PDA

Bekijk Volledige Versie : Schwarzenegger ten strijde tegen homohuwelijken



Shaheed
21-02-04, 12:11
Uitgegeven: 21 februari 2004 11:40
Laatst gewijzigd: 21 februari 2004 11:53

SAN FRANCISCO - Gouverneur Arnold Schwarzenegger heeft het ministerie van Justitie van de staat Californië opdracht gegeven gerechtelijke stappen te ondernemen tegen het voltrekken van huwelijken tussen partners van dezelfde sekse. De gewezen filmster Schwarzenegger bekleedt sinds november de post van gouverneur in Californië.

In San Francisco kunnen homo- en lesbische stellen al een week lang met instemming van het stadsbestuur trouwen. De nieuwgekozen burgemeester van de stad, Gavin Newsom, gaf ambtenaren daar vorige week opdracht toe. Dat is in strijd met de geldende regels van de staat Californië. Vele honderden stellen hebben er echter al gebruik van gemaakt.

Woede

Dit is gebeurd tot woede van conservatieve groepen die tevergeefs bij twee verschillende rechters twee afzonderlijke zaken hadden aangespannen tegen de huwelijksvoltrekkingen. Vrijdag besloot een rechter het stadsbestuur vooralsnog niet te dwingen te stoppen met het voltrekken van homohuwelijken. Eerder deze week nam een andere magistraat al eenzelfde beslissing, zodat de stad voorlopig kan doorgaan met het voltrekken van dergelijke huwelijken.

Recht op gelijke behandeling

Het stadsbestuur is op zijn beurt ook naar de rechter gestapt om de wetten van de staat Californië waarin het huwelijk expliciet wordt voorbehouden aan heterostellen, nietig te laten verklaren. Dergelijke regels zijn in strijd met het recht op gelijke behandeling, aldus de stadsadvocaat in San Francisco.



Een vraag aan de nederlandse homo"s.

Zullen jullie nu ook met acties komen als toen de heer el moumnie werd vrijgesproken naar aanleiding van zijn uitlatingen.

Een actie als het boycotten van schwarzenegger zijn films of andere acties.

Blade20
21-02-04, 12:14
Niet alleen de Nederlandse homo's zullen dit als het zoveelste bewijs zien als de conservativiteit van de VS Shaheed, maar de meeste Nederlanders zullen dat zo zien. Dat heeft verder niets met homo zijn te maken.

Goodnight
21-02-04, 12:45
Geplaatst door Blade20
Niet alleen de Nederlandse homo's zullen dit als het zoveelste bewijs zien als de conservativiteit van de VS Shaheed, maar de meeste Nederlanders zullen dat zo zien. Dat heeft verder niets met homo zijn te maken.

Moeiluk he lezen?
Hij vraagt: Ga je na deze actie nog films van Schwarznegger zijn filmpjus bekijken met zakje chips en cola erbij?

theemuts
21-02-04, 12:52
Leve de homoterminator.

Shaheed, je bent het zeker helemaal met hem eens. Voortaan ook niet meer Nederlanders alleen maar rechts conservatief noemen als ze het eens zijn met de immigratiepolitiek van de LPF en VVD. Of ben jij ook net zo rechts als Schwarzenegger?

Blade20
21-02-04, 12:53
Geplaatst door Goodnight
Moeiluk he lezen?
Hij vraagt: Ga je na deze actie nog films van Schwarznegger zijn filmpjus bekijken met zakje chips en cola erbij?

Ik haal enkel de vernauwing weg die hij aanbrengt of homo's dat gaan dan. Hij moet die vraag aan de algehele massa stellen niet enkel aan de homo's

ALs iemand van de algehele massa, ja, de VS ligt onnoemelijk ver weg en bovendien zal het Schwarzenegger het totaal niets schelen als een paar honderd mensen in Nederland de boel gaan dwarsbomen, hij heeft zijn geld toch al.

Dutchguy
21-02-04, 13:02
Geplaatst door Shaheed


Een vraag aan de nederlandse homo"s.

Zullen jullie nu ook met acties komen als toen de heer el moumnie werd vrijgesproken naar aanleiding van zijn uitlatingen.

Een actie als het boycotten van schwarzenegger zijn films of andere acties.

Iemand met smaak boycot Schwarzenegger al jaren. :boogie:

sadeeQQ
21-02-04, 13:07
Geplaatst door Dutchguy
Iemand met smaak boycot Schwarzenegger al jaren. :boogie:

:giechel: :giechel:

Goodnight
21-02-04, 13:12
Geplaatst door Dutchguy
Iemand met smaak boycot Schwarzenegger al jaren. :boogie:

hmmm...ik had eigenlijk wel verwacht dat veel homo's gek op hem zouden zijn....

Dutchguy
21-02-04, 13:33
Geplaatst door Goodnight
hmmm...ik had eigenlijk wel verwacht dat veel homo's gek op hem zouden zijn....

Nou, ik ken d'r geen een.

Julien
21-02-04, 13:42
El Moumni's en Schwarzeneggers: WE LEVEN IN 2004!!

niet meer in de f#cking middeleeuwen.

Goodnight
21-02-04, 13:43
Zeker weten?
Dat lekker gespierd lichaam van hem. en dat accent man oh man oh man!!!
Kwijl kwijl kwijl....

Dutchguy
21-02-04, 14:00
Geplaatst door Goodnight
Zeker weten?
Dat lekker gespierd lichaam van hem. en dat accent man oh man oh man!!!
Kwijl kwijl kwijl....

Je mag 'm hebben! Inpakken of eet u hem hier op? :D

Goodnight
21-02-04, 14:04
Geplaatst door Dutchguy
Je mag 'm hebben! Inpakken of eet u hem hier op? :D

:hihi: ...naah is te oud voor mij.Ben maar een jong broekie van gisteren...en die spieren zullen nu wel vetmassa zijn...

Dutchguy
21-02-04, 14:12
Geplaatst door Goodnight
:hihi: ...naah is te oud voor mij.Ben maar een jong broekie van gisteren...en die spieren zullen nu wel vetmassa zijn...

In de volgende Terminator loopt ie met een raketaangestuurde rollator.

Shaheed
21-02-04, 14:17
Geplaatst door Goodnight
Moeiluk he lezen?
Hij vraagt: Ga je na deze actie nog films van Schwarznegger zijn filmpjus bekijken met zakje chips en cola erbij?


Juist , jij begrijpt het :duim:

Shaheed
21-02-04, 14:18
Geplaatst door theemuts
Leve de homoterminator.

Shaheed, je bent het zeker helemaal met hem eens. Voortaan ook niet meer Nederlanders alleen maar rechts conservatief noemen als ze het eens zijn met de immigratiepolitiek van de LPF en VVD. Of ben jij ook net zo rechts als Schwarzenegger?


Ik ben zeker rechts en ben daar zeer trots op!


Een rechtse (nieuwe) nederlander.

plexus
21-02-04, 14:35
Geplaatst door Shaheed
Ik ben zeker rechts en ben daar zeer trots op!


Een rechtse (nieuwe) nederlander.

ik zie dat jij de inburgeringscursus met een dikke voldoende hebt afgerond! :D

Maslov
21-02-04, 15:20
Shaheed, politiek rechts? Ze willen je vast graag bij de LPF inlijven hoor.

~Panthera~
21-02-04, 16:16
Is er ook een Schwarzeneggerterminator in de zaal ? :sniper:

Tomas
21-02-04, 20:37
Je moet toch wel een ontiegelijk onzeker mietje zijn als je bang bent voor het homohuwelijk.