PDA

Bekijk Volledige Versie : Amerikanen verkrachtten Moslima's in Irak ...



yahya ayash
19-02-04, 15:55
Pentagon alarm over sex assaults




Most of the reported cases involve soldiers



US Defence Secretary Donald Rumsfeld has ordered an investigation into alleged sexual assaults involving US forces serving in Iraq and Kuwait.
"Sexual assault will not be tolerated in the Department of Defense," a memo released by the Pentagon said.

The cases involve serving personnel allegedly assaulting one another.

In the past year, 88 cases of "sexual misconduct" were reported among US military personnel in Iraq, Kuwait and other countries in the region.

The Pentagon did not give any details, but said the offences might include rape, attempted rape, indecent assault and sodomy.

"Commanders at every level have a duty to take appropriate steps to prevent sexual assaults, protect victims and hold those who commit offences accountable," the statement said.

It said 80 of the cases involved the army, seven involved the air force, and one concerned the marines.

Earlier, a US newspaper quoted officials at a US-based organisation supporting victims of abuse as saying 37 women had claimed they were assaulted by fellow military personnel in Iraq or Kuwait.

Mr Rumsfeld gave the Pentagon 90 days to investigate the claims and report its findings and recommendations

taouanza
19-02-04, 16:00
Geplaatst door yahya ayash
Pentagon alarm over sex assaults




Most of the reported cases involve soldiers



US Defence Secretary Donald Rumsfeld has ordered an investigation into alleged sexual assaults involving US forces serving in Iraq and Kuwait.
"Sexual assault will not be tolerated in the Department of Defense," a memo released by the Pentagon said.

The cases involve serving personnel allegedly assaulting one another.

In the past year, 88 cases of "sexual misconduct" were reported among US military personnel in Iraq, Kuwait and other countries in the region.

The Pentagon did not give any details, but said the offences might include rape, attempted rape, indecent assault and sodomy.

"Commanders at every level have a duty to take appropriate steps to prevent sexual assaults, protect victims and hold those who commit offences accountable," the statement said.

It said 80 of the cases involved the army, seven involved the air force, and one concerned the marines.

Earlier, a US newspaper quoted officials at a US-based organisation supporting victims of abuse as saying 37 women had claimed they were assaulted by fellow military personnel in Iraq or Kuwait.

Mr Rumsfeld gave the Pentagon 90 days to investigate the claims and report its findings and recommendations


Ze verkrachten zelfs hun eigen vrouwelijke soldaten.:moe:

mark61
19-02-04, 16:03
Geplaatst door yahya ayash
Earlier, a US newspaper quoted officials at a US-based organisation supporting victims of abuse as saying 37 women had claimed they were assaulted by fellow military personnel in Iraq or Kuwait.

De kop van dit topic slaat nergens op, want er staat werkelijk niets over in het artikel. Dit citaat daarentegen slaat waarschijnlijk op 100% van die gevallen. Aangezien het traditie is in het Amerikaanse leger.

Maak je maar geen zorgen, yahya, je zusters passen wel op zichzelf.

Simon
19-02-04, 16:04
Geplaatst door yahya ayash
Pentagon alarm over sex assaults




Most of the reported cases involve soldiers



US Defence Secretary Donald Rumsfeld has ordered an investigation into alleged sexual assaults involving US forces serving in Iraq and Kuwait.
"Sexual assault will not be tolerated in the Department of Defense," a memo released by the Pentagon said.

The cases involve serving personnel allegedly assaulting one another.

In the past year, 88 cases of "sexual misconduct" were reported among US military personnel in Iraq, Kuwait and other countries in the region.

The Pentagon did not give any details, but said the offences might include rape, attempted rape, indecent assault and sodomy.

"Commanders at every level have a duty to take appropriate steps to prevent sexual assaults, protect victims and hold those who commit offences accountable," the statement said.

It said 80 of the cases involved the army, seven involved the air force, and one concerned the marines.

Earlier, a US newspaper quoted officials at a US-based organisation supporting victims of abuse as saying 37 women had claimed they were assaulted by fellow military personnel in Iraq or Kuwait.

Mr Rumsfeld gave the Pentagon 90 days to investigate the claims and report its findings and recommendations

Zeg randdebiel yahya ayash : waar staat dat nu van die moslima's ?

mark61
19-02-04, 16:05
Geplaatst door taouanza
Ze verkrachten zelfs hun eigen vrouwelijke soldaten.:moe:

Waarschijnlijk alleen maar.

Bertrand
19-02-04, 16:05
Geplaatst door mark61
De kop van dit topic slaat nergens op
Dat je daar nog over valt zeg, je gaat hier nu toch al wel wat langer mee?

Tomas
19-02-04, 16:06
Tja, je bent kruisvaarder of niet.

taouanza
19-02-04, 16:06
Geplaatst door Simon
Zeg randdebiel yahya ayash : waar staat dat nu van die moslima's ?

:melig:

yahya ayash
19-02-04, 16:07
Tussen de regels doorlezen MONGOOL !!



Waarschijnlijk alleen maar.

En dat baseer je op de verklatring van een US official....tjah.... :regie:

Puk
19-02-04, 16:10
Geplaatst door taouanza
:melig:

Nou yahya ayash... daar zit je dan in je goeie goed.

Heb je het beste voor met je zusters... word je uitgelachen...


:lachu:

Daviddavid
19-02-04, 16:10
Geplaatst door yahya ayash
Tussen de regels doorlezen MONGOOL !!




En dat baseer je op de verklatring van een US official....tjah.... :regie:



Geloof nooit de verklatringen van de US!

Simon
19-02-04, 16:13
Geplaatst door yahya ayash
Tussen de regels doorlezen MONGOOL !!



Heb je al kruitveters gekocht? Ze zijn in de aanbieding bij de El Tawheed-moskee in de Bellamystraat en de Ar Rahman-moskee in de Van Ostadestraat te Amsterdam.

Puk
19-02-04, 16:13
Geplaatst door yahya ayash
Tussen de regels doorlezen MONGOOL !!




En dat baseer je op de verklatring van een US official....tjah.... :regie:

Post de volgende keer dan alleen maar het wit tussen de regels.

:regie: Dan is het tenminste duidelijk!!

:lachu:

yahya ayash
19-02-04, 16:15
Geloof nooit de verklatringen van de US!

Je leert snel K akkerlak! :cola:

taouanza
19-02-04, 16:15
Geplaatst door Puk
Nou yahya ayash... daar zit je dan in je goeie goed.

Heb je het beste voor met je zusters... word je uitgelachen...


:lachu:


Waar bemoei jij je mee?! :fpuh:

yahya ayash
19-02-04, 16:17
Post de volgende keer dan alleen maar het wit tussen de regels.

Dat wit hou ik liever voor mezelf. :jeweetog:

Daviddavid
19-02-04, 16:17
Geplaatst door yahya ayash
Je leert snel K akkerlak! :cola:


Verklatringen zijn linke soep, weet iedereen.

yahya ayash
19-02-04, 16:18
Heb je al kruitveters gekocht? Ze zijn in de aanbieding bij de El Tawheed-moskee in de Bellamystraat en de Ar Rahman-moskee in de Van Ostadestraat te Amsterdam

Kan je ook nog effe het straatnummer vermelden?... :nerd:

Puk
19-02-04, 16:19
Geplaatst door taouanza
Waar bemoei jij je mee?! :fpuh:

Ik neem het op voor de zusters van Yehi!!

:strik:

:lachu:

000NobelPrizes
19-02-04, 16:21
Nee serieus Yehi, geloof je dit nou echt, of was er even niets anders voorhanden om je druk om te maken. De Amerikanen daar zijn blijkbaar al een tijdje te aardig of zo.

taouanza
19-02-04, 16:22
Geplaatst door Puk
Ik neem het op voor de zusters van Yehi!!

:strik:

:lachu:


:moe:

mark61
19-02-04, 16:26
Geplaatst door yahya ayash
Tussen de regels doorlezen MONGOOL !! [/SIZE]

En dat baseer je op de verklatring van een US official....tjah.... :regie:

Dat doe jij toch zelf? Wie post hier nou dit bericht? Denk je dat als er 1 moslima verkracht was Al-Jazeera, Al-Bawaba en Al-Arabiyya er niet bovenop zouden zitten? Denk je dat je een primeur hebt met het wit tussen de regels? Brilliant... :chinees:

yahya ayash
19-02-04, 16:28
Dat doe jij toch zelf?

Nee





Wie post hier nou dit bericht?

Ik


Denk je dat als er 1 moslima verkracht was Al-Jazeera, Al-Bawaba en Al-Arabiyya er niet bovenop zouden zitten?

Dat denk ik niet.


Denk je dat je een primeur hebt met het wit tussen de regels? Brilliant...

Nee dat denk ik niet.

mark61
19-02-04, 16:29
Ehhh...de juiste kop was dus: 'Kruisvaarders verkrachten zichzelf'. Ook leuk toch?

Daviddavid
19-02-04, 16:31
Geplaatst door mark61
Ehhh...de juiste kop was dus: 'Kruisvaarders verkrachten zichzelf'. Ook leuk toch?

Wat dan technisch gezien best wel weer knap zou zijn van die kruisvaarders.

yahya ayash
19-02-04, 16:31
'Kruisvaarders verkrachten zichzelf'. Ook leuk toch?


Vreemde humor heb jij.. :cheefbek:

yahya ayash
19-02-04, 16:33
Geplaatst door Daviddavid

Wat dan teichnisch gezien best wel weer knap zou zijn van die kruisvaarders.

teichnisch gezien wel.... :cheefbek:

Tomas
19-02-04, 16:33
Zie hoe Yehi verbaal de vloer aanveegt met jullie!!

jaja
19-02-04, 16:37
volgens mij is Yehi net ontwaakt uit een winterslaap ... hij blijft maar oud nieuws mailen. Deze bijdrage is ook al een paar maanden geleden gepost ... ik dacht door Lennart, maar ik kan me vergissen. (Kan het helaas niet verifieren, want het is nog steeds niet mogelijk op trefwoord te zoeken in het archief ... voor de grote verhuizing.)

Puk
19-02-04, 16:37
Geplaatst door yahya ayash
Vreemde humor heb jij.. :cheefbek:

Ahhhhh!!! Het was humor! :lole:

:regie: Zet dat er dan de volgende keer even bij.

:lachu:

mark61
19-02-04, 16:47
Geplaatst door yahya ayash
Vreemde humor heb jij.. :cheefbek:

Jouw stijl.

mark61
19-02-04, 16:49
Geplaatst door Daviddavid
Wat dan technisch gezien best wel weer knap zou zijn van die kruisvaarders.

Zie je t, toch weer superieur.

Daviddavid
19-02-04, 17:05
Geplaatst door mark61
Zie je t, toch weer superieur.


Jezelf, met geweld, tegen je zin in, bruut nemen is technisch zeker superieur. Moreel is het uiteraard verwerpelijk, en tegennatuurlijk bovendien. Maar dat kun je verwachten van kruisvaarder en K akkerlakken.

Simon
19-02-04, 17:30
Geplaatst door jaja
volgens mij is Yehi net ontwaakt uit een winterslaap ... hij blijft maar oud nieuws mailen. Deze bijdrage is ook al een paar maanden geleden gepost ... ik dacht door Lennart, maar ik kan me vergissen. (Kan het helaas niet verifieren, want het is nog steeds niet mogelijk op trefwoord te zoeken in het archief ... voor de grote verhuizing.)

Nou volgens mij heeft Yehi net als ik vannacht naar de documentaire over Abdul Haq gekeken op BBC. Of zou hij deze als te westers zien (?) en heeft hij gekeken naar de documentaire over de moeder van Zacarias Moussaoui op BRT2 ?

taouanza
19-02-04, 18:05
Geplaatst door Simon
Nou volgens mij heeft Yehi net als ik vannacht naar de documentaire over Abdul Haq gekeken op BBC. Of zou hij deze als te westers zien (?) en heeft hij gekeken naar de documentaire over de moeder van Zacarias Moussaoui op BRT2 ?

Chips!De laatste had ik graag willen zien. :(

Simon
19-02-04, 18:23
Geplaatst door taouanza
Chips!De laatste had ik graag willen zien. :(

Het waren beide mooie documentaires! Zeer lieve moeder heeft die Zacarias Moussaoui. Maar ik denk dat Zacarias Moussaoui iets te vaak in elkaar geslagen is door zijn vader.

Joesoef
04-06-04, 18:51
Deja Vú...........