PDA

Bekijk Volledige Versie : Minstens 1000 demonstranten bij de AEL demo, dus méér dan 200!!



Freedom_4
22-02-04, 20:07
Het is zóóóó oneerlijk :droef: Vandaag zijn minstens 1000 demonstranten geweest bij de demonstratie voor behoud van de hijab. Er wat schrijven die verslaggevers... dat het er 200 waren. Ik was er bij en ik kan jullie verzekeren, het waren er minstens 1000! Ik hoop dat snel beelden te zien zullen zijn zodat iedereen het kan zien. De foto's zijn heel mooi Ron :) Is er iemand die videobeelden heeft gemaakt van de demo?

barfly
22-02-04, 20:37
1000 demonstranten op circa een miljoen moslims in Nederland is niet veel. Waar zou dat nou aan liggen? Mogen de rest van de dames niet naar buiten? Interreseerd niemand zich er voor? Of heeft de AEL gewoon nauwelijks aanhangers?

RinC
22-02-04, 20:44
Geplaatst door barfly
1000 demonstranten op circa een miljoen moslims in Nederland is niet veel. Waar zou dat nou aan liggen? Mogen de rest van de dames niet naar buiten? Interreseerd niemand zich er voor? Of heeft de AEL gewoon nauwelijks aanhangers?

Et was gewoon TE mooi weer om te demonstreren man :D

-Y-

barfly
22-02-04, 20:47
Geplaatst door RinCoonie
Et was gewoon TE mooi weer om te demonstreren man :D

-Y-

Ik ben uitgeluld :haha:

Kid Capri
22-02-04, 21:33
Geplaatst door barfly
1000 demonstranten op circa een miljoen moslims in Nederland is niet veel. Waar zou dat nou aan liggen? Mogen de rest van de dames niet naar buiten? Interreseerd niemand zich er voor? Of heeft de AEL gewoon nauwelijks aanhangers?

Is de schuld van de VVD. Allochtonen moeten volgens het nieuwe plan 10 jaar wachten voordat zij mogen proeven van al het lekkers dat de Nederlandse rechtsstaat te bieden heeft. Dat geldt ook voor het grondrecht vrijheid van betoging. Misschien dat er over 10 jaar een hogere opkomst valt te verwachten...:).
K.

Ron Haleber
22-02-04, 22:15
Geplaatst door Freedom_4
Het is zóóóó oneerlijk :droef: Vandaag zijn minstens 1000 demonstranten geweest bij de demonstratie voor behoud van de hijab. Er wat schrijven die verslaggevers... dat het er 200 waren. Ik was er bij en ik kan jullie verzekeren, het waren er minstens 1000! Ik hoop dat snel beelden te zien zullen zijn zodat iedereen het kan zien. De foto's zijn heel mooi Ron :) Is er iemand die videobeelden heeft gemaakt van de demo?

Freedom, bedankt dat je de foto's geslaagd vond. Op dubbele grootte (70 ipv 20 kb) zijn ze veel beter, maar ik ben bang dat het opladen dan niet goed lukt - zal het de mods eens vragen.

Dat moeten trouwens meer mensen doen als er iets interessants gebeurt... Mijn foto-reportages vallen overigens niet vaak bij de mods in de smaak. :rolleyes:

Laatst stond ik samen met wethouder Fatima Elatik - die haar had uitgenodigd - op de eerste rij bij een optreden van Hind in de Javastraat... Wij vonden het prachtig en ik maakte er leuke foto's van...

Maar nadat ik ze hier plaatste waren ze binnen een kwartier verdwenen. De truitjes van Hind en haar begeleidsters waren namelijk wat aan de korte kant zodat de naveltjes vrijkwamen. :fpotver:

Wethouder Fatima en ik raken niet opgewonden van die moslimnaveltjes, maar ja bij de mods hier ligt dat heel anders - die komen dan op heel slechte gedachten... :maf:


Gisteren had ik trouwens een topic over het afscheid van Farid Achahboun en dat was trouwens al binnen vijf minuten verdwenen. Ik zal maar niet vertellen op welke maroc-site het nog staat...

Freedom, je bent hier nieuw en zal nog aan heel wat moeten wennen... :wijs:

Rabi'ah.
24-02-04, 09:22
Freedom, bedankt dat je de foto's geslaagd vond. Op dubbele grootte (70 ipv 20 kb) zijn ze veel beter, maar ik ben bang dat het opladen dan niet goed lukt - zal het de mods eens vragen.

Dat moeten trouwens meer mensen doen als er iets interessants gebeurt... Mijn foto-reportages vallen overigens niet vaak bij de mods in de smaak.

Laatst stond ik samen met wethouder Fatima Elatik - die haar had uitgenodigd - op de eerste rij bij een optreden van Hind in de Javastraat... Wij vonden het prachtig en ik maakte er leuke foto's van...

Maar nadat ik ze hier plaatste waren ze binnen een kwartier verdwenen. De truitjes van Hind en haar begeleidsters waren namelijk wat aan de korte kant zodat de naveltjes vrijkwamen.

Wethouder Fatima en ik raken niet opgewonden van die moslimnaveltjes, maar ja bij de mods hier ligt dat heel anders - die komen dan op heel slechte gedachten...


Gisteren had ik trouwens een topic over het afscheid van Farid Achahboun en dat was trouwens al binnen vijf minuten verdwenen. Ik zal maar niet vertellen op welke maroc-site het nog staat...

Freedom, je bent hier nieuw en zal nog aan heel wat moeten wennen...

En de toegoevoegde waarde van al deze informatie en prachtige Marokkaanse namen ís? :rolleyes:

:moe:

Ron Haleber
24-02-04, 09:39
Geplaatst door Rabi'ah.
En de toegoevoegde waarde van al deze informatie en prachtige Marokkaanse namen ís? :rolleyes:

:moe:

Dat het leuk zou zijn als ook andere mensen van dit pb hun camera meenemen bij interessante gebeurtenissen en de moeite nemen om ons van het resultaat te laten meegenieten. Maar dat ze er helemaal niet op moeten rekenen dat hun dat door de mods in dank wordt afgenomen... :fuckit:

:zwaai:

Bertrand
24-02-04, 09:49
Geplaatst door Ron Haleber
[B]Maar nadat ik ze hier plaatste waren ze binnen een kwartier verdwenen. De truitjes van Hind en haar begeleidsters waren namelijk wat aan de korte kant zodat de naveltjes vrijkwamen. :fpotver:

Wethouder Fatima en ik raken niet opgewonden van die moslimnaveltjes, maar ja bij de mods hier ligt dat heel anders - die komen dan op heel slechte gedachten... :maf:
Niet alleen bij de modjes, maar bij alle Marokkaanse jongens.


Gisteren had ik trouwens een topic over het afscheid van Farid Achahboun en dat was trouwens al binnen vijf minuten verdwenen. Ik zal maar niet vertellen op welke maroc-site het nog staat...
Is dat die gek die Wilders had bedreigd en zijn huwelijk op het spel zette vanwege een internetforum?

Ron Haleber
24-02-04, 11:58
Geplaatst door Bertrand
Niet alleen bij de modjes, maar bij alle Marokkaanse jongens.

Bertrand, ik geloof eerder dat de hier geldende hypocriete scheiding tussen publieke verontwaardiging en het de kat knijpen in het geniep een grote rol speelt.

Onze gesluierde moslima's komen heus wel aan hun trekken - daar ben ik als ervaringsdeskundige echt niet bang voor :giechel:




Is dat die gek die Wilders had bedreigd en zijn huwelijk op het spel zette vanwege een internetforum?

Ja je hebt ook Marokkanen die zich over serieuze zaken als de politieke stennis die Wilders trapt opwinden... Jij mag dat gek vinden, maar als ze het beargumenteren kunnen - juich ik het toe! :maf:

Ga nou niet schelden want dan moeten we afscheid van je nemen! :gechoquee