PDA

Bekijk Volledige Versie : Complot of werkelijkheid?



papol
23-02-04, 20:04
Ik zag zojuist op TV onder de Palestijnse demonstranten in DenHaag, een rasechte Jood (orthodox met hoed en baard) die tegen de muur is !!

Het kan dus wel.

Een pracht foto voor een nieuwe groepering, betreffende Israeli met de Palestijnse vlag in de hand !!

Gr.P

lennart
23-02-04, 20:16
Dat is een Neturei Karta figuur.

Zie: http://www.nkusa.org/

Zionisten noemen hen self-hating jews.

Wizdom
23-02-04, 20:30
Geplaatst door lennart
Dat is een Neturei Karta figuur.

Zie: http://www.nkusa.org/

Zionisten noemen hen self-hating jews.

Zionisten relateren alles wat niet met hun ideologie druist met HAAT omdat ze zelf zulke liefde volle mensen zijn. :moe:

Mark
23-02-04, 20:36
Die willen de palestijnen toch pas het land uit schoppen als God terugkeert op aarde ofzoiets? :hihi:

Royce
23-02-04, 20:42
Geplaatst door Mark
Die willen de palestijnen toch pas het land uit schoppen als God terugkeert op aarde ofzoiets? :hihi:


Daar hebben Palestijnen( Moslims/Christenen) geen problemen, die geloven niet dat die dag zal aanbreken.

lennart
23-02-04, 20:44
Geplaatst door Mark
Die willen de palestijnen toch pas het land uit schoppen als God terugkeert op aarde ofzoiets? :hihi:

Accordingly, we are opposed to the ideology of Zionism, a recent innovation, which seeks to force the end of exile. Our banishment from the Holy Land will end miraculously at a time when all mankind will unite in the brotherly service of the Creator.

http://www.nkusa.org/aboutus/mission.cfm

Ze worden dus allemaal dienaren van de heer!

Mark
23-02-04, 20:55
Geplaatst door Royce
Daar hebben Palestijnen( Moslims/Christenen) geen problemen, die geloven niet dat die dag zal aanbreken.

Ik denk ook dat ze nog wel even kunnen wachten

freya
23-02-04, 21:04
Geplaatst door papol
Ik zag zojuist op TV onder de Palestijnse demonstranten in DenHaag, een rasechte Jood (orthodox met hoed en baard) die tegen de muur is !!

Het kan dus wel.

Een pracht foto voor een nieuwe groepering, betreffende Israeli met de Palestijnse vlag in de hand !!

Gr.P

Het was er niet 1, het waren een groep uit Antwerpen, een groep uit Duitsland en een groep uit de VS. :)

Ze zijn niet alleen tegen de muur, ze zijn helemaal tegen het zionisme!

Blauwwitje3
23-02-04, 21:44
Geplaatst door lennart
Accordingly, we are opposed to the ideology of Zionism, a recent innovation, which seeks to force the end of exile. Our banishment from the Holy Land will end miraculously at a time when all mankind will unite in the brotherly service of the Creator.

http://www.nkusa.org/aboutus/mission.cfm

Ze worden dus allemaal dienaren van de heer!
Extreem fundamentalistische Joden die de Torah letterlijk interpreteren, zich alleen bazeren op wat zij in de Torah lezen. Pas geloven in een Israel of een Joodse staat als de Mesias is gekomen. Alle fundamentalisten, van welke Godsdienst dan ook zijn gevaarlijk omdat ze denken dat hun manier van leven de enige juiste is.

freya
23-02-04, 21:51
Geplaatst door Blauwwitje3
Extreem fundamentalistische Joden die de Torah letterlijk interpreteren, zich alleen bazeren op wat zij in de Torah lezen. Pas geloven in een Israel of een Joodse staat als de Mesias is gekomen. Alle fundamentalisten, van welke Godsdienst dan ook zijn gevaarlijk omdat ze denken dat hun manier van leven de enige juiste is.

Maar deze mensen vallen A/ niemand lastig en B/ komen echt in actie tegen onderdrukking en onrechtvaardigheid :duim:

Zulke fundies vind ik wel te pruimen :)

Zwarte Schaap
23-02-04, 21:52
Geplaatst door Blauwwitje3
Extreem fundamentalistische Joden die de Torah letterlijk interpreteren, zich alleen bazeren op wat zij in de Torah lezen. Pas geloven in een Israel of een Joodse staat als de Mesias is gekomen. Alle fundamentalisten, van welke Godsdienst dan ook zijn gevaarlijk omdat ze denken dat hun manier van leven de enige juiste is.

Ik kan alleen maar respect opbrengen voor deze Joden. Zij nemen tenmisnte de wetten van de Torah serieus. Daar staat immers in dat je geen land mag roven en dat je geen mensen mag vermoorden.

De anderen noemen zich Jood maar hebben helemaal niets met het Jodendom te maken en bezoedelen zo de echte Joden.

850
23-02-04, 21:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
De anderen noemen zich Jood maar hebben helemaal niets met het Jodendom te maken en bezoedelen zo de echte Joden.

:moe: En gelukkig bepaal jij wie er wel en wie er niet n echte jood is............

Orakel
23-02-04, 22:32
Geplaatst door Blauwwitje3
Extreem fundamentalistische Joden die de Torah letterlijk interpreteren, zich alleen bazeren op wat zij in de Torah lezen. Pas geloven in een Israel of een Joodse staat als de Mesias is gekomen.

Als ik het stuk van Lennart lees, is het juist andersom.

'Our banishment from the Holy Land will end miraculously at a time when all mankind will unite in the brotherly service of the Creator.'

De messias komt pas als alles pais en vree is en dat zal met het bestaan van zionisme dus niet gebeuren.

Zwarte Schaap
23-02-04, 22:42
Geplaatst door 850
:moe: En gelukkig bepaal jij wie er wel en wie er niet n echte jood is............
Ja naar analogie van de standpunten van die echte Joden.

Zwarte Schaap
23-02-04, 23:05
Geplaatst door Alcibiades
Je voelde je gisteren gediscriminineerd toen ik je schriftgeleerde noemde. Maar realiseer je je niet dat jij je belachelijk maakt als jij gaat beslissen wie goede Joden zijn en wie niet? Stel je voor dat ik als christen hier aan jullie ga uiteenzetten dat jullie als Soenieten geen goede moslims zijn maar dat de echte moslims bij de Sjia zitten. Wat zou je dan tegen me zeggen?

Dat is niet waar wat je beweert. Gisteren heb ik er vrijwel niet eens op gereageerd.


Er zijn genoeg argumenten in te brengen waarbij uit blijkt dat de werkelijke betekenis van de term Jood niet hetzelfde is als wat men er nu van gemaakt heeft. Ik hou me vast aan de oorspronkelijke betekenis van de term Jood. De aanhangers van de oorspronkelijke leer noem ik echte Joden.

Voor de rest is dit niet mijn opvatting maar de opvatting van de echte Joden en ik sluit me aan bij hun opvatting omdat die visie mij het vreedzaamst en oorspronkelijkst lijkt van de werkelijke leer van de Torah.

Verder mag jij zeggen wat je wilt over soenieten maar als je dat niet kunt beargumenteren dan stelt dat natuurlijk niets voor en is het gewoon kletsen als een kip zonder kop.

Zwarte Schaap
23-02-04, 23:21
Geplaatst door Alcibiades
Je ziet het dus niet in. Nou, dan kan ik er ook niets meer aan doen.

Het heeft niets met inzien te maken maar met argumenteren. De hele staat Israel is een hype en een mythe verzonnen door een paar gefrustreerde tijdgenoten van een racistische tijdperk.

Het is spijtig dat voor een mythe zoveel mensen worden opgeofferd. Mog spijtiger is het dat mensen de waarheid telkenmale proberen te verdraaien en deze moordpartijen dus steunen in dienst van de racistische mythe.

Zwarte Schaap
23-02-04, 23:35
Geplaatst door Alcibiades
Tegen een muur praten vind ik frustrerend. Misschien ga ik in de toekomst nog weer eens iets zeggen om je aan het schrikken te maken.

Die muur bouw jezelf om je heen waardoor je er op de lange termijn slechter van af komt, net als de mythe pisrael.

Bofko
23-02-04, 23:38
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het heeft niets met inzien te maken maar met argumenteren. De hele staat Israel is een hype en een mythe verzonnen door een paar gefrustreerde tijdgenoten van een racistische tijdperk.

Het is spijtig dat voor een mythe zoveel mensen worden opgeofferd. Mog spijtiger is het dat mensen de waarheid telkenmale proberen te verdraaien en deze moordpartijen dus steunen in dienst van de racistische mythe.

Veeeeeeel te kort door de bocht Zwarte Schaap.Je gebruikt veel te zware woorden . Je eigen verhaal , je eigen site ww.moonrider.tk is oneindig veel interessanter dan bovenstaande reaktie want daar zit warmte in. Bovenstaande reaktie bevat alleen lege pretentieuze , holle, woorden.

Zwarte Schaap
23-02-04, 23:51
Geplaatst door Bofko
Veeeeeeel te kort door de bocht Zwarte Schaap.Je gebruikt veel te zware woorden . Je eigen verhaal , je eigen site ww.moonrider.tk is oneindig veel interessanter dan bovenstaande reaktie want daar zit warmte in. Bovenstaande reaktie bevat alleen lege pretentieuze , holle, woorden.

Ik kan er ook niets aan doen maar dat zijn de historische feiten die de totstandkoming van de staat israel kort samenvatten.

Verder staat mijn persoonlijke leven, voorzover die uit die website-probeersel te extraheren is, los van de problematiek omtrent de misdaden van de israel.

850
24-02-04, 00:05
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die muur bouw jezelf om je heen waardoor je er op de lange termijn slechter van af komt, net als de mythe pisrael.

:student: Een palestijns gezegde luid: Muren zijn er om afgebroken te worden

Bofko
24-02-04, 00:10
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik kan er ook niets aan doen maar dat zijn de historische feiten die de totstandkoming van de staat israel kort samenvatten.

Verder staat mijn persoonlijke leven, voorzover die uit die website-probeersel te extraheren is, los van de problematiek omtrent de misdaden van de israel.

Uiteraard staat jouw persoonlijk leven los van het Israel/Palestina-conflict. Maar accepteer mijn opmerking over jouw site als een compliment.
Dus ga maar door over dat conflict dan haak ik -in deze thread-wel af.