PDA

Bekijk Volledige Versie : Frans stadje in greep moslimfundamentalisten



Blade20
18-02-04, 08:26
Frans stadje in greep moslimfundamentalisten

In Frankrijk blijkt een klein voorstadje van Parijs, Trappes, verworden tot een plaats waar moslimfundamentalisten het voor het zeggen hebben. In de plaats met 28.000 inwoners, zo'n 50 kilometer ten westen van de Franse hoofdstad, heeft een radicalisering van het leven plaatsgevonden die zo snel en heftig is gegaan, dat ze nauwelijks meer terug te draaien lijkt. Vier op de vijf woningen in Trappes zijn woningwetwoningen. Zo'n 75 procent van de bewoners van die huizen is buitenlander. De politiek liet de kleine gemeente jaren aan zijn lot over, creëerde onvoldoende werkgelegenheid en de politie kreeg geen greep krijgt op de handel in drugs; de bevolking voelde zich daardoor niet meer veilig en gaf de buitenlanders daarvan de schuld.

Volgens sommigen komt de radicalisering voornamelijk omdat de voormalige communistische burgemeester ieder verzoek van de moslimgemeenschap afwees om in Trappes een moskee te bouwen. In de verkiezingscampagne van 2001 was diens grote rivaal Guy Malandain echter tot iedere concessie bereid. Jaouad Alkhaliki, een wetenschapper uit Straatsburg, zag zijn kans schoon om de Union des Muselmans de Trappes (UMT) in razend tempo om te bouwen van een algemene tot een fundamentalistische moslimorganisatie. De UMT riep alle moslims op hun stem op Malandain uit te brengen, en daardoor was het in een klap gebeurd met de communistische overheersing die het plaatsje decennia had gekend.

Geen rok meer
De ontwikkelingen in de moslimgemeenschap in Trappes hebben een dusdanig grote aantrekkingskracht op moslims elders in het land, dat de islam in Trappes inmiddels de grootste religie is geworden. Ook de UMT groeit hierdoor groter en groter. En met gevolgen; Alain Degois, die een theaterschool heeft, zag in een mum van tijd enkele getalenteerde vrouwelijke leerlingen veranderen van vrolijke comédiennes in van top tot teen gesluierde vrouwen, die hem niet meer groetten en hun ogen neersloegen als ze hem op straat tegenkwamen. Degois zegt zijn eigen geboorteplaats niet meer te herkennen. En Franse meisjes worden nu op straat uitgescholden door moslimmannen. ''Ik draag geen rok meer. Ik wil niet worden uitgescholden voor hoer'' zegt een 17-jarige scholiere.

Met de nieuwe wet op het verbod op hoofddoekjes op scholen dient zich een nieuwe escalatie aan: UMT-leider Alkhaliki heeft gedreigd die nieuwe wet aan zijn laars te lappen en alle meisjes opdracht te zullen geven gesluierd naar school te gaan. Onderwijspersoneel ziet bezorgd het nieuwe schooljaar tegemoet: ''De laatste tijd heb ik soms het gevoel alsof ik op een vulkaan leef in plaats van in Trappes,'' zegt één van de leraressen.

Bron: Fok! (http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=38666)

Blade20
18-02-04, 08:27
Gelukkig zal het stadje snel weer vrij zijn aangezien de burgemeester niet de wet wil opvolgen.

Dus Wizdom, Shahaad en co, stop maar met dansen en juichen want lang zal het toch niet aanhouden.

Mark
18-02-04, 08:34
Goed te horen dat er nog echte moslims zijn die staan voor hun geloof :duim:

Blade20
18-02-04, 08:38
Geplaatst door Mark
Goed te horen dat er nog echte moslims zijn die staan voor hun geloof :duim:

Je bedoeld mensen die de omgekeerde halve maan dienen (duivelsaanbidders), want het heeft niets met de Islam te maken.

000NobelPrizes
18-02-04, 08:42
Ik zie dat de bevrijding van Frankrijk al is begonnen.

En, Shaheed, wanneer zijn wij nou 's aan de beurt?

Mark
18-02-04, 08:45
Geplaatst door Blade20
Je bedoeld mensen die de omgekeerde halve maan dienen (duivelsaanbidders), want het heeft niets met de Islam te maken.

Nee, nee....

Ook wij zullen snel bevrijdt worden van onze sbs6 en sloggi onderdrukkers... vrouwen zullen weer de heerlijke vrijheid van bedekte haren kunnen proeven die ze zo lang is ontzegd.

En dat allemaal onder leiding van de christelijk-islamitische gelovigen :fpetaf:

Wat zullen we in een paradijs leven :tover:

Blade20
18-02-04, 09:01
Geplaatst door Mark
Nee, nee....

Ook wij zullen snel bevrijdt worden van onze sbs6 en sloggi onderdrukkers... vrouwen zullen weer de heerlijke vrijheid van bedekte haren kunnen proeven die ze zo lang is ontzegd.

En dat allemaal onder leiding van de christelijk-islamitische gelovigen :fpetaf:

Wat zullen we in een paradijs leven :tover:

sarcasme en satire. :moe:

Anyway, langer als 200 jaar kan hun heerschappij toch niet duren, de aarde is aan het zelfvernietigen. Het lijkt erop dat als de Moslims over ons zullen heersen dat het een teken van de Appocalips is.

plexus
18-02-04, 09:14
Blade20 je gaat me toch niet vertellen dat jij constant in een soort angst - wereld leeft... is nie goed... :student:

taouanza
18-02-04, 09:15
En Franse meisjes worden nu op straat uitgescholden door moslimmannen. ''Ik draag geen rok meer. Ik wil niet worden uitgescholden voor hoer'' zegt een 17-jarige scholiere.



:jammer:

Marsipulami
18-02-04, 09:17
Geplaatst door Blade20
Frans stadje in greep moslimfundamentalisten

In Frankrijk blijkt een klein voorstadje van Parijs, Trappes, verworden tot een plaats waar moslimfundamentalisten het voor het zeggen hebben.

Goed zo. Het stadje Trappes zal in de Europese geschiedenis dezelfde rol gaan vervullen als Badr (nabij Medina) in de geschiedenis van het Arabische schiereiland. Een klein groepje onverschrokken moslims wonnen in de beginperiode van de islam de strijd tegen een enorme vijandelijke overmacht die de islam van de aardbodem wilde vegen.

http://www.al-islaam.com/al-islaam/artikelen/rawdatoelanwar/66.htm

Blade20
18-02-04, 09:23
Geplaatst door plexus
Blade20 je gaat me toch niet vertellen dat jij constant in een soort angst - wereld leeft... is nie goed... :student:

Ik ken geen angst, enkel haat en woede.

Mark
18-02-04, 09:25
Geplaatst door taouanza
:jammer:

Vanmorgen kwam ik ook een meisje in een rokje tegen, ik ben er nog onpasselijk van! Kunnen ze daar niets tegen doen? Ik riep nog "hoer" tegen haar maar het hielp niet :( Ook de politie wil niets doen tegen deze inbreuk op mijn zedigheid.

Hopelijk krijgen mijn medestanders snel een democratische meerderheid.

Blade20
18-02-04, 09:25
Geplaatst door Marsipulami
Goed zo. Het stadje Trappes zal in de Europese geschiedenis dezelfde rol gaan vervullen als Badr (nabij Medina) in de geschiedenis van het Arabische schiereiland. Een klein groepje onverschrokken moslims wonnen in de beginperiode van de islam de strijd tegen een enorme vijandelijke overmacht die de islam van de aardbodem wilde vegen.

http://www.al-islaam.com/al-islaam/artikelen/rawdatoelanwar/66.htm

Er zit een belangrijk verschil in Mars. (AEL \ Dyab of op zijn minst een aanhanger)

Hoe wil een volk zich verzetten als ze allemaal dood zijn? Juist, niet.

Mark
18-02-04, 09:26
Geplaatst door Marsipulami
Goed zo. Het stadje Trappes zal in de Europese geschiedenis dezelfde rol gaan vervullen als Badr (nabij Medina) in de geschiedenis van het Arabische schiereiland. Een klein groepje onverschrokken moslims wonnen in de beginperiode van de islam de strijd tegen een enorme vijandelijke overmacht die de islam van de aardbodem wilde vegen.

http://www.al-islaam.com/al-islaam/artikelen/rawdatoelanwar/66.htm

Vandaag Trappes, morgen Parijs :student:

Help je me mee de luidsprekers voor het gebed aan de Notre Dame te hangen Mars?

plexus
18-02-04, 09:27
Geplaatst door Blade20
Ik ken geen angst, enkel haat en woede.

gelukkig... zijn beide mooie eigenschappen...

Daviddavid
18-02-04, 09:29
Geplaatst door Blade20
En Franse meisjes worden nu op straat uitgescholden door moslimmannen. ''Ik draag geen rok meer. Ik wil niet worden uitgescholden voor hoer'' zegt een 17-jarige scholiere.





Dat meisje begrijpt er niks van. Zij wordt nu juist gewaardeerd om haar intelligentie en niet langer uitgebuit door de Sloggi-pervo's

Marsipulami
18-02-04, 09:30
Geplaatst door Mark
Vandaag Trappes, morgen Parijs :student:

Help je me mee de luidsprekers voor het gebed aan de Notre Dame te hangen Mars?

Ja, ik breng een ladder mee en jij mag de muezzin worden, naar het voorbeeld van Bilal de eerste gebedsomroeper van de islaam.

Mark
18-02-04, 09:31
Geplaatst door Daviddavid
Dat meisje begrijpt er niks van. Zij wordt nu juist gewaardeerd om haar intelligentie en niet langer uitgebuit door de Sloggi-pervo's

Die ondankbare slet begrijpt niet dat ze nu vrij is om verplicht lange gewaden te dragen!

Mark
18-02-04, 09:32
Geplaatst door Marsipulami
Ja, ik breng een ladder mee en jij mag de muezzin worden, naar het voorbeeld van Bilal de eerste gebedsomroeper van de islaam.

Heel goed Mars,

En daarna help ik jou met het sluiten van alle bierbrouwerijen en cafes in Belgie :duim:

Marsipulami
18-02-04, 09:35
Geplaatst door Mark
Heel goed Mars,

En daarna help ik jou met het sluiten van alle bierbrouwerijen en cafes in Belgie :duim:

Nee, nee die gaan we niet sluiten maar een reconversie doorvoeren naar de productie van een light variant van Marokkaanse ice-tea met na3na3. :jumping:

Royce
18-02-04, 10:46
Wel komisch dit. Maar als ik het goed begrijp is meer dan 50% moslim in dat voorstadje. Kifash, gaat de democratie nu opeens afgeschaft worden ofzo?

jaja
18-02-04, 10:49
Geplaatst door Royce
Wel komisch dit. Maar als ik het goed begrijp is meer dan 50% moslim in dat voorstadje. Kifash, gaat de democratie nu opeens afgeschaft worden ofzo? je bedoelt dat elke moslim voor deze toestanden is?? Het komt niet in je op dat mogelijk één of twee moslims er tegen zijn? Ik bedoel, die moslima's die op de theaterschool zaten .. en opeens volledig "anders" zijn, zijn volgens jou gewoon uit zichzelf tot inkeer gekomen??

Ik begrijp dat toch alle moslims gelijk zijn .. allemaal voor de islam zoals ze in dat stadje beleden wordt door die gekke groep!! :roker:

Mark
18-02-04, 10:50
Geplaatst door Royce
Wel komisch dit. Maar als ik het goed begrijp is meer dan 50% moslim in dat voorstadje. Kifash, gaat de democratie nu opeens afgeschaft worden ofzo?

Niet nodig, meeste stemmen gelden :)

Democratie is een groot goed :boogjes:

taouanza
18-02-04, 10:50
Geplaatst door Royce
Wel komisch dit. Maar als ik het goed begrijp is meer dan 50% moslim in dat voorstadje. Kifash, gaat de democratie nu opeens afgeschaft worden ofzo?

Het doel heiligt de middelen, nietwaar?:moe:


Wat is het weer traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

Royce
18-02-04, 10:51
Geplaatst door jaja
je bedoelt dat elke moslim voor deze toestanden is?? Het komt niet in je op dat mogelijk één of twee moslims er tegen zijn? Ik bedoel, die moslima's die op de theaterschool zaten .. en opeens volledig "anders" zijn, zijn volgens jou gewoon uit zichzelf tot inkeer gekomen??

Ey pik. Ik bedoel geen ruk. Ik ga enkel af op de titel. Ìk ben sowieso tegen theaterscholen.

Royce
18-02-04, 10:53
Geplaatst door Daviddavid
Dat meisje begrijpt er niks van. Zij wordt nu juist gewaardeerd om haar intelligentie en niet langer uitgebuit door de Sloggi-pervo's


Dit herken ik. Dat arme meisje wordt onderdrukt. Die moslims proberen haar te bevrijden. Arme meisje weet niet dat ze geen rok wilt dragen. Die rok is als `n jodenster voor haar. De onderdrukking is er zo ingetimmerd. Ze weet het zelf niet. Ze is gehersenspoeld. MTV et co.


:moe:

theemuts
18-02-04, 10:54
Nog even en het vreemdelingen legioen zal Trappes weer bevrijden.

Daviddavid
18-02-04, 11:08
Geplaatst door Royce
Dit herken ik. Dat arme meisje wordt onderdrukt. Die moslims proberen haar te bevrijden. Arme meisje weet niet dat ze geen rok wilt dragen. Die rok is als `n jodenster voor haar. De onderdrukking is er zo ingetimmerd. Ze weet het zelf niet. Ze is gehersenspoeld. MTV et co.


:moe:


Mannen zijn fijn! Ze helpen meisjes voortdurend om zich te realiseren dat ze hoe dan ook onderdrukt worden en helpen ze vervolgens om zich te bevrijden. Van hoofddoeken, jodensterren en sloggi's. Meisjes mogen blij zijn dat zoveel mannen hen willen helpen want meisjes kunnen dat niet zelf! Lieve mannen!

Royce
18-02-04, 11:09
Geplaatst door Daviddavid
Mannen zijn fijn! Ze helpen meisjes voortdurend om zich te realiseren dat ze hoe dan ook onderdrukt worden en helpen ze vervolgens om zich te bevrijden. Van hoofddoeken, jodensterren en sloggi's. Meisjes mogen blij zijn dat zoveel mannen hen willen helpen want meisjes kunnen dat niet zelf! Lieve mannen!


Ben ik het niet mee eens. Bepaalde mannen moeten ook nog het licht zien.

jaja
18-02-04, 11:20
Geplaatst door Royce
Ey pik. Ik bedoel geen ruk. Ik ga enkel af op de titel. Ìk ben sowieso tegen theaterscholen. je leek te zeggen dat er nu eenmaal een meerderheid aan moslims in dat stadje was, dus moet men niet zeuren dat het er zo toegaat ... democratie ... daarmee lijk je toch een heel duidelijk beeld te hebben over wat "moslims willen" ....
Persoonlijk vraag ik mij af of moslims dit eigenlijk wel willen ... zeker niet alle moslims .. dus als we het over democratie hebben, is het zeer de vraag of bij een echt vrije keuze Trappes er zo uit zou zien zoals het er nu uit ziet ... JUIST met een meerderheid van "moslims" in die stad.

Shaheed
18-02-04, 11:22
Geplaatst door Blade20
Gelukkig zal het stadje snel weer vrij zijn aangezien de burgemeester niet de wet wil opvolgen.

Dus Wizdom, Shahaad en co, stop maar met dansen en juichen want lang zal het toch niet aanhouden.


Allah oe akbar! Laat de democratie zegevieren!

En waarom zal die burgemeester afgezet worden, in Nl verscahffen ook vele burgemeesters onderdak aan uitgeprocedeerde asielzoekers, moet kunnen vind ik.

En zeg nou eerlijk gaat de politie vrouwen oppakken en in een cel zetten omdat ze een hoofddoek dragen?
Lijkt me sterk, ook daar hebben ze een cellentekort.
De beste manier om de anti-hoofddoek wet te bestrijden is burgerlijke ongehoorzaamheid te vergelijken met de sitt-ins die de zwarte bevolking 40 jaar geleden hield in amerika omdat ze werden geweigerd in restaurants puur en alleen omdat ze zwart zijn.
Gevolgd door massale demonstraties en als er een paar rellen uitbreken hoeft dat niet per se een negatieve gevolg te hebben, misschien dat de nederlanders dan wakker worden en hen racistische wet intrekken.

Royce
18-02-04, 11:24
Geplaatst door jaja
je leek te zeggen dat er nu eenmaal een meerderheid aan moslims in dat stadje was, dus moet men niet zeuren dat het er zo toegaat ... democratie ... daarmee lijk je toch een heel duidelijk beeld te hebben over wat "moslims willen" ....
Persoonlijk vraag ik mij af of moslims dit eigenlijk wel willen ... zeker niet alle moslims .. dus als we het over democratie hebben, is het zeer de vraag of bij een echt vrije keuze Trappes er zo uit zou zien zoals het er nu uit ziet ... JUIST met een meerderheid van "moslims" in die stad.


Ik hoef geen Marokkaanse of Turkse buren. Nuff said I guess. Je kan je tussenuren beter besteden. Papers nakijken ofzo.

Zwarte Schaap
18-02-04, 11:24
Geplaatst door Daviddavid
Mannen zijn fijn! Ze helpen meisjes voortdurend om zich te realiseren dat ze hoe dan ook onderdrukt worden en helpen ze vervolgens om zich te bevrijden. Van hoofddoeken, jodensterren en sloggi's. Meisjes mogen blij zijn dat zoveel mannen hen willen helpen want meisjes kunnen dat niet zelf! Lieve mannen!

En wat is jouw rol hierin? Trouwens, neem jij in je relatie een mannetjesrol of een vrouwtjesrol in?

Shaheed
18-02-04, 11:25
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ik zie dat de bevrijding van Frankrijk al is begonnen.

En, Shaheed, wanneer zijn wij nou 's aan de beurt?


Heb geduld toekomstige moslima, we zijn ook in Nederland bezig het duurt niet lang meer.

P.S. mocht je alvast een paar hijaabs willen bestellen dan kan dat , heb een broer die onlangs in rotterdam-zuid een islamitische winkel is begonnen waar ze ook diverse boeken verkopen kan fikse kortingen voor je regelen................ :stout:

Let me know.

jaja
18-02-04, 11:29
Geplaatst door Shaheed
Heb geduld toekomstige moslima, we zijn ook in Nederland bezig het duurt niet lang meer.

P.S. mocht je alvast een paar hijaabs willen bestellen dan kan dat , heb een broer die onlangs in rotterdam-zuid een islamitische winkel is begonnen waar ze ook diverse boeken verkopen kan fikse kortingen voor je regelen................ :stout:

Let me know. zijn ze nu al in de ramsj ..?? :melig2:

Daviddavid
18-02-04, 11:35
Geplaatst door Zwarte Schaap
En wat is jouw rol hierin? Trouwens, neem jij in je relatie een mannetjesrol of een vrouwtjesrol in?


Ik kleed vrouwen uit voor de kost en dan moeten ze op de foto. Móéten, natuurlijk, ik dwing ze als geperverteerd individu. Ze hebben geen vrije keus.

En wat die relatie betreft: homo is mannetje met mannetje. mannetjesrol en vrouwtjesrol is bij heterootjes. Niet alles vanuit je heteroperspectief bekijken, schaapje!

Zwarte Schaap
18-02-04, 11:38
Geplaatst door Daviddavid
Ik kleed vrouwen uit voor de kost en dan moeten ze op de foto. Móéten, natuurlijk, ik dwing ze als geperverteerd individu.

En wat die realtie betreft: homo is mannetje met mannetje. mannetjesrol en vrouwtjesrol is bij heterootjes. Niet alles vanuit je heteroperspectief bekijken, schaapje!

Bijna alle homos die ik ken en een paar vormen speelt er altijd één het mannetjesrol en de ander een vrouwtjesrol. Zelfs bij lesboparen zie ik dat ook.

Daviddavid
18-02-04, 11:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bijna alle homos die ik ken en een paar vormen speelt er altijd één het mannetjesrol en de ander een vrouwtjesrol. Zelfs bij lesboparen zie ik dat ook.

En hoe zien die rollen er dan uit? De een doet de afwas en de ander timmert? De een loopt op hakken en de ander op kistjes? Leg het me uit!

mark61
18-02-04, 11:49
Ach kinderen, dat krijg je als je jarenlang de bouw van een moskee verbiedt. Die communistische burgemeester was een beest en al jaren in opspraak. Overigens moet je niet de huidige burgemeester en de directeur van die club met elkaar verwarren.

Maar tis inderdaad opvallend hoe alle mannen altijd zo goed weten wat vrouwen denken en willen ofte moeten denken en willen.

Dames, denkt en wilt u wel? En trekt u zelf uw klep eens open, dan weten die mannen eindelijk eens wat u wilt.

000NobelPrizes
18-02-04, 11:53
Geplaatst door Shaheed
Heb geduld toekomstige moslima, we zijn ook in Nederland bezig het duurt niet lang meer.

Is goed schat.
De ware radicale wordt overigens gekenmerkt door zwijgzaamheid, wist je dat? Die worden getraind om zich koest te houden over wat ze westerlingen door de strot willen duwen :lachu:


een broer die onlangs in rotterdam-zuid een islamitische winkel is begonnen waar ze ook diverse boeken verkopen kan fikse kortingen voor je regelen................ :stout:

Let me know.
Ik word al gratis onderwezen, thanks.
Hoop voor je broer dat hij iets aan zijn religie kan verdienen.

Zwarte Schaap
18-02-04, 11:57
Geplaatst door Daviddavid
En hoe zien die rollen er dan uit? De een doet de afwas en de ander timmert? De een loopt op hakken en de ander op kistjes? Leg het me uit!

Dat is per paar afhankelijk. Bij lesbos zie je vaak dat diegene die de mannetjesrol speelt een korte kapsel neemt en zich meer in typische mannelijke kleding hult zoals een spijkerbroek en zwart leren jas, vaak probeert ze dan ook haar borsten te verhullen door wijde kleding aan te trekken. Diegene die een vrouwtjesrol speelt heeft vaak langer haar en ziet er net zo uit als een gewone vrouw met make up etc.. Vaak is de mannelijke lesbo stoer en heel jaloers als haar vriendin met andere mannen praat.

Maar goed ik ga hier geen subdiscussie beginnen, ik stelde je de vraag omdat jij als man over andere mannen klaagde dat mannen alles voor vrouwen bepalen. Nou vond ik jou als man precies hetzelfde doen als wat jij de andere mannen beticht, jij sprak voor hun. Zelfs het praten
bepalen de mannen.

Opeens bedacht ik me, mischien voelt hij zich veel meer verwant met vrouwen, vandaar die vraag over een mannen- of vrouwenrol.

Zwarte Schaap
18-02-04, 12:00
Geplaatst door mark61
Maar tis inderdaad opvallend hoe alle mannen altijd zo goed weten wat vrouwen denken en willen ofte moeten denken en willen.

Dames, denkt en wilt u wel? En trekt u zelf uw klep eens open, dan weten die mannen eindelijk eens wat u wilt.

Weet je dat nog steeds niet mark? Vrouwen willen winkelen en (be)geleid worden.

000NobelPrizes
18-02-04, 12:00
Geplaatst door mark61


Dames, denkt en wilt u wel? En trekt u zelf uw klep eens open, dan weten die mannen eindelijk eens wat u wilt.
Scroll around, zou ik zeggen. Alleen al op dit forum staan plenty publicaties van vrouwen die zeiden wat ze wilden en welk gevolg dat voor hen heeft gehad.

taouanza
18-02-04, 12:02
Geplaatst door mark61
Ach kinderen, dat krijg je als je jarenlang de bouw van een moskee verbiedt. Die communistische burgemeester was een beest en al jaren in opspraak. Overigens moet je niet de huidige burgemeester en de directeur van die club met elkaar verwarren.

Maar tis inderdaad opvallend hoe alle mannen altijd zo goed weten wat vrouwen denken en willen ofte moeten denken en willen.

Dames, denkt en wilt u wel? En trekt u zelf uw klep eens open, dan weten die mannen eindelijk eens wat u wilt.

Welke mannen?
Om te mogen denken moet je eerst de standpunt weten van die man die je toestemming geeft om na te denken.Anders zegt hij toch dat je verwestert of gebrainwashed bent.:moe:

taouanza
18-02-04, 12:05
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Scroll around, zou ik zeggen. Alleen al op dit forum staan plenty publicaties van vrouwen die zeiden wat ze wilden en welk gevolg dat voor hen heeft gehad.

:verward:

000NobelPrizes
18-02-04, 12:06
Geplaatst door Zwarte Schaap
Weet je dat nog steeds niet mark? Vrouwen willen winkelen en (be)geleid worden.

De spirituele en intellectuele rijkdom van jouw omgeving is verpletterend, Schaap. :wink:

Daviddavid
18-02-04, 12:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat is per paar afhankelijk. Bij lesbos zie je vaak dat diegene die de mannetjesrol speelt een korte kapsel neemt en zich meer in typische mannelijke kleding hult zoals een spijkerbroek en zwart leren jas, vaak probeert ze dan ook haar borsten te verhullen door wijde kleding aan te trekken. Diegene die een vrouwtjesrol speelt heeft vaak langer haar en ziet er net zo uit als een gewone vrouw met make up etc.. Vaak is de mannelijke lesbo stoer en heel jaloers als haar vriendin met andere mannen praat.




Goeie genade, wat een clichépotten ken jij! Dat ze nog bestáán! waarschijnlijk zijn dat de enige die je opvallen - niet geheel onbegrijpelijk overigens. Geen wonder dat je zo'n vervrongen idee van homo-relaties hebt. De andere potten herken je waarschijnlijk niet eens als zodanig.

Erg mooi vind ik trouwens "gewone vrouwen"! zo zie je maar weer hoe jij (onbewust waarschijnlijk) redeneert! Hetro's zijn gewoon, anderen niet. Tpyisch, typisch.

Enfin, genoeg hierover, heb je een pb tje gestuurd. Deze discussie ging over moslims en frankrijk. niet over de huishoudelijke taken van potten.

Royce
18-02-04, 12:07
Geplaatst door 151 NobelPrizes
De spirituele en intellectuele rijkdom van jouw omgeving is verpletterend, Schaap. :wink:


Feyenoord! Feyenoord! Feyenoord!

Daviddavid
18-02-04, 12:10
sorry, dubbel

mark61
18-02-04, 12:10
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Scroll around, zou ik zeggen. Alleen al op dit forum staan plenty publicaties van vrouwen die zeiden wat ze wilden en welk gevolg dat voor hen heeft gehad.

Recentelijk ben ik alleen die Chahdortt tegengekomen. Die aangehaald is. Ik bedoel dames hier ter plekke.

mark61
18-02-04, 12:13
Geplaatst door taouanza
Welke mannen?
Om te mogen denken moet je eerst het standpunt weten van die man die je toestemming geeft om na te denken. Anders zegt hij toch dat je verwesterd of gebrainwashed bent.:moe:

Alle mannen toch? En als je nou s schijt hebt aan wat al die mannen vinden? Rustig laten zeggen. Hun probleem.

000NobelPrizes
18-02-04, 12:15
Geplaatst door mark61
Recentelijk ben ik alleen die Chahdortt tegengekomen. Die aangehaald is. Ik bedoel dames hier ter plekke.

Oh dat. Nou, zie mijn quotum strafpunten dan ;)

Zwarte Schaap
18-02-04, 12:15
Geplaatst door Daviddavid
Erg mooi vind ik trouwens "gewone vrouwen"! zo zie je maar weer hoe jij (onbewust waarschijnlijk) redeneert! Hetro's zijn gewoon, anderen niet. Tpyisch, typisch. Homosexualiteit is en blijft een afwijking daar kan ik niets aan doen.

mark61
18-02-04, 12:16
Geplaatst door Zwarte Schaap
Weet je dat nog steeds niet mark? Vrouwen willen winkelen en (be)geleid worden.

(Be)geleid jij ze bij het shoppen? Kleuradviezen voor de 3dubbele hoofddoek enzo? Wat een leven...dan liever eenzaam in mijn huisje niet gevonden worden...

taouanza
18-02-04, 12:18
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Oh dat. Nou, zie mijn quotum strafpunten dan ;)


Zo mevrouw Bescheidenheid, jij bent hier dus de enige met een eigen mening?:rolleyes:

Zwarte Schaap
18-02-04, 12:19
Geplaatst door 151 NobelPrizes
De spirituele en intellectuele rijkdom van jouw omgeving is verpletterend, Schaap. :wink: Herkende je jezelf erin?

000NobelPrizes
18-02-04, 12:22
Geplaatst door Zwarte Schaap
Herkende je jezelf erin?

Ik heb een pesthekel aan winkelen, en begeleid worden hoef ik al helemaal niet.

Ik zat me net af te vragen of ik nu wel vrouw was.

mark61
18-02-04, 12:26
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Oh dat. Nou, zie mijn quotum strafpunten dan ;)

Mijn god. Toen jij je levensverhaal vertelde, gebukt onder de hoofddoekplicht in Amsterdam-Zuid, kreeg je subiet 24 strafpunten wegens onzedelijke taal en opruiing van onschuldige onwetende onderdrukte moslima's. Quel drame!

Julien
18-02-04, 12:31
Geplaatst door Marsipulami
Goed zo. Het stadje Trappes zal in de Europese geschiedenis dezelfde rol gaan vervullen als Badr (nabij Medina) in de geschiedenis van het Arabische schiereiland. Een klein groepje onverschrokken moslims wonnen in de beginperiode van de islam de strijd tegen een enorme vijandelijke overmacht die de islam van de aardbodem wilde vegen.

http://www.al-islaam.com/al-islaam/artikelen/rawdatoelanwar/66.htm

De Fransen zijn de oorspronkelijke inwoners, niet de moslims. Deze fundamentalisten hebben zich dus aan te passen aan de Franse wet en als ze dat niet willen doen rotten ze maar op.

Trappes is Frans en van Frankrijk, HET IS GEEN MEDINA!!

Zwarte Schaap
18-02-04, 12:31
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ik heb een pesthekel aan winkelen, en begeleid worden hoef ik al helemaal niet.

Ik zat me net af te vragen of ik nu wel vrouw was. Mischien ben je wel een mannelijke lesbo en weet je dat nog niet van jezelf.

000NobelPrizes
18-02-04, 12:32
Geplaatst door mark61
Mijn god. Toen jij je levensverhaal vertelde,

lk kijk wel uit


gebukt onder de hoofddoekplicht

Zo zwaar is dat textiel toch niet?


in Amsterdam-Zuid,

Hoe wist je dat?


kreeg je subiet 24 strafpunten wegens onzedelijke taal en opruiing van onschuldige onwetende onderdrukte moslima's.
Bingo!!!

Royce
18-02-04, 12:33
Geplaatst door Julien
De Fransen zijn de oorspronkelijke inwoners, niet de moslims. Deze fundamentalisten hebben zich dus aan te passen aan de Franse wet en als ze dat niet willen doen rotten ze maar op.

Trappes is Frans en van Frankrijk, HET IS GEEN MEDINA!!


See See! Langzaamaan komt je Ware LePen aard omhoog...:)

Julien
18-02-04, 12:33
ik ken Trappes trouwens heel goed, iik heb 4 jaar in La Frette gewoond (dat ligt niet ver van Trappes in de Parijse regio) en het zijn vnl de normale (niet-fundamentalistische) moslims die uit dit broeinest van fundamentalisme vertrekken. Ze voelen zich daar niet thuis.

000NobelPrizes
18-02-04, 12:35
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mischien ben je wel een mannelijke lesbo en weet je dat nog niet van jezelf.
Dat heb ik al een paar keer onderzocht. Het antwoord is nee ;)

Julien
18-02-04, 12:36
Geplaatst door Royce
See See! Langzaamaan komt je Ware LePen aard omhoog...:)

Royce springt een gat in de lucht want hij kan weer geilen op een anti-islamitische uitspraak in zijn ogen.

Luister nou eens jongen, als Marsipulami Trappes vergelijkt met Medina; zeg ik: DAT IS NIET TE VERGELIJKEN want Trappes is een Franse stad en ook de Franse moslims daar moeten zich houden aan de Franse wet, en als ze dat niet willen moeten ze maar weg. Er is geen sprake van dat deze paar fundi's de Franse samenleving kunnen/ zullen veranderen.

Begrijpend lezen!

Ik dacht dat jij ook tegen de Joodse bezetting van Palestina was? Nou, ik ben net zo goed tegen de fundamentalistische moslimbezetting van Frankrijk.

mark61
18-02-04, 12:37
Geplaatst door Julien
De Fransen zijn de oorspronkelijke inwoners, niet de moslims. Deze fundamentalisten hebben zich dus aan te passen aan de Franse wet en als ze dat niet willen doen rotten ze maar op.

Trappes is Frans en van Frankrijk, HET IS GEEN MEDINA!!

Ik dacht al, waar blijft Julien? La Patrie staat in brand. Aux armes!

Ik altijd maar denken dat L'Algérie een full-fledged département was met echte Franse staatsburgers erin, ipv een DOM/TOM. Hoe komen al die lui anders in de Hexagone te wonen? Beetje respect voor je medelanders...

Zwarte Schaap
18-02-04, 12:39
Geplaatst door Julien
het zijn vnl de normale (niet-fundamentalistische) moslims die uit dit broeinest van fundamentalisme vertrekken. Ze voelen zich daar niet thuis.


Geplaatst door Julien
Deze fundamentalisten (seculieren) hebben zich dus aan te passen aan de Franse wet en als ze dat niet willen doen rotten ze maar op.

mark61
18-02-04, 12:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Homosexualiteit is en blijft een afwijking daar kan ik niets aan doen.

Afwijking van wat? De biologie, de beschaving, de sirat mustaqim of alle tezamen en nog wat? Al naar gelang het antwoord kan je er wel wat aan doen...

Julien
18-02-04, 12:41
ik heb dieeep respect voor mijn medefransen die moslim zijn. daarvoor kennen jullie mij niet. maar ik heb geen respect voor fundamentalisten die Frankrijk verpesten.

Franse gematigde moslims zullen pcies hetzelfde zeggen als ik.

Hou eens op met het beschuldigen van anti-islamisme om alles. Jullie zijn precies als Nafthaniel met zijn antisemitisme.

Ik heb kritiek op de fundamentalisrtische islam, NIET DE ISLAM.

Royce
18-02-04, 12:43
Geplaatst door Julien
Royce springt een gat in de lucht want hij kan weer geilen op een anti-islamitische uitspraak in zijn ogen.

Luister nou eens jongen, als Marsipulami Trappes vergelijkt met Medina; zeg ik: DAT IS NIET TE VERGELIJKEN want Trappes is een Franse stad en ook de Franse moslims daar moeten zich houden aan de Franse wet, en als ze dat niet willen moeten ze maar weg. Er is geen sprake van dat deze paar fundi's de Franse samenleving kunnen/ zullen veranderen.

Begrijpend lezen!

Ik dacht dat jij ook tegen de Joodse bezetting van Palestina was? Nou, ik ben net zo goed tegen de fundamentalistische moslimbezetting van Frankrijk.


Ik durf te zweren dat er stond dat ZS `n gat in de lucht sprong. Maar je weet quablijkelijk niet waar je over praat, schattig. Ik kan nergens opmaken uit het artikel dat de Franse Moslims zich niet aan de wet houden. Merendeel is gewoon moslim niets mis mee. Als je daartegen bent stel ik voor dat je `n Frans meissie aan de haak slaat in Trappes gaat wonen en konijnengedrag gaat vertonen.

Je vergelijk gaat trouwens helemaal niet op, Heb nog geen Franse vrijheidsstrijder met `n bom om z`n middel `n bushalte van Moslims zien opblazen. Teveel vin gehad last night Julien. Ik gun die Fundis in trap het allerbeste. Moge ze veel kindere krijgen en Frankrijk gebukt laten gaan onder deze ratten plaag. Bon nuit..:)

Zwarte Schaap
18-02-04, 12:43
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Dat heb ik al een paar keer onderzocht. Het antwoord is nee ;)

Blijft er nog maar middel over om dat te ontdekken hoe het met jou zit. Je moet een echte man ontmoeten dan zul je spontaan je natuurlijke vrouwtjesgedrag gaan vertonen.

Daviddavid
18-02-04, 12:44
Geplaatst door mark61
Afwijking van wat? De biologie, de beschaving, de sirat mustaqim of alle tezamen en nog wat? Al naar gelang het antwoord kan je er wel wat aan doen...


Waar en wat wat aan doen?

mark61
18-02-04, 12:45
Geplaatst door 151 NobelPrizes
lk kijk wel uit

Hoezo? Tzou leerzaam en stichtelijk kunnen zijn.


Zo zwaar is dat textiel toch niet?

De PLICHT mijn beste, het doek is gemeenlijk lichtgewicht synthetisch en kreukvrij.


Hoe wist je dat?

Goed hè? Of was het nou zo obvious?


Bingo!!!

U kunt uw prijsje (een schattig kreukvrij synthetisch gebloemd exemplaar met lovertjes) bij de jury afhalen.

Royce
18-02-04, 12:45
Geplaatst door Julien


Ik heb kritiek op de fundamentalisrtische islam, NIET DE ISLAM.

Jij hebt nergens kritiek op jochie. Je weet niet eens waar je over praat. (Zie hierboven)

Zwarte Schaap
18-02-04, 12:46
Geplaatst door mark61
Afwijking van wat? De biologie, de beschaving, de sirat mustaqim of alle tezamen en nog wat? Al naar gelang het antwoord kan je er wel wat aan doen... Ligt eraan of jij je geroepen voelt om er wat aan te doen.

Zwarte Schaap
18-02-04, 12:49
Geplaatst door Royce
Ik durf te zweren dat er stond dat ZS `n gat in de lucht sprong. Hmmmzz......Ah wat jammer nou dat heb ik dus gemist.

Julien
18-02-04, 12:51
Geplaatst door Royce
Jij hebt nergens kritiek op jochie. Je weet niet eens waar je over praat. (Zie hierboven)

Die fundi wou toch alle meisjes optoepen met hoofddoek naar school te gaan. Volgens mij houden ze zich dan niet aan de Franse wet. En daar heb ik kritiek op.

Als je in een stadje als Trappes komt zul je zien dat men het daar echt niet leuk heeft. Dat is aan de ene kant de schuld van de Franse overheid, maar ook de schuld van het groeiende fundamentalisme aldaar die vrouwen belemmert zich verder te ontwikkelen en haat kweken tussen autochtonen en allochtonen.

Daar heb ik dus kritiek op.

Zwarte Schaap
18-02-04, 12:53
Geplaatst door Julien
Dat is aan de ene kant de schuld van de Franse overheid, maar ook de schuld van het groeiende fundamentalisme aldaar die vrouwen belemmert zich verder te ontwikkelen en haat kweken tussen autochtonen en allochtonen.

Daar heb ik dus kritiek op.

Wie verbiedt de moslimvrouwen zich verder te ontwikkelen? Wie verbiedt ze om naar school te kunnen gaan? Hou nou maar op hypocriet !

Royce
18-02-04, 12:56
Geplaatst door Julien
Die fundi wou toch alle meisjes optoepen met hoofddoek naar school te gaan. Volgens mij houden ze zich dan niet aan de Franse wet. En daar heb ik kritiek op.

Als je in een stadje als Trappes komt zul je zien dat men het daar echt niet leuk heeft. Dat is aan de ene kant de schuld van de Franse overheid, maar ook de schuld van het groeiende fundamentalisme aldaar die vrouwen belemmert zich verder te ontwikkelen en haat kweken tussen autochtonen en allochtonen.

Daar heb ik dus kritiek op.


Je bent schijnheilig. The way I see it, is het de Franse overheid die bepaalde zaken verbiedt. En mensen hun kansen ontneemt. Daarnaast is het wel schattig hoe je je kritiek probeert te verwoorden en eigenlijk helemaal niets zegt. What the fuck zijn fundi`s? Fundamentalisten. Fundament = Basis = (jij als Islam-kenner moet dit toh weten) 5 zuilen. Elke Moslim heeft zich daaraan te houden et voila `n instant-Fundi. Just add water. Als ik in Trappes kom ga ik vragen hoe het komt dat het zo`n zooitje daar is. En ga ik vragen of ze me willen sturen naar de Fundamentalist die daar verantwoordelijk voor is, en dan ga ik eens `n goed gesprek met mijn broeder voeren.

Daar heb jij dus kritiek op, leeghoofd!

Julien
18-02-04, 12:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wie verbiedt de moslimvrouwen zich verder te ontwikkelen? Wie verbiedt ze om naar school te kunnen gaan? Hou nou maar op hypocriet !

de fundamentalist. daar zijn genoeg docu's over geweest hoe het er aan toegaat daar in de buitenwijken van Parijs.

000NobelPrizes
18-02-04, 12:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Blijft er nog maar middel over om dat te ontdekken hoe het met jou zit. Je moet een echte man ontmoeten dan zul je spontaan je natuurlijke vrouwtjesgedrag gaan vertonen.

My god Schaap, hoeveel moet ik er nog verslijten dan?
En begin niet over je broeders, want die heb ik ook al plenty op mijn kerfstok.

mark61
18-02-04, 13:03
Geplaatst door Daviddavid
Waar en wat wat aan doen?

Ruuustig maar DeeDee. Ik reageerde op Schaap's uitspraak dattie er niks aan kon doen dat homofilie een afwijking is. Toen wilde ik graag verheldering. Zo heb je Amerikanen die druk doende zijn het 'homofilie-gen' te ontdekken en snel druit te snijden voor het te laat is. De laten we het zeggen 'objectieve, wetenschappelijke' :hihi: aanpak. Heb je daarentegen iets tegen homofilie omdat het een 'afwijking' van je (geloofs-)overtuigingen is, dan kan je er wel iets aan doen: je overtuigingen veranderen. Afwijking dus dubbel gebruikt, als 'ziekte, gebrek, handicap' en als 'afwijking van enige norm'

Je dacht toch niet dat ik denk in termen van 'afwijking'? Jongen toch! Gaat heen en vermenigvuldigt u! Nah ja, technisch wordt dat lastig maar je begrijpt me nu wel hoop ik.

Mark
18-02-04, 13:03
Geplaatst door Zwarte Schaap
Blijft er nog maar middel over om dat te ontdekken hoe het met jou zit. Je moet een echte man ontmoeten dan zul je spontaan je natuurlijke vrouwtjesgedrag gaan vertonen.

Misschien vertoont ZS ook wel vrouwtjesgedrag als hij een echte man ontmoet :zegniets:

Zwarte Schaap
18-02-04, 13:03
Geplaatst door Julien
de fundamentalist. daar zijn genoeg docu's over geweest hoe het er aan toegaat daar in de buitenwijken van Parijs.

Ja dat weet ik helemaal in de steek gelaten, een enorme werkeloosheid veel criminaliteit en een racistische politie. Dat krijg je ervan als je iedereen de stad uitjaagt en ze samenpropt in betonnen grotten.

Het is goed dat er een roos uit dat betonzooi groeit (naar 2pacs gedicht "the rose that grew from concrete'' )en de mensen hun zelfrespect en gemeenschapszin teruggeeft.

mark61
18-02-04, 13:04
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Dat heb ik al een paar keer onderzocht. Het antwoord is nee ;)

Hmm. Was er aanleiding tot twijfel?

mark61
18-02-04, 13:10
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ligt eraan of jij je geroepen voelt om er wat aan te doen.

Ikke niet. De vraag was, voel jij je geroepen er iets aan te doen? Ik bedoelde: kan je niks aan die afwijking doen, of beschouw je het objectief gezien als een afwijkende 'aandoening', los van wat jij er persoonlijk van vindt? Wat een afwijking is, is meestal in the eye of the beholder.

Zwarte Schaap
18-02-04, 13:12
Geplaatst door 151 NobelPrizes
My god Schaap, hoeveel moet ik er nog verslijten dan?
En begin niet over je broeders, want die heb ik ook al plenty op mijn kerfstok. Shit ik wist nou niet of ik een gemene antwoord moest geven of niet want het klinkt best wel serieus wat je zegt.

mark61
18-02-04, 13:14
Geplaatst door Julien
Die fundi wou toch alle meisjes optoepen met hoofddoek naar school te gaan.

Als in NL een hoofddoekverbod komt ga ik ook alle meisjes (en jongens) oproepen met een hoofddoek naar school te gaan.


...en haat kweken tussen autochtonen en allochtonen.

Nu komen we bij de kern. Die communistische burgemeester heeft een jarenlang verleden van haat kweken.

Julien
18-02-04, 13:14
aangezien we toch offtopic gaan:

God heeft ook homo's geschapen, zelfs in de dierenwereld zijn er homoseksuelen te vinden. Het verbod op homosexualiteit in de Bijbel/ Koran is te begrijpen als je je verdiept in de tijd en cultuur van toen. Nu echter weten we allemaal wel dat homo's ook gewoon mensen zijn; de 1 houdt van blond, de ander van hetzelfde geslacht.

Ik heb wel eens cijfers gezien dat bijna de helft van de mensen neigt naar gevoelens voor hetzelfde geslacht.

Afwijking? Lijkt me niet dus.

mark61
18-02-04, 13:20
...ff tussendoor...thread als een bushfire...who said maroc.nl is boring...

Zwarte Schaap
18-02-04, 13:24
Geplaatst door Mark
Misschien vertoont ZS ook wel vrouwtjesgedrag als hij een echte man ontmoet :zegniets: Zulke gedachten komen niet eens op in echte mannen.

jaja
18-02-04, 13:25
Geplaatst door mark61
...ff tussendoor...thread als een bushfire...who said maroc.nl is boring... maybe not boring ... maar wel ERRRGGGGGGGGGGGGGGGGGG TRAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH

taouanza
18-02-04, 13:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zulke gedachten komen niet eens op in echte mannen.


Wat is vrouwtjesgedrag?

Daviddavid
18-02-04, 13:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zulke gedachten komen niet eens op in echte mannen.

ik kan je anders verhálen vertellen! :stout:


Ga je m'n pm nog beantwoorden?

mark61
18-02-04, 13:32
Geplaatst door taouanza
Wat is vrouwtjesgedrag?

Wel goed lezen hoor. Shoppen en (be)geleid willen worden.

Julien
18-02-04, 13:32
Geplaatst door taouanza
Wat is vrouwtjesgedrag?

heb je mn mooie roze handtas gezien schat hihihi

Zwarte Schaap
18-02-04, 13:33
Geplaatst door mark61
Ikke niet. De vraag was, voel jij je geroepen er iets aan te doen? Ik bedoelde: kan je niks aan die afwijking doen, of beschouw je het objectief gezien als een afwijkende 'aandoening', los van wat jij er persoonlijk van vindt? Wat een afwijking is, is meestal in the eye of the beholder.

Ik geloof dat homosexuaiteit deels aangeleerd en deels biologisch bepaald is.

En voor de rest precies zoals je schreef het is objectief gezien een afwijkende sexualiteit los van wat ik ervan vindt.

Julien
18-02-04, 13:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik geloof dat homosexuaiteit deels aangeleerd en deels biologisch bepaald is.

En voor de rest precies zoals je schreef het is objectief gezien een afwijkende sexualiteit los van wat ik ervan vindt.

hoe kan homoseksualiteit nou aangeleerd worden?? Ik kan mie niet als hetero voorstellen dat een homo mij gaat leren te neuken met een jongen :D

en het ligt er maar aan wat je een afwijking noemt. Iemand die in de minderheid is hoeft nog geen afwijking te zijn, ik zou het niet leuk vinden als men zou zeggen dat allochtonen een afwijking zijn.

zoals ik al eerder gemeld hebt, er zijn cijfers bekend dat ong. de helft van de mensen biseksuele gevoelens heeft.

Zwarte Schaap
18-02-04, 13:38
Geplaatst door taouanza
Wat is vrouwtjesgedrag?

Een complexe gedragspatroon dat het vrouwelijke geslacht aangeschreven kan worden en dat samengevat kan worden in twee begrippen, namelijk dol op winkelen en wil graag (be)geleid worden.

taouanza
18-02-04, 13:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
Een complexe gedragspatroon dat het vrouwelijke geslacht aangeschreven kan worden en dat samengevat kan worden in twee begrippen, namelijk dol op winkelen en wil graag (be)geleid worden.

Wat bedoel je met (be)geleid worden?

Zwarte Schaap
18-02-04, 13:41
Geplaatst door Daviddavid
ik kan je anders verhálen vertellen! :stout:


Ga je m'n pm nog beantwoorden?

Dat zijn geen echte mannen david !

Ik denk niet dat ik je pm ga beantwoorden want zoals ik beschreef over de lesbo's herken ik ook terug bij homo's.

taouanza
18-02-04, 13:41
Geplaatst door Julien
heb je mn mooie roze handtas gezien schat hihihi

Het is toch juist andersom:Schat waar zijn mijn sokken?

Zwarte Schaap
18-02-04, 13:43
Geplaatst door Julien
hoe kan homoseksualiteit nou aangeleerd worden?? Ik kan mie niet als hetero voorstellen dat een homo mij gaat leren te neuken met een jongen :D


Denk maar aan de toename van homosex in gevangenissen en in het leger of aan de mannelijke prostitues in veel landen waar jonge jongens jong gebruikt worden.

Daviddavid
18-02-04, 13:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik geloof dat homosexuaiteit deels aangeleerd en deels biologisch bepaald is.

En voor de rest precies zoals je schreef het is objectief gezien een afwijkende sexualiteit los van wat ik ervan vindt.


Het is bepaald, al dan niet biologisch. Beetje lekkere techniek is wel aangeleerd natuurlijk - al hebben sommigen talent, anderen weer niet.

Afwijkend van wat eigenlijk?

En ik vind is zonder dt

Zwarte Schaap
18-02-04, 13:44
Geplaatst door taouanza
Wat bedoel je met (be)geleid worden?

Handje vast houden.

taouanza
18-02-04, 13:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Handje vast houden.

Bij het winkelen?

Zwarte Schaap
18-02-04, 13:50
Geplaatst door Daviddavid
Het is bepaald, al dan niet biologisch. Beetje lekkere techniek is wel aangeleerd natuurlijk - al hebben sommigen talent, anderen weer niet.

Afwijkend van wat eigenlijk?

En ik vind is zonder dt

Ik ken een voorbeeld in mijn buurt waar je 2 homos had die onafhankelijk van elkaar jonge jongens lokten met hasj, geld en drank om ze te kunnen verleiden tot sex. Dat is bij enkele jongens in de buurt gelukt. Jong, razende hormonen en gebrek aan geld hebben ze die misstap gemaakt. Nu als getrouwde volwassenen durven ze zich bijna niet meer te vertonen.

Afwijkend van het biologische systeem dat de mensheid in stand houdt.

Taalfouten en dergelijke let ik niet op tenzij je op het verkeerde been wordt gezet door die fouten.

Zwarte Schaap
18-02-04, 13:52
Geplaatst door taouanza
Bij het winkelen?

Ook, maar niet binnen in de winkels want dat is lastg manoeuvreren tussen al die mensen en kledingrekken.

Daviddavid
18-02-04, 13:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ken een voorbeeld in mijn buurt waar je 2 homos had die onafhankelijk van elkaar jonge jongens lokten met hasj, geld en drank om ze te kunnen verleiden tot sex. Dat is bij enkele jongens in de buurt gelukt. Jong, razende hormonen en gebrek aan geld hebben ze die misstap gemaakt. Nu als getrouwde volwassenen durven ze zich bijna niet meer te vertonen.

.


Er bestaan inderdaad hele nare homo's die hele vervelende dingen doen. Er bestaan jongens die alles doen voor geld en een joint. Er bestaan mannen die met een vrouw getrouwd zijn en stiekem knullen of mannen verleiden. Kortom, er bestaan hele nare mensen. In alle soorten en maten.

taouanza
18-02-04, 13:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ook, maar niet binnen in de winkels want dat is lastg manoeuvreren tussen al die mensen en kledingrekken.

Volgens mij is dat wat je heel graag wil.Met een vrouw hand in hand winkelen.:strik:

Ik heb persoonlijk een hekel aan winkelen en als het moet doe ik het liefst alleen.'sOchtends op een doordeweekse dag.

Zwarte Schaap
18-02-04, 14:06
Geplaatst door taouanza
Volgens mij is dat wat je heel graag wil. Met een vrouw hand in hand winkelen.:strik:

Ik heb persoonlijk een hekel aan winkelen en als het moet doe ik het liefst alleen.'sOchtends op een doordeweekse dag.

Ik had niet verwacht dat er zoveel mensen mijn grapje serieus zouden nemen.

mark61
18-02-04, 14:08
...meanwhile in Trappes...

Zwarte Schaap
18-02-04, 14:09
Geplaatst door Daviddavid
Er bestaan inderdaad hele nare homo's die hele vervelende dingen doen. Er bestaan jongens die alles doen voor geld en een joint. Er bestaan mannen die met een vrouw getrouwd zijn en stiekem knullen of mannen verleiden. Kortom, er bestaan hele nare mensen. In alle soorten en maten.

Ik gaf het alleen als voorbeeld dat er ook een aangeleerde component is.

Daviddavid
18-02-04, 14:15
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik gaf het alleen als voorbeeld dat er ook een aangeleerde component is.



Niet echt. Sex in ruil voor geld of drugs is prostitutue. Dat heeft verder weingi met een sexuele voorkeur te maken. en homosexualiteit gaat natuurlijk wel ietsjes verder dan een potje wippen. Wat dacht je van liefde, houdenvan, relatie e.d.?

Enfin jongen, kappen nu. Beantwoord mijn pm nu maar als je verder wilt discusseren, deze thread gaat over een Frans dorp kmet een heleboel moslims er in.

Daviddavid
18-02-04, 14:16
weer dubbel

Zwarte Schaap
18-02-04, 14:22
Geplaatst door Daviddavid
Niet echt. Sex in ruil voor geld of drugs is prostitutue. Dat heeft verder weingi met een sexuele voorkeur te maken. en homosexualiteit gaat natuurlijk wel ietsjes verder dan een potje wippen. Wat dacht je van liefde, houdenvan, relatie e.d.? Kennen homo's dat dan ?

taouanza
18-02-04, 14:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik had niet verwacht dat er zoveel mensen mijn grapje serieus zouden nemen.

Nou volgens mij wil je al te graag, kom geef het toe.:duivels:

Julien
18-02-04, 14:26
Geplaatst door mark61
...meanwhile in Trappes...
En passant a Trappes, une ville Franco-arabe :D

Dutchguy
18-02-04, 14:26
Geplaatst door Zwarte Schaap
Denk maar aan de toename van homosex in gevangenissen en in het leger of aan de mannelijke prostitues in veel landen waar jonge jongens jong gebruikt worden.

Dan is heterosex ook aangeleerd. Denk maar aan de homo's die in een streng antihomoklimaat opgroeien zoals op Staphorst en de Veluwe en het dan toch maar met meisjes gaan doen en trouwen en kinderen krijgen.

Dutchguy
18-02-04, 14:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ken een voorbeeld in mijn buurt waar je 2 homos had die onafhankelijk van elkaar jonge jongens lokten met hasj, geld en drank om ze te kunnen verleiden tot sex. Dat is bij enkele jongens in de buurt gelukt. Jong, razende hormonen en gebrek aan geld hebben ze die misstap gemaakt. Nu als getrouwde volwassenen durven ze zich bijna niet meer te vertonen.

Afwijkend van het biologische systeem dat de mensheid in stand houdt.

Taalfouten en dergelijke let ik niet op tenzij je op het verkeerde been wordt gezet door die fouten.

Toen ik ongeveer 15 was kwamen mijn zus en een vriendinnetje huilend thuis. Een Marokkaanse jongen had ze onzedelijk betast in het zwembad. Mijn vader heeft toen het zwembad gebeld die de politie weer belde. Bleek dat die jongen met een vriend systematisch meisjes lastig viel.

Echt afwijkend van de norm die Marokkanen.

Zo, en nu niet klagen want ik heb jouw manier van discussieren en argumenten gekopieerd.

Zwarte Schaap
18-02-04, 14:52
Geplaatst door taouanza
Nou volgens mij wil je al te graag, kom geef het toe.:duivels:

Ja, duurt het nog lang dat ...http://www.my-smileys.de/smileys_1/90_2.gif

Zwarte Schaap
18-02-04, 15:04
Geplaatst door Dutchguy
Dan is heterosex ook aangeleerd. Denk maar aan de homo's die in een streng antihomoklimaat opgroeien zoals op Staphorst en de Veluwe en het dan toch maar met meisjes gaan doen en trouwen en kinderen krijgen. Je ziet het verkeerd, daar wordt het juist afgeleerd.

Dutchguy
18-02-04, 15:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je ziet het verkeerd, daar wordt het juist afgeleerd.

Met als gevolg ongelukkige vrouwen die niet snappen waarom hun man zo afstandelijk is in bed.

Zwarte Schaap
18-02-04, 15:09
Geplaatst door Dutchguy
Toen ik ongeveer 15 was kwamen mijn zus en een vriendinnetje huilend thuis. Een Marokkaanse jongen had ze onzedelijk betast in het zwembad. Mijn vader heeft toen het zwembad gebeld die de politie weer belde. Bleek dat die jongen met een vriend systematisch meisjes lastig viel.

Echt afwijkend van de norm die Marokkanen.

Zo, en nu niet klagen want ik heb jouw manier van discussieren en argumenten gekopieerd. Je moet wel je antwoorden beter overdenken.

De sexualiteit is niet afwijkend maar zijn omgang ermee is afwijkend. Dat is een andere discussie. Daarom kun je geen algemene conclusie trekken over Marokkanen.

De rest is bla bla wat je met gemak kunt wegblazen.

Dutchguy
18-02-04, 15:10
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je moet wel je antwoorden beter overdenken.

De sexualiteit is niet afwijkend maar zijn omgang ermee is afwijkend. Dat is een andere discussie. Daarom kun je geen algemene conclusie trekken over Marokkanen.

De rest is bla bla wat je met gemak kunt wegblazen.

Nee, jong. Het is precies hetzelfde.

Zwarte Schaap
18-02-04, 15:11
Geplaatst door Dutchguy
Met als gevolg ongelukkige vrouwen die niet snappen waarom hun man zo afstandelijk is in bed. Dat weet ik allemaal niet, mischien zijn wel ook heel gelukkig.

Zwarte Schaap
18-02-04, 15:13
Geplaatst door Dutchguy
Nee, jong. Het is precies hetzelfde. Beter nadenken wat je schijft en lezen wat anderen schrijven anders snap je het niet.

Dutchguy
18-02-04, 15:13
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat weet allemaal niet, mischien zijn wel ook heel gelukkig.

Oh ja, ze hebben immers een fantaaaastisch sexleven. De vonken vliegen eraf.

Daviddavid
18-02-04, 15:14
Het bleef rommelen in het Franse stadje.

Intussen maakte het Schaap zich druk over nichten en potten. Waar hij zoveel over weet in al zijn wijsheid. Ze hebben mannenrollen en vrouwenrollen, leren het jongeren aan in gevangenissen in ruil voor geld en drugs en kennen geen liefde, slechts sex. Schaap wéét die dingen.


En het bleef rommelen in Franse stadje.


En het Schaap blaatte voort.


En het bleef rommelen in het Franse stadje.

Dutchguy
18-02-04, 15:14
Geplaatst door Zwarte Schaap
Beter nadenken wat je schijft en lezen wat anderen schrijven anders snap je het niet.

Ik snap het heel goed, dat jij dat niet leuk vind is niet mijn probleem.

Zwarte Schaap
18-02-04, 15:15
Geplaatst door Dutchguy
Oh ja, ze hebben immers een fantaaaastisch sexleven. De vonken vliegen eraf. Wel ja joh reageer je maar af op staphorst.

Zwarte Schaap
18-02-04, 15:16
Geplaatst door Daviddavid
Het bleef rommelen in het Franse stadje.

Intussen maakte het Schaap zich druk over nichten en potten. Waar hij zoveel over weet in al zijn wijsheid. Ze hebben mannenrollen en vrouwenrollen, leren het jongeren aan in gevangenissen in ruil voor geld en drugs en kennen geen liefde, slechts sex. Schaap wéét die dingen.


En het bleef rommelen in Franse stadje.


En het Schaap blaatte voort.


En het bleef rommelen in het Franse stadje.

Ja und??

Zwarte Schaap
18-02-04, 15:17
Geplaatst door Dutchguy
Ik snap het heel goed, dat jij dat niet leuk vind is niet mijn probleem. Het heeft helemaal niets met wat ik nu wel of niet leuk vindt, je zinnetje is wel leuk bedoelt maar logisch gezien raakt het kant noch wal.

Chaya2
18-02-04, 15:41
Geplaatst door Julien

Hou eens op met het beschuldigen van anti-islamisme om alles. Jullie zijn precies als Nafthaniel met zijn antisemitisme.


Waar beschuldigt Naftaniel (zonder H) iemand onterecht van antisemitisme? Citeer, aub.

Chaya2
18-02-04, 15:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat weet ik allemaal niet, mischien zijn wel ook heel gelukkig.

Begrijp je het niet of WIL je het niet begrijpen? Hier impliceer je weer dat er geen echte homo's BESTAAN.

Rabi'ah.
18-02-04, 15:50
Het verbieden van de hoofddoek is even ondemocratisch en onderdrukkend als het verplichtstellen ervan. En die "moslims" uit Trappes zouden de Qor'an eens beter moeten lezen, daar staat duidelijk in wat God vindt van dat soort types.......:rolleyes: :rolleyes:


Waar beschuldigt Naftaniel (zonder H) iemand onterecht van antisemitisme? Citeer, aub.

Diyab Abou Jahjah
Gretta Duisenberg
Nabil Marmouch (door zijn second man Arek Suissa of Swissa of hoe je het ook spelt)


:moe:

Chaya2
18-02-04, 15:53
Geplaatst door Rabi'ah.


Diyab Abou Jahjah
Gretta Duisenberg
Nabil Marmouch (door zijn second man Arek Suissa of Swissa of hoe je het ook spelt)


:moe:

Alle 3 ZIJN antisemieten, dus da's helemaal niet onterecht. (over nr.1 en 3 is er geen SPRANKJE, GEEN PROCENT twijfel!!).
Je hebt er overigens nog niet bijgezet waar hij hen dan van antisemitisme beschuldigde en op basis van welke uitspraken.

Rabi'ah.
18-02-04, 16:01
Alle 3 ZIJN antisemieten, dus da's helemaal niet onterecht. (over nr.1 en 3 is er geen SPRANKJE, GEEN PROCENT twijfel!!).
Je hebt er overigens nog niet bijgezet waar hij hen dan van antisemitisme beschuldigde en op basis van welke uitspraken.

Ach ach ach daar komt de aap uit de mouw....... Nabil en Diyab zijn antisemieten volgens jou..... Hmhm.... yeah right :moe:. Volgens deze redenatie wel ja: Nabil&Diyab zijn antizionist, dus tegen de staat Israel. Israel=de joden. Dus zijn ze antisemieten. Typisch een zionistische redenatie, dat opzettelijk verwarren van begrippen en werkelijkheid en verdichtsel niet uit elkaar kunnen halen........ Maar goed lieve schat, jij bent kennelijk zo geobsedeerd en zo vergiftigd door die zionistische rotzooi, dat rationele argumenten niet meer helpen, dus heeft een discussie geen zin. Ik denk dat ik je voorlopig maar eens ga negeren :duivels: Kom maar terug als je minder moeite met argumenteren en nadenken hebt....... :rolleyes: :rolleyes: :haha: :zwaai:

Groetjes,

Rabiah.

P.S.

Waarom denk je zeker te weten dat N en D antisemieten zijn en van Gretta niet. Mss omdat N en D Arabische roots hebben...... :duivels: :moe: :rolleyes:

Zwarte Schaap
18-02-04, 16:06
Geplaatst door Chaya2
Begrijp je het niet of WIL je het niet begrijpen? Hier impliceer je weer dat er geen echte homo's BESTAAN. Ik snap niet wat jij allemaal uit dat ene uitspraakje van mij haalt maar het gaat in iedere geval niet over homo's.

Chaya2
18-02-04, 16:15
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik snap niet wat jij allemaal uit dat ene uitspraakje van mij haalt maar het gaat in iedere geval niet over homo's.

Ik heb de discussie gelezen, en het ging wel over homo's, en ik vond het nogal raar overkomen dat je ging veronderstellen dat homo's die "heropgevoed" tot hetero waren, misschien wel heel gelukkig waren.

En Rabi'ah: ik heb (meer dan) genoeg van die gasten gehoord om tot de weloverwogen conclusie te komen dat ze rasechte antisemieten zijn. Het is ZO overduidelijk, wie denk je dat je bent om het in twijfel te trekken, als AEL-fanaat?

En vanaf nu negeer ik je. :fuckit2:

Zwarte Schaap
18-02-04, 16:20
Geplaatst door Chaya2
Ik heb de discussie gelezen, en het ging wel over homo's, en ik vond het nogal raar overkomen dat je ging veronderstellen dat homo's die "heropgevoed" tot hetero waren, misschien wel heel gelukkig waren.



Maar mijn uitspraak ging niet over homos, kun je dat niet uit elkaar houden?


En Rabi'ah: ik heb (meer dan) genoeg van die gasten gehoord om tot de weloverwogen conclusie te komen dat ze rasechte antisemieten zijn. Het is ZO overduidelijk, wie denk je dat je bent om het in twijfel te trekken, als AEL-fanaat?

En vanaf nu negeer ik je. :fuckit2:

Zwak :slapen:

Chaya2
18-02-04, 16:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Maar mijn uitspraak ging niet over homos, kun je dat niet uit elkaar houden?


Waarover ging het dan?


Geplaatst door Zwarte Schaap

Zwak :slapen:

Geen zin in dat soort onredelijke blaaskaaktypes. trouwens, hij zei ook dat hij mij ging negeren, dus da's toch mooi?

Puk
18-02-04, 16:36
Geplaatst door Shaheed
Heb geduld toekomstige moslima, we zijn ook in Nederland bezig het duurt niet lang meer.

P.S. mocht je alvast een paar hijaabs willen bestellen dan kan dat , heb een broer die onlangs in rotterdam-zuid een islamitische winkel is begonnen waar ze ook diverse boeken verkopen kan fikse kortingen voor je regelen................ :stout:

Let me know.

Hey Shaheed. Met jou heb ik altijd goed kunnen praten. Jij begrijpt me.

Zullen we samen in de sharia-business?

:lachu:

850
18-02-04, 16:39
Geplaatst door Chaya2
Waarover ging het dan?



Geen zin in dat soort onredelijke blaaskaaktypes. trouwens, hij zei ook dat hij mij ging negeren, dus da's toch mooi?

:student: Gretta Duisenberg mag dan n antisemietje zijn maar ze is wel n lieve antisemiet.

:verward: Is n vrouwelijke antisemiet nou n antisemiete of gewoon antisemiet?

Chaya2
18-02-04, 16:42
Geplaatst door 850
:student: Gretta Duisenberg mag dan n antisemietje zijn maar ze is wel n lieve antisemiet.

:verward: Is n vrouwelijke antisemiet nou n antisemiete of gewoon antisemiet?

Lieve antisemieten bestaan niet. Gretta lief? :lol:

En hou het maar op antisemiet, het maakt hoegenaamd niets uit!

850
18-02-04, 16:45
Geplaatst door Chaya2
Lieve antisemieten bestaan niet. Gretta lief? :lol:

En hou het maar op antisemiet, het maakt hoegenaamd niets uit!

Het maakt je niets uit omdat n antisemiet het niet waard is om n geslachtsbepaling te mogen hebben?

Chaya2
18-02-04, 16:48
Geplaatst door 850
Het maakt je niets uit omdat n antisemiet het niet waard is om n geslachtsbepaling te mogen hebben?

Precies!!!
Ben je een mindreader? :gechoquee

850
18-02-04, 16:51
Geplaatst door Chaya2
Precies!!!
Ben je een mindreader? :gechoquee

:student: Les 1 van strategisch prikken op NVDD : Leer uw zionsitische tegenstander kennen. Weet wat hij/zij zal gaan posten nog voordat het gepost is.

mark61
18-02-04, 16:55
Geplaatst door 850
:verward: Is n vrouwelijke antisemiet nou n antisemiete of gewoon antisemiet?

antisepot

000NobelPrizes
18-02-04, 17:04
Geplaatst door mark61
antisepot

:giechel:

Maar een discussie over Trappes wil maar niet van de grond komen.

Blade20
18-02-04, 17:21
Geplaatst door Shaheed
Allah oe akbar! Laat de democratie zegevieren!

En waarom zal die burgemeester afgezet worden, in Nl verscahffen ook vele burgemeesters onderdak aan uitgeprocedeerde asielzoekers, moet kunnen vind ik.

En zeg nou eerlijk gaat de politie vrouwen oppakken en in een cel zetten omdat ze een hoofddoek dragen?
Lijkt me sterk, ook daar hebben ze een cellentekort.
De beste manier om de anti-hoofddoek wet te bestrijden is burgerlijke ongehoorzaamheid te vergelijken met de sitt-ins die de zwarte bevolking 40 jaar geleden hield in amerika omdat ze werden geweigerd in restaurants puur en alleen omdat ze zwart zijn.
Gevolgd door massale demonstraties en als er een paar rellen uitbreken hoeft dat niet per se een negatieve gevolg te hebben, misschien dat de nederlanders dan wakker worden en hen racistische wet intrekken.

Simpel, incompetentie is 1 voorbeeld, de stad voldoet niet aan de mensenrechten en de bevolking gedraagd zich beneden het normale fatsoen.

Let maar op mijn woorden, die wordt zo weggewerkt die burgemeester dit is niet en zal niet de de enigste keer zijn dat ik gelijk heb.

mark61
18-02-04, 17:24
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Maar een discussie over Trappes wil maar niet van de grond komen.

Een beetje opletten, hij is al weer afgelopen.

Het blijkt nu dat de homo-heterotegenstellingen te Trappes van veel grotere omvang zijn dan tot nu toe aangenomen.

000NobelPrizes
18-02-04, 17:31
Geplaatst door mark61
Een beetje opletten, hij is al weer afgelopen.

Het blijkt nu dat de homo-heterotegenstellingen te Trappes van veel grotere omvang zijn dan tot nu toe aangenomen.

Het is niet eenvoudig voor Trappes om van de holbewoners af te komen :wijs:

taouanza
18-02-04, 21:20
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ja, duurt het nog lang dat ...http://www.my-smileys.de/smileys_1/90_2.gif

Hoe heb je dat geraden ik was echt aan het afwassen. :vreemd:

Zwarte Schaap
18-02-04, 22:20
Geplaatst door taouanza
Hoe heb je dat geraden ik was echt aan het afwassen. :vreemd:

Dat was makkelijk hoor, buiten het winkelen en (be)geleid worden blijft er nog één belangrijke vrouwenbezigheid over, afwassen!

taouanza
18-02-04, 22:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat was makkelijk hoor, buiten het winkelen en (be)geleid worden blijft er nog één belangrijke vrouwenbezigheid over, afwassen!

En zoals het winkelen heb ik ook een hekel aan afwassen.:moe:

Maar over handje vasthouden ben ik nog niet helemaal uit.:)

Zwarte Schaap
18-02-04, 22:47
Geplaatst door taouanza
Maar over handje vasthouden ben ik nog niet helemaal uit.:)

http://www.my-smileys.de/smileys_1/=hug.gif

~Panthera~
18-02-04, 22:50
Hier groeit iets moois. :hihi:

Maslov
18-02-04, 22:58
De topic ging over een Frans dorp dat gegijzeld was door extremisten. Door fundi's die hun eigen wetten daar wilden gaan instellen.

Zwarte Schaap
18-02-04, 23:01
Geplaatst door ~Panthera~
Hier groeit iets moois. :hihi:

http://www.my-smileys.de/smileys_1/baeh_2_2.gif

~Panthera~
18-02-04, 23:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
http://www.my-smileys.de/smileys_1/baeh_2_2.gif
-------------------------------


http://www.my-smileys.de/smileys_1/hammer_2.gif

sadeeQQ
18-02-04, 23:22
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ik zat me net af te vragen of ik nu wel vrouw was.


:argwaan:

ik wil met alle plezier ff langs komen om dat ff te controleren en te testen :maf2:

ik hoor het wel :engel:

sadeeQQ
18-02-04, 23:25
Geplaatst door Maslov
De topic ging over een Frans dorp dat gegijzeld was door extremisten. Door fundi's die hun eigen wetten daar wilden gaan instellen.


doet me denken aan rotterdam, daar zijn ook een zooitje extremistische honden aan de macht die hun eigen wetten willen instellen, ik hoor je daar nooit over janken ,maiskloff??

Maslov
18-02-04, 23:27
Binnenkort komt daar wel even het korps mariniers langs SadeeQQ

000NobelPrizes
18-02-04, 23:28
Geplaatst door sadeeQQ
:argwaan:

ik wil met alle plezier ff langs komen om dat ff te controleren en te testen :maf2:

ik hoor het wel :engel:

Oh leuk - gaan we winkelen?

sadeeQQ
18-02-04, 23:31
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Oh leuk - gaan we winkelen?

Dat winkelen slaan we maar over, ik begin het liefst meteen met inspecteren en eventuele verstoppingen en problemen verhelpen :chinees:

sadeeQQ
18-02-04, 23:33
Geplaatst door Maslov
Binnenkort komt daar wel even het korps mariniers langs SadeeQQ

de Wehrmacht ?? :hihi:

000NobelPrizes
18-02-04, 23:34
Geplaatst door sadeeQQ
Dat winkelen slaan we maar over, ik begin het liefst meteen met inspecteren en eventuele verstoppingen en problemen verhelpen :chinees:

Neem je piepkleine gereedschapskistje mee ;)

sadeeQQ
18-02-04, 23:37
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Neem je piepkleine gereedschapskistje mee ;)

:schrik:

als ik in kruipruimtes en tunnels moet gaankruipen en werken ,laat me dat ff van te voren weten, neem ik mijn zaklampje ook mee :argwaan:

000NobelPrizes
18-02-04, 23:39
Geplaatst door sadeeQQ
:schrik:

als ik in kruipruimtes en tunnels moet gaankruipen en werken ,laat me dat ff van te voren weten, neem ik mijn zaklampje ook mee :argwaan:

Ik begrijp dat ik de Ervaring zelve op bezoek krijg :argwaan:

sadeeQQ
18-02-04, 23:43
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ik begrijp dat ik de Ervaring zelve op bezoek krijg :argwaan:

Nou ja

ik heb de zeven zeeen bevaren van de rooie tot de zwarte.

dus een metro tunnltje is zo gepiept .

vakkundig en met garantie :jumping:

000NobelPrizes
18-02-04, 23:48
Geplaatst door sadeeQQ
Nou ja

ik heb de zeven zeeen bevaren van de rooie tot de zwarte.

dus een metro tunnltje is zo gepiept .

vakkundig en met garantie :jumping:

Durf je het wel aan, met een levend wezen dat je 's avonds niet uit de pan kan vissen?

mark61
18-02-04, 23:51
...meanwhile in Trappes...

sadeeQQ
18-02-04, 23:59
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Durf je het wel aan, met een levend wezen dat je 's avonds niet uit de pan kan vissen?

http://schutte.hothost.tv/doompjes/Condoom_3.jpg

:stout:

Dutchguy
19-02-04, 00:53
Geplaatst door sadeeQQ
http://schutte.hothost.tv/doompjes/Condoom_3.jpg

:stout:

Holy Moses!!! :eek:

~Panthera~
19-02-04, 00:59
Geplaatst door Dutchguy
Holy Moses!!! :eek:
---------------------------

:fplet: :D

taouanza
19-02-04, 07:56
Geplaatst door Maslov
De topic ging over een Frans dorp dat gegijzeld was door extremisten. Door fundi's die hun eigen wetten daar wilden gaan instellen.

Nou en ik had het over winkelen,afwassen en handje vasthouden. :fpuh:

Al Sawt
21-02-04, 22:24
Geplaatst door Julien
De Fransen zijn de oorspronkelijke inwoners, niet de moslims. Deze fundamentalisten hebben zich dus aan te passen aan de Franse wet en als ze dat niet willen doen rotten ze maar op.

Trappes is Frans en van Frankrijk, HET IS GEEN MEDINA!!
Algerije was Algerijns. Het is geen Gallicie. Eerst eigen ze zich de helft van de wereld tot hun bezit. Dan zijn ze van mening dat de gedrag van Moslims ontoelaatbaar is. Terwijl ze zich aan ergere gedrag hebben bezondigd.

Hypocrisie ten top.

Kortom:

De moslims hoeven niets.

Als ze zich willen manifesteren, dan manifesteren ze zich.
Als ze zich niet willen neerleggen bij een wet, dan hebben ze alle ruimte om er tegen in te gaan.

En op rotten, klinkt racistisch.

Al Sawt
21-02-04, 22:28
Geplaatst door Blade20
Geen rok meer
De ontwikkelingen in de moslimgemeenschap in Trappes hebben een dusdanig grote aantrekkingskracht op moslims elders in het land, dat de islam in Trappes inmiddels de grootste religie is geworden. Ook de UMT groeit hierdoor groter en groter. En met gevolgen; Alain Degois, die een theaterschool heeft, zag in een mum van tijd enkele getalenteerde vrouwelijke leerlingen veranderen van vrolijke comédiennes in van top tot teen gesluierde vrouwen, Laten we het over Orange of Vallenciennes hebben, over de druk die FN op samenlevingen van die plaatsen uitoefent.