PDA

Bekijk Volledige Versie : kabeljauw met cola



sadeeQQ
20-02-04, 21:10
Noorse vissers vinden colablik in kabeljauw
OSLO - Een Noorse familie heeft deze week aan de westkust van Noorwegen een kabeljauw opgevist die een heel colablikje in zijn maag had. Dat hebben Noorse nieuwsmedia vrijdag gemeld.

"Ik kon al zien dat er iets mis was met die vis", zei Stig Skaar, die de kabeljauw opviste op een dagtrip met zijn gezin in de West-Noorse stad Austevoll. De vis was lang en erg dun. Hij woog maar een paar kilo, terwijl volwassen kabeljauwen gemiddeld tien kilo wegen. Na enig onderzoek bleek dat de kabeljauw een colablikje had ingeslikt, waardoor zijn maag volledig geblokkeerd was voor ander voedsel. Het blikje kwam er op enkele deukjes na, helemaal gaaf uit. "Het is ongelooflijk dat hij dat hele blikje heeft ingeslikt", zei Skaar.

Volgens de Noorse krant Bergens Tidende staat de kabeljauw bekend om zijn gulzige honger. Voorbeelden van voorwerpen die in de maag van kabeljauwen zijn aangetroffen, zijn een complete vijf kilo zware otter in West-Noorwegen, zes bevroren hamburgers in Noord-Noorwegen en een mensenhoofd in Australië. :maf3:


bij deze verklaar ik vis haraam
:droef:

Goodnight
20-02-04, 21:17
een complete vijf kilo zware otter in West-Noorwegen, zes bevroren hamburgers in Noord-Noorwegen en een mensenhoofd in Australië. :maf3:


bij deze verklaar ik vis haraam
:droef: [/B]

Hoe kreeg die vis het in hemelsnaam binnen, dacht dat alleen haaien zo gulzig waren.
Gatverdamme, ik heb gisteren nog kabeljauw gegeten....

~Panthera~
20-02-04, 21:26
:schok: http://www.my-smileys.de/smileys_1/face_hungry1.gif :hihi:

barfly
20-02-04, 21:27
wat een gezeur, ik eet alleen lekkerbekjes en dat is zonder graat en andere bijzaken :D

~Panthera~
20-02-04, 21:34
Geplaatst door barfly
wat een gezeur, ik eet alleen lekkerbekjes en dat is zonder graat en andere bijzaken :D
----------------------


http://www.my-smileys.de/smileys_1/human_eek.gif

Maslov
20-02-04, 22:08
bij deze verklaar ik vis haraam

SadeeQQ ben jij gerechtigd een fatwa uit te spreken naar het gelovige publiek?

sadeeQQ
20-02-04, 22:19
Geplaatst door Maslov
SadeeQQ ben jij gerechtigd een fatwa uit te spreken naar het gelovige publiek?

mijn geiten geloven in mij

problemen mee ,lulo ?? :loens:

~Panthera~
20-02-04, 22:32
Geplaatst door sadeeQQ
mijn geiten geloven in mij


---------------

Maken ze ook geitenkaas ? :stout:

theemuts
20-02-04, 23:30
..

Maslov
20-02-04, 23:36
problemen mee ,lulo ??

Nee hoor, ik niet, maar de "gelovigen" waarschijnlijk wel!!