PDA

Bekijk Volledige Versie : Michael Jackson gaat weer trouwen (met een volwassene)



Mark
24-02-04, 08:43
Michael Jackson To Marry Again

With his trial coming up very soon, Michael Jackson has said that he plans to marry French girlfriend Joanna Thomae in the hope that the world will "look at him differently."
His wife-to-be said on a US TV show Entertainment Tonight interview, "We kiss each other, but the rest is private. I really care for him and he cares for me."
An unnamed source added "when she stays in bed with Jacko there's no sex, just lots of smooching and laughing. Sometimes they go to the jacuzzi with her wearing only her underwear and he in shorts and a t-shirt."
Source: www.bbc.co.uk

plexus
24-02-04, 09:07
hartverwarmend :love2:

Mark
24-02-04, 09:08
Klinkt als een gezonde relatie.

liefste
24-02-04, 09:10
:)

plexus
24-02-04, 09:10
zijn er ook foto's van de stralende bruid..

taouanza
24-02-04, 09:19
Doet me denken aan die verhalen over mensen die al jaren het bed delen met een lijk. :wat?!:

Vriend
24-02-04, 11:49
michael jackson is heel ziek helaas.ik bedoel hij denkt dat hij peter pan is.hij zei het echt letterlijk tegen die engelse interviewer 'i am peter pan' :S..ik bedoel die man moet eigenlijk in bescherming tegen zichzelf genomen worden en nee ik denk niet dat hij een pedo is hij is gewoon nog een kind, een echte peter pan he.en peter pan hield denk ik ook niet echt van sex en meiden maar meer van kattekwaad uithalen met zijn vriendjes toch?

potverdorie nog an toe :fpimp:

taouanza
24-02-04, 12:06
Geplaatst door Vriend
michael jackson is heel ziek helaas.ik bedoel hij denkt dat hij peter pan is.hij zei het echt letterlijk tegen die engelse interviewer 'i am peter pan' :S..ik bedoel die man moet eigenlijk in bescherming tegen zichzelf genomen worden en nee ik denk niet dat hij een pedo is hij is gewoon nog een kind, een echte peter pan he.en peter pan hield denk ik ook niet echt van sex en meiden maar meer van kattekwaad uithalen met zijn vriendjes toch?

potverdorie nog an toe :fpimp:

Ja wie moet hem tegen zichzelf beschermen?
Zijn vrienden zijn allemaal bekenden minstens net zo twisted.

Vriend
24-02-04, 12:12
taouanza ten eerste waarom heb je zo'n moeilijke naam en ten tweede had ik eigenlijk niets zinnigs te melden

~Panthera~
24-02-04, 15:09
Geplaatst door taouanza
Doet me denken aan die verhalen over mensen die al jaren het bed delen met een lijk. :wat?!:
------------


Volgens mij doe je dat ook, als je met Michael in bed ligt. :rolleyes:

taouanza
24-02-04, 15:24
Geplaatst door Vriend
taouanza ten eerste waarom heb je zo'n moeilijke naam en ten tweede had ik eigenlijk niets zinnigs te melden


nee hoor is makkelijk je spreekt het uit als tawenza.En de w spreek je uit zoals in het Surinaams of Engels.:)

Bofko
24-02-04, 15:25
Geplaatst door ~Panthera~
------------


Volgens mij doe je dat ook, als je met Michael in bed ligt. :rolleyes:

Een lijk ,zonder rigor mortis, waarvan het kraakbeen al verteerd is. :eek:

Mark
24-02-04, 15:30
Geplaatst door taouanza
nee hoor is makkelijk je spreekt het uit als tawenza.En de w spreek je uit zoals in het Surinaams of Engels.:)

ik dacht taa-oe-anza

had je even mogen uitleggen op de meeting :moe:

Goodnight
24-02-04, 15:30
Geplaatst door Vriend
michael jackson is heel ziek helaas.ik bedoel hij denkt dat hij peter pan is.hij zei het echt letterlijk tegen die engelse interviewer 'i am peter pan' :S..ik bedoel die man moet eigenlijk in bescherming tegen zichzelf genomen worden en nee ik denk niet dat hij een pedo is hij is gewoon nog een kind, een echte peter pan he.en peter pan hield denk ik ook niet echt van sex en meiden maar meer van kattekwaad uithalen met zijn vriendjes toch?

potverdorie nog an toe :fpimp:

ik vond dat: ''ik ben niet gedaan'' leuker.......

taouanza
24-02-04, 15:38
Geplaatst door Mark
ik dacht taa-oe-anza

had je even mogen uitleggen op de meeting :moe:

is ook goed hoor :ta oe anza dus een a-tje minder.:wink:

Mark
24-02-04, 15:43
Geplaatst door taouanza
is ook goed hoor :ta oe anza dus een a-tje minder.:wink:

Ik schreef het zoals ik het uitspreek ;)

Vriend
24-02-04, 16:55
Geplaatst door Goodnight
ik vond dat: ''ik ben niet gedaan'' leuker.......

ik las het eens en toen dacht ik damn ik ben best wel een kindje ik moest maar eens opgroeien he...dus vandaar: ik wou dat ik groot was..want eigenlijk ben ik best wel kinderlijk voor een 23 jarige ...ik wil op Mark lijken eigenlijk...mark is mijn held

Joesoef
24-02-04, 18:25
Geplaatst door Vriend
michael jackson is heel ziek helaas.ik bedoel hij denkt dat hij peter pan is.hij zei het echt letterlijk tegen die engelse interviewer 'i am peter pan' :S..

Ik geloof zelfs dat peter pan een eufenisme is voor sexloze mannen die van kinderen houden op een manier die niet helemaal normaal is.

sadeeQQ
24-02-04, 19:27
:fucyc:

heeft iemand adresje van die vrouw uit india waarvan de neus is afgehakt?

lijkt me een leuke koppel met die gemanipuleerde aap verveeld

Mark
24-02-04, 19:29
Geplaatst door Vriend
...ik wil op Mark lijken eigenlijk...mark is mijn held

:duim: