PDA

Bekijk Volledige Versie : a.s. ZONDAG "Muslims Unite" demo op de Dam...(reminder)



ZbaqZbaq
20-02-04, 12:59
http://www.arabeuropean.org/nederlands/p2.JPG

ZbaqZbaq
20-02-04, 13:00
http://www.ael.nl/Hijaab.jpg

taouanza
20-02-04, 13:04
:moe:

Blade20
20-02-04, 13:05
Ik voorzie de opkomst van een nieuw systeem waarbij je eerst door een grondig onderzoek moet voordat je mag demonstreren, want dit loopt de spuigaten uit.

De AEL doet net alsof ze (de bevolkingsgroep die ze zeggen te supporten) ontzettend zielig en benadeeld zijn en dat terwijl diezelfde bevolkingsgroep in hun eigen land waarschijnlijk nog veel minder rechten zou hebben.

Mill
20-02-04, 13:05
Waarom staat er een hand met een wapen erin op de poster?

ZbaqZbaq
20-02-04, 13:15
Geplaatst door Mill
Waarom staat er een hand met een wapen erin op de poster?

das geen wapen maar een symbool voor het willen ketenen door de seculieren van de vrouw

ZbaqZbaq
20-02-04, 13:16
Geplaatst door Blade20
Ik voorzie de opkomst van een nieuw systeem waarbij je eerst door een grondig onderzoek moet voordat je mag demonstreren, want dit loopt de spuigaten uit.

De AEL doet net alsof ze (de bevolkingsgroep die ze zeggen te supporten) ontzettend zielig en benadeeld zijn en dat terwijl diezelfde bevolkingsgroep in hun eigen land waarschijnlijk nog veel minder rechten zou hebben.

Nederland is mijn eigen land

Mill
20-02-04, 13:33
Geplaatst door ZbaqZbaq
das geen wapen maar een symbool voor het willen ketenen door de seculieren van de vrouw

Ja, zo zullen relschoppers de bruine gebalde vuist met stuk ketting zeker opvatten. :aanwal:

Gadverdamme, ik heb die Jah Jah van de week nog tegen kennissen zitten te verdedigen, maar dit is gewoon een affiche van een fascistische knokploeg. Dat jullie zo'n soort partij willen zijn, zeg. Echt walgelijk.

ZbaqZbaq
20-02-04, 17:30
Geplaatst door Mill
Ja, zo zullen relschoppers de bruine gebalde vuist met stuk ketting zeker opvatten. :aanwal:

Gadverdamme, ik heb die Jah Jah van de week nog tegen kennissen zitten te verdedigen, maar dit is gewoon een affiche van een fascistische knokploeg. Dat jullie zo'n soort partij willen zijn, zeg. Echt walgelijk.

ach...maak er maar van wat je wilt.

Potentiele relschoppers kunnen volgens mij rekenen op de harde hand van de AEL-ordedienst ;)

Mill
20-02-04, 17:45
Geplaatst door ZbaqZbaq
ach...maak er maar van wat je wilt.

Potentiele relschoppers kunnen volgens mij rekenen op de harde hand van de AEL-ordedienst ;)

Maak er maar van wat je wil? Een gebalde bruine vuist met een stuk ketting, met bivakmutsen op de snelweg staan, je bent zelf verschillende keren wegens geweld met justitie in aanraking geweest, "escalaties zijn de verantwoordelijkheid van Cohen", die kip van jullie bestuur keurt aanslagen in hartje Istanbul niet af, etc.

Dat pro forma geblaat dat jullie democratische middelen willen gebruiken, denk je nou echt dat iemand dat nog gelooft? Gadverdamme.

Maslov
20-02-04, 17:50
Laat ik nou hebben horen fluisteren dat er een duidelijke tegendemo komt .......

ZbaqZbaq
20-02-04, 18:22
Geplaatst door Maslov
Laat ik nou hebben horen fluisteren dat er een duidelijke tegendemo komt .......

daar zal de ME dan korte metten mee maken. :wohaa:

RinC
20-02-04, 20:06
Kom op Maslov...Zelfs Theo van Gogh is tegen hoofddoekverbod :knipoog:

-Y-