PDA

Bekijk Volledige Versie : Deetman kwaad op ambassade Israël



ZbaqZbaq
21-02-04, 18:37
***************************************
Deetman kwaad op ambassade Israël

***************************************
DEN HAAG Burgemeester Deetman van Den
Haag voelt zich gedwarsboomd door de
ambassade van Israël,omdat die 926
foto's van slachtoffers van Palestijnse
aanslagen heeft verstrekt aan betogers.

Deetman is bang dat de foto's morgen
bij de betogingen bij het Vredespaleis,
waar de rechtszaak over de Israëlische
afscheidingsmuur begint,rellen zullen
uitlokken.Deetman heeft het gebruik van
foto's bij de betoging daarom verboden.

De ambassade heeft de portretten aan
Christenen voor Israël (CvI) gegeven.
CvI weigert zich te houden aan Deetmans
verbod en zal de portretten morgen toch
gebruiken bij een stille tocht.
*********************zie ook 126 ******

freya
21-02-04, 18:41
Burgelijk ongehoorzame christenen voor Israel! :hihi:

Oh,Oh wat willen die zionisten toch graag dat er rellen komen, ze doen ALLES om de aandacht van de inhoud van de hearings af te leiden :moe:

nl-x
21-02-04, 18:42
Het logischt zou dan zijn dat het de Israelische ambassade verboden wordt om mee te demonstreren. Dat gebeurt wel vaker met mensen die zich niet aan de afspraken willen gaan houden.

Maar de vraag is....

Zitten er ook ballen bij Deetmans !?!?

(Of moet ie alles lenen van vrienden?

http://www.maroc.nl/nl-x.jpg

freya
21-02-04, 18:44
Geplaatst door nl-x
[B]Het logischt zou dan zijn dat het de Israelische ambassade verboden wordt om mee te demonstreren. Dat gebeurt wel vaker met mensen die zich niet aan de afspraken willen gaan houden.

Maar de vraag is....

Zitten er ook ballen bij Deetmans !?!?

(Of moet ie alles lenen van vrienden?



Als Deetman ballen heeft, dan verbiedt hij ook het exposeren van die walchelijke bus :moe:

~Panthera~
21-02-04, 18:45
Geplaatst door nl-x
Het logischt zou dan zijn dat het de Israelische ambassade verboden wordt om mee te demonstreren. Dat gebeurt wel vaker met mensen die zich niet aan de afspraken willen gaan houden.

Maar de vraag is....

Zitten er ook ballen bij Deetmans !?!?

(Of moet ie alles lenen van vrienden?

---------------------

Gehaktballen. :roken:

freya
21-02-04, 19:25
Burgemeester boos op Israëlische ambassade
door Maarten Brakema

DEN HAAG | De Haagse burgemeester Deetman is ontstemd over de manier waarop de Israëlische ambassade in Den Haag medewerking verleent aan een demonstratie bij het Vredespaleis, maandag. Hij hekelt vooral het beschikbaar stellen door de ambassade van 926 portretten van Israëlische slachtoffers van aanslagen.


De gemeente Den Haag verloor gisteren een kort geding tegen 'Christenen voor Israël'. Die organisatie is van plan maandag tijdens een demonstratie bij het Internationaal Gerechtshof de portretten van omgekomen Israëliërs mee te dragen. Den Haag wilde dat door de rechter laten verbieden omdat de gemeente vreest dat de emoties aan pro-Palestijnse zijde hoog zouden oplaaien. De rechter oordeelde echter dat het verbod op het meedragen van de foto's het demonstratierecht 'te zeer wordt beperkt'.
Die uitspraak is 'een streep door de rekening', aldus de burgemeester. Deetman zegt ook 'verbaasd' te zijn dat de Israëlische ambassade het meevoeren van de portretten heeft bedacht. Vanwege de vrees voor sterke emoties houdt Deetman nu meer politiemensen achter de hand. Hoeveel agenten er precies worden ingezet wil hij echter niet zeggen.

Volgens de burgemeester is Den Haag klaar voor de hoorzittingen in het Vredespaleis over de bouw van een veiligheidsmuur langs de Israëlische grens. Hij heeft wel aan demonstranten van beide kanten zware eisen gesteld en zegt alles 'precies, strak en gebalanceerd' te hebben geregeld. Zo moet de bus die uit Israël overkomt in de dieplader blijven waarmee hij wordt vervoerd en blijft hij het grootste deel van de dag afgedekt met doeken. Op slechts enkele momenten zal de de bus te zien zijn.

Afgesloten

Een gebied rond het Vredespaleis wordt vanaf maandag afgesloten voor het publiek. Dat is om de rechters ongestoord hun werk te kunnen laten doen. Daarnaast wil de burgemeester niemand de kans bieden een aanslag te plegen. "Ik wil geen enkel risico lopen, op welke manier dan ook", zegt Deetman. De afzetting van het gebied rond het Vredespaleis betekent dat het verkeer en openbaar vervoer moeten worden omgeleid.

Hoeveel mensen precies op de hoorzittingen afkomen, is nog niet duidelijk. In ieder geval komen er mensen uit Israël over en ook twee leden van het Amerikaanse congres. Met de pers die naar verwachting massaal uit alle werelddelen toestroomt, bemoeit de gemeente Den Haag zich niet. Dat is een verantwoordelijkheid van het Internationaal Gerechtshof zelf.


Haagse Courant

Joesoef
21-02-04, 19:40
Bij BHV en EHBO trainen we wel eens met lotus slachtoffers. Zou je ook lotus kinderen en peuters hebben? Vraag me wel af hoe je dat moet schminken, die kapot geschoten kinder hoofdjes.

Of is dat te schokkend......

freya
21-02-04, 19:48
Geplaatst door Alcibiades
Jij zou blijkbaar wel alles willen verbieden wat niet in jouw straatje past. Een democratische instelling kan ik het niet noemen.

Die bus is pure provocatie, smakeloos en een sta in de weg in het veel te krappe gebied waar gedemonstreerd wordt.

Tomas
21-02-04, 20:34
Geplaatst door Alcibiades
Jij zou blijkbaar wel alles willen verbieden wat niet in jouw straatje past. Een democratische instelling kan ik het niet noemen.

:haha: En dat van iemand die het verbod op hoofddoekjes wel ziet zitten.

Tomas
21-02-04, 20:47
Geplaatst door Alcibiades
Het is aanschouwelijk materiaal.
De onmenselijkheid van de zelfmoordaanslagen wordt ermee aan de kaak gesteld.
Bovendien laat het zien hoe nuttig de veiligheidsafscheiding is, met het oog op het redden van mensenlevens.

Zodra de pro-Palestijnen met aanschouwelijk materiaal komen, ben je denk ik weer een van de eersten die het een provocatie zal vinden. Kortom, Deeman heeft gelijk en dat is een vrij normale beslissing in nl. En dat is min of meer een wedstrijd in leed middels beeld of ander aanschouwlijk materiaal te voorkomen. Dat is een principe dat mij wel aanspreekt, en jou denk ik pas als het je uitkomt.

Tomas
21-02-04, 20:57
Geplaatst door Alcibiades
Nou, ik ben er sterk voor dat iedereen zijn mening uit op de manier die hijzelf wil. Deetman is echt niet aangesteld om een wedstrijd in leed te voorkomen hoor. Hij moet zorgen dat alles in goede banen wordt geleid en verder heeft hij zich nergens mee te bemoeien.

Even je hypocrisie laten voor wat het is: Misschien is een wedstrijd in leed voorkomen ongeveer hetzelfde als in goede banen leiden? En kan je een demonstratie niet in goede banen leiden zonder je ermee te bemoeien. Kortom vertel nou eens wat jij nou eigenlijk provoceren vindt.

Al Sawt
21-02-04, 20:59
Geplaatst door Alcibiades
Het is aanschouwelijk materiaal.
De onmenselijkheid van de zelfmoordaanslagen wordt ermee aan de kaak gesteld.
Bovendien laat het zien hoe nuttig de veiligheidsafscheiding is, met het oog op het redden van mensenlevens. Vond GJ niet, dat de Palestijnen met hun slachtoffers te koop liepen?

freya
21-02-04, 21:05
Geplaatst door Al Sawt
Vond GJ niet, dat de Palestijnen met hun slachtoffers te koop liepen?

Zodra de Palestijnen foto's van doodgeschoten kinderen zouden laten zien, dan staat GJ weer op z'n achterste benen.

Een berg puin met kapot huisraad ertussen, wat zou je daar van vinden GJ?

~Panthera~
21-02-04, 21:08
Geplaatst door Alcibiades
Nee, Deetman is verantwoordelijk voor de openbare orde en een ongehinderde voortgang van deze demonstratie. Het verbieden van het laten zien van aanschouwelijk materiaal is een ontoelaatbare overheidsinmenging in de vrijheid van meningsuiting. Het woord provocatie is hier helemaal niet op van toepassing. De mensen die denken zich door ziets geprovoceerd te voelen hebben zelf een groot probleem.
-----------


Ach, sommige Israeliers voelen zich al geprovoceerd door het zien van een Palestein. :moe:

freya
21-02-04, 21:09
Geplaatst door Alcibiades
De mensen die denken zich door ziets geprovoceerd te voelen hebben zelf een groot probleem.

Correctie het is een wanhopige poging tot provocatie, net als al die interviews waarin zionisten voorspellen dat er rellen zullen komen.

De anti-muurders vinden die bus een zielige vertoning en zullen dat ding gewoon negeren :ego:

Als je het gelijk aan je kant hebt, hoef je niet zulke stunts uit te halen :strik:

Tomas
21-02-04, 21:10
Geplaatst door Alcibiades
Nee, Deetman is verantwoordelijk voor de openbare orde en een ongehinderde voortgang van deze demonstratie. Het verbieden van het laten zien van aanschouwelijk materiaal is een ontoelaatbare overheidsinmenging in de vrijheid van meningsuiting. Het woord provocatie is hier helemaal niet op van toepassing. De mensen die denken zich door ziets geprovoceerd te voelen hebben zelf een groot probleem.

De overheid mag onder geen enkel beding eisen stellen aan demonstranten? Tjezus, wat vind jij je eigen groepjee elitair. Want dit geldt natuurlijk alleen in dit geval, in alle andere gevallen moet de ME erover.

In jou zieke geest zit het probleem van de Palestijnen tussen de oren. Ze LATEN zich provoceren door het IDF die hun kinderen doden en huizen aan gort buldozeren. Dat is hun eigen probleem begrijp ik nu. Daar moet je je niks van aantrekken. Dat werpt een geheel nieuw licht op het begrip oorlogsslachtoffers. De aanstellers.

Tomas
21-02-04, 21:14
Geplaatst door Alcibiades
Bij de doodgeschoten Palestijnse kinderen is het lang niet altijd duidelijk van welke kant de kogel kwam. Een berg huisraad is natuurlijk niet te vergelijken met het karkas van een bus waarin tientallen mensen hun laatste adem hebben uitgeblazen.

Welk leed is nu het ergst?

freya
21-02-04, 21:15
Geplaatst door Tomas

In jou zieke geest zit het probleem van de Palestijnen tussen de oren. Ze LATEN zich provoceren door het IDF die hun kinderen doden en huizen aan gort buldozeren. Dat is hun eigen probleem begrijp ik nu. Daar moet je je niks van aantrekken. Dat werpt een geheel nieuw licht op het begrip oorlogsslachtoffers. De aanstellers.

Tomas? gaat het een beetje?

:vreemd: je klinkt een beetje als een antizionist :argwaan:

lennart
21-02-04, 21:15
Geplaatst door Alcibiades
Bij de doodgeschoten Palestijnse kinderen is het lang niet altijd duidelijk van welke kant de kogel kwam.

Dat idee heb ik ook bij al die bomaanslagen.

Tomas
21-02-04, 21:16
Geplaatst door freya
Tomas? gaat het een beetje?

:vreemd: je klinkt een beetje als een antizionist :argwaan:

Ik ben geen hokjesdenker, muts. Nou ja, alleen de mutsmensen bestaan echt, de rest van de categorieen zit tussen je oren.

freya
21-02-04, 21:17
Geplaatst door Alcibiades
Bij de doodgeschoten Palestijnse kinderen is het lang niet altijd duidelijk van welke kant de kogel kwam. Een berg huisraad is natuurlijk niet te vergelijken met het karkas van een bus waarin tientallen mensen hun laatste adem hebben uitgeblazen.

Je bent een echte smeerlap als je hier probeert te beweren dat Palestijnen hun eigen kinderen doodschieten als publi-stunt.
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten :moe:

Eeen opgeblazen huis met de bewoners er nog in is natuurlijk lang niet zo erg nee, zolang het maar een Palestijns huis was natuurlijk :kotsen:

Tomas
21-02-04, 21:21
Geplaatst door Alcibiades
Ik waardeer het dat je probeert je in mijn denkwereld te verdiepen maar ik vind dit maar een heel gebrekkige poging.

Doe zelfs eens een beter poging zou ik zeggen. En dan kunnen we alsnog beoordelen of ie nou echt zo slecht was.

~Panthera~
21-02-04, 21:23
Geplaatst door lennart
Dat idee heb ik ook bij al die bomaanslagen.
---------------------


Oei. :nerveus:

Al Sawt
21-02-04, 21:26
Geplaatst door lennart
Dat idee heb ik ook bij al die bomaanslagen. Prachtig repliek!

Tomas
21-02-04, 21:26
Geplaatst door Alcibiades
Als je begint te schelden is dat een aanwijzing dat je ongelijk hebt...

Als je zo een tegen reactie probeert te vermijden of zoals je zo vaak de meeste stellingen laat liggen in een reply en alleen dat wat je net uitkomt eruit haalt is geen aanwijzing, maar een bewijs dat je ongelijk hebt.

Al Sawt
21-02-04, 21:31
Geplaatst door Alcibiades
Kan ik nooit gezegd hebben. Iemand met te veel contradicties in zijn teksten en die nog eens met hypocrisie bespekt zijn, kan zou iets nooit hebben gezegd.

Alleen jammer, dat jouw inzendingen van je vorige Nickname verwijdert zijn. Hiermee konden wij het bewijzen.

Al Sawt
21-02-04, 21:37
Geplaatst door Alcibiades
Leg maar eens uit waarom dit zo'n prachtige repliek is. Omdat volgens jou en lennart, de Palestijnen de Palestijnen doden en de Israeliers hun eigen bussen opblazen.

Rabi'ah.
21-02-04, 21:37
De zionisten krijgen het steeds moeilijker hier..... :hihi:

Al Sawt
21-02-04, 21:39
Geplaatst door Alcibiades
Ik heb niks verwijderd hoor. Ik vind het wel zwak van je dat je met loze beweringen komt. Ik vind het zwak van je, dat je glashard ontkent.

Met jou eerdere ban, zijn al je inzendingen automatisch verwijdert.

Al Sawt
21-02-04, 21:41
Geplaatst door Alcibiades
Al Sawt, je vermogen tot logisch denken staat vanavond niet op een hoogtepunt. Ik zou zeggen, neem een borrel, ga vroeg naar bed en probeer het morgen nog eens. Ach ik kan na een goed nachtrust weer helder denken.

Maar jij moet dedocterineert worden, om helder te kunnen denken.

Tomas
21-02-04, 21:42
Geplaatst door Alcibiades
Dat was nog het enige zinnetje dat iets voorstelde in het bericht van Freya.

Pfff... ik vond "smeerlap" juist erg zwak.

Maar je doet het nou trouwens weer.

freya
21-02-04, 21:46
Geplaatst door Alcibiades
Als je begint te schelden is dat een aanwijzing dat je ongelijk hebt...

Je noemt het schelden, dus heb ik gelijk dat je zoiets zieks idd wilt beweren :moe:

Dat is dan ook weer duidelijk

Tomas
21-02-04, 21:48
Geplaatst door Alcibiades
Ik dus ook, kun je nagaan hoe zwak de rest was.

Nee, dat kan niet. Dat is slechts jouw waarde oordeel en als je verwacht dat die bij iedereen hetzelfde uitpakt ben je behoorlijk simpel.

freya
21-02-04, 21:53
Geplaatst door Alcibiades
Dus je wilt zeggen dat, wanneer jij mij uitscheldt, dat dat het bewijs is dat jij gelijk hebt met te beweren dat ik iets wil zeggen waarop ik zelf nog niet gekomen was?

Ik zei: je bent een smeerlap als je wilt beweren dat........

Als jij zegt dat ik heb gescholden, voelde je je dus idd aangesproken

:rolleyes:

~Panthera~
21-02-04, 21:54
http://www.my-smileys.de/smileys_1/offtopic.gif :melig:

Tomas
21-02-04, 21:58
Geplaatst door Alcibiades
Hoe kom je erbij dat ik denk dat mijn waardeoordelen bij anderen hetzelfde uitpakken als bij mij. Dat denk ik juist helemaal niet. Integendeel, ik al heel wat mensen tegengekomen die andere waardeoordelen hebben dan ik.

Je geheugen is nog korter dan dat van m'n schoonma en daar kan ik alleen nog maar tegen knikken en Ja ma zeggen. Dus...

~Panthera~
21-02-04, 22:08
Geplaatst door Alcibiades
Je hebt gelijk maar ik ben niet begonnen met persoonlijke opmerkingen.
-------------


Vraagje: waarom neem jij het op voor Israel in deze hele kwestie en wil je nooit de andere kant zien ? zonder de vraag om te draaien graag.

lennart
21-02-04, 22:30
Geplaatst door Alcibiades
Wat ik hierboven gezegd heb is gewoon mijn mening. Daar kan ik toch niets aan doen?

Dat is geen mening, maar een religieuze overtuiging.

Tomas
21-02-04, 22:33
Geplaatst door Alcibiades
Al weer iemand die persoonlijk wordt, ik ga er niet meer op in.

:haha: Waar ben je dan op in gegaan tot nu toe?

Toegegeven, je bent wel grappiger dan mn schoonmoeder.

ZbaqZbaq
21-02-04, 22:37
***************************************
Israël verontwaardigd over Deetman

***************************************
HILVERSUM De Israëlische regering is
"geschokt" over de beschuldiging van
burgemeester Deetman van Den Haag dat
de Israëlische ambassade een kwalijke
rol speelt bij de voorbereiding van een
betoging bij het Vredespaleis,maandag.

In het Journaal zegt het Israëlische
ministerie van Buitenlandse Zaken het
buitengewoon ernstig te vinden dat de
burgemeester het tonen van foto's van
terreurslachtoffers als een provocatie
beschouwt,en dat hij het terrorisme
niet veroordeelt.

Volgens Israël handelt de ambassade in
goede samenwerking met de Nederlandse
autoriteiten.
***********************zie ook 103 ****

RinC
21-02-04, 22:38
Kijk nu naar NOVA

Tomas
21-02-04, 22:40
Geplaatst door Alcibiades
Je schoonmoeder heeft groot gelijk dat ze jou negeert.

Deed ze dat maar. :moe:

Maar je zou echt goed bij d'r passen, inhoudsloze gesprekken zonder enig verband met het verleden dat ouder is dan 5 minuten.

Tomas
21-02-04, 22:41
Geplaatst door RinCoonie
Kijk nu naar NOVA

Dictator.

Ze zitten hier gezellig naar de tros te kijken. En dan moet ik ze niet storen.

Royce
21-02-04, 22:42
Deetman kan wel inpakken...:p

MocroStyle
21-02-04, 22:48
Een reactie van Deetman op de bezorgdheid van Naftaniel bij de aanwezigheid van pro-palestijnse betogers morgen

"Naftaniel die wilt dat we die palestijnen wegsturen, maar zo zit Nederland niet in elkaar"

:wohaa:

~Panthera~
21-02-04, 22:48
Geplaatst door Tomas
Deed ze dat maar. :moe:

Maar je zou echt goed bij d'r passen, inhoudsloze gesprekken zonder enig verband met het verleden dat ouder is dan 5 minuten.
---------

Een Alzheimer gevalletje ?? :nerveus:

Royce
21-02-04, 22:50
Geplaatst door Alcibiades
Je zou het zo kunnen zeggen: Den Haag is een internationale stad geworden. Nou is inderdaad de vraag of Deetman daar nog wel bij past.


Als `t morgen gezellig blijft wel ja. Nou maar hopen dat die bus niet opeens op die arme Palestijnse demonstranten in gaat rijden ofzo.

Tomas
21-02-04, 22:50
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Een Alzheimer gevalletje ?? :nerveus:

Niet te zuinig. :(

Ze is nu ook vergeten dat ze alles vergeet.

~Panthera~
21-02-04, 22:51
Geplaatst door Alcibiades
Wat ik hierboven gezegd heb is gewoon mijn mening. Daar kan ik toch niets aan doen?
----------


Je kan niets aan je mening doen ??? :wow:

http://www.my-smileys.de/smileys_1/tekst-help002.gif Wil iemand me even weghalen hier ??http://www.my-smileys.de/smileys_1/w-fahne.gif

Royce
21-02-04, 22:52
Geplaatst door Alcibiades
Jij denkt zeker dat die bus nog kan rijden...


Hoe is die bus anders hierheen gekomen. Trailer van Ronny?

~Panthera~
21-02-04, 22:53
Geplaatst door Tomas
Niet te zuinig. :(

Ze is nu ook vergeten dat ze alles vergeet.
---------

Aggut.....heel triest. :droef:

Tomas
21-02-04, 22:54
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Aggut.....heel triest. :droevig:

Ach soms is ze dan ook weer net zo grappig (bijna) als GJ. :)

~Panthera~
21-02-04, 22:54
Geplaatst door Royce
Hoe is die bus anders hierheen gekomen. Trailer van Ronny?
--------------------

http://www.my-smileys.de/smileys_1/263_2.gif Net wakker zeker ? :hihi:

~Panthera~
21-02-04, 22:55
Geplaatst door Tomas
Ach soms is ze dan ook weer net zo grappig (bijna) als GJ. :)
--------------

:hihi:

Royce
21-02-04, 22:55
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

http://www.my-smileys.de/smileys_1/263_2.gif Net wakker zeker ? :hihi:


Ik heb net `n heerlijke hete douche gehad. Ik ga zo toch lekker slapen. Dromen over de Zuid-Tangent en Oudejaarsdag...:)

Tomas
21-02-04, 22:57
Geplaatst door Alcibiades
Je moet niet vergeten dat ik maar een man ben.

Even een test: Hoe vaak denk jij aan sex?

Joesoef
21-02-04, 22:58
Waarom heeft dit bulletinboard geen jihad smilies? Ik zoek me de pleuris.....

~Panthera~
21-02-04, 22:59
Geplaatst door Royce
Ik heb net `n heerlijke hete douche gehad. Ik ga zo toch lekker slapen. Dromen over de Zuid-Tangent en Oudejaarsdag...:)
-------------

:rolleyes: mmmmm..Zuidtangent en Oudejaarsdag...... ( ? )
Er ontgaat mij weer van alles, denk ik. :hihi:

Pit ze ! :zwaai:

Tomas
21-02-04, 23:00
Geplaatst door Alcibiades
Maar één keer per dag.

Niet geslaagd.

Royce
21-02-04, 23:02
Geplaatst door ~Panthera~
-------------

:rolleyes: mmmmm..Zuidtangent en Oudejaarsdag...... ( ? )
Er ontgaat mij weer van alles, denk ik. :hihi:

Pit ze ! :zwaai:


Niet nu slapen, gek! Na 02.30 pas.

~Panthera~
21-02-04, 23:02
Geplaatst door Alcibiades
Wat ik denk en voel en wat mijn opinies zijn, daar kan ik niks aan doen hoor. Dat is nu eenmaal zo, daar moet ik mee leren leven. Je moet niet vergeten dat ik maar een man ben.
---------------------


K zal ut onthouden, wellicht dat het helpt. :moe:

~Panthera~
21-02-04, 23:04
Geplaatst door Royce
Niet nu slapen, gek! Na 02.30 pas.
---------------------


http://www.my-smileys.de/smileys_1/devilchilli.gif :hihi:

Tomas
21-02-04, 23:05
Geplaatst door Alcibiades
Maar dan wel 16 uur lang...

:haha:

Alleen een beetje ongeloofwaardig.

~Panthera~
21-02-04, 23:06
Geplaatst door Tomas
:haha:

Alleen een beetje ongeloofwaardig.
--------------------

Beetje vermoeiend ook. :hihi:

Royce
21-02-04, 23:07
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------


http://www.my-smileys.de/smileys_1/devilchilli.gif :hihi:


:D

Tomas
21-02-04, 23:08
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

Beetje vermoeiend ook. :hihi:

Valt wel mee, 't wordt een soort van 2e natuur.

Royce
21-02-04, 23:11
Geplaatst door Tomas
Valt wel mee, 't wordt een soort van 2e natuur.


Alci = Rocco?

Tomas
21-02-04, 23:12
Geplaatst door Royce
Alci = Rocco?

En maar ontwijken... :moe:

Royce
21-02-04, 23:13
Geplaatst door Tomas
En maar ontwijken... :moe:


Doe eens wat aardiger pik, ik begrijp jouw vragen nooit.

Tomas
21-02-04, 23:15
Geplaatst door Royce
Doe eens wat aardiger pik, ik begrijp jouw vragen nooit.

Ga nou maar stappen.

Ik moet morgenochtend om 7 uur in utrecht op de schaatsbaan staan. :moe:

Royce
21-02-04, 23:16
Geplaatst door Tomas
Ga nou maar stappen.

Ik moet morgenochtend om 7 uur in utrecht op de schaatsbaan staan. :moe:


Als jij ff 70Euro op mn rekening stort ben ik over `n halfuur pleitte.

sadeeQQ
21-02-04, 23:20
:giechel:

:giechel:

morgen ff een kijkje nemen misschien zie ik GJ of jaja met een foto schowen van een of een andere uiteengereten zionist

voor de bus

http://www.sunround.com/mic/images/army.jpg



na de bus

http://www.dbl-webdesign.com/examples/slagerij/gehakt02.jpg

freya
21-02-04, 23:23
Geplaatst door sadeeQQ
:giechel:

:giechel:

morgen ff een kijkje nemen misschien zie ik GJ of jaja met een foto schowen van een of een andere uiteengereten zionist



Die demo is MAANDAG slimpies :moe:


Je weet wel dan beginnen de hoorzittingen enzo

~Panthera~
21-02-04, 23:25
Geplaatst door freya
Die demo is MAANDAG slimpies :moe:


Je weet wel dan beginnen de hoorzittingen enzo
---------


SadeeQ heeft geen tv in zijn grot. :hihi:

sadeeQQ
21-02-04, 23:26
Geplaatst door freya
Die demo is MAANDAG slimpies :moe:


Je weet wel dan beginnen de hoorzittingen enzo

:corcky:

zo een zionist in hart en nieren staat een dag van te voren al ter plekke, die maffe zionist heeft toch niets te doen.

:maf: en ik dacht dat het al zondag was .

sadeeQQ
21-02-04, 23:27
Geplaatst door ~Panthera~
---------


SadeeQ heeft geen tv in zijn grot. :hihi:

televisie wel. maar geen stroom .

lennart
21-02-04, 23:28
Geplaatst door freya
Die demo is MAANDAG slimpies :moe:


Je weet wel dan beginnen de hoorzittingen enzo

Ja? Weet je het zeker? Volgens mij zijn er morgen ook al demos van gristelijke organisaties... Kweetut niet zeker...

~Panthera~
21-02-04, 23:29
Geplaatst door sadeeQQ
televisie wel. maar geen stroom .
------------

Das nie lekker.
Wat nu ? fietsen op een aggregaat ? :stout:

Chaya2
22-02-04, 01:48
Geplaatst door ~Panthera~
-----------


Ach, sommige Israeliers voelen zich al geprovoceerd door het zien van een Palestein. :moe:

It's in the eye of the beholder.
In Noorwegen heeft de leiding van een school een leraar verboden zijn Davidster te dragen, omdat er weleens Palestijnse leerlingen konden zijn die er aanstoot aan konden nemen. Dan zouden ze geconfronteerd worden met het leed waar zij mogelijkerwijs mee te maken gehad zouden kunnen hebben. De leraar heeft een advocaat in de arm genomen.

Deetman is een sukkel. :boos:

lennart
22-02-04, 01:54
Geplaatst door Chaya2
Deetman is een sukkel. :boos:

Gaat die ook op de lijst?

Chaya2
22-02-04, 01:55
Geplaatst door lennart
Dat idee heb ik ook bij al die bomaanslagen.

ben je ziek in je hoofd ofzo, je moet je laten nakijken met je belachelijke retoriek die nergens op gebaseerd is, iedereen met hersens weet wie die verschrikkelijke zelfmoordaanslagen plegen (ze eisen ze zelf ook trots op) en iedereen weet dat ze expres burgers raken.

:fuckit2:

lennart
22-02-04, 01:57
Geplaatst door Chaya2
ben je ziek in je hoofd ofzo, je moet je laten nakijken met je belachelijke retoriek die nergens op gebaseerd is, iedereen met hersens weet wie die verschrikkelijke zelfmoordaanslagen plegen (ze eisen ze zelf ook trots op) en iedereen weet dat ze expres burgers raken.


:rolleyes:

Als Sharon een aanslag wilt, dan belt hij Hamas dat er daar en daar een gaatje is in de muur.

Chaya2
22-02-04, 01:57
Geplaatst door sadeeQQ


http://www.sunround.com/mic/images/army.jpg


Mm, ziet er niet slecht uit..

Chaya2
22-02-04, 01:58
Geplaatst door lennart
:rolleyes:

Als Sharon een aanslag wilt, dan belt hij Hamas dat er daar en daar een gaatje is in de muur.

ziek dus, inderdaad.

:fuckit2:

lennart
22-02-04, 01:59
Geplaatst door Chaya2
ziek dus, inderdaad.

Nee... Sharon en Yassin zijn grote maatjes... Sharons homosexuele lover Bibi heeft Yassin nog vrijgelaten.

Chaya2
22-02-04, 02:00
Geplaatst door lennart
Gaat die ook op de lijst?

Ja.

~Panthera~
22-02-04, 02:00
Geplaatst door Chaya2
It's in the eye of the beholder.
In Noorwegen heeft de leiding van een school een leraar verboden zijn Davidster te dragen, omdat er weleens Palestijnse leerlingen konden zijn die er aanstoot aan konden nemen. Dan zouden ze geconfronteerd worden met het leed waar zij mogelijkerwijs mee te maken gehad zouden kunnen hebben. De leraar heeft een advocaat in de arm genomen.

Deetman is een sukkel. :boos:
-----------


Wij wonen niet in Noorwegen.
Gelukkig, als ik dit zo lees.
Hier verbieden we straks hoofddoeken, keppels en kruizen.
Maar dat zat jou wel gunstig stemmen dan.
Mij geeft het het gevoel in de jaren 30 te leven.
Alleen met een andere doelgroep dit keer.

lennart
22-02-04, 02:01
Geplaatst door Chaya2
Ja.

Dat wordt me toch een lange lijst... 74% van de Nederlandse bevolking.

Chaya2
22-02-04, 02:06
Geplaatst door ~Panthera~
Wij wonen niet in Noorwegen.
Gelukkig, als ik dit zo lees.
Hier verbieden we straks hoofddoeken, keppels en kruizen.
Maar dat zat jou wel gunstig stemmen dan.
Mij geeft het het gevoel in de jaren 30 te leven.
Alleen met een andere doelgroep dit keer.

Waarom zou dat me gunstig stemmen? Dat ontgaat me even. Loze aanname. Bovendien, ik geloof absoluut niet dat Nederland Frankrijk achterna gaat.

Chaya2
22-02-04, 02:07
Geplaatst door lennart
Ja? Weet je het zeker? Volgens mij zijn er morgen ook al demos van gristelijke organisaties... Kweetut niet zeker...

D'r is morgen ook al iets, ja. Dinsdag ook nog. Wat, dat zeg ik lekker niet. :hardlach:

Chaya2
22-02-04, 02:08
Geplaatst door lennart
Dat wordt me toch een lange lijst... 74% van de Nederlandse bevolking.

Nee hoor. Je doelt op die enquete? Jij bent dus ook een van die verkrachters van die enquete.

RinC
22-02-04, 02:16
Hoi chaya

Wat vind jij eigenlijk van de Palestijnen?

Chaya2
22-02-04, 02:19
Geplaatst door RinCoonie
Hoi chaya

Wat vind jij eigenlijk van de Palestijnen?

Rare vraag. Of probeer je me soms nog meer strafpunten aan te smeren? Waar heb ik mijn strafpunten aan verdiend, nu ik het er toch over heb?
Er zijn aardige en minder aardige Palestijnen.

~Panthera~
22-02-04, 02:23
Geplaatst door Chaya2
Rare vraag. Of probeer je me soms nog meer strafpunten aan te smeren? Waar heb ik mijn strafpunten aan verdiend, nu ik het er toch over heb?
Er zijn aardige en minder aardige Palestijnen.
-------------


Zoals je ook aardige en minder aardige Israeli's hebt.
Sharon bijvoorbeeld is niet bepaald een aanwinst voor de mensheid.

RinC
22-02-04, 02:23
Geplaatst door Chaya2
Rare vraag. Of probeer je me soms nog meer strafpunten aan te smeren? Waar heb ik mijn strafpunten aan verdiend, nu ik het er toch over heb?
Er zijn aardige en minder aardige Palestijnen.

Vind jij ook dat er minder aardige Israeliers zijn?

-Y-
Ps. Die strafpunten heb je verdiend. Je ging schelden :)

Chaya2
22-02-04, 02:26
Geplaatst door RinCoonie
Vind jij ook dat er minder aardige Israeliers zijn?

-Y-
Ps. Die strafpunten heb je verdiend. Je ging schelden :)

Er zijn ook minder aardige Israëli's, zeker.
Ja, dat schijnt, dat ik ging schelden, mijn vraag is: waar en wanneer dan? :verward:
tevens mijn vraag: het is wel geoorloofd om de term "zionnazis" te gebruiken? Bovendien zie ik regelmatig scheldwoorden langs komen, die zelden bestraft worden. Waarom zo selectief?

RinC
22-02-04, 02:31
Geplaatst door Chaya2
Er zijn ook minder aardige Israëli's, zeker.
Ja, dat schijnt, dat ik ging schelden, mijn vraag is: waar en wanneer dan? :verward:
tevens mijn vraag: het is wel geoorloofd om de term "zionnazis" te gebruiken? Bovendien zie ik regelmatig scheldwoorden langs komen, die zelden bestraft worden. Waarom zo selectief?


Mag er kritiek worden geuit op Israel?

-Y-
Ps. De reden staat bij elke post onder je bericht: Bekijk waarschuwingen gebruiker
PPs. Als je iets ziet wat niet door de beugel kan moet je dit wel melden. Onder elk bericht staat niet voor niets "Meld dit bij beheerder". Aan de moderator is dan de taak om er wat mee te doen.

Chaya2
22-02-04, 02:34
Geplaatst door RinCoonie
Mag er kritiek worden geuit op Israel?

-Y-
Ps. De reden staat bij elke post onder je bericht: Bekijk waarschuwingen gebruiker
PPs. Als je iets ziet wat niet door de beugel kan moet je dit wel melden. Onder elk bericht staat niet voor niets "Meld dit bij beheerder". Aan de moderator is dan de taak om er wat mee te doen.

Ja, net zoals er kritiek geuit mag worden op elke andere staat.

ps.ja, dat zie ik wel hoor, maar meer dan dat het om schelden ging, staat er niet. Heb dus geen idee waar ik gescholden heb.
pps.ja zo luidt de officiele richtlijn misschien, maar de praktijk werkt anders. ook worden topics soms zonder reden weggehaald. ik heb het vermoeden dat jij degene was die het topic "het anti-terreur-hek" weggehaald heeft. Mag ik vragen waarom?

RinC
22-02-04, 02:42
Geplaatst door Chaya2
Ja, net zoals er kritiek geuit mag worden op elke andere staat.

ps.ja, dat zie ik wel hoor, maar meer dan dat het om schelden ging, staat er niet. Heb dus geen idee waar ik gescholden heb.
pps.ja zo luidt de officiele richtlijn misschien, maar de praktijk werkt anders. ook worden topics soms zonder reden weggehaald. ik heb het vermoeden dat jij degene was die het topic "het anti-terreur-hek" weggehaald heeft. Mag ik vragen waarom?


Waarom mogen mensen geen kritiek uiten op Israel volgens jou?

-Y-
Ps. Ja wel...Kijk es heel goed wat je schreef :)
Pps. Ik vond die topic niet gepast vanwege de propoganda die je daarbij hanteerde. Jouw doel was niet om het bespreekbaar te maken, enkel om te provoceren. Dus dat ... :)

850
22-02-04, 02:43
Geplaatst door RinCoonie
Hoi chaya

Wat vind jij eigenlijk van de Palestijnen?

:moe: gestoorde gekken die zichzelf opblazen om joodje te pesten en de rest vd palestijnen moeten niet zeuren dat hun huizen omver worden gewalst en dat er n betonnen omheining om hun leefwereld staat.
Voor klachten omtrent hun klote situatie kunnen ze terrecht bij die gewetenloze dictator van n arafat.

:moe: Ja ik dacht laat ik maar even namens de huis-zionist praten....

Rob1954
22-02-04, 02:44
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------

Gehaktballen. :roken:

Beste ~Panthera~,

Het zou mezelf niets verbazen, indien er twee sinasappels hangen bij meneerke Deetman. :D

groetjes,
Rob

Chaya2
22-02-04, 02:57
Geplaatst door RinCoonie
Waarom mogen mensen geen kritiek uiten op Israel volgens jou?

-Y-
Ps. Ja wel...Kijk es heel goed wat je schreef :)
Pps. Ik vond die topic niet gepast vanwege de propoganda die je daarbij hanteerde. Jouw doel was niet om het bespreekbaar te maken, enkel om te provoceren. Dus dat ... :)

Huh? Waar is het misgegaan met lezen? Ik zei duidelijk dat men op Israël, net als op elke andere staat, kritiek mag uitoefenen.

ps.geen gescheld hoor.
pps.krijg nou...! :wow: lennart c.s. doen niets anders dan propaganda, dat wordt NIET weggehaald en ze krijgen er GEEN strafpunten voor. Bovendien staat er dat gescheld niet mag, propaganda is niet hetzelfde als gescheld. Daarnaast was het aanvullende informatie voor een ongeinformeerd publiek. Zie je zelf nu niet in hoe ongebalanceerd je bezig bent? Er worden aan de lopende band stukken geplaatst die ik echt niet vind kunnen, dan geven de moddies niet thuis. Als er iets geplaatst wordt dat niet in hun straatje past: weghalen!

freya
22-02-04, 08:58
Geplaatst door Chaya2
D'r is morgen ook al iets, ja. Dinsdag ook nog. Wat, dat zeg ik lekker niet. :hardlach:

Te gek!

Die zionistische acties leveren allemaal mooie indringende beelden op TV van de muur op! :duim:

Chaya2
22-02-04, 15:38
Hague court reverses municipal prohibition on the bearing of images of Israeli victims of Palestinian terror in rally outside court. Rally called to protest hearing. US Democratic and Republican congressmen Wexler, Chabot travel to Hague to join demonstration.


Zo, Deetman, nu stoppen met zeiken!

Julien
22-02-04, 17:46
Geplaatst door freya
Zodra de Palestijnen foto's van doodgeschoten kinderen zouden laten zien, dan staat GJ weer op z'n achterste benen.

Een berg puin met kapot huisraad ertussen, wat zou je daar van vinden GJ?

En Freya, wat zou jij er van vinden als de Palestijnen dit doen?

Ik neem aan provocerend en niet goed, want de Israeli's mogen het blijkbaar ook niet van jou.

freya
22-02-04, 18:02
Geplaatst door Alcibiades
Jij bent wel een zeer verknipt persoon. Menselijk leed exploiteren om je gelijk te halen, daar kun je trots op zijn hoor.

Ik draai alleen maar om wat anderen aan het doen zijn :)

Goedkoop he zo'n bus exposeren?

Chaya2
22-02-04, 18:07
Geplaatst door freya
Ik draai alleen maar om wat anderen aan het doen zijn :)

Goedkoop he zo'n bus exposeren?

What's the big deal? De gevolgen van terreur moeten meewegen in die hele farce-zitting.

freya
22-02-04, 18:09
Geplaatst door Julien
En Freya, wat zou jij er van vinden als de Palestijnen dit doen?

Ik neem aan provocerend en niet goed, want de Israeli's mogen het blijkbaar ook niet van jou.

De Palestijnen hoeven dat helemaal niet te doen.
De droge feiten spreken voor zich, zet gewoon de getallen maar naast elkaar, laat een foto van dat hek zien met het niemandsland ernaast.

Ik was vanmiddag bij een debat waar een dame uit Palestina ( dezelfde die gister in NOVA te zien was) een presentatie met foto's gaf over de muur en de gevolgen hiervan. Razendsnel ging ze, want er was niet veel tijd en de held van CIDI die ook zou spreken zat steeds beschaamd de andere kant op te kijken. Zijn verhaaltje was wel errug kort en het begon met : "tja ik heb geen foto's bij me". veel meer had hij niet te zeggen:hihi:

freya
22-02-04, 18:10
Geplaatst door Chaya2
What's the big deal? De gevolgen van terreur moeten meewegen in die hele farce-zitting.

Dan had Israel gewoon een verklaring moeten indienen en meedoen!

Julien
22-02-04, 18:22
Geplaatst door freya
De Palestijnen hoeven dat helemaal niet te doen.
De droge feiten spreken voor zich, zet gewoon de getallen maar naast elkaar, laat een foto van dat hek zien met het niemandsland ernaast.

Ik was vanmiddag bij een debat waar een dame uit Palestina ( dezelfde die gister in NOVA te zien was) een presentatie met foto's gaf over de muur en de gevolgen hiervan. Razendsnel ging ze, want er was niet veel tijd en de held van CIDI die ook zou spreken zat steeds beschaamd de andere kant op te kijken. Zijn verhaaltje was wel errug kort en het begon met : "tja ik heb geen foto's bij me". veel meer had hij niet te zeggen:hihi:

van zo'n aanslag als die van vandaag zijn anders ook veel gruwelijke foto's te maken hoor...

freya
22-02-04, 18:37
Geplaatst door Julien
van zo'n aanslag als die van vandaag zijn anders ook veel gruwelijke foto's te maken hoor...

Je mag leed niet met elkaar vergelijken, maar die 6 slachtofers van vandaag ( hoewel het er 6 teveel zijn!) zijn niet te vergelijken met het aantal slachtoffers direct en indirect aan Palestijnse kant.


Probleem is dus dat de foto's van beide kanten even afschuwelijk zijn, maar dat de stapel aan een kant veel en veel hoger is.