PDA

Bekijk Volledige Versie : Neus Indiase vrouw afgehakt om eer familie te redden



Mark
23-02-04, 12:16
Neus Indiase vrouw afgehakt om eer familie te redden

Uitgegeven: 23 februari 2004 12:12

NEW DELHI - Een familielid heeft bij een Indiase vrouw de neus afgehakt, omdat haar zoon verliefd was geworden op een nichtje. De aanvaller, die nog vrij rondloopt, vond dat de vrouw de straf verdiende. Dat heeft de Indiase tv-zender NDTV maandag gemeld.

Beide families waren het niet eens met de kersverse relatie. Een oom van het meisje viel de 50-jarige vrouw aan met een zwaard en hakte haar neus af. Een andere oom verdedigde de daad. De politie zegt de man niet te kunnen oppakken omdat ze daartoe geen orders heeft gekregen

plexus
23-02-04, 12:19
[off-topic zoals altijd]

10K is een mijlpaal...where the party at! :cola:

Mark
23-02-04, 12:20
Geplaatst door plexus
[off-topic zoals altijd]

10K is een mijlpaal...where the party at! :cola:

nog even geduld :)

ik zit eraan te denken de kuip te huren, er is blijkbaar een dag vrijgekomen in hun agenda :)

850
23-02-04, 13:07
Geplaatst door Mark
Neus Indiase vrouw afgehakt om eer familie te redden

Uitgegeven: 23 februari 2004 12:12

NEW DELHI - Een familielid heeft bij een Indiase vrouw de neus afgehakt, omdat haar zoon verliefd was geworden op een nichtje. De aanvaller, die nog vrij rondloopt, vond dat de vrouw de straf verdiende. Dat heeft de Indiase tv-zender NDTV maandag gemeld.

Beide families waren het niet eens met de kersverse relatie. Een oom van het meisje viel de 50-jarige vrouw aan met een zwaard en hakte haar neus af. Een andere oom verdedigde de daad. De politie zegt de man niet te kunnen oppakken omdat ze daartoe geen orders heeft gekregen

:maroc: Dat afhakken van een neus is geloof ik kinderspel vergeleken bij die malloten die het gezicht van hun vrouw in de fik steken. Schijnt ook te gebeuren in die regio.....

Ridder
23-02-04, 13:14
Geplaatst door 850
:maroc: Dat afhakken van een neus is geloof ik kinderspel vergeleken bij die malloten die het gezicht van hun vrouw in de fik steken. Schijnt ook te gebeuren in die regio.....

Maar die vrouwen hebben in ieder geval geen saai leven! :student:

850
23-02-04, 13:16
Geplaatst door Ridder
Maar die vrouwen hebben in ieder geval geen saai leven! :student:

:maf2: De rest van je leven geisoleerd in huis te moeten leven omdat je van schaamte en angst je huis niet meer uit durft nadat je gezicht in de hens is gegaan lijkt me zeeeer saaaaaaaaaaiiiiii

Ridder
23-02-04, 13:25
Geplaatst door 850
:maf2: De rest van je leven geisoleerd in huis te moeten leven omdat je van schaamte en angst je huis niet meer uit durft nadat je gezicht in de hens is gegaan lijkt me zeeeer saaaaaaaaaaiiiiii

Je schamen voor de straf die je van God hebt gekregen? Bijzonder...
En als je je netjes volgens de religieuze voorschriften gedraagt hoef je geen angst te hebben.

Je leven wijden aan de Allerhoogste is niet saai! :student:

Mark
23-02-04, 13:29
Geplaatst door Ridder
Je schamen voor de straf die je van God hebt gekregen? Bijzonder...
En als je je netjes volgens de religieuze voorschriften gedraagt hoef je geen angst te hebben.

Je leven wijden aan de Allerhoogste is niet saai! :student:

Wat is een paar jaar saaiheid vergeleken met de beloningen in het hiernamaals?

Denk nou toch na!

waarlijk...

850
23-02-04, 13:38
:duim: Bedankt Ridder en Mark! Dankzij jullie verfrissende kijk op de situatie heb ik mijn mening veranderd.
:rolleyes: Nu pas zie ik in dat die goddeloze vrouwen erom gevraagd hebben.

Mark
23-02-04, 13:44
Geplaatst door 850
:duim: Bedankt Ridder en Mark! Dankzij jullie verfrissende kijk op de situatie heb ik mijn mening veranderd.
:rolleyes: Nu pas zie ik in dat die goddeloze vrouwen erom gevraagd hebben.

Het belangrijkste is dat de eer van die man nu gered is :duim:

000NobelPrizes
23-02-04, 13:46
Dit is zo'n enigma. Het mishandelen van vrouwen om je 'eer' te redden.
Ik begreep het niet, ik begrijp het niet en zal nooit begrijpen.
:schok:

Ridder
23-02-04, 13:47
Geplaatst door Mark
Het belangrijkste is dat de eer van die man nu gered is :duim:

Ik wil daar aan toevoegen: en de eer van de Allerhoogste die ons genadig is.

Laten we samen bidden broeders! :handbang:

850
23-02-04, 13:48
Geplaatst door Mark
Het belangrijkste is dat de eer van die man nu gered is :duim:

:haha:

:cola: Daar drink ik op.

850
23-02-04, 13:49
Geplaatst door 159 NobelPrizes
Dit is zo'n enigma. Het mishandelen van vrouwen om je 'eer' te redden.
Ik begreep het niet, ik begrijp het niet en zal nooit begrijpen.
:schok:

:duivels: Jij goddeloze die Kevin kots leuk vind zal niets begrijpen in t leven...... :corcky:

lennart
23-02-04, 13:56
Geplaatst door 159 NobelPrizes
Dit is zo'n enigma. Het mishandelen van vrouwen om je 'eer' te redden.
Ik begreep het niet, ik begrijp het niet en zal nooit begrijpen.


Iraq werd aangevallen om de eer van de VN te redden.

Iraq is geen vrouw...hoewel er bij de aanval genoeg vrouwen zijn gedood. Is dat het verschil?

000NobelPrizes
23-02-04, 13:58
Geplaatst door 850
:duivels: Jij goddeloze die Kevin kots leuk vind zal niets begrijpen in t leven...... :corcky:

En weet je wat ik ook niet begrijp? Dat ik vannacht, toen ik thuiskwam, werd aangesproken door een Noord-Afrikaan, die net uit de moskee kwam waar hij met zijn broeders had gebeden. Of ik een slaapplaats voor hem had, want zijn broeders hadden hem na het gebed doodleuk de koude sneeuwnacht ingestuurd.

Mark
23-02-04, 13:59
Geplaatst door 159 NobelPrizes
En weet je wat ik ook niet begrijp? Dat ik vannacht, toen ik thuiskwam, werd aangesproken door een Noord-Afrikaan, die net uit de moskee kwam waar hij met zijn broeders had gebeden. Of ik een slaapplaats voor hem had, want zijn broeders hadden hem na het gebed doodleuk de koude sneeuwnacht ingestuurd.

Wilde nacht gehad? ;)

Ridder
23-02-04, 14:02
Geplaatst door 159 NobelPrizes
En weet je wat ik ook niet begrijp? Dat ik vannacht, toen ik thuiskwam, werd aangesproken door een Noord-Afrikaan, die net uit de moskee kwam waar hij met zijn broeders had gebeden. Of ik een slaapplaats voor hem had, want zijn broeders hadden hem na het gebed doodleuk de koude sneeuwnacht ingestuurd.

Neen, Allah had hem je gestuurd om je de blijde boodschap van de islam te verkondigen. Het is een wonder!!

En, ben je nu bekeerd zuster?

lennart
23-02-04, 14:03
Sneeuwde het gisteren?

000NobelPrizes
23-02-04, 14:09
Geplaatst door Ridder
Neen, Allah had hem je gestuurd om je de blijde boodschap van de islam te verkondigen. Het is een wonder!!

En, ben je nu bekeerd zuster?
Laat ik het netjes zeggen: hij had een bijzonder merkwaardige interpretatie van zijn geloof verveeld

850
23-02-04, 14:22
Geplaatst door 159 NobelPrizes
Laat ik het netjes zeggen: hij had een bijzonder merkwaardige interpretatie van zijn geloof verveeld

Allah teste jouw gastvrijheid. :wohaa:

Je hebt de goede man toch binnen gelaten? Je hoort altijd n bord, stoel en bed vrij te houden voor n vreemdeling................

000NobelPrizes
23-02-04, 14:25
Geplaatst door 850
Allah teste jouw gastvrijheid. :wohaa:

Je hebt de goede man toch binnen gelaten? Je hoort altijd n bord, stoel en bed vrij te houden voor n vreemdeling................

Hoe verklaar je dan dat hij door zijn eigen broeders de kou in is gestuurd?
Zodra hier het MO-conflict wordt besproken, wordt er altijd zo dik gedaan over die 'broederschap'. Maar hier een moslim een helpende hand toesteken is blijkbaar al een te grote inspanning voor die 'broederschap'.

850
23-02-04, 14:40
Geplaatst door 159 NobelPrizes
Hoe verklaar je dan dat hij door zijn eigen broeders de kou in is gestuurd?
Zodra hier het MO-conflict wordt besproken, wordt er altijd zo dik gedaan over die 'broederschap'. Maar hier een moslim een helpende hand toesteken is blijkbaar al een te grote inspanning voor die 'broederschap'.

Dat was dus de test. Zou jij gastvrijheid verlenen aan iemand die door zijn eigen broeders in de steek wordt gelaten. Inplaats van de beschuldigende vinger naar de broeders te wijzen had je de goede man mee naar huis moeten nemen en hem n warme deken en n bord eten moeten geven.
Aih aih aih, dat wordt zware strafpunten voor jou in het hiernamaals. Allah denkt hier niet lichtzinnig over. :lekpuh: Kijk uit hoor. Bij 24 strafpunten ben je geband en ga je naar de hel............

Ridder
23-02-04, 14:48
Geplaatst door 159 NobelPrizes
Laat ik het netjes zeggen: hij had een bijzonder merkwaardige interpretatie van zijn geloof verveeld

Hij wilde je ervoor betalen???

:maf:

000NobelPrizes
23-02-04, 15:06
Geplaatst door 850
Dat was dus de test. Zou jij gastvrijheid verlenen aan iemand die door zijn eigen broeders in de steek wordt gelaten. Inplaats van de beschuldigende vinger naar de broeders te wijzen had je de goede man mee naar huis moeten nemen en hem n warme deken en n bord eten moeten geven.
Aih aih aih, dat wordt zware strafpunten voor jou in het hiernamaals. Allah denkt hier niet lichtzinnig over. :lekpuh: Kijk uit hoor. Bij 24 strafpunten ben je geband en ga je naar de hel............

Waarom zou ik geen beschuldigende vinger uitsteken? Iedereen heeft hier altijd zijn mond vol over dat broederschap, maar in de praktijk is dat dus gewoon een wassen neus. Sterker nog, de ongelovige moet branden omdat de moslimbroeders elkaar in de steek laten. Leuke interpretatie, amice :zozo:

850
23-02-04, 15:19
Geplaatst door 159 NobelPrizes
Waarom zou ik geen beschuldigende vinger uitsteken? Iedereen heeft hier altijd zijn mond vol over dat broederschap, maar in de praktijk is dat dus gewoon een wassen neus. Sterker nog, de ongelovige moet branden omdat de moslimbroeders elkaar in de steek laten. Leuke interpretatie, amice :zozo:

Tsja, je kan natuurlijk moeilijk een oordeel erover gaan geven nadat je t nu 1 keertje hebt meegemaakt dat n broeder in de kou wordt gezet. Wie zegt dat dit dagelijkse praktijk is? En wat waren de redenen dat ze dat deden? Mischien hadden ze wel een goede reden ervoor.

Gaazi
23-02-04, 19:27
Damn, wat een apen. Dachten die lui dat die vrouw joods was ofzo?:moeilijk:

850
23-02-04, 19:31
Geplaatst door Gaazi
Damn, wat een apen. Dachten die lui dat die vrouw joods was ofzo?:moeilijk:

Nee dat niet, maare :zegniets: :zegniets: :zegniets:

~Panthera~
23-02-04, 19:44
Helpt het "korte lontje" in de fik steken bij de heren OOK om de eer van de vrouw te redden ??? :fpimp: