PDA

Bekijk Volledige Versie : Hier zit een luchtje aan.........



~Panthera~
19-02-04, 21:40
Nieuw systeem maakt e-mail met geurtje mogelijk

Uitgegeven: 19 februari 2004 20:28

RIJSWIJK - De Britse internetprovider Telewest Broadband heeft een systeem ontwikkeld waarmee het mogelijk is een e-mail met een geurtje te versturen, zo meldde het bedrijf donderdag op zijn website. Een kastje dat aan de computer wordt bevestigd, verspreidt de luchtjes.

Zodra een e-mail binnenkomt waaraan een bepaalde geur is gekoppeld, gaat de veredelde luchtverfrisser aan. Volgens Telewest Broadband is het systeem vooral aantrekkelijk voor winkels. Zo kunnen supermarkten hun klanten per e-mail verleiden met de geur van vers brood en zouden reisbureaus de geur van zeelucht kunnen toevoegen aan hun reclame voor strandvakanties. Consumenten kunnen het kastje onder meer gebruiken om een e-mail met een lekker luchtje naar hun geliefde te sturen.

In het kastje zitten twintig verschillende aroma's die omgevormd kunnen worden tot zestig geuren. In de toekomst denkt het bedrijf een kastje te ontwikkelen dat meer dan 2000 geuren produceert. De internetprovider is nog bezig het kastje te testen en heeft nog niet bekendgemaakt wanneer het geursysteem op de markt komt.

---------------------------


Ik zeg niks. :maf:

_True_Angel
19-02-04, 21:42
Hangt zeker een luchtje aan :hihi:

Royce
19-02-04, 21:44
Stoere shit.

Als je troep van `n zionist leest dan hangt er gelijk `n varkensmest lucht in de kamer

~Panthera~
19-02-04, 21:45
Geplaatst door Royce
Stoere shit.

Als je troep van `n zionist leest dan hangt er gelijk `n varkensmest lucht in de kamer
------------------------

Wat is jouw merk aftershave ?? :giechel:

Royce
19-02-04, 21:46
Geplaatst door ~Panthera~
------------------------

Wat is jouw merk aftershave ?? :giechel:


I`m 2 young for shavin`

~Panthera~
19-02-04, 21:49
Geplaatst door Royce
I`m 2 young for shavin`
---------------

*stuurt dosis ....... lucht* :moe:

:D

Zwarte Schaap
19-02-04, 21:50
Geplaatst door ~Panthera~
Nieuw systeem maakt e-mail met geurtje mogelijk

Uitgegeven: 19 februari 2004 20:28

RIJSWIJK - De Britse internetprovider Telewest Broadband heeft een systeem ontwikkeld waarmee het mogelijk is een e-mail met een geurtje te versturen, zo meldde het bedrijf donderdag op zijn website. Een kastje dat aan de computer wordt bevestigd, verspreidt de luchtjes.

Zodra een e-mail binnenkomt waaraan een bepaalde geur is gekoppeld, gaat de veredelde luchtverfrisser aan. Volgens Telewest Broadband is het systeem vooral aantrekkelijk voor winkels. Zo kunnen supermarkten hun klanten per e-mail verleiden met de geur van vers brood en zouden reisbureaus de geur van zeelucht kunnen toevoegen aan hun reclame voor strandvakanties. Consumenten kunnen het kastje onder meer gebruiken om een e-mail met een lekker luchtje naar hun geliefde te sturen.

In het kastje zitten twintig verschillende aroma's die omgevormd kunnen worden tot zestig geuren. In de toekomst denkt het bedrijf een kastje te ontwikkelen dat meer dan 2000 geuren produceert. De internetprovider is nog bezig het kastje te testen en heeft nog niet bekendgemaakt wanneer het geursysteem op de markt komt.

---------------------------


Ik zeg niks. :maf:

Daar hebben ze het al 20 jaar over, maar dan voor de televisie.

~Panthera~
19-02-04, 21:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Daar hebben ze het al 20 jaar over, maar dan voor de televisie.
-------------

Ja...was dat niet "smell-tv" ?? :hihi:
Ook zo'n vondst.

Royce
19-02-04, 21:52
Geplaatst door ~Panthera~
---------------

*stuurt dosis ....... lucht* :moe:

:D


I smell dead people!!

Joesoef
19-02-04, 21:53
Hoe zou spam ruiken? Bestaan er luchtjes die haraam zijn, gebraden beenham of zo?

~Panthera~
19-02-04, 21:54
Geplaatst door Royce
I smell dead people!!
--------------------

:schreeuw: wrong button !

barfly
19-02-04, 21:58
Lijkt me een geweldig inititief! Zo'n ding moet natuurlijk in het begin redelijk gemakkelijk te saboteren zijn. Ik heb begrepen dat de lucht van een Stinkdier wekenlang blijft hangen :D

~Panthera~
19-02-04, 22:05
Geplaatst door barfly
Lijkt me een geweldig inititief! Zo'n ding moet natuurlijk in het begin redelijk gemakkelijk te saboteren zijn. Ik heb begrepen dat de lucht van een Stinkdier wekenlang blijft hangen :D
---------------------------

http://www.my-smileys.de/smileys_1/thud.gif