PDA

Bekijk Volledige Versie : Doden bij busaanslag Jeruzalem



Maslov
22-02-04, 10:03
Doden bij busaanslag Jeruzalem

Uitgegeven: 22 februari 2004 08:53
Laatst gewijzigd: 22 februari 2004 10:23

JERUZALEM - Bij de aanslag op een bus in Jeruzalem zijn zondagochtend zeker acht doden gevallen. Dit heeft Mickey Levy, de chef van de Jeruzalemse politie, verklaard. Zo'n zestig anderen raakten gewond.

Zes passagiers van de overvolle bus overleden ter plaatse, een later in het ziekenhuis. Van de eveneens om het leven gekomen pleger van de aanslag zijn nog geen nadere bijzonderheden bekend. ,,Mensen riepen 'mamma, pappa'. Overal lagen lichaamsdelen, waaronder losse handen en voeten buiten de bus'', aldus een Israëlische reddingswerker.

De pleger van de aanslag in Jeruzalem was van de Al-Aqsa-martelarenbrigade. Dit heeft een tv-station van de radicaal-islamitische Hezbollah-beweging gemeld.

De Palestijnse Autoriteit heeft de aanslag zondagochtend veroordeeld. Minister Saeb Erekat riep de VS tegelijkertijd op zich meer in te spannen voor het vredesproces in het Midden-Oosten.

"Wij veroordelen deze aanval en wij vragen vooral de Verenigde Staten hun inspanningen op te voeren en het vredesproces nieuw leven in te blazen, want dat is de enige weg om deze vicieuze cirkel te doorbreken'', aldus Erekat.

Maslov
22-02-04, 10:05
Terroristen geven munitie aan de voorstanders van de barriëre (muur plus hek).

freya
22-02-04, 10:10
:jammer:

plexus
22-02-04, 10:40
...Lennart je had gelijk :jammer:

Royce
22-02-04, 10:42
Geplaatst door plexus
...Lennart je had gelijk :jammer:


Toen ik `t net hoorde moest ik gelijk aan Lennart denken...:verward:

freya
22-02-04, 10:46
Geplaatst door Royce
Toen ik `t net hoorde moest ik gelijk aan Lennart denken...:verward:

Ik ook ja :loens:

sadeeQQ
22-02-04, 11:01
:gechoquee :fucyc:

in Amsterdam noemen ze zoiets een jodenstreek :watte?:

Maslov
22-02-04, 11:06
in Amsterdam noemen ze zoiets een jodenstreek

Vanaf nu dus een moslimstreek, ik zal me daar sterk voor maken:-)

sadeeQQ
22-02-04, 11:10
Geplaatst door Maslov
Vanaf nu dus een moslimstreek, ik zal me daar sterk voor maken:-)

:student: dan ben je dus te laat. diverse zionistische honden zijn je al voor. die vinden dat de afgeschoten palestijnse babys en vrouwen een moslimstreek is om aandacht te trekken.

was jij niet er een van?? of was het GJ ??

:hihi:

plexus
22-02-04, 11:18
..net op het journaal...het enige wat die knesset-woordvoerders konden zeggen was.. : "zie je wel dat de muur echt nodig is"

Joesoef
22-02-04, 11:18
Wel slim van de mossad om dat juist nu te doen.

Maslov
22-02-04, 11:51
Wel slim van de mossad om dat juist nu te doen.

Ja hoor Joesoef :-)

sadeeQQ
22-02-04, 13:12
Geplaatst door Alcibiades
Vanaf het ontstaan van het conflict, ergens in de jaren '20 van de vorige eeuw zijn de Palestijnen vooral in één ding zeer bedreven geweest: het systematisch om zeep helpen van hun eigen kansen. Het lijkt erop dat ze ook nu weer, met deze zelfmoordaanslag op dit moment, hun eigen zaak onnoemelijk veel schade hebben toegebracht. Als het niet zo triest was, zo verschrikkelijk triest, om de volmaakt onschuldige slachtoffers die ook nu weer gevallen zijn, zou het lachwekkend zijn.

:maf2: Wat een drama die palestijnen ,heh opperzionist GJ.

ze blazen zionistjes op
schieten hun babys dood
verwoesten hun huisjes
sluiten zich achter hekjes en muurtjes
lopen expres tegen afgevuurde israelische waarschuwings schoten
en rijden express oefen- terreinen van gevechts helikopters op


pfff hopeloze geval :haha: :haha:

Chaya2
22-02-04, 13:18
:brozac: :traan1:

Mark
22-02-04, 13:22
Duidelijk ge-ensceneerd door de VVD om de bouwfraude te verdoezelen.

Blade20
22-02-04, 13:27
SadeeQQ jij kortzichtige.


Al-Aqsa heeft idd heel veel schade aangericht. Op dit moment zit het strafhof zich te buigen over de bouw van de Israelische muur die direct verbonden is met deze aanslagen. Hoe denk je dat de raad over de bouw zal denken als er in de tussentijd zulke dwaasheden plaatsvinden.

Ik kan me hun reactie voor morgen voorstellen: "Hoewel de bouw van de muur opzich illeagaal is het Internationale strafhof met bij handen gebonden omdat niet alleen de Israeliers, maar ook de Palastijnen schuld zijn aan de bouw van de muur. Het Internationale strafhof kan pas actie ondernemen als de vrede hersteld is."

resultaat....compleet niets.

FRONS
22-02-04, 13:31
Hmmm wel erg toevallig dat het precies vandaag plaats heeft gevonden.
:vreemd:

sadeeQQ
22-02-04, 13:35
Geplaatst door FRONS
Hmmm wel erg toevallig dat het precies vandaag plaats heeft gevonden.
:vreemd:

:nerveus: nou ik meen ergens gelezen hebben dat de zionisten een keertje een lucht aanval hebben uitgevoerd vermomd als arabieren om een derde partij bij hun oorlogje te betreken .

:chinees: die monsters gaan over lijken

Maslov
22-02-04, 13:35
Hmmm wel erg toevallig dat het precies vandaag plaats heeft gevonden.

Ja hoor, net zo toevallig als al die andere aanslagen :D

Maslov
22-02-04, 13:37
Volgens mij is er nog geen enkele aanslag in Israel geweest die niet opgeëist werd door één of andere terreurgroep.

FRONS
22-02-04, 13:41
Geplaatst door sadeeQQ
die monsters gaan over lijken

Sadeeq dat doen ze zeker voor een excuus. Ach ja wat maakt het ze uit, die busgangers in Israel zullen meerendeels etiopen zijn die afstammen van een joodse overgroot opa. Israel gebruikt ze als kannonsvlees om een excuus te hebben voor haar facistische praktijken.

:jammer:

Chaya2
22-02-04, 13:52
Geplaatst door FRONS
Sadeeq dat doen ze zeker voor een excuus. Ach ja wat maakt het ze uit, die busgangers in Israel zullen meerendeels etiopen zijn die afstammen van een joodse overgroot opa. Israel gebruikt ze als kannonsvlees om een excuus te hebben voor haar facistische praktijken.

:jammer:

ziek in je hoofd ofzo
:fuckit2:

anyway, ik wil hier geen discussie voeren.

Chaya2
22-02-04, 13:56
http://www.msn.co.il/pidl/623046/jerusalem2.jpg


:brozac:

Steun Israël's strijd tegen terrorisme.

Zwarte Schaap
22-02-04, 13:57
Geplaatst door Chaya2
ziek in je hoofd ofzo
:fuckit2:

anyway, ik wil hier geen discussie voeren.

Het is al eerder voorgekomen dat zionisten joden hebben opgeofferd ter meerdere glorie van hun racistische ideeen.

Op www.netureikarta.org is daar genoeg over te vinden.

Chaya2
22-02-04, 14:03
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het is al eerder voorgekomen dat zionisten joden hebben opgeofferd ter meerdere glorie van hun racistische ideeen.

Op www.netureikarta.org is daar genoeg over te vinden.

Joden plegen geen zelfmoordaanslagen op mensen. Elke claim dat dit wel zo is, is 100% onwaar.
Die Neturei Karta buttheads, "Jews united against Zionism" is een ultra-orthodox groeppie.
Waarom is er niet een organisatie "Palestinians united against terrorism"?

Maslov
22-02-04, 14:04
Zwart Schaap wil je echt beweren dat je denkt dat deze aanslag door Israeliërs is gepleegd?

Zwarte Schaap
22-02-04, 14:15
Geplaatst door Chaya2
Joden plegen geen zelfmoordaanslagen op mensen. Elke claim dat dit wel zo is, is 100% onwaar.
Die Neturei Karta buttheads, "Jews united against Zionism" is een ultra-orthodox groeppie.
Waarom is er niet een organisatie "Palestinians united against terrorism"?
De joodse geschiedenis is iets anders dan de zionistische geschiedbeschrijving.

BEN-GURION'S SCANDALS : HOW THE HAGANAH AND THE MOSSAD ELIMINATED JEWS
by Naeim Giladi
Publisher: Dandelion Books, LLC
ISBN: 1-892203-40-7
Binding: Trade Paper




Excerpts from Giladi's book:

I write this article for the same reason I wrote my book: to tell the American people, and especially American Jews, that Jews from Islamic lands did not emigrate willingly to Israel; that, to force them to leave, Jews killed Jews; and that, to buy time to confiscate ever more Arab lands, Jews on numerous occasions rejected genuine peace initiatives from their Arab neighbors. I write about what the first prime minister of Israel called "cruel Zionism." I write about it because I was part of it.

David Ben Gurion, Israel's first prime minister, told a Zionist Conference in 1937 that any proposed Jewish state would have to "transfer Arab populations out of the area, if possible of their own free will, if not by coercion." After 750,000 Palestinians were uprooted and their lands confiscated in 1948-49, Ben Gurion had to look to the Islamic countries for Jews who could fill the resultant cheap labor market. "Emissaries" were smuggled into these countries to "convince" Jews to leave either by trickery or fear.

In the case of Iraq, both methods were used: uneducated Jews were told of a Messianic Israel in which the blind see, the lame walk, and onions grow as big as melons; educated Jews had bombs thrown at them.

A few years after the bombings, in the early 1950s, a book was published in Iraq, in Arabic, titled Venom of the Zionist Viper. The author was one of the Iraqi investigators of the 1950-51 bombings and, in his book, he implicates the Israelis, specifically one of the emissaries sent by Israel, Mordechai Ben-Porat. As soon as the book came out, all copies just disappeared, even from libraries. The word was that agents of the Israeli Mossad, working through the U.S. Embassy, bought up all the books and destroyed them. I tried on three different occasions to have one sent to me in Israel, but each time Israeli censors in the post office intercepted it.

In September 1949, Israel sent the spy Mordechai Ben-Porat, the one mentioned in Venom of the Zionist Viper, to Iraq. One of the first things Ben-Porat did was to approach el-Said and promise him financial incentives to have a law enacted that would lift the citizenship of Iraqi Jews.

Soon after, Zionist and Iraqi representatives began formulating a rough draft of the bill, according to the model dictated by Israel through its agents in Baghdad. The bill was passed by the Iraqi parliament in March 1950. It empowered the government to issue one-time exit visas to Jews wishing to leave the country. In March, the bombings began.

Sixteen years later, the Israeli magazine Haolam Hazeh, published by Uri Avnery, then a Knesset member, accused Ben-Porat of the Baghdad bombings. Ben-Porat, who would become a Knesset member himself, denied the charge, but never sued the magazine for libel. And Iraqi Jews in Israel still call him Morad Abu al-Knabel, Mordechai of the Bombs.

Alexis de Tocqueville once observed that it is easier for the world to accept a simple lie than a complex truth. Certainly it has been easier for the world to accept the Zionist lie that Jews were evicted from Muslim lands because of anti-Semitism, and that Israelis, never the Arabs, were the pursuers of peace. The truth is far more discerning: bigger players on the world stage were pulling the strings.

These players, I believe, should be held accountable for their crimes, particularly when they willfully terrorized, dispossessed and killed innocent people on the altar of some ideological imperative.

I believe, too, that the descendants of these leaders have a moral responsibility to compensate the victims and their descendants, and to do so not just with reparations, but by setting the historical record straight.

That is why I established a panel of inquiry in Israel to seek reparations for Iraqi Jews who had been forced to leave behind their property and possessions in Iraq. That is why I joined the Black Panthers in confronting the Israeli government with the grievances of the Jews in Israel who came from Islamic lands. And that is why I have written my book and this article: to set the historical record straight.

We Jews from Islamic lands did not leave our ancestral homes because of any natural enmity between Jews and Muslims. And we Arabs-I say Arab because that is the language my wife and I still speak at home-we Arabs on numerous occasions have sought peace with the State of the Jews. And finally, as a U.S. citizen and taxpayer, let me say that we Americans need to stop supporting racial discrimination in Israel and the cruel expropriation of lands in the West Bank, Gaza, South Lebanon and the Golan Heights. -Naeim Giladi (former Israeli now US citizen of Jewish-Iraqi descent)




Israel bombed Beirut's only Synagogue during its invasion of Lebanon in 1982.

[Israel claimed] that [only] 40 buildings were destroyed in the Beirut bombings...one of these was Beirut's only synagogue...(NYT, p. A17, 8-12-82)
Despite considerable effort, representatives of the World Zionist Organization were unable to convince the Jews of West Beirut to immigrate to Israel. "'Why should we leave,' they asked? Here are our houses and our friends."' (Yediot Ahronot 7-19-82)
-Noam Chomsky, The Fateful Triangle

Zwarte Schaap
22-02-04, 14:18
Geplaatst door Maslov
Zwart Schaap wil je echt beweren dat je denkt dat deze aanslag door Israeliërs is gepleegd?

Ik beweer niets, ik sluit alleen niets uit en reageer op iemand die bepaalde zaken al bijvoorbaat uitsluit.

Hay Jouhara
22-02-04, 14:19
Geplaatst door sadeeQQ
:nerveus: nou ik meen ergens gelezen hebben dat de zionisten een keertje een lucht aanval hebben uitgevoerd vermomd als arabieren om een derde partij bij hun oorlogje te betreken .

:chinees: die monsters gaan over lijken


Hey jij ook al :hihi:
Yep die honden doen alles er voor om de Palestijnen in een kwaad daglicht te zetten, en om hun muur een geldig bouw reden geven.
Niet wetend dat ieder een het geen ziet waar ze mee bezig zijn.
Maar het zou me indd niets verbazen als de zionisten wel een paar joden zouden opofferen voor de muur, je weet wel van het soort oma hier baby daar.
En alleen maar met de achterliggende reden om de muur noodzakelijk te verklaren.


ps voor de voorstanders :aftel:

Zwarte Schaap
22-02-04, 14:22
Geplaatst door Alcibiades
Al die zieke figuren hier, die komen vertellen dat deze aanslag het werk is van de Joden zelf, het zijn allemaal zielige, trieste personen. Het is erg dat ze de Joden, zomaar, zonder enig bewijs, de schuld geven. Net zo erg is dat ze op een moment als dit, met zoveel menselijk leed, hun muil niet kunnen houden. Het zal het aanzien van Maroc.nl in Nederland er niet beter op maken. ZS je bent vandaag zeer diep gezonken in mijn achting.

Mischien dat ze meer succes hebben in de propaganda als ze deze bus ook naar Den Haag brengen en de fotos daarvan door de israelische ambassade onder de christenen voor israel uitdelen voor de demonstratie, over menselijk leed gesproken.

Chaya2
22-02-04, 14:30
Geplaatst door Alcibiades
Al die zieke figuren hier, die komen vertellen dat deze aanslag het werk is van de Joden zelf, het zijn allemaal zielige, trieste personen. Het is erg dat ze de Joden, zomaar, zonder enig bewijs, de schuld geven. Net zo erg is dat ze op een moment als dit, met zoveel menselijk leed, hun muil niet kunnen houden. Het zal het aanzien van Maroc.nl in Nederland er niet beter op maken. ZS je bent vandaag zeer diep gezonken in mijn achting.

Inderdaad, ik ben zo zo blij dat er nog mensen zoals jij zijn, Alci. Ik ga niet eens meer in op wat ZS hier zegt en die hay jouhara is zo mogelijk nog zieker. Die ps: voorstanders? waarvan? van terrorisme, zoals gepleegd vandaag? Van het uiteenrijten van lichamen? Van het verwoesten van levens? Voorstanders van de SLACHTOFFERS van zo'n monsterlijke en hartverscheurende daad tot DADERS verheffen? Ja, DIE "voorstanders" mogen van mij &*)%^$# :fuckit2:

FRONS
22-02-04, 14:34
Geplaatst door Chaya2
Inderdaad, ik ben zo zo blij dat er nog mensen zoals jij zijn, Alci. Ik ga niet eens meer in op wat ZS hier zegt en die hay jouhara is zo mogelijk nog zieker. Die ps: voorstanders? waarvan? van terrorisme, zoals gepleegd vandaag? Van het uiteenrijten van lichamen? Van het verwoesten van levens? Voorstanders van de SLACHTOFFERS van zo'n monsterlijke en hartverscheurende daad tot DADERS verheffen? Ja, DIE "voorstanders" mogen van mij &*)%^$# :fuckit2:


Mensen die dat beweren vind jij ziek? Laat staan die mensen die dit soort praktijken bewerkstelligen om als slachtoffer uit de hoek te komen.

Ik krijg er werkelijk kotsneigingen van als ik moet toekijken hoe deze zionisten hun uiterste best doen om zielig over te komen.

:kotsen2:

Zwarte Schaap
22-02-04, 14:34
Geplaatst door Chaya2
Inderdaad, ik ben zo zo blij dat er nog mensen zoals jij zijn, Alci. Ik ga niet eens meer in op wat ZS hier zegt en die hay jouhara is zo mogelijk nog zieker. Die ps: voorstanders? waarvan? van terrorisme, zoals gepleegd vandaag? Van het uiteenrijten van lichamen? Van het verwoesten van levens? Voorstanders van de SLACHTOFFERS van zo'n monsterlijke en hartverscheurende daad tot DADERS verheffen? Ja, DIE "voorstanders" mogen van mij &*)%^$# :fuckit2:

Je durft nooit in te gaan op de beweringen van naim giladi of neturei karta. Waarom?

Chaya2
22-02-04, 14:36
Al Aqsa Martyrs Brigades of Arafat’s Fatah claims suicide bombing of Jerusalem bus Sunday, killing at least 7, injuring 62 – 20 seriously.

http://www.debka.com/


Arafat geen terrorist? Wie durft dat nog te beweren?

FRONS
22-02-04, 14:38
Geplaatst door Chaya2



Arafat geen terrorist? Wie durft dat nog te beweren?

Ik.

850
22-02-04, 14:39
:fplet: Als IsraHel ff snel reageert dan kunnen ze de bus snel snel snel in n HelAl toestel verschepen naar Den Haag zodat ie nog net op tijd tentoongesteld kan worden.
N vers buswrak zal t beter doen dan n oud wrak.

Chaya2
22-02-04, 14:39
Geplaatst door FRONS
Ik.

Jij vindt dit geen terrorisme? Dan ben je zelf een terrorist. En heb je bovendien een hart van steen en beton in je hersenpan.

Chaya2
22-02-04, 14:40
Geplaatst door 850
:fplet: Als IsraHel ff snel reageert dan kunnen ze de bus snel snel snel in n HelAl toestel verschepen naar Den Haag zodat ie nog net op tijd tentoongesteld kan worden.
N vers buswrak zal t beter doen dan n oud wrak.

Je kunt ook je mond houden.

Hay Jouhara
22-02-04, 14:41
Geplaatst door Chaya2
en die hay jouhara is zo mogelijk nog zieker. Die ps: voorstanders? waarvan? van terrorisme, zoals gepleegd vandaag? Van het uiteenrijten van lichamen? Van het verwoesten van levens? Voorstanders van de SLACHTOFFERS van zo'n monsterlijke en hartverscheurende daad tot DADERS verheffen? Ja, DIE "voorstanders" mogen van mij &*)%^$# :fuckit2:


Ik heb het over fuck die voorstanders van die muur , want laat het duidelijk zijn ik ben geen voorstander van mensen uit elkaar te laten ploffen.
En waarom zou het niet kunnen dat de joodse geheime dienst er zelf achter zit, want een bom aanslag op eisen dat zou ik bij wijze van spreken ook hier in Nederland kunnen doen.
En we speculeren alleen maar, maar het zou me eigenlijk niks verbazen als het zo zou zijn, het komt ze alleen maar goed uit, en ze streven daar naar een hogere doel en dan moet je af en toe wel eens iets willen op offeren.

FRONS
22-02-04, 14:42
Geplaatst door 850
:fplet: Als IsraHel ff snel reageert dan kunnen ze de bus snel snel snel in n HelAl toestel verschepen naar Den Haag zodat ie nog net op tijd tentoongesteld kan worden.
N vers buswrak zal t beter doen dan n oud wrak.

Ze kunnen ook gewoon naar de sloop gaan. Kost minder geld (transportkosten etc) en zal op tijd kunnen worden tentoongesteld.

FRONS
22-02-04, 14:43
Geplaatst door Chaya2
Jij vindt dit geen terrorisme? Dan ben je zelf een terrorist. En heb je bovendien een hart van steen en beton in je hersenpan.

nee hoor, jij bent een terrorist.

Hay Jouhara
22-02-04, 14:44
Geplaatst door Chaya2
Jij vindt dit geen terrorisme? Dan ben je zelf een terrorist. En heb je bovendien een hart van steen en beton in je hersenpan.


Laten we het maar ophouden dat hij geen schoon geweten heeft, maar daar integen is Sharon de duivel en Arafat de terrorist. :hihi:

850
22-02-04, 14:45
Geplaatst door Chaya2
Je kunt ook je mond houden.

Ik ben tegenwoordig adviseur van IsraHel. Als buitenstaander ben ik beter in staat om goede adviezen te geven aan deadhead-Sharon (may he die soon) zodat ze vrolijk kunnen doorgaan met het bouwen van die gevangenis omheining.
N buswrak met de kruitdampen en de geur van vers verbrand vlees er nog aan zal t beter gaan doen dan dat ouwe wrak. Tevens raad ik ze aan om er n lijk of 2 bij te doen. Liefst kinderlijkjes. Dat oogt harder en grimmiger.

Chaya2
22-02-04, 14:45
Geplaatst door hay jouhara

Yep die honden doen alles er voor om de Palestijnen in een kwaad daglicht te zetten, en om hun muur een geldig bouw reden geven.


De enigen die de bouw van de muur legitimeren, zijn die monsters die vandaag weer talloze levens hebben verwoest.

850
22-02-04, 14:47
Geplaatst door Chaya2
Jij vindt dit geen terrorisme? Dan ben je zelf een terrorist. En heb je bovendien een hart van steen en beton in je hersenpan.

Beton in je hersenpan is © van 850......

:) En ik verleen je geen toestemming om het te gebruiken.

Moderator! Wilt u zo vriendelijk zijn om beton in je hersenpan uit Chaya's repliek te halen. Bedankt.

FRONS
22-02-04, 14:47
Geplaatst door Chaya2
De enigen die de bouw van de muur legitimeren, zijn die monsters die vandaag weer talloze levens hebben verwoest.

Jep, waarschijnelijk de mossad.

Chaya2
22-02-04, 14:50
Geplaatst door FRONS
Jep, waarschijnelijk de mossad.

Moderator, wilt u zo vriendelijk zijn om dit repliek van Frons te verwijderen, met Frons erbij, in verband met het feit dat hij complottheorieen over de Joden propageert.

850: I don't care, hij heeft beton in z'n hersenpan, niks an te doen.

sadeeQQ
22-02-04, 14:53
Geplaatst door Alcibiades
Al die zieke figuren hier, die komen vertellen dat deze aanslag het werk is van de Joden zelf, het zijn allemaal zielige, trieste personen. Het is erg dat ze de Joden, zomaar, zonder enig bewijs, de schuld geven. Net zo erg is dat ze op een moment als dit, met zoveel menselijk leed, hun muil niet kunnen houden. Het zal het aanzien van Maroc.nl in Nederland er niet beter op maken. ZS je bent vandaag zeer diep gezonken in mijn achting.

:moe: goh

dan vind je een zieke zionistische hond als GJ een zieke figuur dus , die beweert glashard dat de palestijnen hun eigen kinderen en vrouwen afschieten om aandacht te krijgen. :engel:

Zwarte Schaap
22-02-04, 14:53
Geplaatst door Chaya2
Moderator, wilt u zo vriendelijk zijn om dit repliek van Frons te verwijderen, met Frons erbij, in verband met het feit dat hij complottheorieen over de Joden propageert.

850: I don't care, hij heeft beton in z'n hersenpan, niks an te doen.

Beheer wilt u mischien het woord jood verwijderen uit de bijdrage van chaya en deze verangen door het woord zionist, dit i.v.m het feit dat zionisten geen echte joden zijn.

FRONS
22-02-04, 14:54
Geplaatst door Chaya2
Moderator, wilt u zo vriendelijk zijn om dit repliek van Frons te verwijderen, met Frons erbij, in verband met het feit dat hij complottheorieen over de Joden propageert.

850: I don't care, hij heeft beton in z'n hersenpan, niks an te doen.

Correctie: niet joden, maar zionisten.

p.s. Als het even niet lukt, dan kun je maar weer beter overstappen op je slachtofferrol. *Boee hoeee.*

sadeeQQ
22-02-04, 14:56
Geplaatst door FRONS
Correctie: niet joden, maar zionisten.

p.s. Als het even niet lukt, dan kun je maar weer beter overstappen op je slachtofferrol. *Boee hoeee.*

[mod]

Chaya2
22-02-04, 14:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Beheer wilt u mischien het woord jood verwijderen uit de bijdrage van chaya en deze verangen door het woord zionist, dit i.v.m het feit dat zionisten geen echte joden zijn.

Beheer, wilt u misschien deze repliek van ZS verwijderen, in verband met de opmerking dat zionisten geen echte Joden zouden zijn. Hier neem ik aanstoot aan.

Chaya2
22-02-04, 14:57
Geplaatst door FRONS
Correctie: niet joden, maar zionisten.

p.s. Als het even niet lukt, dan kun je maar weer beter overstappen op je slachtofferrol. *Boee hoeee.*

Je schild is te dun, ik zie er zo doorheen. Je denkt ermee weg te kunnen komen door Joden te vervangen door zionisten. Mij leid je niet om de tuin.

sadeeQQ
22-02-04, 14:58
Geplaatst door Chaya2
Beheer, wilt u misschien deze repliek van ZS verwijderen, in verband met de opmerking dat zionisten geen echte Joden zouden zijn. Hier neem ik aanstoot aan.

:lekpuh: beheer wilt u misschien deze zionistische stink dier verwijderen, ze veroorzaakt aardig wat stank overlast hier

FRONS
22-02-04, 14:58
Geplaatst door Chaya2
Beheer, wilt u misschien deze repliek van ZS verwijderen, in verband met de opmerking dat zionisten geen echte Joden zouden zijn. Hier neem ik aanstoot aan.


Beheer, wilt u misschien deze repliek van Chaya2 verwijderen, i.v.m de opmerking dat Zionisten A.k.a. Fascisten wel echte joden zouden zijn.
Hier zullen menig aantal joden aanstoot van nemen.

Chaya2
22-02-04, 14:59
Geplaatst door sadeeQQ
:love: ik krijg wel een stijve van zo een jankende zionistische teef :Iluvu:

Beheer, wilt u zo vriendelijk zijn Sadeeqq strafpunten te geven ivm grof taalgebruik en schelden? (RinCoonie, wees consequent! laat zien hoe 'even-handed' je bent!)

Chaya2
22-02-04, 15:00
Geplaatst door sadeeQQ
:lekpuh: beheer wilt u misschien deze zionistische stink dier verwijderen, ze veroorzaakt aardig wat stank overlast hier

Beheer, wilt u Sadeeqq nogmaals strafpunten geven, om dezelfde reden? Dat zijn er nu dan 16.

Chaya2
22-02-04, 15:01
Geplaatst door FRONS
Beheer, wilt u misschien deze repliek van Chaya2 verwijderen, i.v.m de opmerking dat Zionisten A.k.a. Fascisten wel echte joden zouden zijn.
Hier zullen menig aantal joden aanstoot van nemen.

Beheer, zoudt u zo vriendelijk willen zijn het forum te reinigen van Frons, die onomwonden beweert dat zionisten fascisten zijn?
Geef hem tevens een woordenboek, om zowel het woord "zionist" als "fascist" op te zoeken.

FRONS
22-02-04, 15:02
Geplaatst door Chaya2
Je schild is te dun, ik zie er zo doorheen. Je denkt ermee weg te kunnen komen door Joden te vervangen door zionisten. Mij leid je niet om de tuin.


Je schild is te dun, ik zie er zo doorheen. Je denkt ermee weg te kunnen komen door andere prikkers af te schilderen als anti-joods wanneer jou mening niet genoeg over feitelijke argumentatie beschikt. Mij leid je niet om de tuin. En de moderators ook niet ;)

Chaya2
22-02-04, 15:04
Geplaatst door FRONS
Je schild is te dun, ik zie er zo doorheen. Je denkt ermee weg te kunnen komen door andere prikkers af te schilderen als anti-joods wanneer jou mening niet genoeg over feitelijke argumentatie beschikt. Mij leid je niet om de tuin. En de moderators ook niet ;)

Laat je nakijken, als je zou beweren dat ik geen argumentatie zou hebben om aanslagen als die van vandaag terrorisme te noemen. En mensen die beweren dat de Joden het zelf gedaan zouden hebben, om die ziek te noemen, daarvoor ontbreekt het ook niet aan argumentatie.

sadeeQQ
22-02-04, 15:05
Geplaatst door Chaya2
Beheer, wilt u Sadeeqq nogmaals strafpunten geven, om dezelfde reden? Dat zijn er nu dan 16.

:giechel: misschien heeft het zin als je je gejank bij een muurtje gaat verrichten. laat wel de bus links staan AUB. zo een bloedhekel heb ik nou ook weer niet aan je :D

FRONS
22-02-04, 15:06
Geplaatst door Chaya2
Beheer, zoudt u zo vriendelijk willen zijn het forum te reinigen van Frons, die onomwonden beweert dat zionisten fascisten zijn?
Geef hem tevens een woordenboek, om zowel het woord "zionist" als "fascist" op te zoeken.


Beheer, zou u zo vriendelijk willen zijn om Chaya een zakdoekje te overhandigen, en tevens een minuut stilte in te lassen. Ik denk dat wij allen chaya in de afgelopen 15 minuten slecht hebben behandeld door een ander mening te hebben en dat wij allemaal op deze historische moment er stil bij moeten staan (22-feb-04). Ook voor de komende 50 jaar als het kan.

Hay Jouhara
22-02-04, 15:07
Geplaatst door Chaya2
De enigen die de bouw van de muur legitimeren, zijn die monsters die vandaag weer talloze levens hebben verwoest.



yep en daar ben ik het met je eens, aangezien de mossad er achter zit of een of ander zionistisch groepering.:hihi:




ps: ga ergens anders voor kleuter spelen, telkens de beheer om strafpunten vragen voor andere prikkers :fuckit2:

Chaya2
22-02-04, 15:07
Geplaatst door FRONS
Beheer, zou u zo vriendelijk willen zijn om Chaya een zakdoekje te overhandigen, en tevens een minuut stilte in te lassen. Ik denk dat wij allen chaya in de afgelopen 15 minuten slecht hebben behandeld door een ander mening te hebben en dat wij allemaal op deze historische moment er stil bij moeten staan (22-feb-04). Ook voor de komende 50 jaar als het kan.

Hèhè, eindelijk erkenning.
Zeggen dat de aanslag door Joden zelf gepleegd is, gaat verder dan "een andere mening". Zeggen dat het geen terrorisme is, ook.

FRONS
22-02-04, 15:12
Geplaatst door Chaya2
Hèhè, eindelijk erkenning.
Zeggen dat de aanslag door Joden zelf gepleegd is,

Mogelijkheid sluit ik zeker niet uit. Maar het zijn de zionisten. Laat de joden buiten beschouwing.



Geplaatst door Chaya2
Zeggen dat het geen terrorisme is.

Als de mossad erachter is dan is het zeker een vorm van terrorisme. Zijn het de Palestijnen dan kan je het een vorm van verzet noemen.

Chaya2
22-02-04, 15:13
Geplaatst door FRONS
Mogelijkheid sluit ik zeker niet uit. Maar het zijn de zionisten. Laat de joden buiten beschouwing.


Oh, christelijke zionisten van de Mossad? Ik ga hier niet eens meer op in, psycho.

Chaya2
22-02-04, 15:14
Al Aqsa Martyrs Brigades of Arafat’s Fatah claims suicide bombing of Jerusalem bus Sunday, killing at least 7, injuring 62 – 20 seriously. Bomber named as Muhammed Za’ul from Husan village in Palestinian-controlled Bethlehem. IDF places district under curfew after attack.

DEBKAfile analysts report attack was predictable given Arafat’s determination to launch fresh suicide offensive

The No. 14 Bus was blown up with nearby cars at rush hour opposite Liberty Bell Park central Jerusalem day before Hague court opens hearings on legality of Israeli defense barrier. Israeli Police investigating if toxic organic phosphorus chemical found near bomber was contained in bomb or carried by passenger.

At nearby Inbal Hotel American Jewish leaders staying there listened to lecture by chief of staff Gen. Yaalon. One mission member Malcolm Hoenlein said Arafat should be on trial in Hague – not Israel

http://www.debka.com/

Zo is het maar net.

850
22-02-04, 15:22
Geplaatst door Chaya2
Al Aqsa Martyrs Brigades of Arafat’s Fatah claims suicide bombing of Jerusalem bus Sunday, killing at least 7, injuring 62 – 20 seriously. Bomber named as Muhammed Za’ul from Husan village in Palestinian-controlled Bethlehem. IDF places district under curfew after attack.

DEBKAfile analysts report attack was predictable given Arafat’s determination to launch fresh suicide offensive

The No. 14 Bus was blown up with nearby cars at rush hour opposite Liberty Bell Park central Jerusalem day before Hague court opens hearings on legality of Israeli defense barrier. Israeli Police investigating if toxic organic phosphorus chemical found near bomber was contained in bomb or carried by passenger.

At nearby Inbal Hotel American Jewish leaders staying there listened to lecture by chief of staff Gen. Yaalon. One mission member Malcolm Hoenlein said Arafat should be on trial in Hague – not Israel

http://www.debka.com/

Zo is het maar net.

:student: Wie zaait zal oogsten

Als er n stelletje ultra-zionisten het volkomen normaal vinden om n buswrak te verslepen naar Den Haag dan schreeuw je om n nieuw buswrak.........
kwestie van vraag & antwoord......

Zwarte Schaap
22-02-04, 15:24
Geplaatst door Chaya2
Beheer, wilt u misschien deze repliek van ZS verwijderen, in verband met de opmerking dat zionisten geen echte Joden zouden zijn. Hier neem ik aanstoot aan.

Zionisten zijn geen echte joden. Ten eerste datgene wat zich het Zionisten noemt heeft weinig gemeen met het historische joodse volk. en te tweede een echte jood ben je pas als je het juk van de 613 wetten van de Torah accepteert.

Als je dat acepteert kun je het zionisme en de staat israel niet accepteren.

850
22-02-04, 15:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zionisten zijn geen echte joden. Ten eerste datgene wat zich het Zionisten noemt heeft weinig gemeen met het historische joodse volk. en te tweede een echte jood ben je pas als je het juk van de 613 wetten van de Torah accepteert.

Als je dat acepteert kun je het zionisme en de staat israel niet accepteren.

..........Hoezo volslagen onzin?!

Zwarte Schaap
22-02-04, 15:40
Geplaatst door 850
..........Hoezo volslagen onzin?!

Dit is een bewering gemaakt door de meest geprezen Joodse wetenschapper.

~Panthera~
22-02-04, 15:50
Gaat weer lekker zie ik. :moe:

KOFFIE IEDEREEN ??? http://www.my-smileys.de/smileys_1/kaffeetrinker_2.gif :D

Goodnight
22-02-04, 15:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zionisten zijn geen echte joden. Ten eerste datgene wat zich het Zionisten noemt heeft weinig gemeen met het historische joodse volk. en te tweede een echte jood ben je pas als je het juk van de 613 wetten van de Torah accepteert.

Als je dat acepteert kun je het zionisme en de staat israel niet accepteren.

Dat is helemaal 100% waar!

Er is zelfs een groepering binnen de joodse gemeenschap die het bestaan van Israel niet accepteerd.

helaas is deze te klein om van enige invloed op dit hele fucking gebeuren te zijn.

Het is dieptriest dat er mensen zijn die zichzelf opblazen om hun doelen te bereiken.

Het is nog diep diep triester dat er mensen zijn die een situatie bewust in stand houden, die dit soort mensen voortbrengt.

Wij hebben makkelijk praten van achter onze veillige peeceetjes.
Wij zijn niet diegene die opgegroeid zijn met de diepe afkeer tegen een overheersende macht, wij zijn niet diegenen van wie famillie leden of wij zelf risico lopen om opgeblazen te worden door een andere bevolking die als een kat in het nauw naar de middelen grijpen die ze hebben.

Wij maken ons druk om wat we vandaag aan zullne trekken of wat we vanavond op onze bord krijgen.Uiteraard kijken we daarbij naar het NOS journaal en zien beelden van Palestijnen en Israeli's....

We krijgen zogenaamd in 3 minuten de hele situatie zoals die is voorgeschoteld.

Laat ik dan even duidelijk zijn: jullie ( inclusief moi) hebben geen enkel besef van wat daar gaande is.Wat die mensen drijft kunnen we niet bevatten ( ze blazen zich voor hun plezier op lijken sommigen hier te denken).

We kunnen enkel speculrene, hierbij word dit beinvloed door onze voorkeur van partij: de Palestijnen of de Israeli's.

Mensen besef dat er hier bij beide partijen geen winnaars zullen zijn.
De israeli's zijn misschien momenteel aan de macht en vormen de overheersende partij, maar macht is betrekkelijk en van niet al te lange duur.

Waarschijnlijk zullen zelfs onze kinderen het niet eens meemaken wanneer daar vrede komt.

Al Sawt
22-02-04, 16:00
Doden bij aanslag Israël
ANP


JERUZALEM - Bij een aanslag op een bus in Jeruzalem zijn zondagochtend zeker acht doden gevallen. Zo'n zestig anderen raakten gewond.


Zes passagiers van de overvolle bus overleden ter plaatse, één later in het ziekenhuis. Van de eveneens om het leven gekomen pleger van de aanslag zijn nog geen nadere bijzonderheden bekend.
'Mensen riepen 'mamma, pappa'. Overal lagen lichaamsdelen, waaronder losse handen en voeten buiten de bus', aldus een Israëlische reddingswerker.

De aanslag is opgeist door de Al-Aqsa-martelarenbrigades, die gelieerd zijn aan de Fatah-factie van de Palestijnse president Arafat en is volgens de brigades een vergelding voor de vijftien Palestijnen die Israëlische troepen eerder deze maand doodden in de Gazastrook en voor de Israëlische 'apartheidsmuur' in bezet gebied.

Volgens de Israëlische minister van Buitenlandse Zaken Silvan Shalom rechtvaardigt de aanslag juist de bouw van de Israëlische afscheiding in Palestijns gebied. Hij ziet in de aanslag het bewijs dat 'een veiligheidsafsluiting onontbeerlijk is'. 'Daar waar er geen afscheiding is, is er verschrikking, daar waar de afscheiding is gebouwd, zijn de resultaten helder en duidelijk', aldus Shalom in en eerste reactie mzondagochtend.

Het Internationaal Gerechtshof in Den Haag buigt zich vanaf maandag over de juridische consequenties van de afscheiding, die deels een muur en deels een hek is.






© de Volkskrant


Vandaag hebben ze de rekening gepresenteerd gekrijgen voor hun fascistische stemgedrag.

Chaya2
22-02-04, 16:00
Geplaatst door Goodnight
Dat is helemaal 100% waar!


Wat weet jij d'r nou van? NIEMAND kan zich aan ALLE 613 geboden houden. Als je deze redenering volgt, zou er geen 1 "echte" Jood bestaan.
Zionisme is niet in tegenspraak met het jodendom. Hoewel sommigen vinden van wel, inderdaad, een kleine groep. Maar ik denk niet dat buitenstaanders zich moeten bemoeien met zo'n interne discussie.


Geplaatst door Goodnight

Wij hebben makkelijk praten van achter onze veillige peeceetjes.
Wij zijn niet diegene die opgegroeid zijn met de diepe afkeer tegen een overheersende macht, wij zijn niet diegenen van wie famillie leden of wij zelf risico lopen om opgeblazen te worden door een andere bevolking die als een kat in het nauw naar de middelen grijpen die ze hebben.

Wij maken ons druk om wat we vandaag aan zullne trekken of wat we vanavond op onze bord krijgen.Uiteraard kijken we daarbij naar het NOS journaal en zien beelden van Palestijnen en Israeli's....

We krijgen zogenaamd in 3 minuten de hele situatie zoals die is voorgeschoteld.

Geldt inderdaad voor de overgrote meerderheid hier.

Julien
22-02-04, 16:05
Die Palestijnese TERRORISTEN verpesten het ook voor hun eigen volk. Denken ze nou echt dat hierdoor maar 1 meter minder Muur wordt gebouwd door de Israeliers??

Goodnight
22-02-04, 16:07
Geplaatst door Chaya2
Wat weet jij d'r nou van? NIEMAND kan zich aan ALLE 613 geboden houden. Als je deze redenering volgt, zou er geen 1 "echte" Jood bestaan.
Zionisme is niet in tegenspraak met het jodendom. Hoewel sommigen vinden van wel, inderdaad, een kleine groep. Maar ik denk niet dat buitenstaanders zich moeten bemoeien met zo'n interne discussie.

Pardon?
Ow dus buitenstaanders mogen zich niet mengen in zo'n discussie?
Wie bepaalt dat?
Ik ga me niet mengen in een discussie wie er nu wel of niet echt joods is.Ik merk wel op dat er verschillen zijn en dat er ook binnen de joodse gemeenschap ( voor zover je van een gemeenschap kan spreken) groeperingen zijn die TEGEN het zionisme zijn.
En ik vind dat ik daar zeker wat over kan zeggen, als je daar problemen hebt zal je daar mee moeten leren leven.Het israelisch/palestijns vraagstuk is nu eenmaal een universele aangelegenheid geworden en alles wat daar mee samenhangt zal ook zeker besproken worden.

Dat wordt ook met de islamitische achtergrond van de palestijnen gedaan ( ook al zijn ze niet eens allemaal islamitisch)




[Geldt inderdaad voor de overgrote meerderheid hier. [/B]

Ga je zelf nou niet een veer in de kont steken, want dat geldt ook voor jou!

Zwarte Schaap
22-02-04, 16:08
Geplaatst door Chaya2
Wat weet jij d'r nou van? NIEMAND kan zich aan ALLE 613 geboden houden. Als je deze redenering volgt, zou er geen 1 "echte" Jood bestaan.
Zionisme is niet in tegenspraak met het jodendom. Hoewel sommigen vinden van wel, inderdaad, een kleine groep. Maar ik denk niet dat buitenstaanders zich moeten bemoeien met zo'n interne discussie.


Ik zei accepteren, de zionisten overtreden de meest essentiele wetten. De creatie van de staat israel gaat regelrecht in tegen de Torah en als we de wijze erbij betrekken hoe de creatie tot stand is gekomen dan is dat is dat een onuitwisbare smet op de Torah.

Al Sawt
22-02-04, 16:11
Geplaatst door Julien
Die Palestijnese TERRORISTEN verpesten het ook voor hun eigen volk. Denken ze nou echt dat hierdoor maar 1 meter minder Muur wordt gebouwd door de Israeliers?? Julien,

Als je denkt, dat de Israeliers Judea en Samaria aan de Palestijnen gaan tergugeven als de Palestijnse VERZETSLIEDEN stoppen met het plegen van VERZETSDADEN, dan ben je heel erg naief.

850
22-02-04, 16:11
:aanwal: Waar blijft Pantera nou met dr koffie??

:cola: Dan maar n colaatje....

Chaya2
22-02-04, 16:17
Geplaatst door Goodnight
Pardon?
Ow dus buitenstaanders mogen zich niet mengen in zo'n discussie?
Wie bepaalt dat?
Ik ga me niet mengen in een discussie wie er nu wel of niet echt joods is.

Dat bedoelde ik. Daar had ik het over. Discussie over wie al dan niet een "echte" Jood is en of een echte Jood zionist is/moet zijn of juist niet mag zijn. Daar moeten buitenstaanders zich niet teveel in mengen.
Over het conflict mogen buitenstaanders natuurlijk van alles vinden en zich er tegenaan bemoeien (wat volop gedaan wordt), wie ben ik om hen dat te ontzeggen, het is een politiek conflict en een brandhaard in de wereld.


Geplaatst door Goodnight

Ik merk wel op dat er verschillen zijn en dat er ook binnen de joodse gemeenschap ( voor zover je van een gemeenschap kan spreken) groeperingen zijn die TEGEN het zionisme zijn.

Dat mag. Ik had het over het feit dat je zei "100% waar" over wat ZS zei. Lees maar ff terug wat dat was.


Geplaatst door Goodnight

En ik vind dat ik daar zeker wat over kan zeggen, als je daar problemen hebt zal je daar mee moeten leren leven.Het israelisch/palestijns vraagstuk is nu eenmaal een universele aangelegenheid geworden en alles wat daar mee samenhangt zal ook zeker besproken worden.

Dat wordt ook met de islamitische achtergrond van de palestijnen gedaan ( ook al zijn ze niet eens allemaal islamitisch).

Is allemaal best.



Geplaatst door Goodnight

Ga je zelf nou niet een veer in de kont steken, want dat geldt ook voor jou!

Dat ik de waarheid even in 3 minuten voorgeschoteld krijg door het NOS-journaal, denk "dat is het", en verder ga met mijn bezigheden met een in een paar minuten gevormde mening zonder verdere kennis of commitment? Dan heb je het fout.
En als je denkt dat ik me niet druk maakt om wat er gebeurt, afgezien van die paar minuten nieuws, en dat het mij niet raakt, dan heb je het ook mis. En ook als je zegt niet het risico te lopen/ervaren, zelf of familie/vrienden: fout.

~Panthera~
22-02-04, 16:25
Geplaatst door 850
:aanwal: Waar blijft Pantera nou met dr koffie??

:cola: Dan maar n colaatje....
-------------------


http://members.ams.chello.nl/b.lameris/koffie.gif :roken:

Goodnight
22-02-04, 16:27
Geplaatst door Chaya2


Dat ik de waarheid even in 3 minuten voorgeschoteld krijg door het NOS-journaal, denk "dat is het", en verder ga met mijn bezigheden met een in een paar minuten gevormde mening zonder verdere kennis of commitment? Dan heb je het fout.
En als je denkt dat ik me niet druk maakt om wat er gebeurt, afgezien van die paar minuten nieuws, en dat het mij niet raakt, dan heb je het ook mis. En ook als je zegt niet het risico te lopen/ervaren, zelf of familie/vrienden: fout.


Dat was om een indruk te geven van het hele gebeuren Chaya.
Natuurlijk maken veel mensen zich druk, van beide kanten.Maar hoe je het wendt of keert: wij kunnen ons met het beste voorstellingsvermogen wat wij bezitten geen voorstelling maken wat die mensen beweegt.

Het raakt velen, ook mensen die noch moslim, noch joods, noch arabisch, noch Israelisch etc. etc zijn...
Maar zoals ik al eerder zei: wij kunnen ons geen voorstelling maken van het hele gebeuren.

Kan jij je bijvoorbeeld voorstellen wat de Palestijnen zo ver drijft?
of kan jij je alleen verplaatsen in de Israeliers?

Kan jij je de wanhoop voorstellen die iemand zover drijft zijn leven vaarwel te zeggen ( want dat vinden ze toch niets waard) famillie leden achter te laten, gezin etc. en zichzelf op te blazen?
kan jij je dat voorstellen?

Of zie je het als een monsterlijke daad?De dader als een gewetensloos monster?De palestijnen als terorristen die israel met de grond gelijk willen maken, zomaar omdat ze dat leuk vinden?

Julien
22-02-04, 16:32
Geplaatst door Al Sawt
Julien,

Als je denkt, dat de Israeliers Judea en Samaria aan de Palestijnen gaan tergugeven als de Palestijnse VERZETSLIEDEN stoppen met het plegen van VERZETSDADEN, dan ben je heel erg naief.

pour ma part moorden de Palestijnse verzetsleden/ terroristen het hele Israelische leger uit, ik zal er geen traan om laten. Bombardeer maar die legerposten.

Maar blijf met je gore flikken van onschuldige mensen af.

sadeeQQ
22-02-04, 16:41
Geplaatst door Alcibiades
Kijk daar hebben we een schriftgeleerde uit Marakesh. Hij was al kadi maar nu heeft hij er een baantje bij.

:gechoquee en kijk eens wie we daar hebben, riooliring is waarschijnlijk weer verstopt,vandaar dat zo een drol weer omhoog komt drijven :bril:

heb jij je portretjes en spandoekjes voor morgen al af , Opperzionist :lachu:

Zwarte Schaap
22-02-04, 16:42
Geplaatst door Alcibiades
Kijk daar hebben we een schriftgeleerde uit Marakesh. Hij was al kadi maar nu heeft hij er een baantje bij.

Ik ben geen hypocriete gristen voor israel die vermeende joden steunt in hun misdaden tegen de menselijkheid om ze zo later te kunnen bekeren ter eigen glorie.

Gewoon logisch nadenken en kritishce informatie tot je nemen en je trekt dezelfde conclusie.

~Panthera~
22-02-04, 16:45
Geplaatst door Alcibiades
Ik vind het een eretitel.
------------------


Waarom ?

850
22-02-04, 16:48
Geplaatst door Alcibiades
Kijk daar hebben we een schriftgeleerde uit Marakesh. Hij was al kadi maar nu heeft hij er een baantje bij.

Je bedoelt n schriftgeleerde uit Fez

850
22-02-04, 16:50
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------


http://members.ams.chello.nl/b.lameris/koffie.gif :roken:


mmm lekker hoor. :D
Alleen scheldbekken Chaya en Sadeeq mogen niet want dan worden ze helemaal hyperrrrrrrr

~Panthera~
22-02-04, 16:53
Geplaatst door Alcibiades
"Rassurez-vous, Madame, ce ne sont que des gueux".
----------------------


nuqjatlh? jIyajbe'

sadeeQQ
22-02-04, 16:53
Geplaatst door Alcibiades
Ik vind het een eretitel.


dat was ons allang bekend

een zionistische rat die openlijk toegeeft dat een palestijnse leven minder waard is dan die van een israelier zegt natuurlijk wel genoeg.


aan de andere kant begrijp ik wel dat schuldgevoel sommige mensen tot rare dingen beweegt.

laat het Nazi verleden toch rusten GJ en leef verder, ouwe :p

Zwarte Schaap
22-02-04, 16:53
Geplaatst door Alcibiades
Voordat jij zelf snapt wat je zegt moeten er nog tientallen jaren van integratie overheen gaan. Teruggrijpen naar mijn afkomst is het enige wat je kunt, inhoudelijke verweer is iets anders.

Zwarte Schaap
22-02-04, 17:05
Geplaatst door Alcibiades
Op monsterlijke berichten als die jij produceert past geen inhoudelijke reactie.

Als je alles waar je geen weerwoord tegen hebt monsterlijk noemt, dan kun je beter met oorpluggen en oogkleppen oplopen.

Kom maar op en citeer maar wat monsterlijk is. De informatie die ik gebruik is tenminste van Joden zelf afkomstig en niet van misdadige zionisten.

Al Sawt
22-02-04, 17:09
Geplaatst door Julien
pour ma part moorden de Palestijnse verzetsleden/ terroristen het hele Israelische leger uit, ik zal er geen traan om laten. Bombardeer maar die legerposten.

Maar blijf met je gore flikken van onschuldige mensen af. Julien,

Ik heb je in een andere topic uitgelegd, dat er geen onschuldige mensen zijn aan de Israelische kant. Zo simpel is het.

Voorts blijk je te storen aan de 'onschuldige' doden aan de Israelische kant, terwijl je niks geeft om de Palestijnse burgers die pas de echte onschuldigen zijn.

Hoe noem je de IDF? Als ze vakkundig paar Palestijnse burgers vermoord hebben.

Al Sawt
22-02-04, 17:10
Geplaatst door Alcibiades
Fez lijkt me een mooie stad. Met een rijke Joodse geschiedenis.

Julien
22-02-04, 17:34
Geplaatst door Al Sawt
Julien,

Ik heb je in een andere topic uitgelegd, dat er geen onschuldige mensen zijn aan de Israelische kant. Zo simpel is het.

Voorts blijk je te storen aan de 'onschuldige' doden aan de Israelische kant, terwijl je niks geeft om de Palestijnse burgers die pas de echte onschuldigen zijn.

Hoe noem je de IDF? Als ze vakkundig paar Palestijnse burgers vermoord hebben.

Natuurlijk doen me die reportages over onschuldige Palestijnse kinderen/ vrouwen die gedood worden door de Israeli's me net zoveel als deze aanslagen. Ik vind het ook schandalig en terroristisch van Israel, maar aangezien we het hier (bijna) allemaal over eens zijn, hoef ik dat niet nogmaals uit te leggen.

Maar dat er hier meerderen zijn die beweren dat Israelische onschuldige slachtoffers minder erg zijn dan palestijnse, daar ben ik zwaar op tegen en dat vind ik echt om te kotsen.

Al Sawt, het is helemaal niet zo simpel. Denk je nou echt dat een Hamas-terrorist die nauwelijks geleerd heeft eerst een bus gaat uitzoeken waar alleen maar Sharon-stemmers in zitten en die dan gaat opblazen?

Wie zegt dat er niet toevallig familie van jou in die bus kan zitten? Dus iedereen is per definitie schuldig, ook mensen die Sharon bekritiseren?
Gelul!
Palestijnse verzetslieden die onschuldigen vermoorden zijn terroristen.

Al Sawt
22-02-04, 18:04
Geplaatst door Julien
Natuurlijk doen me die reportages over onschuldige Palestijnse kinderen/ vrouwen die gedood worden door de Israeli's me net zoveel als deze aanslagen. Ik vind het ook schandalig en terroristisch van Israel, maar aangezien we het hier (bijna) allemaal over eens zijn, hoef ik dat niet nogmaals uit te leggen. Kennelijk niet.
Want er zijn genoeg mensen, die het in de licht zien van veiligheidspolitiek en dus rechtvaardigen.

Alleen is het misselijkmakend, als ze achteraf hysterisch worden als ze met de 'gelijke' munt worden terugbetaalt.


Geplaatst door Julien
Maar dat er hier meerderen zijn die beweren dat Israelische onschuldige slachtoffers minder erg zijn dan palestijnse, daar ben ik zwaar op tegen en dat vind ik echt om te kotsen. Ik kots meer, als sommige mensen de Israelische bezetting rechtvaardigen en de Palestijnse doden relativeren. Sommige beweren zelfs, dat de Palestijnen hun eigen burgers doden. Kots je daarvan?

Van mijn part, mogen die prikkers de eerste beste bus van Yehuda-markt naar de oude stad van Jeruzalem pakken en dan maar hopen dat een Palestijnse strijder hun mede-reiziger is.


Geplaatst door Julien
Al Sawt, het is helemaal niet zo simpel. Denk je nou echt dat een Hamas-terrorist die nauwelijks geleerd heeft eerst een bus gaat uitzoeken waar alleen maar Sharon-stemmers in zitten en die dan gaat opblazen? Denkl je nou echt dat een IDF-planner -die geen ethiek geleerd heeft- eerst een kruispunt gaat zoeken waar geen passanten zijn, om een auto van een hamas kopstuk op te blazen?
Inderdaad echt niet zo simpel.

En die mensen die in een bus zatten, hebben er voor gekozen om in Israel te leven. Zij hebben de vrijheid om zich overal te vestigen, maar ze kozen Palestina uit.


Geplaatst door Julien
Wie zegt dat er niet toevallig familie van jou in die bus kan zitten? Dus iedereen is per definitie schuldig, Ik heb geen familie in Israel wel in de bezette gebieden. En bekijk het dan ook anders.



Geplaatst door Julien
Palestijnse verzetslieden die onschuldigen vermoorden zijn terroristen. Misschien. Maar ze maken zich wel schuldig aan CONTRA-terrorisme. Tand om tand oog om oog.

jans
22-02-04, 21:20
Alleen is het misselijkmakend, als ze achteraf hysterisch worden als ze met de 'gelijke' munt worden terugbetaalt.

Dus palestijnen worden vooraf al hysterisch ??. Als ze met 'gelijke munt' worden terugbetaald ??. Lijkt me onmogelijk of niet?


Ik kots meer, als sommige mensen de Israelische bezetting rechtvaardigen en de Palestijnse doden relativeren. Sommige beweren zelfs, dat de Palestijnen hun eigen burgers doden. Kots je daarvan?

Haal dat 'bezetting' eens uit je hoofd anders komen we nooit verder, als je internationale recht respecteert, dan moet je de staat israel ook erkennen.


Denkl je nou echt dat een IDF-planner -die geen ethiek geleerd heeft- eerst een kruispunt gaat zoeken waar geen passanten zijn, om een auto van een hamas kopstuk op te blazen?

Palestijnen hebben wel ethische normen? Iemand die zichzelf opblaast in een bus, heeft aan zijn verantwoordelijkheid als deugd gedacht?

Die hamas kopstukken hebben ook wel in de gaten dat het verstandig is om over drukke straten te rijden, vanwege de grote kans dat de Israelische piloten hun niet opmerken in de drukte. Of missen en zo hun imago schaden omdat er weer een tiental palestijnse burgers is omgekomen. De hamas gebruikt de palestijnen ook.


Ik heb geen familie in Israel wel in de bezette gebieden. En bekijk het dan ook anders.

Nu erken je de staat Israel wel, je spreekt jezelf tegen.


Misschien. Maar ze maken zich wel schuldig aan CONTRA-terrorisme. Tand om tand oog om oog.

Weer fout. Hamas heeft als doel het doden van BURGERS!. Israel heeft als doel het doden van terroristen, soms komen daarbij ook onschuldige burgers om.

Joesoef
22-02-04, 21:23
Geplaatst door jans
Weer fout. Hamas heeft als doel het doden van BURGERS!. Israel heeft als doel het doden van terroristen, soms komen daarbij ook onschuldige burgers om.


Laten we zeggen 15:1 .....

jans
22-02-04, 21:36
Laten we zeggen 15:1 .....

En iemand die een bus opblaast dat is meestal ook wel 20:1

sadeeQQ
22-02-04, 21:43
Geplaatst door jans
En iemand die een bus opblaast dat is meestal ook wel 20:1

:auw2: dat is om de paar jaar, dus heel SOMS :hihi:

zionisten maaien per dag 4 tot 12 palestijnen neer

Julien
22-02-04, 22:48
Denkl je nou echt dat een IDF-planner -die geen ethiek geleerd heeft- eerst een kruispunt gaat zoeken waar geen passanten zijn, om een auto van een hamas kopstuk op te blazen?
Inderdaad echt niet zo simpel.

En die mensen die in een bus zatten, hebben er voor gekozen om in Israel te leven. Zij hebben de vrijheid om zich overal te vestigen, maar ze kozen Palestina uit.

Al Sawt, die mensen hebben het recht om in Israel te wonen, want Israel is een wettelijk erkende staat geaccepteerd door het Internationale Recht. Israel wordt ook erkend door Marokko.
Dus dat ze in Israel wonen, is geen reden om ze te vermoorden.

Je hebt me dus nog steeds niet uitgelegd waarom deze mensen die in de bus zitten schuldig zijn aan de Intifadah. Het zijn gewoon onschuldige slachtoffers van Hamas-terreur!

Want ook al woont jouw familie in de bezette gebieden. Stel je nou even gewoon voor dat er wel familie van jou in die bus zit omdat ze ff zijn winkelen in Jeruzalem en ze gaan dood tijdens die bomaanslag..

Sta je dan nog steeds bij je standpunt dat al deze mensen terecht zijn vermoord?? :moe:

Al Sawt
23-02-04, 01:22
Geplaatst door Julien
Al Sawt, die mensen hebben het recht om in Israel te wonen, want Israel is een wettelijk erkende staat geaccepteerd door het Internationale Recht. Israel wordt ook erkend door Marokko.
Dus dat ze in Israel wonen, is geen reden om ze te vermoorden.Als Israel zelfs door de hele wereld wordt erkend, dan is het nog steeds illigaal! Want de erkenning doet niets af van onrechtvaardigheid die miljoenen Palestijnen dagelijks meemaken.

En Julien, Israelische toekomst is pas veiliggesteld als het erkend wordt door de Arabische volk. En dat zal nooit gebeuren.

Want de verwijdering van die k.ankergezwel, is de enige oplossing voor een defenitieve vrede in MO.

En jij en anderen, mogen zo vaak die ene resolutie hanteren om Israel te legitimeren. Maar zolang Israel niet ons erkend wordt, is het een dood geboren kindje die kunstmatig in leven wordt gehouden door de Westen en Arabische verraders.


Geplaatst door Julien
Je hebt me dus nog steeds niet uitgelegd waarom deze mensen die in de bus zitten schuldig zijn aan de Intifadah. Het zijn gewoon onschuldige slachtoffers van Hamas-terreur!Hamas-CONTRA terreur! Ik heb het uitgelegd in een andere discussie, die inmiddels is verwijdert.

Maar goed hier de uitleg.

Geen enkele (Joodse)politieke partij, is voorstander van een onvoorwaardelijke en volledige terugtrekking uit Gaza en WB.

En hoe zou dat nou komen?

Omdat:
Ruim 80% van de Israeliers voorstander is van de bezettingspolitiek. (bron: B`tsselem)

Ruim 40% voorstander is van een etnische schoonmaak van de Palestijnse gebieden. (H`aretz)

Vrij vertaald via de stembus, heb je een rechtse kabinet met partijen waarvan FN een linkse clubje lijkt.

Daarom ben ik overtuigd, dat de Israelische burgers de kracht zijn achter de bezettingspolitiek. En dan moeten ze niet staan te kijken, als hun serene en rustige leventje wreed wordt opgeschrikt. Want die serene leventje leiden ze over de ruggen van de Palestijnen.


Geplaatst door Julien
Want ook al woont jouw familie in de bezette gebieden. Stel je nou even gewoon voor dat er wel familie van jou in die bus zit omdat ze ff zijn winkelen in Jeruzalem en ze gaan dood tijdens die bomaanslag..Weet je wat ik voorstel? Dat een van die familieleden, bij een kruispunt staan of toevallig een Israelische roadblock nadert.

Als mijn familielid in die bus zou zitten, dan is het zijn schuld.


Geplaatst door Julien
Sta je dan nog steeds bij je standpunt dat al deze mensen terecht zijn vermoord?? :moe: Nog steeds! En met volle overtuiging.

Want die idee van een veilige thuishaven, zal nooit slagen.

Al Sawt
23-02-04, 01:36
Geplaatst door jans
Dus palestijnen worden vooraf al hysterisch ??. Als ze met 'gelijke munt' worden terugbetaald ??. Lijkt me onmogelijk of niet?



Haal dat 'bezetting' eens uit je hoofd anders komen we nooit verder, als je internationale recht respecteert, dan moet je de staat israel ook erkennen. Dus de erkenning van Israel valt onder de internationale recht en de bezetting niet? Jans, het is bezetting! En de internationale recht heeft maling aan de fabel dat Judea en Samaria aan de uitverkoren 'volk' is beloofd.


Geplaatst door jans
Palestijnen hebben wel ethische normen? Iemand die zichzelf opblaast in een bus, heeft aan zijn verantwoordelijkheid als deugd gedacht? Wat wil je na 40 jaar bezetting. Als ik een Palestijn was die opgegroeid is in een uitzichtloze situatie, dan zou ik ook volgehangen met TNT een willekeurige bus instappen.


Geplaatst door jans
Die hamas kopstukken hebben ook wel in de gaten dat het verstandig is om over drukke straten te rijden, vanwege de grote kans dat de Israelische piloten hun niet opmerken in de drukte. Of missen en zo hun imago schaden omdat er weer een tiental palestijnse burgers is omgekomen. De hamas gebruikt de palestijnen ook. Een prachtige staaltje propaganda. De Palestijnse steden zijn volkomen afgesloten van het buitenwereld. Bovendien zijn de Palestijnse gebieden een van de drukstbevolkte gebieden van de wereld. Waar ze ook mogen zijn, ze zijn in de nabijheid van veel burgers om hun heen. Net als die Israelische militair die afg. zondag in een civiele bus instapte en zijn medereizigers in gevaar brachtte. Dus de IDF gebruikt de Israeliers ook.


Geplaatst door jans
Nu erken je de staat Israel wel, je spreekt jezelf tegen. Met Israel doel ik op die nederzetting. Het is gewoon een beestje of in dit geval kwaal bij de naam noemen. Als je hier contraditie in ziet, dan zeg dat meer over je zelf dan over mij.


Geplaatst door jans
Weer fout. Hamas heeft als doel het doden van BURGERS!. Israel heeft als doel het doden van terroristen, soms komen daarbij ook onschuldige burgers om. Soms heel soms. Soms komen bij de Hamas aanslagen ook onschuldigen om het leven. Maar afgelopen zondag waren ze allemaal schuldig.

Bertrand
23-02-04, 07:30
Maar afgelopen zondag waren ze allemaal schuldig.

En dat bepaal jij even van achter jouw pc/laptop in Nederland?

Al Sawt
23-02-04, 12:33
Geplaatst door Bertrand
En dat bepaal jij even van achter jouw pc/laptop in Nederland? Is dit alles wat je kan inbrengen? Ja om je vraag te beantwoorden! Heb je daar moeite mee?

Gezegend met de moderne gereedschappen, kan je een feilloze conclusie trekken.

Julien
23-02-04, 13:26
Geplaatst door Al Sawt
Als Israel zelfs door de hele wereld wordt erkend, dan is het nog steeds illigaal! Want de erkenning doet niets af van onrechtvaardigheid die miljoenen Palestijnen dagelijks meemaken.

En Julien, Israelische toekomst is pas veiliggesteld als het erkend wordt door de Arabische volk. En dat zal nooit gebeuren.

Want de verwijdering van die k.ankergezwel, is de enige oplossing voor een defenitieve vrede in MO.

En jij en anderen, mogen zo vaak die ene resolutie hanteren om Israel te legitimeren. Maar zolang Israel niet ons erkend wordt, is het een dood geboren kindje die kunstmatig in leven wordt gehouden door de Westen en Arabische verraders.

Door (bijna) alle Arabische landen, wordt Israel geaccepteerd en ik weet zeker dat de meeste Arabieren Israel zullen accepteren als ze vrede weten te bereiken met de Palestijnen. Als dat niet zo is, dan is er wat goed mis met de Arabieren, want ze hebben het maar te accepteren. Fransen houden niet zo van Engeland in Europa, dan hebben Fransen nog niet het recht om Engeland uit Europa te knikkeren.


Hamas-CONTRA terreur! Ik heb het uitgelegd in een andere discussie, die inmiddels is verwijdert.

Maar goed hier de uitleg.

Geen enkele (Joodse)politieke partij, is voorstander van een onvoorwaardelijke en volledige terugtrekking uit Gaza en WB.

En hoe zou dat nou komen?

Omdat:
Ruim 80% van de Israeliers voorstander is van de bezettingspolitiek. (bron: B`tsselem)

Ruim 40% voorstander is van een etnische schoonmaak van de Palestijnse gebieden. (H`aretz)

Vrij vertaald via de stembus, heb je een rechtse kabinet met partijen waarvan FN een linkse clubje lijkt.

Daarom ben ik overtuigd, dat de Israelische burgers de kracht zijn achter de bezettingspolitiek. En dan moeten ze niet staan te kijken, als hun serene en rustige leventje wreed wordt opgeschrikt. Want die serene leventje leiden ze over de ruggen van de Palestijnen.

Ik snap je uitleg, maar ik ben het er niet mee eens. Waarom denk je dat al die israeliers zo fanatiek stemmen? Waarom denk je dat ze allemaal Sharon stemmen?
Omdat de Hamas-strijders zelfmoordaanslagen plegen en het dagelijks leven ontregelen in Israel. Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen die hun moeder hebben verloren bij een terreuraanslag op Sharon gaan stemmen. Denk je ook niet? Het is dus ook een beetje de schuld van Hamas.
Als je dezelfde enquete 10jaar gelden had gemaakt, of tijdens Rabinn's regering, dan waren er hele andere cijfers. Want toen waren de meeste Israeliers wel voor vrede! Nu zitten we in een hele andere situatie en die mensen worden daar niet schuldiger mee.


Weet je wat ik voorstel? Dat een van die familieleden, bij een kruispunt staan of toevallig een Israelische roadblock nadert.

Als mijn familielid in die bus zou zitten, dan is het zijn schuld.

Nog steeds! En met volle overtuiging.

Want die idee van een veilige thuishaven, zal nooit slagen.

Waarom is het hun schuld als ze gebruik maken van het OPENBARE vervoer in Israel? Waarom moeten al deze mensen persé schuldig zijn, ook als ze niet op Sharon hebben gestemd? Zijn die arabieren die vermoord zijn door Hamas ook schuldigen?

850
23-02-04, 13:54
Geplaatst door Julien
Waarom denk je dat al die israeliers zo fanatiek stemmen? Waarom denk je dat ze allemaal Sharon stemmen?


:haha: Julien Julien Julien.................
Ongeveer 50% vd bevolking heeft de laatste keer helemaal niet gestemd in IsraHel.
De rest heeft niet fanatiek gestemd maar dr was niet veel alternatief om op te stemmen..........

lennart
23-02-04, 14:02
Geplaatst door jans
En iemand die een bus opblaast dat is meestal ook wel 20:1

Staff Sergeant Nathaniel Havshush had spent a quite Shabbat at home and was heading back to his army base near Netzarim when bus No. 14 exploded Sunday.

Daarom moeten Israelische soldaten ook niet de bus nemen. Ze maken de bus daarmee een doelwit.

Ziek he, die redenatie. Maar zo redeneren de zionisten ook, wanneer er weer een "militairy commander" van de Hamas wordt doodgemaakt, samen met tientallen andere onschuldige slachtoffers.

Julien
23-02-04, 14:34
Geplaatst door 850
:haha: Julien Julien Julien.................
Ongeveer 50% vd bevolking heeft de laatste keer helemaal niet gestemd in IsraHel.
De rest heeft niet fanatiek gestemd maar dr was niet veel alternatief om op te stemmen..........

met fanatiek stemmen bedoel ik stemmen op fanatieke partijen.