PDA

Bekijk Volledige Versie : Republikeinse en Democratische senators komen naar Nederland om te protesteren



lennart
21-02-04, 16:54
Tegen het internationaal gerechtshof :mad:

Monday, international court at Hague begins hearing complaints against barrier. US Democratic and Republic congressmen Wexler, Chabot travel to Hague to protest hearing.

~Panthera~
21-02-04, 17:11
Als je het niet erkent, waarom kom je dan protesteren ?? http://www.my-smileys.de/smileys_1/diablotin.gif

lennart
21-02-04, 17:18
Precies!

Tomas
21-02-04, 17:48
Dus als je iets niet erkent dan mag je er ook niet tegen protesteren?

Heel logisch allemaal...

lennart
21-02-04, 17:51
Geplaatst door Tomas
Dus als je iets niet erkent dan mag je er ook niet tegen protesteren?

Heel logisch allemaal...

Als die Amerikanen iets met dat hek te maken zouden hebben... misschien.. Maar aangezien ze geen partij zijn zie ik niet in waarom zij zouden protesteren.

Hetzelfde met die christelijke maloten.

Tomas
21-02-04, 17:56
Geplaatst door lennart
Als die Amerikanen iets met dat hek te maken zouden hebben... misschien.. Maar aangezien ze geen partij zijn zie ik niet in waarom zij zouden protesteren.

Hetzelfde met die christelijke maloten.

Ik ben het verband alweer compleet kwijt met je eerder "Precies!". Dus laat maar.

~Panthera~
21-02-04, 18:02
Geplaatst door Tomas
Ik ben het verband alweer compleet kwijt met je eerder "Precies!". Dus laat maar.
-----------


Dus jij gaat ook bij elke hoorzitting zitten, waarin jij geen partij ben, en denkt dan ook nog wat te kunnen zeggen ?
Erg snugger. :moe:

freya
21-02-04, 18:02
protesteren tegen internationaal recht, dat maakt wel duidelijk waar deze heren voor staan :moe:

lennart
21-02-04, 18:07
Geplaatst door Tomas
Dus als je iets niet erkent dan mag je er ook niet tegen protesteren?

Heel logisch allemaal...

Ze erkennen het hof niet en hebben er niets mee te maken. Waarom dan protesteren?

Dat is toch een heel logische vraag? Daarom zeg ik: precies!

Tomas
21-02-04, 18:58
Geplaatst door lennart
Ze erkennen het hof niet en hebben er niets mee te maken. Waarom dan protesteren?

Dat is toch een heel logische vraag? Daarom zeg ik: precies!

Dus als je Israel niet erkent dan kan je er ook niet tegen protesteren?

Als je het niet eens bent met deze heren kan je dat ook gewoon zeggen, want deze logica is toch echt alleen door jullie selecte clubje te volgen.

Tomas
21-02-04, 18:59
Geplaatst door ~Panthera~
-----------


Dus jij gaat ook bij elke hoorzitting zitten, waarin jij geen partij ben, en denkt dan ook nog wat te kunnen zeggen ?
Erg snugger. :moe:

Heb je dit nou tegen mij of quote je verkeerd?

lennart
21-02-04, 19:07
Geplaatst door Tomas
Dus als je Israel niet erkent dan kan je er ook niet tegen protesteren?

Als je het niet eens bent met deze heren kan je dat ook gewoon zeggen, want deze logica is toch echt alleen door jullie selecte clubje te volgen.

Ik geef twee redenen voor mijn logica. Als jij je wilt fixeren op een punt van die logica en de andere reden irrelevant verklaard, dan valt de logica inderdaad weg. Maar ik heb dus geen zin in dat soort spelletjes.

Tomas
21-02-04, 19:11
Geplaatst door lennart
Ik geef twee redenen voor mijn logica. Als jij je wilt fixeren op een punt van die logica en de andere reden irrelevant verklaard, dan valt de logica inderdaad weg. Maar ik heb dus geen zin in dat soort spelletjes.

Iedereen heeft altijd zat redenen om af te wijken van de regels der logica. Logica is nu eenmaal lastig.

Al Sawt
21-02-04, 21:14
Geplaatst door Tomas
[B]Dus als je Israel niet erkent dan kan je er ook niet tegen protesteren?
B] Daarom zal ik niet aanwezig zijn.

Laat Israel maar haar gang gaan. In de nabije toekomst, zullen ze de prijs voor hun misdadige gedrag gaan betalen.

Tomas
21-02-04, 21:16
Geplaatst door Al Sawt
Daarom zal ik niet aanwezig zijn.

Laat Israel maar haar gang gaan. In de nabije toekomst, zullen ze de prijs voor hun misdadige gedrag gaan betalen.

Dit klinkt toch echt een beetje als protest... :moe:

freya
21-02-04, 21:17
Geplaatst door Alcibiades
En nog steeds begrijpt ze het niet...

Vertel eens GJ, wat is er mis met internationaal recht?

Al Sawt
21-02-04, 21:25
Geplaatst door Tomas
Dit klinkt toch echt een beetje als protest... :moe: Maar wel heel anders, dan met een bord of een foto marcheren.

Tomas
21-02-04, 21:28
Geplaatst door Al Sawt
Maar wel heel anders, dan met een bord of een foto marcheren.

Dat vind ik ook niks, omdat het in de praktijk nogal ongenuanceerd uitpakt. Maargoed, je vult het maar in zoals je wilt. Het blijft protest en snap ik dus nog altijd niet je "Daarom".

Blade20
21-02-04, 21:49
Het zit dieper. De VS heeft niet genoeg noemenswaardige steun kunnen opbouwen tegen het Internationale gerechtshof. De landen die hun steunen (al dan niet omgekocht of afgeperst) zijn voornamelijk arme landen of landen met een dictatorschap. Waarschijnlijk hadden ze gehoopt dat de hoofdrolspelers ook overstag zouden gaan. Nu dit niet het geval is zijn ze in een erg wankele positie t.o.v. het Internationale gerechtshof.