PDA

Bekijk Volledige Versie : Voorzitter islamitische basisscholen verdacht van fraude



Blade20
23-02-04, 17:13
Voorzitter islamitische basisscholen verdacht van fraude

Uitgegeven: 23 februari 2004 14:59

AMSTERDAM - De voorzitter van de Stichting Islamitische Basisscholen Amsterdam (SIBA), Mohamed C., is opgepakt op verdenking van fraude. Dat maakte een woordvoerder van justitie in Amsterdam maandag bekend. Justitie verdenkt C. ervan een half miljoen euro te hebben verduisterd. Zij onderzoekt nog waar het geld is gebleven.

De SIBA exploiteert vier basisscholen in Amsterdam. De stichting krijgt jaarlijks 3,3 miljoen euro subsidie van het ministerie van Onderwijs. De gemeente Amsterdam draagt een ton euro per jaar bij. De politie heeft C. vorige week dinsdag. Vrijdag werd die voorgeleid voor de rechter-commissaris die zijn voorarrest heeft verlengd. De stichting wilde maandag niet reageren.


Bron: nu.nl (http://www.nu.nl/news.jsp?n=280779&c=13)

Blade20
23-02-04, 17:32
wordt dit nu met opzet genegeerd omdat het hier een Moslim betreft die fraude pleegt, of heeft het daadwerkelijk zo weinig nieuwswaarde?

lennart
23-02-04, 17:35
Het is in elk geval herhaling, want ik heb het al geplaatst.

Blade20
23-02-04, 17:39
In dit geval mijn verontschuldigingen, ik had nog niet gezien dat het al was geplaatst.

Dat verklaard wel nog niet waarom het bericht zo word genegeerd. (iets met zelfreflectie komt in me omhoog)

Goodnight
23-02-04, 17:51
Geplaatst door Blade20
In dit geval mijn verontschuldigingen, ik had nog niet gezien dat het al was geplaatst.

Dat verklaard wel nog niet waarom het bericht zo word genegeerd. (iets met zelfreflectie komt in me omhoog)

wat is dat toch met mensen die iets plaatsen en zefgenoegzaam domme opmerkingen gaan plaatsen?

Wat verwacht je nu eigenlijk?
Dat we massaal schande van gaan spreken?

Nou jij je zin: als het bewezen is dat die mijnheer heeft gefraudeerd dan mag hij wat mij betreft voor worden gestraft.Dat verdient IEDERE persoon die een misdaad pleeg snappie.Of het nu een moslim betreft of niet.

Dus jouw zelfingenomenheid kan je weer weg stoppen....dank u!

Blade20
23-02-04, 18:06
Geplaatst door Goodnight
wat is dat toch met mensen die iets plaatsen en zefgenoegzaam domme opmerkingen gaan plaatsen?

Wat verwacht je nu eigenlijk?
Dat we massaal schande van gaan spreken?

Nou jij je zin: als het bewezen is dat die mijnheer heeft gefraudeerd dan mag hij wat mij betreft voor worden gestraft.Dat verdient IEDERE persoon die een misdaad pleeg snappie.Of het nu een moslim betreft of niet.

Dus jouw zelfingenomenheid kan je weer weg stoppen....dank u!

Zozo, veel vuur, nouja, mij om het even.

Wat ik wil zeggen is dat 'anderen' altijd de lading van voren krijgen, maar Moslims zelf schijnbaar nooit.

Goodnight
23-02-04, 18:23
Geplaatst door Blade20
Zozo, veel vuur, nouja, mij om het even.

Wat ik wil zeggen is dat 'anderen' altijd de lading van voren krijgen, maar Moslims zelf schijnbaar nooit.

Dat is een voor oordeel wat tussen die flaporen van jouw zit beste Blade20.

Jij gaat er bij voorbaat al vanuit dat we het dus goedkeuren wat die man (waarschijnlijk, want er is nog niets bewezen tot dan, onschuldig tot het tegendeel is bewezen) heeft gedaan.

Je hebt je een beeld gevrormd van hoe de moslims denken en handelen en geeft antwoord op je eigen voor oordelen.

En bovendien andere situatie's die nijpender zijn krijgen idd meer aandacht.

Voor zover ik weet zijn er hier geen ellenlange topics gewijd aan de fraude die gepleegd wordt door autochtonen.

Dus je zinspelingen slaan nergens op!

Marsipulami
23-02-04, 18:30
Pffff, een beetje fraude. Als dat nu ook al niet meer mag zeg. Zwartwerk en fiscale fraude is de olie die de motor van de Belgische economie laat draaien. :p

~Panthera~
23-02-04, 18:34
http://www.my-smileys.de/generator/signs/4d99ea87c326e68461a25030f2ce65d7.png

Kid Capri
23-02-04, 18:40
Geplaatst door Goodnight
Dat is een voor oordeel wat tussen die flaporen van jouw zit beste Blade20.

Jij gaat er bij voorbaat al vanuit dat we het dus goedkeuren wat die man (waarschijnlijk, want er is nog niets bewezen tot dan, onschuldig tot het tegendeel is bewezen) heeft gedaan.

Je hebt je een beeld gevrormd van hoe de moslims denken en handelen en geeft antwoord op je eigen voor oordelen.

En bovendien andere situatie's die nijpender zijn krijgen idd meer aandacht.

Voor zover ik weet zijn er hier geen ellenlange topics gewijd aan de fraude die gepleegd wordt door autochtonen.

Dus je zinspelingen slaan nergens op!

Als we op de verwijtende toer gaan, kan ik alleen de bouwfraude noemen om te onderstrepen dat de meeste en de grootste fraude wordt gepleegd door autochtonen. Miljoenen, miljoenen, miljoenen aan belastinggeld verdween in de zakken van louche aannemers. Maar daar gaat het hier niej om...:).

Het gaat erom dat het een zege is voor iedereen, dus voor de gehele samenleving, als een fraudeur wordt gepakt. Iedere misdadiger verdient zijn straf. Dus plaats niej van zulke berichten enkel omdat je denkt/hoopt dat wij het gaan opnemen voor de misdadiger in kwestie. Hij is misschien moslim, maar met die daad benadeelt hij zoveel andere (onschuldige) moslimkindertjes. Maar zover denk jij niej door...:).

K.

Goodnight
23-02-04, 18:41
Geplaatst door ~Panthera~
http://www.my-smileys.de/generator/signs/4d99ea87c326e68461a25030f2ce65d7.png

:lol:

Goodnight
23-02-04, 18:43
Geplaatst door Kid Capri
Als we op de verwijtende toer gaan, kan ik alleen de bouwfraude noemen om te onderstrepen dat de meeste en de grootste fraude wordt gepleegd door autochtonen. Miljoenen, miljoenen, miljoenen aan belastinggeld verdween in de zakken van louche aannemers. Maar daar gaat het hier niej om...:).

Het gaat erom dat het een zege is voor iedereen, dus voor de gehele samenleving, als een fraudeur wordt gepakt. Iedere misdadiger verdient zijn straf. Dus plaats niej van zulke berichten enkel omdat je denkt/hoopt dat wij het gaan opnemen voor de misdadiger in kwestie. Hij is misschien moslim, maar met die daad benadeelt hij zoveel andere (onschuldige) moslimkindertjes. Maar zover denk jij niej door...:).

K.

ha je tege mij?

Kid Capri
23-02-04, 19:00
Geplaatst door Goodnight
ha je tege mij?

Verkeerde quote!

:D

Excuse me!

:)

K.

Royce
23-02-04, 19:01
WooW, Als dat geen integratie is. De bouwfraude en corrupt douaniersgedrag in 1. COol!

Blade20
23-02-04, 19:04
Geplaatst door Goodnight
Dat is een voor oordeel wat tussen die flaporen van jouw zit beste Blade20.

Jij gaat er bij voorbaat al vanuit dat we het dus goedkeuren wat die man (waarschijnlijk, want er is nog niets bewezen tot dan, onschuldig tot het tegendeel is bewezen) heeft gedaan.

Je hebt je een beeld gevrormd van hoe de moslims denken en handelen en geeft antwoord op je eigen voor oordelen.

En bovendien andere situatie's die nijpender zijn krijgen idd meer aandacht.

Voor zover ik weet zijn er hier geen ellenlange topics gewijd aan de fraude die gepleegd wordt door autochtonen.

Dus je zinspelingen slaan nergens op!

hohoho (nee niet de kerstman), ik heb nooit gezegd, nog gedacht dat jullie het goedkeuren. Maar er kan op zijn minst wel een reactie vanaf.

Goodnight
23-02-04, 19:06
Geplaatst door Blade20
hohoho (nee niet de kerstman), ik heb nooit gezegd, nog gedacht dat jullie het goedkeuren. Maar er kan op zijn minst wel een reactie vanaf.

What ever...hoe laat had je dat topic geplaatst?

Maar je stelling is duidelijk.

Blade20
23-02-04, 19:11
Geplaatst door Goodnight
What ever...hoe laat had je dat topic geplaatst?

Maar je stelling is duidelijk.

pot, ketel, zwart.

Ik plaatste dit hier enkel omdat het relevant is voor het forum en dacht dat er wel een reactie vanaf kon.

En als jij denkt dat ik een negatieve bevooroordeelde mening had jegens Islamieten, allochtonen of voor mijn part geel paars gestreepte bidsprinkhanen, nou dan denk je dat toch lekker?!

Goodnight
23-02-04, 20:33
Geplaatst door Blade20
wordt dit nu met opzet genegeerd omdat het hier een Moslim betreft die fraude pleegt , of heeft het daadwerkelijk zo weinig nieuwswaarde?

Dit zegt genoeg me dunkt......

Royce
23-02-04, 20:45
Geplaatst door Goodnight
Dit zegt genoeg me dunkt......

`ldenk da`Ik mijn Stalinimitatie ga voortzetten en Blade van `t forum donder.

Mark
23-02-04, 20:47
Geplaatst door Royce
`ldenk da`Ik mijn Stalinimitatie ga voortzetten en Blade van `t forum donder.

Royce wordt beruchter dan angkor :schok:

Royce
23-02-04, 20:49
Geplaatst door Mark
Royce is beruchter dan angkor :schok:

Blade20
23-02-04, 21:03
Geplaatst door Goodnight
Dit zegt genoeg me dunkt......

Leuk, vooral dat je het tweede zo klein laat. Ja, zo kan ik ook de zaak eenkantig laten overkomen. had je het soms sarcastisch opgevat?

Komt het niet in je op dat ik die vraag serieus stelde?

Want het was wel serieus als vraag bedoeld.



wordt dit nu met opzet genegeerd omdat het hier een Moslim betreft die fraude pleegt , of heeft het daadwerkelijk zo weinig nieuwswaarde?

Royce
23-02-04, 21:04
Geplaatst door Alcibiades
Ben jij ook lid van de Baathpartij, net zoals Angkor?


Nope.Ik mag Saddam niet.

Ron Haleber
23-02-04, 21:24
Geplaatst door Mark
Royce wordt (is) beruchter dan angkor :schok:

Maar natuurlijk nog lang niet zo berucht als die Admin met de vele namen - die veelkoppige hydra waar Homerus al over schreef...

Mark begrijp je nu pas waarom Royce jouw democratische verkiezing tot Admin vervalste...? Die eerste echt democratische verkiezing onder het regiem van Marokkanen sinds My Idriss anderhalf milennium geleden in de buurt van Fès iets als een Maroc-entiteit uitriep...???

Maslov
23-02-04, 21:57
Bouwambtenaar vervolgd voor corruptie
LELYSTAD - Het Openbaar Ministerie (OM) in Lelystad gaat een ambtenaar van de gemeente Dronten vervolgen wegens het aannemen van steekpenningen. De man werkt bij bouw- en woningtoezicht. Er is geen verband met de schaduwboekhouding, waarin een relatie wordt gelegd tussen een basisschool in Dronten en Jorritsma Bouw, zo meldde justitie maandag.
De desbetreffende ambtenaar R. van D. heeft in oktober drie dagen in voorarrest gezeten. Het gerechtelijk vooronderzoek is nu afgerond. Volgens het OM is er voldoende grond om de ambtenaar te vervolgen. De man moet op 11 mei voor de rechter verschijnen, aldus persofficier van justitie I. Vermeulen.