PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie is de beste Marokkaanse Voetballer in Nederland?



Klaassie
19-02-04, 16:03
Wie o wie mensen is jullie favoriete Marokkaanse voetballer?

TonH
19-02-04, 16:17
Hoef ik niet eens over na te denken: Ali Elkathabbi, alleen speeltie bij de verkeerde club.

http://www.vi.nl/assets_tracker/kolom_a/ali_elkhattabi01_16426.jpg

Rabi'ah.
19-02-04, 16:18
Omar Boukhari, speelt bij Jong-Ajax, zit bij mij op school. :wink: :jeweetog:

Si_Y
19-02-04, 18:41
Ik dacht meer aan mezelf :D

Zwarte Schaap
19-02-04, 18:52
Geplaatst door Klaassie
Wie o wie mensen is jullie favoriete Marokkaanse voetballer?

De beste op dit moment is Ali Elkathabbi maar Nourdin Boukhari is technisch veel begaafder. Zijn broertje is zelfs nog beter, maar dan moet ie wat meer voor het voetballen over hebben.

Vriend
24-02-04, 11:44
jullie hebben echt geen verstand van voetbal volgens mij kijken jullie alleen naar studio sport ofzo.Ali Boussaboun is de grootste talent als je ziet wat hij allemaal kan dan vraag je je af waarom hij nog niet geselecteerd is voor het marokkaanse elftal.Ali el khatabbi kan goed scoren maar hij blijft maar een goalghetter afhankelijk van zijn teamgenoten en boukhari is een leuke speler alleen een beetje te frivool zoals hoekstra en bryan roy ooit eens waren bij ajax.Hij moet een paar jaartjes naar engeland om een beetje hard te worden.

aminafree
24-02-04, 13:03
niet alleen omdat hij mijn achternaam draagt maar ook omdat hij een goede speler is ,,
vind persoonlijk ramzi ook een goede snelle rat maar hij staat boven hen



beslama

liefste
25-02-04, 09:32
Ali Elkhatabbi... brada

tenminste van de geselecteerde (enquete)

Adil Ramzi mag er ook wel wezen hoor technische gezien.

Ik begrijp niet waarom Marooko ze niet heeft als elftal.

liefste
25-02-04, 09:33
Marokko I ment

Bofko
25-02-04, 12:30
Nu nog vrij onbekend. Maar volgend seizoen de sterren van de hemel spelend : Anouar Hadouir. Hij heeft in Italie al een eigen forum!!!!
http://www.soccerage.com/it/04/42293.html