PDA

Bekijk Volledige Versie : Autochtone blanke nederlandse gemeenteraadslid verkracht drie vrouwen.



Shaheed
21-02-04, 10:07
Door Christiaan Kooman

Het Zaanse gemeenteraadslid Vincent P. heeft zich volgens justitie schuldig gemaakt aan poging tot verkrachting en aanranding van drie vrouwen. P. (25) zou zich als restauranthouder hebben vergrepen aan zijn eigen personeel.

Gisteren eiste de officier van justitie voor de rechtbank van Haarlem een gevangenisstraf van 212 dagen, waarvan 180 dagen voorwaardelijk, en een werkstraf van 200 uur.

De Zaankanter, die naast een restaurant ook een verzekerings- en adviesbureau heet, vormt in de Zaanse gemeenteraad met zijn partij Leefbaar Rechtvaardig Zaanstad (LRZ) een eenmansfractie. Oorspronkelijk maakte hij deel uit van de Zaanse Onafhankelijk Groepering (ZOG). Maar toen het fractiebestuur van die partij lucht kreeg van het politieonderzoek naar P., werd hij uit de partij gezet. Daarop ging hij voor zichzelf verder.

De poging tot verkrachting speelde volgens justitie in de zomer van 2002. Nog geen maand na de opening van zijn restaurant De Zaanse Poort zou hij zich na sluitingstijd hebben vergrepen aan een serveerster. Volgens de officier probeerde P. de vrouw te verkrachten. Omdat niet duidelijk was of hij ook haar lichaam was binnengedrongen, hield de officier het op een poging tot verkrachting. Volgens de restauranthouder zelf stemde de vrouw in met seks en was zij degene van wie het initiatief was uitgegaan. Hij begreep dan ook niet waarom de vrouw aangifte deed en korte tijd later ontslag nam.

Een jaar later zou P. twee andere vrouwelijke personeelsleden hebben betast. Hij zou de vrouwen meedere malen in de billen hebben geknepen en tegen zich hebben aangeduwd. Ook van deze aanrandingen was het gemeenteraadslid zich van geen kwaad bewust. Hij bekende de vrouwen wel eens te hebben aangeraakt, maar dat was naar eigen zeggen om hun houding op een speelse manier te corrigeren. Dat hij voortdurend seksueel getinte opmerkingen maakte naar zijn vrouwelijke personeelsleden, deed hij af als amicaal gedrag. De officier vond het geen toeval dat het verloop onder zijn personeel zo groot was.

Uit diverse getuigenverklaringen in het dossier bleek dat P. door veel mensen als een ietwat perverse man wordt gezien. Zo stuurde hij een lesbische klant van zijn verzekeringsbureau een dildo als relatiegeschenk. Iets wat de vrouw niet kon waarderen. De advocaat van P. vroeg wegens gebrek aan bewijs om vrijspraak. Over twee weken doet de rechter uitspraak.

~Panthera~
21-02-04, 11:26
Even "amicaal" zijn leuter eraf zagen, lijkt me ook wel "corrigerend".

sadeeQQ
21-02-04, 12:34
Rechts nederland is een zooitje bij elkaar geharkt racisten,nazi's , facisten, verkrachters,criminelen en corrupte etterbakken :watte?:

~Panthera~
21-02-04, 12:56
Geplaatst door sadeeQQ
Rechts nederland is een zooitje bij elkaar geharkt racisten,nazi's , facisten, verkrachters,criminelen en corrupte etterbakken :watte?:
------------------------

Mogge SadeeQ, goed humeur zie ik. :hihi:

sadeeQQ
21-02-04, 13:05
Geplaatst door ~Panthera~
------------------------

Mogge SadeeQ, goed humeur zie ik. :hihi:

:D

jezuuuuuussss


is het al morgen??


in mijn grotje in tora bora is het altijd nacht :maf2:

Julien
21-02-04, 13:44
Geplaatst door sadeeQQ
Rechts nederland is een zooitje bij elkaar geharkt racisten,nazi's , facisten, verkrachters,criminelen en corrupte etterbakken :watte?:

Je gaat me toch niet zeggen dat jij links bent met die standpunten van je?? :melig:

Goodnight
21-02-04, 13:47
Julien,wie zijn die knapperds op dat fotootjuh?

Julien
21-02-04, 13:50
Geplaatst door Goodnight
Julien,wie zijn die knapperds op dat fotootjuh?

Thierry Henry en David Trezeguet.. de beste Franse spitsen! :D

Goodnight
21-02-04, 14:05
Geplaatst door Julien
Thierry Henry en David Trezeguet.. de beste Franse spitsen! :D

zijn ze frans....bij nader inzien toch niet zo knap :moe:

Royce
21-02-04, 14:06
Geplaatst door Goodnight
zijn ze frans....bij nader inzien toch niet zo knap :moe:

Op papier Frans jah :D

Julien
21-02-04, 14:06
Geplaatst door Goodnight
zijn ze frans....bij nader inzien toch niet zo knap :moe:

hahah :p je mist een hoop hoor, wij fransen zijn de bomb :stout:

Julien
21-02-04, 14:07
Geplaatst door Royce
Op papier Frans jah :D

Hanteer jij nou ook al een rassentheorie, Royce.. je zou vriendje kunnen worden met Le Pen ;)

maareh ff serieus.. wanneer is iemand volgens jou dan meer Frans dan alleen op papier?

Royce
21-02-04, 14:11
Geplaatst door Julien
Hanteer jij nou ook al een rassentheorie, Royce.. je zou vriendje kunnen worden met Le Pen ;)

maareh ff serieus.. wanneer is iemand volgens jou dan meer Frans dan alleen op papier?

Vriendjes met Le Pen ... blèh. Nee, gaan jullie gezellie met zn tweetjes door het leven. 3 is a crowd.

Niet!

sadeeQQ
21-02-04, 14:12
Geplaatst door Julien
Je gaat me toch niet zeggen dat jij links bent met die standpunten van je?? :melig:

:jeweetog: ik ben van boven, en nou gauw op je knien en begin te bidden :corcky:

en bovendien ben ik illegale mocro zonder rechten en plichten :melig:

Julien
21-02-04, 14:15
Geplaatst door Royce
Vriendjes met Le Pen ... blèh. Nee, gaan jullie gezellie met zn tweetjes door het leven. 3 is a crowd.

Niet!

ik denk niet dat ik voldoe aan de rassentheorie van Le Pen, dus dat zal moeilijk gaan.

Julien
21-02-04, 14:17
en nou gauw op je knien

getver sadeeqq