PDA

Bekijk Volledige Versie : pluk de dag



Maslov
22-02-04, 23:39
Het was een mooie dag om te wandelen. De natuur gaat gewoon door in het eigen tempo de wereld weer klaar te stomen voor een volgende cyclus.

Ik zag crocusjes, madeliefjes, tulpen en katjes AAN DE WILGENTAKKEN, IK ZAG ALWEERDE EERSTE KIVIETEN OVER HET LAND SCHEREN gEWOON FANTASTISCH, ELKE KEER WEER HEER HET LANDSCHAP EEN ANDERE INHOUD, EN ELKE KEER WEER MOOI.

Leve de big bang die ons dit leven schonk met medeweten van een grote gedachte w.s., maar toch, ik geniet ervan.

Julien
22-02-04, 23:42
Geplaatst door Maslov
Het was een mooie dag om te wandelen. De natuur gaat gewoon door in het eigen tempo de wereld weer klaar te stomen voor een volgende cyclus.

Ik zag crocusjes, madeliefjes, tulpen en katjes AAN DE WILGENTAKKEN, IK ZAG ALWEERDE EERSTE KIVIETEN OVER HET LAND SCHEREN gEWOON FANTASTISCH, ELKE KEER WEER HEER HET LANDSCHAP EEN ANDERE INHOUD, EN ELKE KEER WEER MOOI.

Leve de big bang die ons dit leven schonk met medeweten van een grote gedachte w.s., maar toch, ik geniet ervan.

Ja he, mooie dag vandaag :D

..alhoewel ik wel behoorlijk misselijk werd toen ik voor het eerst surfte naar maghrebonline.nl en daar die berichtjes zag staan van die gekke Iqra/ Farid.. die jongen is echt gestoord en gaat op die site lekker door met wat hij hier een tijdje (1 dag) aan het doen was.. :moe:

~Panthera~
23-02-04, 00:39
Morgen weer een dag. http://members.ams.chello.nl/b.lameris/catanir.gif