PDA

Bekijk Volledige Versie : Christenterroristen plegen massamoord in Afrika.



Shaheed
23-02-04, 10:49
Uitgegeven: 22 februari 2004 14:03

KAMPALA/DEN HAAG - In een vluchtelingenkamp in noord-Uganda is zaterdag een massaslachting onder burgers aangericht, waarschijnljk door het Verzetsleger van de Heer (LRA). Dat meldden militaire en kerkelijke bronnen zondag. Kerkelijke bronnen hadden het over zeker 170 doden.

Militaire bronnen houden het vooralsnog op 84 doden en 50 gewonden, die voornamelijk wegens brandwonden in ziekenhuizen zijn opgenomen. De LRA-rebellen hadden de met gras bedekte hutten van de vluchtelingen in brand gestoken.

Het Internationaal Strafhof (ICC) in Den Haag heeft oorlogsmisdaden in het Afrikaanse land in onderzoek

Blade20
23-02-04, 10:50
Ach, voor de verandering zijn het nu eens Christenen.

Religie brengt enkel lijden met zich mee.

Julien
23-02-04, 10:50
ik zag het op het journaal gisteren. inderdaad afschruwelijk.

Mark
23-02-04, 10:51
Die Afrikanen gingen blijkbaar tegen de Heer in, dat is natuurlijk niet slim.

Maslov
23-02-04, 11:06
Maar DIT zijn geen echte christenen, zeggen christenen dan, precies dezelfde reactie als zoiets door moslimterroristen iets uithalen.

Blade heeft gelijk religie brengt geen goeds.

barfly
23-02-04, 11:08
De moedige gelovigen hebben die smerige ongelovige honden afgeslacht :lole:

Shaheed
23-02-04, 11:09
Wel vreemd dat de hypocriete nederlandse media niet spreekt over "christenterroristen" wat als dit moslims waren geweest die zoiets gedaan hadden.


Net zo hypocriet als een tijd geleden toen de nederlandse riooljournalisten schreven "Moslimterroristen werken samen met de IRA.

Maar je zult nooit zien dat ze schrijven : Christenterroristen werken samen met Al Qaida.

Maslov
23-02-04, 11:12
hahahaha, omdat het geen christenen zijn toch hahahaha.

Maslov
23-02-04, 11:13
Het zijn verzetsleden die de overheersende regering omver willen werpen :-)

Julien
23-02-04, 11:28
Geplaatst door Shaheed
Wel vreemd dat de hypocriete nederlandse media niet spreekt over "christenterroristen" wat als dit moslims waren geweest die zoiets gedaan hadden.


Net zo hypocriet als een tijd geleden toen de nederlandse riooljournalisten schreven "Moslimterroristen werken samen met de IRA.

Maar je zult nooit zien dat ze schrijven : Christenterroristen werken samen met Al Qaida.

Weet je wat ik hypocriet vind?? dat moslims nooit spreken over moslimterroristen, maar wel over christenterroristen!

Shaheed
23-02-04, 11:39
Geplaatst door Julien
Weet je wat ik hypocriet vind?? dat moslims nooit spreken over moslimterroristen, maar wel over christenterroristen!

yep , de kranten berichten die je leest staan ook elke dag vol met berichten oiver christenterroristen :rolleyes:

Julien
23-02-04, 12:05
Geplaatst door Shaheed
yep , de kranten berichten die je leest staan ook elke dag vol met berichten oiver christenterroristen :rolleyes:

ja, dat jij dat hypocriet vind weet ik nu wel. Maar jij doet toch precies hetzelfde nu.

Al Sawt
23-02-04, 12:08
Waar blijft Gerrit Jan`s reactie? Die heeft toch buitengewone intresse voor die regio?



Geplaatst door Julien
Weet je wat ik hypocriet vind?? dat moslims nooit spreken over moslimterroristen, maar wel over christenterroristen! Net zo hypocriet om over Moslimterroristen te praten!

Elke gewapende organisatie buiten Palestina en Irak zijn terroristisch.

Maslov
23-02-04, 12:10
Elke gewapende organisatie buiten Palestina en Irak zijn terroristisch.

OM te onthouden :-)

Al Sawt
23-02-04, 12:24
Geplaatst door Maslov
OM te onthouden :-) Maslov tel je zelf niet rijk.

Want je zal mij nooit op een contradictie betrappen.

Julien
23-02-04, 12:29
Elke gewapende organisatie buiten Palestina en Irak zijn terroristisch

onzin! sinds wanneer liggen Irak en Palestina op Mars? Aangezien zij gewoon onderdeel zijn van de wereld moet men zich daar ook aan het internationale recht houden. Israeliers, Palestijnen, Irakezen, Amerikanen. Allemaal!
Je kan niet ff zelf bepalen welke landen wel terroristisch zijn.

Er zijn moslimterroristen, en ook christenterroristen.

Al Sawt
23-02-04, 12:38
Geplaatst door Julien
onzin! sinds wanneer liggen Irak en Palestina op Mars? Aangezien zij gewoon onderdeel zijn van de wereld moet men zich daar ook aan het internationale recht houden. Israeliers, Palestijnen, Irakezen, Amerikanen. Allemaal!
Je kan niet ff zelf bepalen welke landen wel terroristisch zijn.

Er zijn moslimterroristen, en ook christenterroristen. Grappig dat je kijkt naar de geografische en mondiale vergelijkingen.

Ik kijk daaraan tegen naar politieke en juridische rechtvaardiging van een gewapende strijd.

En zowel Israel als de VS en Al Qaida, zijn agressoren.

Bewandel niet het zelfde pad als meeste mensen, die vanuit Axes of Evil theorie redeneren.

Al Sawt
24-02-04, 00:06
Geplaatst door Alcibiades
Nee, ik heb me de laatste jaren niet verdiept in deze regio, dus is mijn kennis zeer gedateerd en zeg ik er niets over.

In het algemeen wil ik wel zeggen dat het fenomeen van terrorisme tegengesteld is aan de boodschap die het christendom uitdraagt. Je hebt telkens je mond vol over Soedan. Maar kennelijk heb je geen intresse voor Oeganda. Hoe zou dat nou komen?