in werkt.

Dat noemen ze nou de westerse beschaving. Laat mij niet lachen stelletje.........

Nee ik snap het zéker niet.

Dat m'n vrouw zich laat verleiden door de media en dat je dat onderdrukking noemt... Kan ik me wat bij voorstellen.
Maar nogmaals, kan ik verdorie antwoord krijgen op mijn vraag: HOE wordt mijn vrouw door mij onderdrukt?

En nog een paar vraagjes waar ik ook wel antwoord op wil:
Waar haal jij vandaan dat ik drink?
Waar haal jij vandaan waar ik naar uitkijk?
Wat weet jij van mijn weekindeling?

mark61
19-02-04, 01:06
Geplaatst door TonH
En nog een paar vraagjes waar ik ook wel antwoord op wil:
Waar haal jij vandaan dat ik drink?
Waar haal jij vandaan waar ik naar uitkijk?
Wat weet jij van mijn weekindeling?

Je bent een open boek. Iets met ouzo zeker?

TonH
19-02-04, 01:25
Geplaatst door mark61
Je bent een open boek. Iets met ouzo zeker?

Υφειά σας, ο φίλος μου. :D

Bertrand
19-02-04, 09:08
Geplaatst door salmy
Moslims worden afgebeeld als monsters die de wereld willen overheersen
Dit prikbord en vooral het islam prikbord versterken dat beeld alleen maar.

mark61
19-02-04, 11:31
Geplaatst door TonH
Υφειά σας, ο φίλος μου. :D

Nou da vind ik te vermoeiend, die codes. Efcharistó, sana da serefe kardesim! :cola:

Rabi'ah.
19-02-04, 13:02
bij deze ... namens mij en alle mocro-prikkers op dit bord...

Bedankt :duim:

:D :D :wohaa: :jumping: :fparty: :cola:

Whahahahaha den' wit'man jarusu..... :p :p :wink::wink:

Dutchguy
19-02-04, 13:15
Geplaatst door Tanzaoui1
Je snapt het niet volgens mij. Je vrouw wordt onderdrukt door jou en de media. En de media wordt uiteraard gecontroleerd door de staat. Ga zelf je ogen eens open doen en blijf niet eeuwige in die drank hangen. Dat is het enige waar jullie naar uit kijken. De hele week werken zodat je de hele weekend kunt zuipen dat is het enige wat jullie in leven houd. En uiteindelijk die graf in werkt.

Dat noemen ze nou de westerse beschaving. Laat mij niet lachen stelletje.........

Wie leert jou dit soort onzin?

mark61
19-02-04, 13:31
Geplaatst door Rabi'ah.
:D :D :wohaa: :jumping: :fparty: :cola:

Whahahahaha den' wit'man jarusu..... :p :p :wink::wink:

Welnee, ik geniet met volle teugen van al die tropische verrassingen... :melig: No mek tyuri dame.

Rabi'ah.
19-02-04, 17:31
Welnee, ik geniet met volle teugen van al die tropische verrassingen... No mek tyuri dame.

Tazzz :D :D

Ik word bang :knife_hea

Een witte die niet alleen Surinaams verstaat, maar het ook goed spelt! :wat?!:

Waar gaat het naartoe met de wereld...... :droef:

mark61
19-02-04, 17:53
Geplaatst door Rabi'ah.
Een witte die niet alleen Surinaams verstaat, maar het ook goed spelt! :wat?!:

Waar gaat het naartoe met de wereld...... :droef:

Goed spellen is heeel belangrijk! :student: Ef pisi no e kiri yu no fasi yu woron. (in de oude spelling dan, tis tenslotte een spreekwoord)

Geen paniek, van Arabisch weet ik vrijwel niets. Van Sranang eigenlijk ook niet.

Julien
23-02-04, 00:06
Geplaatst door Tanzaoui1
Je snapt het niet volgens mij. Je vrouw wordt onderdrukt door jou en de media. En de media wordt uiteraard gecontroleerd door de staat. Ga zelf je ogen eens open doen en blijf niet eeuwige in die drank hangen. Dat is het enige waar jullie naar uit kijken. De hele week werken zodat je de hele weekend kunt zuipen dat is het enige wat jullie in leven houd. En uiteindelijk die graf in werkt.

Dat noemen ze nou de westerse beschaving. Laat mij niet lachen stelletje.........

Wat lul jij nou?? :confused:

Ja, alle Marokkanen zijn bankovervallers en leven van een uitkering. Ook zo'n belachelijk stereotyp.

Webdisaster
24-02-04, 14:36
Geplaatst door Julien
Wat lul jij nou?? :confused:

Ja, alle Marokkanen zijn bankovervallers en leven van een uitkering. Ook zo'n belachelijk stereotyp.

Idd :hihi:


Nabil, congratz :moe:

RinC
24-02-04, 21:26
Geplaatst door Mark
Marmouch voorzitter AEL Nederland

http://images.fok.nl/upload/marmouch-ael.jpg
AEL-voorzitter Nabil Marmouch




http://markymix.com/collect/andy/graphics/conehead.jpg

Kon het niet laten :hihi:

-Y-

pyella
25-02-04, 11:32
Goede keuze, past wel bij AEL:
een crimineel als voorzitter

Webdisaster
25-02-04, 17:16
Geplaatst door RinCoonie
http://markymix.com/collect/andy/graphics/conehead.jpg

Kon het niet laten :hihi:

-Y-

:lol:!


Nasty :auw2:

Maarten
27-02-04, 14:29
Geplaatst door mark61
[B]


Geplaatst door TonH
[B]

Jammer dat ik zelden de tijd heb om op jullie te reageren. Dat kost elke keer wel een lappie, en ze blijven nogal eens onaf liggen. Begin me wel te benieuwen waar de heren zoal vandaan komen...

Maarten
27-02-04, 15:01
Geplaatst door Chaya2
Ik mag van mijn moeder niet met antisemieten spelen. :wijs:

Ik vraag me af of hij dat is. Ik heb ook wel eens met mijn tenen krom gezeten hoor, over wat hij schreef. Maar als je leeft met de optelsom van hoeveel misdaden die Israeli's per week zoal plegen, dan is dát de manier waarop je je uitdrukt.
Mij kun je net zo goed horen over "in zee drijven" hoor! Alleen geldt dat niet voor het volk, maar voor het hele regime daar! De staat Israel heeft zijn failliet al bijna bewezen. Dat mogen ze van mij inmiddels inderdáad van de kaart vegen, ook al denk ik daarbij in geen geval aan oorlog. De ondeugdelijkheid van die hele constructie daar is wel duidelijk. Dit is geen modern westers land meer, dit zijn een stelletje leugenaars met een enorm machtsmisbruik.

Het kan me geen lor schelen, dat het joden zijn, ook al zijn het in dit geval joden, en is de internationale steun daarvoor ook grotendeels joods. Ik was ook niet van plan, om elke misstand in Arabische landen te wijten aan het moslim zijn.
Ja, ik kan ze haten, al die leugenaars, en al die steuners van misdaden, en al die lui, die het liefst hun ogen in hun zak houden terwillen van hun eigen mensen, en al die racisten of halve racisten, maar zijn die neigingen joods?? Daggut niet. Als je het niet erg vind, beschouw ik joden gewoon als mensen. En is er soms wat mis met mensen? Helaas wel ja. Collectieve misdaden, dat is iets van de hele mensheid, óók van joden.

Nabil? Ik heb zelfs zijn ergste uitlatingen goed bekeken, maar vind dat ze samenhangen met die misdaad daar. Googelen met antisemitisme, dat is vooral iets voor amateurs en pro-Israel-propagandisten. Los dat zooitje daar maar op, en je vindt er na en tijdje geen spaan meer van terug. Dat wil zeggen: als ze snél zijn. Zo niet, dan kon je hier misschien inderdáad wel eens een manifest antisemitisme krijgen.

Maar Israel heeft nooit veel problemen gehad met antisemitisme in het buitenland, wel? Dat sterkt de heersende rechtse ideologie daar alleen maar, niet? Dat is toch de grote legitimatie voor elke misdaad, nietwaar?

Maarten
27-02-04, 15:15
Geplaatst door ZbaqZbaq
bij deze ... namens mij en alle mocro-prikkers op dit bord...

Bedankt :duim:

:hihi: Geen Dank! En als je nog ergens een Marokkaanse te neuk hebt liggen, éven goede vrienden! :hihi:
Noem die uitwisseling maar multicultureel glijmiddel. Nederland werd altijd al groot door de handel, nietwaar? De ene kont wast de andere! Noem het maar gerust de Nieuwe Gouden Eeuw vanwege de discotheken! Nieuwe Economische Politiek (N.E.P.)
Beheer: meteen modereren, en uitdelen die strafpunten..

ZbaqZbaq
29-02-04, 16:58
Geplaatst door Maarten
:hihi: Geen Dank! En als je nog ergens een Marokkaanse te neuk hebt liggen, éven goede vrienden! :hihi:
Noem die uitwisseling maar multicultureel glijmiddel. Nederland werd altijd al groot door de handel, nietwaar? De ene kont wast de andere! Noem het maar gerust de Nieuwe Gouden Eeuw vanwege de discotheken! Nieuwe Economische Politiek (N.E.P.)
Beheer: meteen modereren, en uitdelen die strafpunten..


ook echt weer iets typisch Nederlands....

geven ze een "cadeau", verwachten ze altijd weer iets terug :melig: