PDA

Bekijk Volledige Versie : Huurmoordenaars!



yahya ayash
19-02-04, 15:39
Geloof het of niet, Bush en Blair zijn nu in de business van huurmoordenaars gestapt. Ik zie Balkenende en Zalm al dergelijke ongure types inhuren, om hen in plaats van Nederlandse soldaten in Afghanistan te laten vechten, en dus schietgrage gangsters uit te zenden. De Nederlandse kapitein Turco Westerling was in 1948 de laatste Nederlandse militair in Indie, die er een handje van had op de Molukken enkele duizenden Indonesische burgers in naam van het koninkrijk voor hun raap te schieten. Er ontstond zoveel kabaal over. Het is voor zover ik weet niet meer voorgekomen. Alleen prins Bernhard schijnt nog eens betrokken te zijn geweest bij het inhuren van gangsters om te helpen voorkomen dat in Afrika olifanten en neushorens werden uitgeroeid. Overigens een nobeler doel, dan om voor dollars Irakese verzetsstrijders te gaan uitmoorden.
De Cape Times (Zuid Afrika) meldde in vette letters op de voorpagina, dat meer dan 1.500 Zuid-Afrikaanse cowboy’s door PMC’s (Private Military Companies) waren ingehuurd om orde op zaken te gaan stellen in Irak. Bush en Blair schreeuwen dit niet van de daken, maar zonder toestemming van gouverneur-generaal Paul Bremer III zouden deze gangsters geen toestemming hebben gekregen in Iraq te opereren. Ze zullen via omwegen door de CIA worden betaald.
Dit is een efficiente manier om het aantal gesneuvelde Amerikaanse soldaten naar beneden te brengen. Zuid-Afrikaanse wetgeving verbiedt burgers deel te nemen aan militaire operatie’s overzee. Daarom ontvangen de heren contracten voor mijn-operatie’s en olie exploratie, maar in werkelijkheid gaan zij taken van Amerikaanse soldaten in Iraq overnemen. Ook uit de US en UK zijn op dergelijke contracten al duizenden van de heup schietende Westerling’s aangetrokken. Paul Wolfowitz was vorige week in Baghdad en kondigde aan, dat de V.S. geleidelijk aan de strijdkrachten in Iraq zou verminderen. Nogal wiedes. Iraq wordt steeds meer een “free for all”, want het zijn toch maar Irakezen