PDA

Bekijk Volledige Versie : Jomanda krijgt het heldere licht...



~Panthera~
21-02-04, 22:36
Jomanda schrijf open brief: 'pas op voor kwakzalvers'

Uitgegeven: 21 februari 2004 15:02
Laatst gewijzigd: 21 februari 2004 15:02

SITTARD - Het genezend medium Jomanda heeft zaterdag in een open brief in Dagblad De Limburger gewaarschuwd voor kwakzalvers en voor mensen die zeggen dat ze met haar samenwerken. "Mijn naam wordt nog steeds vaak misbruikt", schrijft ze.

"Mediumschap is niet te leren! Doe nooit mee aan experimenten zoals glaasje draaien, dwing niets af via pendels. Dit kan erg gevaarlijk zijn."

Sylvia Millecam

Jomanda schreef de brief als een reactie op de aantijgingen dat zij de aan ****** overleden actrice Sylvia Millecam heeft misleid door te zeggen dat ze geen borst****** had. Ook zou ze Millecam hebben ontraden naar een reguliere arts te gaan. Het Openbaar Ministerie overweegt haar daar voor te vervolgen.

Jomanda wijst de beschuldigingen van de hand. Sylvia had haar keuze al bepaald voordat ze mij vroeg als vriendin langs te komen, beweert ze. Daarvoor had ze al ervaringen opgedaan in het reguliere circuit.

Samenwerking

Het medium toont zich in de brief een warm pleitbezorger van samenwerking met reguliere artsen. "Blijf weg bij alternatieve hulpverleners die je weghouden van reguliere artsen." En: "De kloof tussen regulier en alternatief kan alleen verdwijnen als het kaf tussen het koren verdwenen is."

Ze besluit haar brief met de oproep charlatans aan te pakken. "Doe er iets aan! Het is in ieders belang en geeft een stukje vrede op aarde. Laat bedrog niet langer bestaan."

----------------------------------


http://members.ams.chello.nl/b.lameris/belleha.gif

lennart
21-02-04, 22:39
Dit lijkt wel een setup... Zou ze bedreigt zijn door de overheid?

~Panthera~
21-02-04, 22:42
Geplaatst door lennart
Dit lijkt wel een setup... Zou ze bedreigt zijn door de overheid?
-----------

Haar inkomen staat onder druk, door de affaire Millecam. :moe:

850
21-02-04, 23:27
Ze besluit haar brief met de oproep charlatans aan te pakken. "Doe er iets aan! Het is in ieders belang en geeft een stukje vrede op aarde. Laat bedrog niet langer bestaan."

:lol: Laat dr dan bij haar zelf beginnen....

jada
21-02-04, 23:34
Geplaatst door 850
:lol: Laat dr dan bij haar zelf beginnen....

Volledig mee eens 850 en Panthera, maar de heks die zwijgt momenteel en het is te hopen dat ze dat voorgoed blijft doen.

Joesoef
21-02-04, 23:36
Hoe zit dat nu eigenlijk met die zwijgerij van de heks?

~Panthera~
21-02-04, 23:42
Geplaatst door Joesoef
Hoe zit dat nu eigenlijk met die zwijgerij van de heks?
------------

Wat ik begrepen heb is, dat ze "boete" doet voor Nederland. :moe:
Haalt ook al niks uit dus. :hihi:

Rob1954
22-02-04, 00:54
Geplaatst door ~Panthera~
Jomanda schrijf open brief: 'pas op voor kwakzalvers'

Uitgegeven: 21 februari 2004 15:02
Laatst gewijzigd: 21 februari 2004 15:02

SITTARD - Het genezend medium Jomanda heeft zaterdag in een open brief in Dagblad De Limburger gewaarschuwd voor kwakzalvers en voor mensen die zeggen dat ze met haar samenwerken. "Mijn naam wordt nog steeds vaak misbruikt", schrijft ze.

"Mediumschap is niet te leren! Doe nooit mee aan experimenten zoals glaasje draaien, dwing niets af via pendels. Dit kan erg gevaarlijk zijn."

Sylvia Millecam

Jomanda schreef de brief als een reactie op de aantijgingen dat zij de aan ****** overleden actrice Sylvia Millecam heeft misleid door te zeggen dat ze geen borst****** had. Ook zou ze Millecam hebben ontraden naar een reguliere arts te gaan. Het Openbaar Ministerie overweegt haar daar voor te vervolgen.

Jomanda wijst de beschuldigingen van de hand. Sylvia had haar keuze al bepaald voordat ze mij vroeg als vriendin langs te komen, beweert ze. Daarvoor had ze al ervaringen opgedaan in het reguliere circuit.

Samenwerking

Het medium toont zich in de brief een warm pleitbezorger van samenwerking met reguliere artsen. "Blijf weg bij alternatieve hulpverleners die je weghouden van reguliere artsen." En: "De kloof tussen regulier en alternatief kan alleen verdwijnen als het kaf tussen het koren verdwenen is."

Ze besluit haar brief met de oproep charlatans aan te pakken. "Doe er iets aan! Het is in ieders belang en geeft een stukje vrede op aarde. Laat bedrog niet langer bestaan."

----------------------------------


http://members.ams.chello.nl/b.lameris/belleha.gif


Beste ~Panthera~,

Hmmmm, dit schrijven van Jomanda riekt naar zelfbehoud.

Alle andere 'kwakzalvers' mogen aangepakt worden, als zijzelf maar verschoont blijft van die aanpak.

Ikzelf voel aan m'n eigen water, dat ze veroordeeld zal worden.

groetende,
Rob

~Panthera~
22-02-04, 01:07
Geplaatst door Rob1954
Beste ~Panthera~,

Hmmmm, dit schrijven van Jomanda riekt naar zelfbehoud.

Alle andere 'kwakzalvers' mogen aangepakt worden, als zijzelf maar verschoont blijft van die aanpak.

Ikzelf voel aan m'n eigen water, dat ze veroordeeld zal worden.

groetende,
Rob
-----------

Precies, ze krijgt het een beetje te heet onder haar voeten.
En meteen zijn ALLE anderen "kwakzalvers" natuurlijk. :kotsen:
Behalve zij, natuurlijk.
Zij krijgt alles "door" van "boven". :cola:
Geinig, geef me ook zo'n lijntje. :hihi:
Dan nog 2 waterkraantjes en ik heb binnenkort een tweede huis in Frankrijk. :duim:


PS.in de psychiatrie noemen ze mensen die stemmen horen schyzofreen, geloof ik.

mark61
22-02-04, 01:09
Geplaatst door ~Panthera~
-----------
Geinig, geef me ook zo'n lijntje. :hihi:


Hou jij je nou maar bij je spliff.

~Panthera~
22-02-04, 01:11
Geplaatst door mark61
Hou jij je nou maar bij je spliff.
-----------

Heyyy.....ouwe zeikerd ! :zwaai:

:verward: inhale :D exhale.......

Rob1954
22-02-04, 01:30
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

Precies, ze krijgt het een beetje te heet onder haar voeten.
En meteen zijn ALLE anderen "kwakzalvers" natuurlijk. :kotsen:
Behalve zij, natuurlijk.
Zij krijgt alles "door" van "boven". :cola:
Geinig, geef me ook zo'n lijntje. :hihi:
Dan nog 2 waterkraantjes en ik heb binnenkort een tweede huis in Frankrijk. :duim:


PS.in de psychiatrie noemen ze mensen die stemmen horen schyzofreen, geloof ik.

Beste ~Pantheras~,

Vroegertijds zou ze [Jomanda] zeker op de brandstapel eindigen.
Vermoedelijk warmt ze zichzelf nu bij de open haard.

Hoe danook, ze zal niets kunnen aanbrengen als verweer voor haar zogeheten 'genezingen'. Het zal Medisch wetenschappelijk niet te verklaren zijn.

Genezen door lucht en/of water, dat kan iedereen, daar is geen Jomanda voor nodig.

Zou ze eigenlijk ook gestript kunnen worden? M.a.w. alles wat zij bezit zou haar afgenomen kunnen worden? 10 tegen 1 dat alles op naam van haar man staat.

Enfin, ikzelf mag wel uitkijken :hihi:

Misschien heb ikzelf online ook wel eens iemand 'genezen'.

groetjes,
Rob

~Panthera~
22-02-04, 01:34
Geplaatst door Rob1954
Beste ~Pantheras~,

Vroegertijds zou ze [Jomanda] zeker op de brandstapel eindigen.
Vermoedelijk warmt ze zichzelf nu bij de open haard.

Hoe danook, ze zal niets kunnen aanbrengen als verweer voor haar zogeheten 'genezingen'. Het zal Medisch wetenschappelijk niet te verklaren zijn.

Genezen door lucht en/of water, dat kan iedereen, daar is geen Jomanda voor nodig.

Zou ze eigenlijk ook gestript kunnen worden? M.a.w. alles wat zij bezit zou haar afgenomen kunnen worden? 10 tegen 1 dat alles op naam van haar man staat.

Enfin, ikzelf mag wel uitkijken :hihi:

Misschien heb ikzelf online ook wel eens iemand 'genezen' .

groetjes,
Rob
------------

Neu...die heeft alles inderdaad wel op een andere naam gezet.
Want slim is ze zeker.
Entree in Tiel was geloof ik, 10 gulden, nou reken maar uit. :stout:
De tent zat wekelijks bomvol.
Ja. leuke roeping. :hihi:

mark61
22-02-04, 01:45
Geplaatst door ~Panthera~
-----------
:verward: inhale :D exhale.......

Zeikerd? Ik stimuleer je alleen maar op het rechte pad te blijven. Da-ag :zwaai: